Staat op een vaasje van mijn opa en omaquote:Never trouble trouble, till trouble troubles you
quote:
Die ging toen nog stad en land af voor wat houtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Fokker Nattekat had hem de volgende dag
Nat houtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ging toen nog stad en land af voor wat hout
Tegenwoordig niemand meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ging toen nog stad en land af voor wat hout
Wilde Mossels.quote:
20 jaar geleden meuk.quote:
Ik ga niet met jou in discussie.quote:
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga niet met jou in discussie.
Je bent veel te sterk.quote:
Sta je voor mijn raamquote:
Wat een kopquote:
Was ist los?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bureaucratie in zorgland,quote:
ik vraag me hoe dat gedraaid isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:23 schreef maily het volgende:
Bak ellende weer op het werk
Wat een narigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Man3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ow, sterkte zeg,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat het nog goedkomen denk je?stupidity has become as common as common sense was before
Doetutweerquote:
Hoe laat was ie ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:00 schreef pullup het volgende:
En ik heb verdorie die verduistering gemist
Ergens rond 12 uurquote:
Ja dat las ikalquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:04 schreef Ebinas het volgende:
Heb het ook niet gezien, maar had ook geen bril, dingetje of wat dan ook.
had wel willen zien of het invloed had op de vogels enz.
Denk u van niet eik. Te weinig verduisterd
Maar merkte je nog iets buiten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik wist het wel, maar durfde niet te kijken
Da's jammer had dat nog wel eens willen ervarenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat las ikal
Veel te klein verduisterd oppervlakje om invloed te hebben op de natuur
Ik had pas erg in de zonsverduistering toen ik weer binnen was, dus je kan stellen dat ik niets heb gemerktquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar merkte je nog iets buiten.
Bij een volle was het best een rare gewaarwording.
Ooit heeeeeeel lang geleden
Niets tegenin te brengenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had pas erg in de zonsverduistering toen ik weer binnen was, dus je kan stellen dat ik niets heb gemerkt
Niets van gemerktquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
yep een inimieni
https://www.nu.nl/binnenl(...)ng-goed-te-zien.html
Dank je ... vooralsnog gaat het wel ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, sterkte zeg,
gaat het nog goedkomen denk je?
Ik dacht dat je een grapje maakte....omdat Bossche bollen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je ... vooralsnog gaat het wel ...
Nee joh, is gewoon een grapquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte....omdat Bossche bollen.
Maar serieus een bak ellende dus.
Oh tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon een grap![]()
Sorry als ik jou overstuur maakte ...![]()
Bossche bol?
Nou ja, nog even dan, is de dag weer voorbij ...........quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je ... vooralsnog gaat het wel ...
Hij is wel oud geworden zegquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Is jezelf wassen wel nodig?
https://www.ad.nl/buitenl(...)-overleden~a9d9e595/
Oh en ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb een klein stukje van de zonverduistering gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |