+12, maar dat komt door een geweldige omleiding die je nog eens 8 tot 10 minuten kostquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Lief! Prachtige klantenservice dit! Met + hoeveel kwam je aan op je eindhalte?
Straks 0.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hoeveel AVEs rijden er eigenlijk op een dag?
De provincie?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:26 schreef b2py het volgende:
Ze vinden je vast een ontzettend boefje, maar ze beseffen vast niet wie nou eigenlijk het salaris betaald
NSI is erg prijzig voor tickets naar Frankrijk is mijn ervaring. Losse tickets zijn vrijwel altijd goedkoper, zeker als je niet vanuit een van de hoofdstations vertrekt maar vanuit Marne la Vallée of Massy oid. Soms kan je dan al voor een tientje naar Marseille, Bordeaux of Perpignan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Straks 0.
SNCF heeft zich teruggetrokken uit de Renfe-SNCF-partnership en gaat de treinen naar Barcelona nu volledig op eigen licentie rijden (waarschijnlijk onder Ouigo España's veiligheidscertificaat). Renfe heeft de papieren voor Frankrijk (nog) niet dus moet zich volledig terugtrekken uit Frankrijk...
Hoezee enzo.
Je kunt nu bij NS International terecht voor één doorgaand ticket van NL naar Barcelona. Maar NL-Lille (via Kortrijk) verkopen ze daar dan weer niet. Blijft een bijzondere toko, dat NSI.
de provincie heeft zelf nul.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:23 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb een weekend vrij 2e klas, maar komende zaterdag reis ik in gezelschap en wil een dagje 1e klas. Hoe regel ik dat, moet dat bij de automaat?
https://www.ns.nl/klantenservice/wijzigen/klasse-wisselen.htmlquote:Dal Vrij, Weekend Vrij, Altijd Vrij en Studentenreisproduct
Voor de abonnementen op saldo Dal Vrij, Altijd Vrij en het Studentenreisproduct (studenten OV) geldt:
Ga naar een NS-kaartautomaat
Houd je OV-chipkaart voor de kaartlezer Kies op het scherm voor ’Laden overige producten’
Klik op 'Toeslag 2 -1'
Kies welke variant je wilt
Volg de instructies om te betalen
Houd je OV-chipkaart opnieuw voor de kaartlezer
Je upgrade naar de 1e klas is meteen geldig, tot 4.00 uur ’s nachts.
Zonde geld dus, want voor ¤6,10 reis je de hele maand 1e klas met Weekend Vrij. Kun je dus beter je abonnement wijzigenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
https://www.ns.nl/klantenservice/wijzigen/klasse-wisselen.html
Kost je een tientje per dag uit m'n hoofd.
Hmm. Geen gek idee eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:48 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zonde geld dus, want voor ¤6,10 reis je de hele maand 1e klas met Weekend Vrij. Kun je dus beter je abonnement wijzigen
Ik zou zeggen, voor 2 knaken meer reis je de hele maand 1e klas. Ik kan niet in je portemonnee kijken maar voor dat geldquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hmm. Geen gek idee eigenlijk.
Sowieso, het is in het weekend vaak nog drukker dan door de weeks, dus een weekend eerste klas is het verschil van die paar euro echt wel waard.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hmm. Geen gek idee eigenlijk.
Dan is die conducteur echt een eikel eerste klas. Maar op zich is het al een wonder dat de conducteur zich laat zien of horen in deze tijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:03 schreef pitboer het volgende:
Laatst riep de conducteur dat om.Dat mensen uit de 2e klas i.v.m de drukte ook naar de 1e klas mochten.
Dat is dan echt een andere situatie dan in het geval dat ik omschreef.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:03 schreef pitboer het volgende:
Laatst riep de conducteur dat om.Dat mensen uit de 2e klas i.v.m de drukte ook naar de 1e klas mochten.
Maar ja wat zou meer geholpen hebben? Dat je hem daar ter plekke in elkaar gehoekt had of een huilverhaal op Fok?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan echt een andere situatie dan in het geval dat ik omschreef.
Daar kwam knullemans al eerste klas zitten voor de tweede klas vol was.
Maar het hele arrogante ook, dat "Types als jou en mij gaan ze echt niet controleren hoor" wat ben je dan voor verwend kutjong?
Ik heb laatst een stel scholieren de eerste klas uitgebonjourd. Die stonden op het perron al te vertellen dat ze eerste klas gingen zitten en dat er toch niet gecontroleerd wordt. Er was zat plek in de 2e klas, wegwezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan echt een andere situatie dan in het geval dat ik omschreef.
Daar kwam knullemans al eerste klas zitten voor de tweede klas vol was.
Maar het hele arrogante ook, dat "Types als jou en mij gaan ze echt niet controleren hoor" wat ben je dan voor verwend kutjong?
Ik lees geen huilverhaal? Dus ik weet niet waar je op duidt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja wat zou meer geholpen hebben? Dat je hem daar ter plekke in elkaar gehoekt had of een huilverhaal op Fok?
Ik heb wel het gevoel dat de treinen die nog rijden wel wat langer zijn dan een week of 7-8 geledenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 07:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb laatst een stel scholieren de eerste klas uitgebonjourd. Die stonden op het perron al te vertellen dat ze eerste klas gingen zitten en dat er toch niet gecontroleerd wordt. Er was zat plek in de 2e klas, wegwezen.
En ja, ik vind het ook kut dat ik in de 1e klas nog net kan zitten terwijl er in de 2e klas mensen staan, dat voelt niet rechtvaardig, maar is niet mijn schuld, dat is NS die tegelijk de hoeveelheid treinen halveert en de overgebleven treinen weigert te verlengen.
quote:2900 1x/uur Ekz-Mt
3000 1x/uur Hdr-Amr
3600 1x/uur Vs-Ht
3900 1x/uur Ekz-Asd
4400 1x/uur Ht-Ehv
4600 1x/uur Ledn-Asd-Lls
4800 1x/uur Amr-Hn
6300 1x/uur Ledn-Hlm
6600 1x/uur Zlw-Nm
7300 1x/uur Db-Rhn
13900 Opgeheven Ehv-Std
Voor zover die treinseries hier in de buurt komen is dit al een aantal weekenden de staande praktijk. Ben benieuwd of we ook nog treinseries/trajecten gaan krijgen die nog maar eens in de 2 uur bereden worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
worden de problemen met het personeelstekort nog erger? Morgen nog minder treininzet.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |