Keramisch dusquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet eens aan en kijk of je wat ziet ... keramisch gaat rood gloeien ... inductie doet niets
quote:
Keramisch vermoed ikquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze worden wel rood met een pan erop
Ah jammerquote:
Die van mij hebben ze nog niet gevondenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:24 schreef pullup het volgende:
https://zoutelande.info/nl/museum/9108/bunkermuseum.html
[ afbeelding ]
Nou heb je een extra reden om in je bunker te zitten, doe je het nietquote:
Kijk, zo mag ik het graag zienquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die van mij hebben ze nog niet gevonden
Had ook gekundquote:
Mooi zoquote:
Ach,het was wel een mooi spektakel gewordenquote:
Zo goedquote:
DIE FRIEZEN GAAN ALLEMAAL KAPOTSTUKquote:
Moai miejong.quote:
Die ken ik zonder klikkenquote:
harder slaanquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:25 schreef BasEnAad het volgende:
Als de schitzel maar groter is dan het bord!
Zal het eens proberenquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er is niks lekkerder dan een kapotgeslagen schitzel met frietjes en zure mayo
kaasfonduequote:Op maandag 24 oktober 2022 01:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand een paar dagen naar Zwitserland, wat eten ze daar?
Viel Spass, gaan de ski s meequote:Op maandag 24 oktober 2022 01:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heerlijk!
Is een thuiswedstrijd voor mij, ze spreken daar Duits, prachtige taal!
Nee, wintersport is echt niks voor mij. Ik bezoek daar een vriend van mij en wil daar vooral Zwitserse dingen doen en zien!quote:
Ik had ooit een collega die naar Zwitserland migreerde ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, wintersport is echt niks voor mij. Ik bezoek daar een vriend van mij en wil daar vooral Zwitserse dingen doen en zien!
Waarom dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die naar Zwitserland migreerde ...
Ja tuurlijkquote:
Ja dubbel paspoort ... Ik had een professor en die had er 3 ... NED, AUS, en Libanees.... Daarnaast was ie bff met Bill Cosby , via zn vrouw ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
De Zwitserse pa van een van mn beste vrienden is voor de liefde naar Nederland verhuist. Ze wonen gezellig in Nederland, maar hun familie woont wel in der Schweiz. Ze hebben ook twee paspoorten, want een Zwitsers paspoort is ontzettend waardevol, dat laat je niet lopen...
Ik heb geen nichten die Maxima kennenquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:46 schreef chufi het volgende:
Maar goed ... zo ken je wel gauw de hele showbizz .. Mn nicht kent Maxima en zo ken je gauw de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |