Maar maar,ik doe niet mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou het valt me op dat veel die laat naar bed gaan er s'morgens ook weer vroeg uit zijn
Kut is datquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit ik net een heel antwoord te typen over HET PLAN, topic gesloten
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh dat weet ik niet, dacht het plan wat JW net verteldequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:29 schreef Moeraskat het volgende:
Voor de dag ermee. Welk plan hebben Isaac en marciano?
Dan kopieer je de test gewoon evenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Had gekund, maar was ondertussen ook met een mail bezig waar ik een deel voor had gekopieerd, dan was ik dat kwijt geweest. Doe teveel tegelijk soms.quote:
:’(quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Neequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, dacht het plan wat JW net vertelde
Heb stream vaak wel hele dagen aanstaan, maar werk ondertussen, dus hoor en zie niet alles, maar nu wil ik het plan ook wetenquote:
We willen het allemaal wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb stream vaak wel hele dagen aanstaan, maar werk ondertussen, dus hoor en zie niet alles, maar nu wil ik het plan ook weten
Wie had het over dat plan dan? Is dat er wel echt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
We willen het allemaal weten![]()
Ja snap ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |