Keramisch dusquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet eens aan en kijk of je wat ziet ... keramisch gaat rood gloeien ... inductie doet niets
quote:
Keramisch vermoed ikquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze worden wel rood met een pan erop
Ah jammerquote:
Die van mij hebben ze nog niet gevondenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:24 schreef pullup het volgende:
https://zoutelande.info/nl/museum/9108/bunkermuseum.html
[ afbeelding ]
Nou heb je een extra reden om in je bunker te zitten, doe je het nietquote:
Kijk, zo mag ik het graag zienquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die van mij hebben ze nog niet gevonden
Had ook gekundquote:
Mooi zoquote:
Ach,het was wel een mooi spektakel gewordenquote:
Zo goedquote:
DIE FRIEZEN GAAN ALLEMAAL KAPOTSTUKquote:
Moai miejong.quote:
Die ken ik zonder klikkenquote:
harder slaanquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:25 schreef BasEnAad het volgende:
Als de schitzel maar groter is dan het bord!
Zal het eens proberenquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er is niks lekkerder dan een kapotgeslagen schitzel met frietjes en zure mayo
kaasfonduequote:Op maandag 24 oktober 2022 01:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand een paar dagen naar Zwitserland, wat eten ze daar?
Viel Spass, gaan de ski s meequote:Op maandag 24 oktober 2022 01:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heerlijk!
Is een thuiswedstrijd voor mij, ze spreken daar Duits, prachtige taal!
Nee, wintersport is echt niks voor mij. Ik bezoek daar een vriend van mij en wil daar vooral Zwitserse dingen doen en zien!quote:
Ik had ooit een collega die naar Zwitserland migreerde ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, wintersport is echt niks voor mij. Ik bezoek daar een vriend van mij en wil daar vooral Zwitserse dingen doen en zien!
Waarom dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die naar Zwitserland migreerde ...
Ja tuurlijkquote:
Ja dubbel paspoort ... Ik had een professor en die had er 3 ... NED, AUS, en Libanees.... Daarnaast was ie bff met Bill Cosby , via zn vrouw ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
De Zwitserse pa van een van mn beste vrienden is voor de liefde naar Nederland verhuist. Ze wonen gezellig in Nederland, maar hun familie woont wel in der Schweiz. Ze hebben ook twee paspoorten, want een Zwitsers paspoort is ontzettend waardevol, dat laat je niet lopen...
Ik heb geen nichten die Maxima kennenquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:46 schreef chufi het volgende:
Maar goed ... zo ken je wel gauw de hele showbizz .. Mn nicht kent Maxima en zo ken je gauw de rest
Dat pakt nou ook niet zo lekker uit danquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dubbel paspoort ... Ik had een professor en die had er 3 ... NED, AUS, en Libanees.... Daarnaast was ie bff met Bill Cosby , via zn vrouw ...
Zolang je nicht niks weet van de mensen die uit vliegtuigen werden gegooid boven zee, is er niks aan de hand.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:46 schreef chufi het volgende:
Maar goed ... zo ken je wel gauw de hele showbizz .. Mn nicht kent Maxima en zo ken je gauw de rest
En als zijn nicht dat wel weet?quote:Op maandag 24 oktober 2022 03:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zolang je nicht niks weet van de mensen die uit vliegtuigen werden gegooid boven zee, is er niks aan de hand.
awhquote:Op maandag 24 oktober 2022 03:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan zal ze er waarschijnlijk slecht van slapen...
Goedemaandag.quote:
Morguh FFquote:
Hey Ebinas, jou zie ik hier niet vaakquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:07 schreef Ebinas het volgende:
Moguhh,
Was om 4:15 al wakker.
Door de temperaturen buiten besloot kat dat het tijd was om naar buiten te willen.
En ze gaf niet op met zeuren![]()
![]()
![]()
Ook Schnitzelsquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand een paar dagen naar Zwitserland, wat eten ze daar?
poeh dat is echt vroegquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:07 schreef Ebinas het volgende:
Moguhh,
Was om 4:15 al wakker.
Door de temperaturen buiten besloot kat dat het tijd was om naar buiten te willen.
En ze gaf niet op met zeuren![]()
![]()
![]()
Das weer een mooikequote:
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:04 schreef pullup het volgende:
Roze
[ twitter ]
En durf nu niet te zeggen dat dit paars is
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:15 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Tot zover een rustig thuiswerk dagje op de planning. Tenzij klanten ineens wel met extra werk komen. Documenteren en fokken gaat het worden
Mogguhhquote:
quote:
Doe eensquote:
Nog geen 20 posts denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tot hoe ver moet ik terug lezen?
Ik had ze net zelfs op 1 pagina maar zie nu dat als je per 50 1 pagina doet het de vorige isquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ik zie het, jij had hem ook al gepost
Ik heb post per 50 pagina's en dus pagina 2..quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had ze net zelfs op 1 pagina maar zie nu dat als je per 50 1 pagina doet het de vorige is
*drukt sterretjequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
Er zijn nu 9 wachten voor u, als u liever teruggebeld wordt, druk dan op het sterretje![]()
Doe eens niet, dan gaan ze me om 13.10 terugbellen.quote:
Zoef zo nu en dan de laatste paar dagen in en uitquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ebinas, jou zie ik hier niet vaak
Gezellig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zoef zo nu en dan de laatste paar dagen in en uit
Handig wel.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
Er zijn nu 9 wachten voor u, als u liever teruggebeld wordt, druk dan op het sterretje![]()
Ik ook, ze zijn al bij 7quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:17 schreef Ebinas het volgende:
Wachttijden lijken overal enorm toe te nemen.
Luidspreker aan en ik blijf gewoon hangen
Maar dan komt het niet uit, heb je dat weerquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, ze zijn al bij 7
Al laat ik me ook wel eens terugbellen, bij 30+ wachtende voor me oid
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
Verbinding weg
Kan opnieuw beginnen. Nu mogen ze terugbellen.
Daar zou bij mij nu iets kapot gegaan zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
Verbinding weg
Kan opnieuw beginnen. Nu mogen ze terugbellen.
Ik zit te wachten tot zoonlief komt. Dan weer richting ziekenhuisquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Nu weer even pauze, Ben aan de opruim![]()
Dus gelijk even langszoeven
Ik heb weer eens tot 25 geteldquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zou bij mij nu iets kapot gegaan zijn![]()
Gaat het een beetje met je?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot zoonlief komt. Dan weer richting ziekenhuis
"weer" richting zkh?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot zoonlief komt. Dan weer richting ziekenhuis
Loop wel een beetje op mijn tandvlees. Een paar heftige dagen gehad.quote:
Pas goed op jezelf hoorquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loop wel een beetje op mijn tandvlees. Een paar heftige dagen gehad.
Maar we gaan gewoon door.
Hoe is het met jou?
Nee mijn partner ligt al twee weken. In het ziekenhuis in Apeldoorn en het gaat niet zo goed daarvoor drie weken naar Enschede ziekenhuis geklepperd omdat mijn vader daar slecht lag. Is inmiddels overleden 😢quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
"weer" richting zkh?
gaat het niet goed?
Ik doe mijn best. 😘quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas goed op jezelf hoor
Hier alles wel oke de laatste week eigenlijk
Jemig Dot.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee mijn partner ligt al twee weken. In het ziekenhuis in Apeldoorn en het gaat niet zo goed daarvoor drie weken naar Enschede ziekenhuis geklepperd omdat mijn vader daar slecht lag. Is inmiddels overleden 😢
Goed zo, hopelijk gaat het met je partner ook snel wat beter.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. 😘
Fijn te horen dat het goed gaat. Wat een opluchting of niet
Oh jee… Gecondoleerd en heel veel sterkte Dotteke 🌹quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee mijn partner ligt al twee weken. In het ziekenhuis in Apeldoorn en het gaat niet zo goed daarvoor drie weken naar Enschede ziekenhuis geklepperd omdat mijn vader daar slecht lag. Is inmiddels overleden 😢
Auto's vlogen door de lucht, daken zijn weg en 1000den huizen zitten nog zonder stroom,quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zou bij mij nu iets kapot gegaan zijn![]()
Neh, maar had ik al gemeldquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auto's vlogen door de lucht, daken zijn weg en 1000den huizen zitten nog zonder stroom,
wilde jij die tornado?
Deze wel hoor, alle geestelijken kunnen toch 'gif' spuiten?quote:
Zeker, kijk deze discussie maarquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze wel hoor, alle geestelijken kunnen toch 'gif' spuiten?
Moet je zelf halenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
Waar blijft die tournedos? Ik begin honger te krijgen.
Hij zag het licht en is toen gegaan, hopen dat ze hem toch snel weer vinden..quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
Die slang is wel heel creatief uit zijn verblijf gekomen![]()
https://www.hln.be/bizar/(...)iste-cobra~a73965e3/
Stay away from the lightttttttttttttttttquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij zag het licht en is toen gegaan, hopen dat ze hem toch snel weer vinden..
De koningscobra is afkomstig uit het zuiden en zuidoosten van Azië en is de langste giftige slang ter wereld. Hoewel zijn belangrijkste prooi andere slangen zijn, kan een onbehandelde beet dodelijk zijn voor mensen. Volgens Wahsltröm is de diersoort van nature kalm en is de kans klein dat hij zal aanvallen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stay away from the lighttttttttttttttttt
Je wil deze niet zomaar tegenkomen in de zoo
Heb er ooit op een slangenshow in Thailand 1 op een meter of 10 van me gehad. Het 'hek' dat ertussen zat bestond uit 3 verticale dikke balkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De koningscobra is afkomstig uit het zuiden en zuidoosten van Azië en is de langste giftige slang ter wereld. Hoewel zijn belangrijkste prooi andere slangen zijn, kan een onbehandelde beet dodelijk zijn voor mensen. Volgens Wahsltröm is de diersoort van nature kalm en is de kans klein dat hij zal aanvallen.
Dat is wel weer een gerustelling
Leuk om te zien op veilig afstand, hoef ze niet om mijn nek (slangen die niet giftig zijn)quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er ooit op een slangenshow in Thailand 1 op een meter of 10 van me gehad. Het 'hek' dat ertussen zat bestond uit 3 verticale dikke balken
Dat beest was groot
Oke, bij lange niet zo groot als de 4,5 meter lange python waar ze daarna mee kwamen
Was blij dat ik toch op iets afstand zat hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk om te zien op veilig afstand, hoef ze niet om mijn nek (slangen die niet giftig zijn)
Nou eigen schuldquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was blij dat ik toch op iets afstand zat hoor.
Stonden eerder ook nog 3 gewoon cobra's![]()
Die waren wel aggresiever dan de konings.
1 van de mensen die daar werkte was ook ooit gebeten door een cobra, miste een paar vingers
Tja dat is risico van het vak/hobbyquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was blij dat ik toch op iets afstand zat hoor.
Stonden eerder ook nog 3 gewoon cobra's![]()
Die waren wel aggresiever dan de konings.
1 van de mensen die daar werkte was ook ooit gebeten door een cobra, miste een paar vingers
Moet je deze kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
Die slang is wel heel creatief uit zijn verblijf gekomen![]()
https://www.hln.be/bizar/(...)iste-cobra~a73965e3/
Domme muts. En slangen moeten buiten lopenquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet je deze kijken.![]()
Bevat gevoelige content...
[ twitter ]
Begin maar een ambulance te bellen, ze bloed behoorlijkquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet je deze kijken.![]()
Bevat gevoelige content...
[ twitter ]
Dit soort dieren komt hier niet in huis...quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begin maar een ambulance te bellen, ze bloed behoorlijk
Normaal gesproken niet nee. In Nederlandquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit soort dieren komt hier niet in huis...
Hier heeft iemand ze tochquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit soort dieren komt hier niet in huis...
Zijn er geloof echt tig van, door de stredder ermeequote:Op maandag 24 oktober 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie het ja... Die andere had al heel lang niet gepost
Ik ken haar alleen van Fruit. Maar weet wel dat die van die reptielen etc heeft...quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn er geloof echt tig van, door de stredder
Klopt, ken haar van UTO COS..quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van Fruit. Maar weet wel dat die van die reptielen etc heeft...
Soulraven zit niet in de schredder hoor. Die post liever niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn er geloof echt tig van, door de stredder
Nee maar aloa postte soul en die is al even niet meer geweest op Fok! zoals heel veel die al jaren niet meer actief zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Soulraven zit niet in de schredder hoor. Die post liever niet meer
Maar ze ligt zeker niet in de de prullenbakquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee maar aloa postte soul en die is al even niet meer geweest op Fok! zoals heel veel die al jaren niet meer actief zijn
Nee weet ik dat bedoelde ik ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ze ligt zeker niet in de de prullenbak
En wat is het nu weer?quote:
Geloof er niets van dat dat 1 eekhoorn wasquote:
generaties langquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof er niets van dat dat 1 eekhoorn was
Leuker als ik er op schietquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Grappig geluid maken ze
[ twitter ]
Ja dan maken ze een leuk geluidquote:
Gericht schietenquote:
Soulraven heeft haar usernaam aan laten passen n Soulquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Soulraven zit niet in de schredder hoor. Die post liever niet meer
Okquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef mario390 het volgende:
moet nu over 10 kilo kattenstreu
schopfen
Heb je een voorraad gekochtquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef mario390 het volgende:
moet nu over 10 kilo kattenstreu
schopfen
Lekker belangrijkquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soulraven heeft haar usernaam aan laten passen n Soul
Er zijn hier anders zo'n 10 posts aan besteedquote:
En zich tot man om laten bouwen ....quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soulraven heeft haar usernaam aan laten passen n Soul
Die memo heb ik gemistquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En zich tot man om laten bouwen ....
Maar de naam Soulraven is er nog en de naam Soul bestaat ook maar is al heel lang inactiefquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die memo heb ik gemist
@:Freshfruit
Heeft ze wel aangevraagd maar mocht niet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar de naam Soulraven is er nog en de naam Soul bestaat ook maar is al heel lang inactief
Ah ok.. apart dat het niet mocht..quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft ze wel aangevraagd maar mocht niet.
Ik mocht wel 72 weg laten halen.
Dan ben ik zeker abuisquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar de naam Soulraven is er nog en de naam Soul bestaat ook maar is al heel lang inactief
Ander forum?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
En ze post nu voornamelijk elders,is daar MOD en is er vrij druk mee.
Ow gelukkig, ik was even bang dat je voor altijd boos op me wasquote:
Een Amerikaanse A.I site.quote:
Skynogwat tochquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, gelukkig morgne weer een nieuwe streamingsdienst, want er is niets op tv
quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:37 schreef mario390 het volgende:
grotere kontje als kim maar dikk is lucilla niet
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, boos zijn zit niet in mijn aardquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow gelukkig, ik was even bang dat je voor altijd boos op me was
Goorquote:
quote:
Dikke prima en pret.quote:
Mooi zoquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima en pret.![]()
Met u dan?
De Bemelerberg opquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Hier ook relaxt wel
Vandaag eens lekker een stuk gefietst. Het is mooi hier.
Alleen jammer dat ik mijn camera niet bij me had.
Thanks for the reminder, ik moet nog een hotel zoeken in de buurt, mijn dochter gaat volgend jaar de Amstel Gold Race rijden.quote:
Beter dan dat je vroeg boekt inderdaadquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks for the reminder, ik moet nog een hotel zoeken in de buurt, mijn dochter gaat volgend jaar de Amstel Gold Race rijden.
Ik vermoed dat dit de amateur rit zal zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter dan dat je vroeg boekt inderdaadRijden de dames op dezelfde dag als de heren?
Ja 20 minuten later dan de heren, lees ik. Ik vermoed zelfs dat ik al wat laat ben, best druk dat weekend in Limburg denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter dan dat je vroeg boekt inderdaadRijden de dames op dezelfde dag als de heren?
Nee, langs de maas richting het zuidenquote:
Ook leuk, ik heb een tijdje elke zaterdag op de club daar als hoofdcoach gewerkt ooit. Meestal ging ik dan de zondagen rondjes fietsen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, langs de maas richting het zuiden
Belgie in ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, langs de maas richting het zuiden
Dan ken je de omgeving hier ook wel jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook leuk, ik heb een tijdje elke zaterdag op de club daar als hoofdcoach gewerkt ooit. Meestal ging ik dan de zondagen rondjes fietsen.
Erg leuke stad
Ben in Eijsden gestopt en teruggegaan, begon te regenen.quote:
Smolt je?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben in Eijsden gestopt en teruggegaan, begon te regenen.
We zijn 40+ feesten zit er niet meer inquote:
Het zijn dus niet alleen pinguïns die hun beste vriend opofferenquote:
Tijd geledenquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ken je de omgeving hier ook wel ja
En nog leuke tips in de stad?
Beetje als fok dit toch,quote:
Laat ik nou in Wyck zittenquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijd geledendenk niet dat er veel dezelfde tenten zullen zijn. Ik vond Wyck eigenlijk leuker dan de andere kant
Drs P waardig. het is net kleine Pjotrquote:
Ik zag vanmiddag van dat account nog een likkende giraffequote:
Van alles en nog wat ja, en meestal schattigquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag van dat account nog een likkende giraffe
Nu wil ik het einde zienquote:[ afbeelding ] Op maandag 24 oktober 2022 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Van alles en nog wat ja, en meestal schattig
Deze is ook zo leuk
[ twitter ]
De slang ging de troep niet opruimenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu wil ik het einde zien
heeft de slang gewonnen?
Die is al voorbij gekomen vandaagquote:[ afbeelding ] Op maandag 24 oktober 2022 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze is ook zo leuk
[ twitter ]
Deze is vrij heftig.Benieuwd hoe het is afgelopen.quote:[ afbeelding ] Op maandag 24 oktober 2022 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze is ook zo leuk
[ twitter ]
Bloedendquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is vrij heftig.Benieuwd hoe het is afgelopen.
Ik ben een paar maanden niet geweest en heb ook vandaag niet bijgehouden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is al voorbij gekomen vandaag
Zwak excuus hoorquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden niet geweest en heb ook vandaag niet bijgehouden.
Nog nooit,die hier kunnen bijten blijf ik uit de buurt en de tarantula`s ook.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bloedend
Hoe vaak ben jij al gebeten door zo'n ding?
Ik heb een leven gevondenquote:
Jij houdt het bij kattenkrabben?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog nooit,die hier kunnen bijten blijf ik uit de buurt en de tarantula`s ook.
Heb ook flink moeten zoeken ernaarquote:
Domino is altijd lief tegen me.quote:
Als je niet zoekt vind je ook niksquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Nee joh, dat kan ik niet
quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Domino is altijd lief tegen me.
Ja anders kom je iets toevallig tegen, maar dat is alleen maar stom toeval danquote:
Ik geloof niet in stom toevalquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja anders kom je iets toevallig tegen, maar dat is alleen maar stom toeval dan
kansberekening en statistiek?quote:
Er zijn geen grotere leugens dan statistiekquote:
Nou… Ik zoek geen problemen, maar ze vinden mij wel.quote:
Dat is stom toeval johquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou… Ik zoek geen problemen, maar ze vinden mij wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Never trouble trouble, till trouble troubles youquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
If you think something or someone might cause problems, don't address it until it actually causes problemsquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
Never trouble trouble, till trouble troubles you
Ik ben ook een probleemquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Druk niet op de rode knop als u de machine niet kunt bedienen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
If you think something or someone might cause problems, don't address it until it actually causes problems
Of juist wel.De rode knop is de noodknop.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:36 schreef maily het volgende:
[..]
Druk niet op de rode knop als u de machine niet kunt bedienen.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of juist wel.De rode knop is de noodknop.
Nou zeg.quote:
Ik kom hier morgen op terugquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
Never trouble trouble, till trouble troubles you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |