ik weet het ken ook wat militairen mannen en vrouwenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Defensie doet dat oprecht me je. En situaties met bepaalde type mensen brengen je terug naar die sfeer en omgangsvormen.
Niet erg ladylike. Maar dat is het daar ook niet echt.
Oh Nice.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het ken ook wat militairen mannen en vrouwen
die groepsapps zijn echt ziek
Vandaar haar spraak.quote:
Ah, ik dacht dat je letterlijk 'interessant' bedoeldequote:Op maandag 24 oktober 2022 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze fladdert nog teveel rond
Maar ik vind haar wel mooi
Denk dat Jeffrey helemaal niets met die wereld te maken wil hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:19 schreef engine het volgende:
Kim D gaat het niet kwalijk nemen als haar vriend na een feestje een keer een chicka douwt.
Schietoor?quote:
Been there done that schat. Ik ga voor penissen en borsthaar.quote:
ik gok zoietsquote:
Lijkt me wel. Grote kans namelijkquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok zoiets
maar ze zei er verder niks over
Ik vind Zoe vaak superirritant, ze overschreeuwt zichzelf, maar soms vind ik haar ook zielig. Vooral toen ze vertelde dat ze eigenlijk met haar ouders en broer op vakantie zou gaan ter ere van de 25-jarige bruiloft van haar ouders, maar omdat Jaar van je Leven ineens in die periode zou beginnen kon ze niet mee en heeft ze haar ouders het bedrag terug betaald en zijn haar ouders en broer een week voordat ze de loods in ging op vakantie gegaan, waardoor Zoe de laatste week helemaal alleen thuis was.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
Z
[..]
Zoë voelt zich bijna 24/7 onbegrepen. Ze begrijpt volgens mij zichzelf niet. Ze verwerkt en komt tot inzichten terwijl ze met andere mensen praat. Zoë heeft een enorme drang tot ventileren. Het meisje kropt niets op. Wat ergens ook wel positief is. Maar omdat ze wat langzaam van begrip is, of naïef, of misschien te beschermend is opgevoed of gewoonweg weinig algemene kennis heeft… moet ze 220x haar verhaal doen. Uiteindelijk begrijpt ze zaken wel en biedt ze excuses in en gaat ze aan zichzelf werken. Dat zagen we toen ook met Nadir.
Alleen ze heeft altijd een paar dagen nodig. Ze bedoelde het goed met Mexx. Maar het pakt altijd onhandig uit bij Zoë.
Jammer van die gele kaart, hoe terecht hij ook is.
Dit verhaal ken ik niet, maar ik ben het volledig met je eens. Dat kind heeft wel echt het hart op de juiste plek.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Zoe vaak superirritant, ze overschreeuwt zichzelf, maar soms vind ik haar ook zielig. Vooral toen ze vertelde dat ze eigenlijk met haar ouders en broer op vakantie zou gaan ter ere van de 25-jarige bruiloft van haar ouders, maar omdat Jaar van je Leven ineens in die periode zou beginnen kon ze niet mee en heeft ze haar ouders het bedrag terug betaald en zijn haar ouders en broer een week voordat ze de loods in ging op vakantie gegaan, waardoor Zoe de laatste week helemaal alleen thuis was.
Dat meisje is 21, ik vind dat best sneu.
ik klik ook vaak beter met mannenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:25 schreef puzziepie het volgende:
Marciano gaat de vrouwen af hoe Kim met ze klikt, zijn weinig vrouwen
Een interessante vrouw is het sowiesoquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je letterlijk 'interessant' bedoelde
Vanmiddag wilde GJ ook iets vertellen over waarom ie het soms met Zoe te doen heeft, en hij begon over een beschermende opvoeding en...toen SLquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Zoe vaak superirritant, ze overschreeuwt zichzelf, maar soms vind ik haar ook zielig. Vooral toen ze vertelde dat ze eigenlijk met haar ouders en broer op vakantie zou gaan ter ere van de 25-jarige bruiloft van haar ouders, maar omdat Jaar van je Leven ineens in die periode zou beginnen kon ze niet mee en heeft ze haar ouders het bedrag terug betaald en zijn haar ouders en broer een week voordat ze de loods in ging op vakantie gegaan, waardoor Zoe de laatste week helemaal alleen thuis was.
Dat meisje is 21, ik vind dat best sneu.
Ze vertelde dit een week of twee geleden.......en waarschijnlijk luisterde niemandquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit verhaal ken ik niet, maar ik ben het volledig met je eens. Dat kind heeft wel echt het hart op de juiste plek.
Ik klik beter met mannen dan vrouwenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik klik ook vaak beter met mannen
ik snap dat wel
Herkenbaar. Ik kan doorgaans niet met vrouwen. Tenzij het vrouwen zijn die ook doorgaans niet klikken met vrouwen. Daar kan ik het over het algemeen wel mee vinden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:25 schreef puzziepie het volgende:
Marciano gaat de vrouwen af hoe Kim met ze klikt, zijn weinig vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |