Die scoort met zulke teksten behoorlijke minpunten bij mij. Sowieso reageert ze zich af omdat ze zelf loopt te stressen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:19 schreef juul. het volgende: Maddy tegen Ruben; Erik doet zo moeilijk, ik had m er nooit bij moeten halen met zijn autisme
Waarom dan?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef Was-beer het volgende:
Maddy: GJ mag ook wel een gratis drankje van het huis
Hier krijg je dus gezeik door
Nu weer aan Nadirquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom dan?
en wat geeft Maddy het recht om drankjes van het huis uit te delen?
Manager toch?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom dan?
en wat geeft Maddy het recht om drankjes van het huis uit te delen?
En Nadir een biertje omdat er geen vegetarische worst is. Wat een domme, domme vrouw.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef Was-beer het volgende:
Maddy: GJ mag ook wel een gratis drankje van het huis
Hier krijg je dus gezeik door
in koelkast heb ik en leverworst met uiuiquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:24 schreef Kakadylo het volgende:
Zo'n leverworst vind ik altijd zo smerig
No one caresquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
in koelkast heb ik en leverworst met uiui
Maddy wil gewoon dingen goed makenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En Nadir een biertje omdat er geen vegetarische worst is. Wat een domme, domme vrouw.
ja en dan Erik de schuld geven van star gedrag, die moet toch alles turven?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En Nadir een biertje omdat er geen vegetarische worst is. Wat een domme, domme vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |