Staat op een vaasje van mijn opa en omaquote:Never trouble trouble, till trouble troubles you
quote:
Die ging toen nog stad en land af voor wat houtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Fokker Nattekat had hem de volgende dag
Nat houtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ging toen nog stad en land af voor wat hout
Tegenwoordig niemand meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ging toen nog stad en land af voor wat hout
Wilde Mossels.quote:
20 jaar geleden meuk.quote:
Ik ga niet met jou in discussie.quote:
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga niet met jou in discussie.
Je bent veel te sterk.quote:
Sta je voor mijn raamquote:
Wat een kopquote:
Was ist los?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bureaucratie in zorgland,quote:
ik vraag me hoe dat gedraaid isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:23 schreef maily het volgende:
Bak ellende weer op het werk
Wat een narigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Man3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ow, sterkte zeg,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat het nog goedkomen denk je?stupidity has become as common as common sense was before
Doetutweerquote:
Hoe laat was ie ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:00 schreef pullup het volgende:
En ik heb verdorie die verduistering gemist
Ergens rond 12 uurquote:
Ja dat las ikalquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:04 schreef Ebinas het volgende:
Heb het ook niet gezien, maar had ook geen bril, dingetje of wat dan ook.
had wel willen zien of het invloed had op de vogels enz.
Denk u van niet eik. Te weinig verduisterd
Maar merkte je nog iets buiten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik wist het wel, maar durfde niet te kijken
Da's jammer had dat nog wel eens willen ervarenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat las ikal
Veel te klein verduisterd oppervlakje om invloed te hebben op de natuur
Ik had pas erg in de zonsverduistering toen ik weer binnen was, dus je kan stellen dat ik niets heb gemerktquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar merkte je nog iets buiten.
Bij een volle was het best een rare gewaarwording.
Ooit heeeeeeel lang geleden
Niets tegenin te brengenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had pas erg in de zonsverduistering toen ik weer binnen was, dus je kan stellen dat ik niets heb gemerkt
Niets van gemerktquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
yep een inimieni
https://www.nu.nl/binnenl(...)ng-goed-te-zien.html
Dank je ... vooralsnog gaat het wel ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, sterkte zeg,
gaat het nog goedkomen denk je?
Ik dacht dat je een grapje maakte....omdat Bossche bollen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je ... vooralsnog gaat het wel ...
Nee joh, is gewoon een grapquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte....omdat Bossche bollen.
Maar serieus een bak ellende dus.
Oh tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon een grap![]()
Sorry als ik jou overstuur maakte ...![]()
Bossche bol?
Nou ja, nog even dan, is de dag weer voorbij ...........quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je ... vooralsnog gaat het wel ...
Hij is wel oud geworden zegquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Is jezelf wassen wel nodig?
https://www.ad.nl/buitenl(...)-overleden~a9d9e595/
Oh en ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb een klein stukje van de zonverduistering gezien
Ik neem het risico maar van welquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Is jezelf wassen wel nodig?
https://www.ad.nl/buitenl(...)-overleden~a9d9e595/
nou ja, toch wel bijzonderquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag niet heel veel, klein donkere streep..
Die zien we dan wel voorbij komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Foto's zijn vaak wel mooi die mensen maken..
Zeker en blij mee,quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Foto's zijn vaak wel mooi die mensen maken..
Zeg dat welquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:57 schreef chufi het volgende:
Tuig is het ...
https://www.at5.nl/artike(...)t-treinen-beschadigd
Volgens mij is er ook eens een keer op een toestel geschoten waar ik in zat .... niemand gewond maar gewoon baldadige crimineeltjes vanuit een rijden auto op de haarlemmerwegquote:
Dat iemand zoiets kan bedenken omdat te doen.. snap dat nooitquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook eens een keer op een toestel geschoten waar ik in zat .... niemand gewond maar gewoon baldadige crimineeltjes vanuit een rijden auto op de haarlemmerweg
Waarom ook, kan er echt met mijn pet niet bij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:57 schreef chufi het volgende:
Tuig is het ...
https://www.at5.nl/artike(...)t-treinen-beschadigd
Ook omdat de pakkans wel er is. Maar de straf is een tik op de vingersquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Waarom ook, kan er echt met mijn pet niet bij.
Helpt niet mee nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook omdat de pakkans wel er is. Maar de straf is een tik op de vingers
Ja zo zit de jeugd in elkaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Helpt niet mee nee.
Maar rijdend echt onbegrijpelijk, ben je echt ver heen
Dan moeten ze er toch wel heel zeker van zijn dat er niet een dierbare van hen het slachtoffer kan worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat iemand zoiets kan bedenken omdat te doen.. snap dat nooit![]()
Net zoals dat iemand op viaduct gaat staan en een steen naar beneden gooit
denk met hun primitieve handelingen dat ze daartoe niet in staat zijn dat te bedenkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dan moeten ze er toch wel heel zeker van zijn dat er niet een dierbare van hen het slachtoffer kan worden.
Het zijn kwajongens streken al jaren. Soms loopt dat ook fataal afquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
denk met hun primitieve handelingen dat ze daartoe niet in staat zijn dat te bedenken
Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
Een ferme ‘foei’ voor deze schavuiten!![]()
En toch kan ik daar niet helemaal bij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn kwajongens streken al jaren. Soms loopt dat ook fataal af
Ik was wat cynisch met mijn post. Ik denk dat ik als tiener wel degelijk gevaren zag met dit soort shit. Mag wat betreft mij mag ook als volwassen berecht worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En toch kan ik daar niet helemaal bij.
Ik was niet een heul lieffie vroeger, maar mij is wel bijgebracht een ander zijn spullen niet te vernielen, laat staan levens in gevaar te brenger.
Maar goed tijden veranderen, i know
En geldt natuurlijk ook niet voor alle jongeren
Zwaardere straffen zal zeker helpen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was wat cynisch met mijn post. Ik denk dat ik als tiener wel degelijk gevaren zag met dit soort shit. Mag wat betreft mij mag ook als volwassen berecht worden.
Ochtendhumeur denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh gut, zie het gelijk voor me hoe ze behandeld worden .
Duidelijk wel
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook weer![]()
Zag hem net niet![]()
[ afbeelding ]
Geduld en crappy browserquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook weer![]()
Zag hem net niet![]()
[ afbeelding ]
De SC van Jaa is op slotquote:
Grapjequote:
Wilde net naar die FB snellenquote:
Heb je die niet in je myat staan? Ik heb een boel FB in myat staan.quote:
Die niet neequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die niet in je myat staan? Ik heb een boel FB in myat staan.
Nou ja het ging wat mij betreft wat ver met mods. Het staat er ook hoorquote:
Ja en in DTS heb jij weer dingetjes ......quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:11 schreef aloa het volgende:
Apart wel dat er altijd zoveel gedoe is in die Real life dingen
Paul !!!!quote:
Absoluutquote:
Maar dat ligt nooit aan mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en in DTS heb jij weer dingetjes ......
Nee aan Paul toch?quote:
Ja ik weet hetquote:
DTS was altijd leuk.quote:
Is dat zo? DTS stopte en toen was de helft hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
DTS was altijd leuk.
De spanning liep nogal op toen UTO stoptedie gingen allemaal in DTS posten toen.
Woest was ik toenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
DTS was altijd leuk.
De spanning liep nogal op toen UTO stoptedie gingen allemaal in DTS posten toen.
Ik zie hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
thiem vs paul 1 : 1
dominic heeft satz 2 erst in
tie-break gemakt,veel moeite
erder
Niet allemaal hoor, je kan ook overdrijvenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
DTS was altijd leuk.
DTS was ook al een slangenkuil voordat er anderhalve UTO-er ging postenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
DTS was altijd leuk.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DTS was ook al een slangenkuil voordat er anderhalve UTO-er ging posten
Hier?quote:
Niets is voor altijdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar daar is het toen ook wel door veranderd
Helaasquote:
Je was er zelf bijquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar daar is het toen ook wel door veranderd
Mis het wel, maar meer de gesprekken en dat het lekker door liepquote:
quote:
Gesprekken in DTSquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mis het wel, maar meer de gesprekken en dat het lekker door liep
Er was daar inderdaad altijd wel iemand om een praatje mee te maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mis het wel, maar meer de gesprekken en dat het lekker door liep
Oh hou op met mequote:
Yep, maar ja niks aan te doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was daar inderdaad altijd wel iemand om een praatje mee te maken.
En soms ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms is verandering ook wel goed hoor
Je bent bolk vergeten.quote:
quote:
Jij had ook wel een gedichtje willen winnen.quote:
Ja vast, geen idéé waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Jij had ook wel een gedichtje willen winnen.
DTS natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vast, geen idéé waar je het over hebt.
Ik wens haar veel succesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:00 schreef mario390 het volgende:
'Demi gaat Nederland vertegenwoordigen op het WK Paaldanssport'
Okquote:
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DTS was ook al een slangenkuil voordat er anderhalve UTO-er ging posten
Die zag ik gistermiddag al bij MAXquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:00 schreef mario390 het volgende:
'Demi gaat Nederland vertegenwoordigen op het WK Paaldanssport'
Ik word er een beetje bang vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit ziet er toch wel mooi uit![]()
[ twitter ]
Of de melding iedere morgen, dat ze zit te schijtenquote:
Ja okay die mis ik dan weer wat minderquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Of de melding iedere morgen, dat ze zit te schijten
Spuit 11.quote:
Want jij had er zoveel last van?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:24 schreef pullup het volgende:
Wees blij dat die bagger foetsie is ipv deze misplaatste nostalgie
Ik ben dan ook niet degene die er mee zit dat er zo veel malloten zaten dat de boel steeds op slot moestquote:
Jij bent degene die blij is dat het weg is. Schijnbaar had je er dus last van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet degene die er mee zit dat er zo veel malloten zaten dat de boel steeds op slot moest
Ehm nee dat staat er nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jij bent degene die blij is dat het weg is. Schijnbaar had je er dus last van.
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Mensen buiten dts hadden er nog het meest last van
Vooral als het weer eens een paar dagen dicht wasquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Mensen buiten dts hadden er nog het meest last van
Nee dat wist ik niet. Ben je Flodder aan het kijken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat deze week flodder op rtl 7 lopt ?
om dat ik wat zoekte
Dat draait het hele jaar al continue op 1 van die kanalenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat deze week flodder op rtl 7 lopt ?
om dat ik wat zoekte
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vooral als het weer eens een paar dagen dicht was
Geen idee ....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:53 schreef mario390 het volgende:
hoezo is op vid,land jaar van.. bij best
bekeken erst op positie 15 ??
Veranderd gewoon ook de andere programma's die in de lijst staan..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:53 schreef mario390 het volgende:
Ik denk dat er 14 programmas beter bekeken zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:53 schreef mario390 het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vooral als het weer eens een paar dagen dicht was
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Nog meer slangen in het nieuws![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)nge-python~aca6247d/
man man echt, is LL DL beter ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat er 14 programmas beter bekeken zijn
Dat is wel een vrij goed bekeken programma ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man echt, is LL DL beter ?
zijn toch geen spelen
Nee dat heb ik nog nooit gezien. Ik kijk wel expeditie robinson maar loop een paar afleveringen achter inmiddels.quote:
gaat bij mij ook niet automatisch ....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:36 schreef mario390 het volgende:
maar de kut ik kann de stream 1 niet op 2
wisselen moet altijd weer terug
Hij lustte de sandalen nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Nog meer slangen in het nieuws![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)nge-python~aca6247d/
niet overal hetzelfde posten mario ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:18 schreef mario390 het volgende:
nu heeft me deze kutseiite weer op de
oude option kort gegooid![]()
Graag!@quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er over ongeveer 1,5 jaar mee een stukje wandelen?
Hier wel relaxtquote:
Nijmeegse vierdaagse?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er over ongeveer 1,5 jaar mee een stukje wandelen?
Nee, dat is echt een eitje hiermee vergeleken. Als is de afstand niet eens zo heel veel minder en mag je over wat ik wil 4* zo lang doenquote:
Dit ga ik niet radenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een eitje hiermee vergeleken. Als is de afstand niet eens zo heel veel minder en mag je over wat ik wil 4* zo lang doen
Gaafquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Annapurna_Circuit
Mooi!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier wel relaxt
En met jou?
Moet alleen in conditie komen en wat afvallen als ik dat stukje wil gaan wandelen
Een pysch ward heb je wel nodig met vandaag inside jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Afvallen: goede kisten kopen (demping is key), 7 a 8 km per uur wandelen. Dat anderhalf uur, minimaal 5 x per week en dan komt alles goed!
Alles oke, ff een tapijt aan de muur aan het hangen. Nou ja, nog niet helemaal, ff waterpassen eerst. Tapijt op raggels gespijkerd Beetje voetbal gekeken en net hier ff in de psychiatric ward kijken![]()
Oja, op de achtergrond staat 'Vandaag Inside' op. Alleen audio.
Ja, haha, daarom ff inloggen op fok en naar 40+quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een pysch ward heb je wel nodig met vandaag inside ja
Staat dat goed een tapijt aan je muur?
Van de week weer een sportschool zoeken, dat werkt voor mij beter
En dan is dit nog de 'open afdeling'quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, haha, daarom ff inloggen op fok en naar 40+![]()
Best oke. Net ff een lijn gespannen om te kijken of het 'lekker' kleurt bij de wand. Wel oke. Morgen borennn.
Zal ff kijken of ik pic van tel. naar nieuwe mac kan vogelen..
Doe je goed
Heb nog heel wat fit worden te doen.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan is dit nog de 'open afdeling'
Mooi zo, dan zal het vast goed komen.
Altijd fijn uitzoeken hoe die nieuwe dingen dan weer werken
Kan er zomaar prima uit gaan zien jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Is een Esfahan (Iran) van 91 bij 120cm. Van babyschapenwol![]()
Hangt hier ff op een gespannen lijn voordat ik ga boren, by hthe way
Lag eigenijk te lang in een tent weg te kwijnen. Dus maar ff ophangen die zooi.
Denk het wel. Of flink laten groeien om een heeeuuul groot tapijt te kweken. Of een paar duuzend hamburgersquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan er zomaar prima uit gaan zien ja
En van de rest van de babyschapen hebben ze shoarma gemaakt?
Hoe bevalt je nieuwe huus?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan er zomaar prima uit gaan zien ja
En van de rest van de babyschapen hebben ze shoarma gemaakt?
Dat zijn een hoop hamburgers dan welquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk het wel. Of flink laten groeien om een heeeuuul groot tapijt te kweken. Of een paar duuzend hamburgers
Ja lekker, even wennen wel zoals altijd.quote:
En een lamshamburger zal wel duurder motte wezen dan eentje van piggie- of koeienvlees, dus kassa voor die Iraniër.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop hamburgers dan wel
[..]
Ja lekker, even wennen wel zoals altijd.
Iraans eten is best heel erg lekker trouwensquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En een lamshamburger zal wel duurder motte wezen dan eentje van piggie- of koeienvlees, dus kassa voor die Iraniër.![]()
Jep, zeker! Al die landen met een lager BNP hebben meestal betere keukensquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iraans eten is best heel erg lekker trouwens
Of liever nog, Perzisch
Das netjes, niet te groot. Maar zo zag het er ook al niet uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:28 schreef sly-nl het volgende:
Oh, tapijt is 93 bij 150 cm btw. Net gemeten om morgen op te hangen
Mwah, das wat makkelijk. Heb mijn twijfels over de Afrikaanse keukenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep, zeker! Al die landen met een lager BNP hebben meestal betere keukens
Evengoed best zwaar nog..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das netjes, niet te groot. Maar zo zag het er ook al niet uit.
[..]
Mwah, das wat makkelijk. Heb mijn twijfels over de Afrikaanse keuken
Ja, zijn vaak zwaar wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Evengoed best zwaar nog..
Afrika is groot, maar zeker 10 landen, vind ik, hebben echt zeer veel lekkere gerechten die easily kunnen wedijveren met boer'nkool en zwoerd
Boerenkool kan wel lekker zijn met worst en spekkies erdoor en boursin en een beetje melk en veel jussssquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zijn vaak zwaar wel.
Alle vormen van Bushmeet mogen niet meedoen
En boerenkool is
Trustequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Boerenkool kan wel lekker zijn met worst en spekkies erdoor en boursin en een beetje melk en veel jussss![]()
Trusten Marc!
Nou heel veel beterschapquote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:20 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, wat een nacht. Hoesten zweten snotteren, spierpijn van het hoesten. En als klap op de vuurpijl ook nog boezemfibrileren erbij. Vanaf een uurtje 4. Hopelijk werken de medicijnen snel.
De dag kan niet beter beginnen
Het wil maar niet vlotten Dotquote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:20 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, wat een nacht. Hoesten zweten snotteren, spierpijn van het hoesten. En als klap op de vuurpijl ook nog boezemfibrileren erbij. Vanaf een uurtje 4. Hopelijk werken de medicijnen snel.
De dag kan niet beter beginnen
Ik wacht mooi niet met posten tot het avond isquote:
Dat duurt ook nog wel evenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wacht mooi niet met posten tot het avond is
Ben nog niet buiten geweest, maar hele week zacht weer.. Zo maar even naar buiten wandelingetje makenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:27 schreef Ebinas het volgende:
Middag![]()
Zo het is gewoon warm buiten.
Even in de tuin gewerkt, heerlijk
Het is heel lekker, weer een flink eind gefietst daarnetquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:27 schreef Ebinas het volgende:
Middag![]()
Zo het is gewoon warm buiten.
Even in de tuin gewerkt, heerlijk
Zeker doen, gewoon een beetje vreemd zo warm nu nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben nog niet buiten geweest, maar hele week zacht weer.. Zo maar even naar buiten wandelingetje maken
En zo fijn nog niet dik ingepakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is heel lekker, weer een flink eind gefietst daarnet
Hadden we idd niet verwacht, dat echt wordt vast een natte maand met veel regen..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker doen, gewoon een beetje vreemd zo warm nu nog.
Maar ik klaag niet
Zeker en met een beetje mazzel duurt het gevoel van winter dan ook korter.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hadden we idd niet verwacht, dat echt wordt vast een natte maand met veel regen..
Wie weet wel, misschien slaat weer ook ineens om en wordt ineens een stuk kouder in december of januari..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker en met een beetje mazzel duurt het gevoel van winter dan ook korter.
Ligt natuurlijk ook aan hoe het voorjaar gaat verlopen.
Ik zeg dat niet vaak maar een paar weekjes met ijs mag wel deze winterquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie weet wel, misschien slaat weer ook ineens om en wordt ineens een stuk kouder in december of januari..
Of kunnen we buiten kerstvieren
Oh van mij ook wel hoor of een pak sneeuw witte kerstquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet vaak maar een paar weekjes met ijs mag wel deze winter
Ik teken voor dat laatstequote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie weet wel, misschien slaat weer ook ineens om en wordt ineens een stuk kouder in december of januari..
Of kunnen we buiten kerstvieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |