Stukje rancune.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Dood topic genot
Pierre nog steeds woedend over Steijn omdat die zijn debiele zoontje op de bank zette .
Het was een tijdje #laatsteuurtjevanhetweekend inderdaad, maar nu is er geen peil meer op te trekkenquote:Op zondag 6 november 2022 23:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dacht dat dit altijd begon om 23.00 om een of andere reden. Niet dat ik het nou zo jammer vind dat ik het heb gemist.
Gisteren de voorzichtige erkenning dat Steijn het goed deed. Wel met een goede selectie uiteraard.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Dood topic genot
Pierre nog steeds woedend over Steijn omdat die zijn debiele zoontje op de bank zette .
Welke Hakim?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:54 schreef De_Kraam het volgende:
SJOOOOERD
APPELFLAP
HAKIM VAN SESAMSTRAAT
WITTE CHINEES
SJON FROM THE SHIP
Van Sesamstraat.quote:
Dat was een prima column.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
Terechte Wout Wegaids bash
Ieder woord raak
Henk Timmer? Ten Cate?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:23 schreef De_Kraam het volgende:
STEKELENAIDS
IBI
PI AIR
VOORMALIG KEELGRIJPER HENK
Laat dat maar aan de witte Chinees over.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:24 schreef tong80 het volgende:
Net gekeken. Hoe krijg je het voor elkaar vier dooie lullen aan tafel te krijgen
quote:Op zondag 15 januari 2023 22:33 schreef Halcon het volgende:
Younes lijkt me ook wel een enorme klapmongool.
Ik denk ook dat hij er gewoon om gevraagd heeft.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:33 schreef Halcon het volgende:
Younes lijkt me ook wel een enorme klapmongool.
Je moet leraren/politieagenten/ouders/trainers ook geen ongelimiteerde autoriteit geven, maar dat gebrek aan respect is wel een enorm probleem.quote:
Over Weghorst vond ik hem nog wel goed, dit was niks.quote:
Wie was er nu ?quote:
Inteelt hèquote:Op zondag 15 januari 2023 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Ah zwakbegaafde Stekelenburg mag ook weer aanschuiven
Ja dat moment bedoelde ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk nu in de uitgestelde modus maar wat kan die Rafael toch enorme onzin uitkramen, nu weer over die kans van Gimenez en vervolgens die bal van Timber
Better shit on a wet newspaper than a subscription to the Volkskrant I always say.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:21 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Stukje stonecoalenenglish van vriend van de show William Fishers.
Tenenkrommend was dat inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:39 schreef -XOR- het volgende:
Wat een ontzettend flauwe lamlul is WopWopWop om een beetje aanmatigend te gaan zitten doen over de podcast van Bart Vriends.
Ja die keek duidelijk op hem neer. Arno heeft een hekel aan leuke dingen.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:39 schreef -XOR- het volgende:
Wat een ontzettend flauwe lamlul is WopWopWop om een beetje aanmatigend te gaan zitten doen over de podcast van Bart Vriends.
Ben benieuwd zometeen.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja die keek duidelijk op hem neer. Arno heeft een hekel aan leuke dingen.
Ik vond Vriends echt een verademing aan tafel
Geweldig iddquote:Op maandag 20 februari 2023 09:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja die keek duidelijk op hem neer. Arno heeft een hekel aan leuke dingen.
Ik vond Vriends echt een verademing aan tafel
Inderdaad. Het is vaak heel leuk om naar te luisteren. Het verhaal van Vriends over een eventuele transfer naar het buitenland is heel interessant. We zien vaak de toptransfers, maar voor de mindere goden in het voetbal is het een stuk lastiger om een leuke club buiten Nederland te vinden: https://podcastluisteren.(...)E01-De-transferzomerquote:Op zondag 19 februari 2023 23:39 schreef -XOR- het volgende:
Die zat pas ook bij Goedemorgen Eredivisie. Wat een vermoeiend sujet is dat zeg.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:32 schreef Caland het volgende:
Hele vervelende act, de voorzitter van Telstar
Revelatie hoor. Ik vind hem erg goed.quote:
Dank voor het liveposten van deze uitzending alsof het een persco van Arne wasquote:Op zondag 26 februari 2023 22:50 schreef Caland het volgende:
Bizar inderdaad dat de goal van Ajax telt en die van Feyenoord in Utrecht niet.
1 op de 4 die deugt.quote:
Hij kan zich echt niet voorstellen dat mensen die gasten van de Cor Potcast leuker vinden dan zijn podcastquote:Op zondag 5 maart 2023 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Arno Vermeulen heeft zo'n klein pikkie he, over die Podcast
komt omdat hij al heel zijn 'journalistieke' leven op de loonlijst van de overheid staatquote:Op zondag 5 maart 2023 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kan zich echt niet voorstellen dat mensen die gasten van de Cor Potcast leuker vinden dan zijn podcast
Nu is een podcast vol ruzies tussen vier zestig-plussers over een man bij de tweede paal bij een corner tijdens Fortuna - RKC ook wel echt bijzonder op zijn eigen manier.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kan zich echt niet voorstellen dat mensen die gasten van de Cor Potcast leuker vinden dan zijn podcast
Nee, er kijken gewoon nog maar weinig mensen naar dit bejaardenprogramma.quote:
Vreemd. Net nu er heibel in de tent is. En de kijkcijfers zijn nog hetzelfde als "vroeger" Even opgezocht. 1,9 miljoen kijkers.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, er kijken gewoon nog maar weinig mensen naar dit bejaardenprogramma.
quote:Op maandag 13 maart 2023 08:00 schreef ThijsTH het volgende:
Wat een clowns bij Studio Voetbal.....doen ze helemaal moeilijk om zogenaamd Pierre geen uitslag te laten verraden en nemen ze wel vol de tv met tussenstand in beeld......![]()
![]()
quote:Te gast:Süleyman öztürk,Rafael van der Vaart,Pierre van Hooijdonk en Ibrahim Afellay.Samenvattingen van FC Twente-AZ en Manchester United-Fulham (FA Cup).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |