Ze zijn er niet. Even lekker off topicquote:
Ze lurken vast wel stiekem meequote:Op maandag 24 oktober 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn er niet. Even lekker off topic
Dat waren de struiken streamsquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:21 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern vandaag nog niet samen gespot?
Huilstruikstreamsquote:
Ik qoute dit even. Scheelt weerquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:22 schreef mario390 het volgende:
@:FreshFruit
ik bedoel KIM hoor je moet lezen
op wat ik antwortete niet me verordelen
saai en naar blehquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:24 schreef puzziepie het volgende:
JW die weer zo naar loopt te lachen , achterbakse vent
quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
En stream1 is terug in de woonkamer.
Nadir, Erik en Esther op de bank. Bern komt elke ook bij zitten. JW zit knus met Nadir.
Ja sorryquote:
Welke?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand heeft de persconferentie eraf geveegd
Welke watquote:
Lekker chill ook in de keuken.quote:
Zei Babet net ook dat zo rustig is in de keuken..quote:
Ziet er best goed uit.quote:
quote]quote:
Ja, persconferentie van het bord.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
quote][ afbeelding ] Op maandag 24 oktober 2022 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand heeft de persconferentie eraf geveegd
Ohquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, persconferentie van het bord.
Best lekker met worteltjes en boontjesquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
Damn,nog een schaal vol met aardappelen.
Erik is Herman Koch.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
Het is net een scène uit Jiskefet, JW, Nadir en Erik…
Oh echt? Dat kan je ook op tafel zettenquote:
Juffrouw Jannie.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:40 schreef Moeraskat het volgende:
Esther zit er maar een beetje verveeld bij
Mocht ie willenquote:
er was vanmorgen iemand die hier postte dat er niet genoeg groente werd gegeten....quote:
Misschien hebben ze die gene gehoordquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
er was vanmorgen iemand die hier postte dat er niet genoeg groente werd gegeten....
dit ziet er heel niet gek uit eigenlijk
Het ziet er zeker niet verkeerd uit.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat Erik wel blij is met dit bordje
Zou niet weten wat er allemaal door heen zitquote:
Ik. Dit is inderdaad een positieve uitzondering!quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
er was vanmorgen iemand die hier postte dat er niet genoeg groente werd gegeten....
dit ziet er heel niet gek uit eigenlijk
Zelfs haar geliefde JW niet?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
Esther: eet smakelijk allemaal.
Niemand geeft reactie.
Maddy: dit ziet er lekker uit. Wat een lekker maaltje.
Lekker sociaal ook…
Want Wendy schrok net even en ging smoezen met Rupie.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou niet weten wat er allemaal door heen zit
Nee, of het was te zacht. Maar ik vind dat zo asoquote:
Maar ook niet zelf besluiten...quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
Madeleine moet direct weer mayo voordat iedereen zit. Kunnen ze niet gewoon even wachten
Martin met z’n jas aan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:48 schreef IkFok het volgende:
Marciano met de pet op aan tafel. Die heeft ook geen manieren geleerd
Nja als er verder geen smaak aan zit, maar dat is in dit geval niet zo lijkt mijquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:49 schreef Chanel5 het volgende:
Je hebt mensen die overal mayo over heen gooien...of maggie...eten verkloten noem ik dat.
Maggiequote:Op maandag 24 oktober 2022 18:49 schreef Chanel5 het volgende:
Je hebt mensen die overal mayo over heen gooien...of maggie...eten verkloten noem ik dat.
Of hij loopt in blote torso rond of heeft een winterjas aanquote:
Ik vind ze leuk samen. Eerst maatjes dan loversquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
In de buurt van KimD lijkt Jeffrey wel een verliefde snotaap
Sorry maar ik hou van maggy op m’n aardappelen. En jus.quote:
Hahahahahaquote:
Door de soep ook lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry maar ik hou van maggy op m’n aardappelen. En jus.
Gadverquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry maar ik hou van maggy op m’n aardappelen. En jus.
Het is echt niet normaal.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of hij loopt in blote torso rond of heeft een winterjas aan
Nope, sommige lopen ook best bloot en andere hebben dan weer winterkleding aanquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is echt niet normaal.
Of een korte broek en een trui. Maar nooit eens de gangbare combinaties
Gisteren een cape.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En wat is dat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ondankbaar mens, laat ze dan zelf in de keuken gaan staan, maar ze ligt liever in bedquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:54 schreef Moeraskat het volgende:
Moraima is niet gecharmeerd van dit eten. Maar geef het dan aan een ander Ipv weggooien
Ja, of zit ergens te loerenquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ondankbaar mens, laat ze dan zelf in de keuken gaan staan, maar ze ligt liever in bed
En terecht. Weggeven mag niet?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Grote commotie wanneer Moraima iets van het eten in de prullenbak wil schuiven
Ze kan niet koken heeft ze ooit verteld.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ondankbaar mens, laat ze dan zelf in de keuken gaan staan, maar ze ligt liever in bed
ik mak ook bij elke wurt ,vlees,vis cocktailsaus, majo of ketchup bijquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja als er verder geen smaak aan zit, maar dat is in dit geval niet zo lijkt mij
En dan met de vinger erop duwen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Valt mij ook op dat er veel alleen met een vork zitten te schuiven.... vreselijk! Ik eet altijd met mes en vork
je dan gebruiken ze de duim als mesquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan met de vinger erop duwen.
Ik eet met stokjesquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan met de vinger erop duwen.
Waarom?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy zit nee te schudden met haar hoofd op dr hand.
Werk ze.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet aan het werk, laters mensen!En mooi dat Erik wat extra's krijgt
hoe lang gaat het durenquote:
Langquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe lang gaat het duren
eer de loods deelnemers hem zat zijn?
De prijsuitreiking van zaterdagavondspel. Maar er was een gedeelde eerste plaats .. dus er moest een sudden death gespeeld worden. .. heel vermoeiend was het.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
waarom staat Gj nu alweer te tetteren?
GeefvBerend wat gezondsquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe en Berend zijn de eindwinnaars van het zaterdagavondspel en verdienen een lollie
[ afbeelding ]
dat gaston actje van hem is zwaar vermoeiendquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De prijsuitreiking van zaterdagavondspel. Maar er was een gedeelde eerste plaats .. dus er moest een sudden death gespeeld worden. .. heel vermoeiend was het.
Thnxquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:04 schreef Sociologica het volgende:
Uitleg over de gele kaarten soorten nu op stream 1
Een héél boekquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe wil over haar gele kaart weten.
Ja het lijkt wel een IBM manualquote:
Nee stel je voor. Dan moeten ze het vanaf nu zo handhaven, ongeacht welke deelnemer het betreftquote:
Tja wat volgens mij nu niet echt gebeurd.. rare regels ook met die kaartenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:06 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Nee stel je voor. Dan moeten ze het vanaf nu zo handhaven, ongeacht welke deelnemer het betreft
Nu welquote:
Ik hoef dat ook niet te zienquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
Krikken wordt niet gefilmd maar zoenen dus wel
dat krikken hebben we ook gezien , maar gelukkig heel kortquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
Krikken wordt niet gefilmd maar zoenen dus wel
En toch wil ik weten als het gebeurd is.quote:
Oh wel?quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat krikken hebben we ook gezien , maar gelukkig heel kort
Ja dat welquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
En toch wil ik weten als het gebeurd is.
moeten ze eenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Mij primaquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten ze eendoen als ze klaar zijn?
Kim en Marciano vanmiddag? Las ik iets over maar nam het niet echt serieus..quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel kort en toen een stream wissel
Ja maar die lagen wel echt te wippenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Kim en Marciano vanmiddag? Las ik iets over maar nam het niet echt serieus..
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Kim en Marciano vanmiddag? Las ik iets over maar nam het niet echt serieus..
Eensquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar die lagen wel echt te wippen
KimD zo te zien.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
met wie staat Mirthe te friemelen dan?
Dat bordjequote:
Gefronste wenkbrauwen en boos kijken en korte zinnen makën. Met daarbij altijd de vraag wat vindt jij.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
de typische nadir blik erbij(ik moet poepen maar het lukt niet)
Aha!quote:
Vindquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gefronste wenkbrauwen en boos kijken en korte zinnen makën. Met daarbij altijd de vraag wat vindt jij.
Oh LOLquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Scheidt uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die twee zijn precies hetzelfde. Die genieten hiervan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
Laten we wel wezen: Mexx is evenals Zoe een aandachtshoer
Ik vind echte ratten ook leuk, menselijke ratten minderquote:
Nou nou nouquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind echte ratten ook leuk, menselijke ratten minder
Sinds @LionHeart de NLP opmerking posttequote:
Ik heb dit gemist ? En wat is NLPquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sinds @:Lionheart de NLP opmerking postte
kijk ik anders naar hem
en nogmaals![]()
voor Lion
ik dacht aan een psychologisch trucje maar NLP is spot on denk ik
Echt welquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en hij gebruikt zijn hele trukendoos
Isaac herhaalt heel vaak bepaalde woordenquote:
Wat is NLPquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac herhaalt heel vaak bepaalde woorden
het is een NLP trucje
Was een keer tussen neus en lippen door. Isaac herhaalt steeds, dus ik vroeg of dit geen NLP was? @greysbones wist een goed artikel te vinden waaruit lijkt dat dat zo is.quote:
wat gaan ze eten danquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
Esther wil 96 euro per dag aan eten besteden.
Ontbijtbuffet,Alll you can eat.
Oh ja dat je dit vroeg had ik gelezen. Maar het vervolg niet gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was een keer tussen neus en lippen door. Isaac herhaalt steeds, dus ik vroeg of dit geen NLP was? @:greysbones wist een goed artikel te vinden waaruit lijkt dat dat zo is.
Neuro linguïstisch programmeren.quote:
Ze heeft grootse plannen.quote:
Thanksquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neuro linguïstisch programmeren.
Victoria.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
Elke Rls zit er wel 1 of meerdere deelnemers die dit doen
Hyske was voor mij wel de ergste die was gewoon eng
bij NLP moet ik altijd aan emile Ratelband denken....bahquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sinds @:Lionheart de NLP opmerking postte
kijk ik anders naar hem
en nogmaals![]()
voor Lion
ik dacht aan een psychologisch trucje maar NLP is spot on denk ik
je gebruikt eigenlijk elk gesprek om mensen op een bepaalde manier (voor mijn gevoel) te hersenspoelenquote:
Ze moet eerst maar eens gekozen worden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Het wordt een schrikbewind onder Esther.
Bauke de Boer.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
bij NLP moet ik altijd aan emile Ratelband denken....bah
Nou ja dat googelenquote:
Dat scheelt een hoop ipv vragen wat dat isquote:
nach en ur sex is zij zeker gewondquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:17 schreef Kakadylo het volgende:
Een vraagje, KimK loopt erbij alsof ze in haar reet genomen is, kan dat kloppen?
Ok geen idéé wat NLP isquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop ipv vragen wat dat is![]()
En zeker NLP
Spugen mag ook al niet .. maar ze mag wel los gaan met schelden zegt Maddy ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:25 schreef engine het volgende:
Maddy geeft de geweldige tip om niet met glazen te gaan gooien.
Met borden gooien mag dus welquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:25 schreef engine het volgende:
Maddy geeft de geweldige tip om niet met glazen te gaan gooien.
Tafels schoppen mag ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Spugen mag ook al niet .. maar ze mag wel los gaan met schelden zegt Maddy ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets hoeft niet eng te zijn. Lees ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
Elke Rls zit er wel 1 of meerdere deelnemers die dit doen
Hyske was voor mij wel de ergste die was gewoon eng
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:26 schreef Vlinder1974 het volgende:
Waarschijnlijk al gevraagd hier vandaag (maar ik was werken)
Hoe laat en op welke stream was het moment dat Zoe Martin beetpakte bij de nek?Was niet op stream, achter SL.. was vannacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hyske was engquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoiets hoeft niet eng te zijn. Lees ik.
Ik geloof je directquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hyske was eng
![]()
![]()
mijn ervaring met NLP is niet positief
zegt ze dat??quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoe is net een vlinder fladdert overal door heen
Wel weer met een gele kaart.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoe is net een vlinder fladdert overal door heen
irritant hequote:Op maandag 24 oktober 2022 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu ik er op let, herhaalt Isaac echt vrijwel alles als hij zelf een punt wil overbrengen.
Dat zei Maddy iddquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt ze dat??
meer een mot dan
vliegt elke keer tegen de lamp
Heeft ze vanmorgen ook al gedaan maar goed, nog een keertje.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:29 schreef Sociologica het volgende:
Ah Zoe doet het verhaal nog maar eens
Dit maal aan Marciano
Yep, maarja die is over een maand weer weg die kaartquote:
Vannacht ook al 10 keer.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ze vanmorgen ook al gedaan maar goed, nog een keertje.
nopequote:Op maandag 24 oktober 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maarja die is over een maand weer weg die kaart
ah vandaarquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was niet op stream, achter SL.. was vannacht.
Dan breng je je boodschap extra over ofz denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu ik er op let, herhaalt Isaac echt vrijwel alles als hij zelf een punt wil overbrengen.
Schijnt wel dat als ze nog een gele kaart krijgt ze moet vertrekken. Deze bleven staan of zo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik dacht deze juist nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
inprenten van jouw boodschap bij een anderquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan breng je je boodschap extra over ofz denk ik
Ah dan heb ik dat net gemist...quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Schijnt wel dat als ze nog een gele kaart krijgt ze moet vertrekken. Deze bleven staan of zo.
Zit wel waarheid inquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : uiteindelijk zet je jezelf ook te kakken he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |