Ja, was niet heel erg netjes.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:14 schreef Gezicht het volgende:
Mag wel wat sportiever naar het team op de radio
De pijp aan Maarten geven is doodgaanquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:15 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik wilde net de pijp aan Maarten geven en gaan douchen en slapen, maar nu blijf ik maar zitten
ja dit is wel heel ernstig voor RICquote:
Wie dan? Ik zie alleen verstappen vechten met iemand..quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:16 schreef Gehrman het volgende:
De twee beste coureurs van het veld in gevecht met elkaar. Genot.
we gaan elke avond dood en herrijzen weer in de ochtend... of zoietsquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De pijp aan Maarten geven is doodgaan
X1000quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:17 schreef PS. het volgende:
DIT IS TOCH VEEL LEUKER JOH, DAN ZO'N OPTOCHT
Foxwildquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:18 schreef Nober het volgende:
De teams die schijt hebben aan de budget cap op 1 en 3.
#teamcateringquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:18 schreef Nober het volgende:
De teams die schijt hebben aan de budget cap op 1 en 3.
Tegen de tijd dat Verstappen ook maar in de buurt zit van Hamilton zijn z'n banden op.quote:
Wordt het toch nog leukquote:
Bedank Kevin Schwantz maar voor het ontwerp en Tavo Hellmund dat hij het aan de FIA verkocht voor een paar miljoenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is dit toch een BRILJANTE track.
Ja, ik had toch wel rood verwacht gezien de zooi op de baanquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:20 schreef vaarsuvius het volgende:
Moet zeggen dat de amerikaantjes dit prima voor elkaar hebben , goede baan en de opruimacties vond ik ook goed gaan
Nou die actie op Russel was wel gaaf (en leip)quote:
Troep.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:21 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Je hebt die van Vettel gepakt.
autoracenquote:
Zijn auto is gewoon wat minder, ik vind dat ie het goed doet vandaag. Heeft best wel een kans om te winnen nuquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:20 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk: mazzel, op skill lukt het sws niet
Lefted.quote:
Hij gaat er al amper bij komen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:21 schreef raptorix het volgende:
Verstappen moet er alles aan doen om voor HAM te komen en dan blocken.
Aldi troepquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:22 schreef DX11 het volgende:
Slechte partij wheelguns binnen gekomen in Texas?
Je zou denken dat ze in Texas wel om kunnen gaan met gunsquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:22 schreef DX11 het volgende:
Made in China.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:22 schreef DX11 het volgende:
Levering Texas wheelguns niet helemaal goed of nemen ze die altijd mee overal naar toe?quote:
Wie?quote:
Snelheid, baan, coureur.. wie zal t zeggen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:23 schreef StephanL het volgende:
Red Bull mist toch een beetje snelheid, of het ligt aan de baan dat de verschillen zo klein zijn.
Sowieso, daar heb ik ook geen zin in.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Ham wint ga ik de podium ceremonie overslaan.
Zo gaan ze het niet brengen..quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:23 schreef Predator40 het volgende:
toch jammer dat lewis wint .....
puur op LUCK'
Denk niet dat het de zelfde wheelgun wasquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zal wel onderzoek komen naar die wheelgun nu bij 2 verschillende teams mis gaat
surequote:Op zondag 23 oktober 2022 22:23 schreef Predator40 het volgende:
puur op LUCK'
Zelfde batch ALIEXP1003888-930-2808quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Denk niet dat het de zelfde wheelgun was
Max moet Lewis inhalen, gewoon om pure nobs van teamlh gek te makenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sowieso, daar heb ik ook geen zin in.
Jij hebt te veel van dat kanaal bekekenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max moet Lewis inhalen, gewoon om pure nobs van teamlh gek te maken
Was jij ook diegene die bij de Singapore gp zo zat te fappen dat Lewis voor Max ging eindigen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:23 schreef Predator40 het volgende:
puur op LUCK'
Allebei linksvoor, misschien zelfde partij uit de fabriek?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Denk niet dat het de zelfde wheelgun was
Die is boos en dat gaat hij ervoorquote:
Initial D modus, afketsend van de vangrail om een betere bochtensnelheid mee te pakkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is boos en dat gaat hij ervoor
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik heb nog liever dat verstappen Hamilton er af ramt en dat Leclerc wint dandat Hamilton een race wint.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik heb nog liever dat verstappen Hamilton er af ramt en dat Leclerc wint dandat Hamilton een race wint.
Boeiend. Ik kom d'r nooit. Mag er niet eens in zonder vaccin. Pleurisland voor de vrije en brave.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
*Best Buy.
*Target
Er zijn nog meer winkels dan Walmart.
Same.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef RealistAtheist het volgende:
Sow.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef RealistAtheist het volgende:
Dan ben je nogal zielig.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik wacht nog steeds op de dag dat iemand me gaat uitleggen wat het nut is van dotd.quote:
Alonso's Renault is even sterk als een Renault Char uit WO2, had deze guns wel kunnen hebbenquote:
gewoon omdat t kan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de dag dat iemand me gaat uitleggen wat het nut is van dotd.
Nou nou, dat is ook niet fair.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef RealistAtheist het volgende:
Best of the rest héquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de dag dat iemand me gaat uitleggen wat het nut is van dotd.
Hij is vaak wat beter aan het eind van de race ,is mijn ervaringquote:
neujquote:
En dat heeft Norris bijna in z'n eentje voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Het team gevecht tussen Alpine en McLaren is nu voor de 4de of 5de keer deze race gewisseld, ze liggen bijna gelijk voor de 4de plek bij de constructeurs
kunnen teams / rijders die nooit wat winnen ook eens wat winnenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef DX11 het volgende:
[..]
het was vooral ALO vs NOR ja, met erg veel positie wisselsquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dat heeft Norris bijna in z'n eentje voor elkaar gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |