Prima dat jij een vervuiler voor de deur wil hebben staan die 75% van de tijd stilstaat, maar daar mag je dan ook flink voor gaan betalen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik wil kunnen gaan en staan waar en wanneer ik dat wil, zonder dat ik afhankelijk ben of de buurman net die dag een verjaardag heeft.
Deelauto
Exact, en dus is de cirkelredenatie weer rond, want ik zeg eerder dat ik best bereid ben om hem in te ruilen voor een elektrische auto, maar dat simpelweg niet kan omdat die krengen zo duur zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:40 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Prima dat jij een vervuiler voor de deur wil hebben staan die 75% van de tijd stilstaat, maar daar mag je dan ook flink voor gaan betalen.
nog zo een preker.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:40 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Prima dat jij een vervuiler voor de deur wil hebben staan die 75% van de tijd stilstaat, maar daar mag je dan ook flink voor gaan betalen.
Dat is natuurlijk niet helemaal zo, eurotje of 400 per maand heb je er vast wel 1 in de lease, hoef je alleen nog maar te laden. Als je dat op/tijdens werk doet zou je hoogstens in het weekend wat moeten plannen wat dat betreft.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Exact, en dus is de cirkelredenatie weer rond, want ik zeg eerder dat ik best bereid ben om hem in te ruilen voor een elektrische auto, maar dat simpelweg niet kan omdat die krengen zo duur zijn.
ruim genomen doet mijn "vervuiler" 40 cent de kilometer, en ja dat is incl afschrijving onderhoud en verzekering.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:40 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Als ik 's avonds een scheet in een auto laat wil ik gewoon smorgens mij eigen scheet weer ruiken en niet die van de buurman.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik wil kunnen gaan en staan waar en wanneer ik dat wil, zonder dat ik afhankelijk ben of de buurman net die dag een verjaardag heeft.
Deelauto
Gast... jij snapt zelf hoop ik ook wel dat ik niet vast wil zitten aan een koekblik en 5000 km/jaar met twee kinderen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:54 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet helemaal zo, eurotje of 400 per maand heb je er vast wel 1 in de lease, hoef je alleen nog maar te laden. Als je dat op/tijdens werk doet zou je hoogstens in het weekend wat moeten plannen wat dat betreft.
Niet alle, in Amsterdam hobbelen er een paar elektrische rond...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:17 schreef raptorix het volgende:
Trouwens alle politiewagens in Nederland zijn Diesel
Hoop dat het deze wordquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:18 schreef spoilert het volgende:
[..]
Niet alle, in Amsterdam hobbelen er een paar elektrische rond...
Ik zou pas een leven hebben als er in de streek geen gemotoriseerd verkeer zou zijn. Want mooi zijn de automobilisten niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor iemand die leeft van het geld dat anderen ophoesten is hun werk voor jou van levensbelang. Besef je je dat eigenlijk wel?
brandweer, ambulance, legervoertuigen in oekraine....quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:17 schreef raptorix het volgende:
Trouwens alle politiewagens in Nederland zijn Diesel
Zo duur zijn ze helemaal niet meer. Je hebt het er misschien niet voor over of je verdient weinig. Dat kan. Maar dat hoort ook bij het leven.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Exact, en dus is de cirkelredenatie weer rond, want ik zeg eerder dat ik best bereid ben om hem in te ruilen voor een elektrische auto, maar dat simpelweg niet kan omdat die krengen zo duur zijn.
Dat je nu geen leven hebt, daar was ik al achter.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zou pas een leven hebben als er in de streek geen gemotoriseerd verkeer zou zijn. Want mooi zijn de automobilisten niet.
Dan ga je ergens in the middle of nowhere wonen. In het noorden van Zweden schijnen ze dorpen te hebben waar ze dolgraag mensen binnenhalen. Moet je wel zorgen voor inkomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zou pas een leven hebben als er in de streek geen gemotoriseerd verkeer zou zijn. Want mooi zijn de automobilisten niet.
Helaas, geen circusvoorstelling bij Polite Amsterdam.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoop dat het deze word
[ afbeelding ]
Medewerkers op de fiets krijgen gewoon een speelkaart tussen de spaken, net als de militairen die pauw pauw moeten roepen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:28 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
brandweer, ambulance, legervoertuigen in oekraine....
Maar ook noodstroomvoorzieing in ziekenhuizen..
Moet torentje gewoon asiel aanvragen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan ga je ergens in the middle of nowhere wonen. In het noorden van Zweden schijnen ze dorpen te hebben waar ze dolgraag mensen binnenhalen. Moet je wel zorgen voor inkomen.
Een niet nader te noemen oud politicus zou dit hilarisch vinden..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Medewerkers op de fiets krijgen gewoon een speelkaart tussen de spaken, net als de militairen die pauw pauw moeten roepen.
Ik las dat dat alleen als test is, dat er nog geen keuze gemaakt is voor de modellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:30 schreef spoilert het volgende:
[..]
Helaas, geen circusvoorstelling bij Polite Amsterdam.
Kia E-Nero en Hyundai Kona.
[ twitter ]
Wat ik allemaal verdien en of ik het er voor over heb is totaal irrelevant. Het punt is juist de absurditeit van het nadenken over een avondklok voor diesels. Als de overheid dat door drukt, komen ze niet met een oplossing voor huidige dieselbezitters.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo duur zijn ze helemaal niet meer. Je hebt het er misschien niet voor over of je verdient weinig. Dat kan. Maar dat hoort ook bij het leven.
Als test ja, maar ze rijden nu, 2 jaar later nog rond, althans ik zie ze vaker voor het bureau staan dan dat ze rijden. Dienstje hobbelen met dat ding en hij kan aan de laadpaal voor een paar uur. Dus de opvolgende dienst heeft al een andere auto nodig. Zal er wel op neerkomen dat die auto's alleen door de wijkagent overdag gebruikt worden en de diesels in de 24/7 dienst draaien.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik las dat dat alleen als test is, dat er nog geen keuze gemaakt is voor de modellen.
Duidelijk nog nooit met een EV gereden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:38 schreef spoilert het volgende:
Als test ja, maar ze rijden nu, 2 jaar later nog rond, althans ik zie ze vaker voor het bureau staan dan dat ze rijden. Dienstje hobbelen met dat ding en hij kan aan de laadpaal voor een paar uur. Dus de opvolgende dienst heeft al een andere auto nodig. Zal er wel op neerkomen dat die auto's alleen door de wijkagent overdag gebruikt worden en de diesels in de 24/7 dienst draaien.
En waarom zou men met een oplossing moeten komen? Als er tekorten zijn lijkt het mij logische dat er prioriteiten komen. De bevoorrading van Albert Heijn is belangrijker dan dat jij naar Henk en Miep kan op een zondag.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat ik allemaal verdien en of ik het er voor over heb is totaal irrelevant. Het punt is juist de absurditeit van het nadenken over een avondklok voor diesels. Als de overheid dat door drukt, komen ze niet met een oplossing voor huidige dieselbezitters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |