Staat op een vaasje van mijn opa en omaquote:Never trouble trouble, till trouble troubles you
quote:
Die ging toen nog stad en land af voor wat houtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Fokker Nattekat had hem de volgende dag
Nat houtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ging toen nog stad en land af voor wat hout
Tegenwoordig niemand meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ging toen nog stad en land af voor wat hout
Wilde Mossels.quote:
20 jaar geleden meuk.quote:
Ik ga niet met jou in discussie.quote:
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga niet met jou in discussie.
Je bent veel te sterk.quote:
Sta je voor mijn raamquote:
Wat een kopquote:
Was ist los?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bureaucratie in zorgland,quote:
ik vraag me hoe dat gedraaid isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:23 schreef maily het volgende:
Bak ellende weer op het werk
Wat een narigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Man3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ow, sterkte zeg,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat het nog goedkomen denk je?stupidity has become as common as common sense was before
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |