Maar dat staat weer los van z'n sloganquote:
Ze maakt hem niet af, ze verteld nog dat het heel lief van hem was, maar verteld gewoon eerlijk hoe het gesprek gingquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:13 schreef mootie het volgende:
Erik krijgt het nu te verduren, ze maakt hem af in gesprek met Jeff.
"Het,is niet om te roddelen hoor,maar Erik......quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:12 schreef mootie het volgende:
Maddy, nare vrouw, je was hartstikke zat, met je tipsy.
Ik hoor het ook. Ze zei: ik wil niet ouwehoeren hoorquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:13 schreef mootie het volgende:
Erik krijgt het nu te verduren, ze maakt hem af in gesprek met Jeff.
Nou…..quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze maakt hem niet af, ze verteld nog dat het heel lief van hem was, maar verteld gewoon eerlijk hoe het gesprek ging
Erik zijn gedrag is ook misselijk. Meneer bepaalt even wie naar bed moet. Wat een clown!quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoor het ook. Ze zei: ik wil niet ouwehoeren hoor
Ik vind dit een misselijk gesprek, nergens voor nodig.
Ik vind Erik vlees nog visquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Toch lachen dat Erik nu lekker TV aan het maken is, bewust of onbewust.
Kan wel zijn maar dat geeft Maddy niet het recht om zo te roddelen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:15 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Erik zijn gedrag is ook misselijk. Meneer bepaalt even wie naar bed moet. Wat een clown!
Erik werd gisteravond ten onrechte door Maddy beschuldigd "Jij hebt niet goed geturfd", 5 minuten later wist ze al niet meer dat ze dat gezegd had, dan wordt het inderdaad wel tijd om je bezopen harses op een kussen te leggen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:15 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Erik zijn gedrag is ook misselijk. Meneer bepaalt even wie naar bed moet. Wat een clown!
het was wel erg komisch om te zienquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:15 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Maar daarom wel grappig omdat het een a-typische kandidaat is voor dit soort TV.quote:
Naja het was voor haar een nare situatie die ze graag even deelt met een medebewoner. Heeft naar mijn inziens niks met roddelen te maken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar dat geeft Maddy niet het recht om zo te roddelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |