Ja leuk al dat afschuw. Maar wat gaan we er aan doen? Ze hebben er schijt aan. Je moet optreden!quote:
Open een topic zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer geeft Van Meijeren toe dat hij onzin liep te verspreiden toen hij suggereerde dat Van Dissel steekpenningen ontving?
Of werkt dat erkennen van fouten maar een kant op?
Goed gekeken naar Project Veritas. We kunnen veel out of context geknipte filmpjes e.d. verwachten denk ik. As usual zijn de grootste verspreiders van misinformatie en ruis de FvD zelf. Altijd slachtoffer, altijd projecteren. Het maakt de samenleving er niet fijner opquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ah is het tuig van FvD weer een nieuwe intimidatiecampagne begonnen? Van Meijeren die klaagt over de desinformatie van anderen... het kan verkeren.
FvD weer op zoek naar ophef.
Geef ze svp hun eigen soevereine Forumland. Liever gisteren dan vandaag.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja leuk al dat afschuw. Maar wat gaan we er aan doen? Ze hebben er schijt aan. Je moet optreden!
Apart dat zoveel politici op Twitter hangen op zondagavond. Je zou toch zeggen dat ze wel wat beters te doen hebben. Mevrouw ellemeet klaagde nog steen en been over de enorme werkdruk.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of ze krijgen allemaal via social media dit bericht o der ogen en hebben er eenzelfde mening over die ze ook weer via social media delen. Daar is weinig coördinatie voor nodig, alleen maar gevoel voor fatsoen.
Wat stel je voor? Ze handelen gewoon binnen de wet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja leuk al dat afschuw. Maar wat gaan we er aan doen? Ze hebben er schijt aan. Je moet optreden!
Kun je die vermoedens bewaren voor BNW?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Apart dat zoveel politici op Twitter hangen op zondagavond. Je zou toch zeggen dat ze wel wat beters te doen hebben. Mevrouw ellemeet klaagde nog steen en been over de enorme werkdruk.
Rottumerplaat of zo.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geef ze svp hun eigen soevereine Forumland. Liever gisteren dan vandaag.
Waarom mag ik geen vermoedens hebben? Die worden op dit forum dagelijks geuit zonder enige weerwoord.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je die vermoedens bewaren voor BNW?
Verbieden op grond van 2:20 BW. Het is gewoon ronduit een fascistische partij geworden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Ze handelen gewoon binnen de wet.
Sterker nog, het zijn waarschijnlijk niet eens vermoedens.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen vermoedens hebben? Die worden op dit forum dagelijks geuit zonder enige weerwoord.
LOL, ik checkte net mijn mail na jouw post, ze lezen mee!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sterker nog, het zijn waarschijnlijk niet eens vermoedens.
Zeg eens: is dat Kartel echt?
Ik wil wel eens een interview met ex klasgenoten wat voor figuur dat was.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Gideon Goebbels, wat een enorme droeftoeter.
Wat moet jij in Palo Alto?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL, ik checkte net mijn mail na jouw post, ze lezen mee!!!!
[ afbeelding ]
Op basis van dit? Ik wens ze veel succes.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verbieden op grond van 2:20 BW. Het is gewoon ronduit een fascistische partij geworden.
Oo basis van een patroon van aanzetten tot haat en ondermijning van de staatsveiligheid. In de wetenschap dat het al geleid heeft tot incidenten met fakkels en dergelijk…quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Op basis van dit? Ik wens ze veel succes.
... Haywood Theatre, in Palo Alto... dat raadt het Kartel iig aanquote:
Geen idee, raar spam mailtje van iets waar ik geen interesse in heb, ik mag Amerika ook niet inquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... Haywood Theatre, in Palo Alto... dat raadt het Kartel iig aan
ferreal??quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, raar spam mailtje van iets waar ik geen interesse in heb, ik mag Amerika ook niet in
Aanzetten tot haat en ondermijning van de staatsveiligheid. Dat zijn zware aantijgingen en die vallen absoluut niet hard te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oo basis van een patroon van aanzetten tot haat en ondermijning van de staatsveiligheid. In de wetenschap dat het al geleid heeft tot incidenten met fakkels en dergelijk…
Hmm.. het hele politieke bestel een kartel noemen met landverraderlijke aspiraties en buitenlandse broodheren, is dat geen zware aantijging die bovendien absoluut niet hard te maken is?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Aanzetten tot haat en ondermijning van de staatsveiligheid. Dat zijn zware aantijgingen en die vallen absoluut niet hard te maken.
Overigens is die fakkeldrager eentje van Jezus leeft en had hij helemaal niets met FVD te maken.
Is dat overigens al gerectificeerd gezien het feit dat ik dat nu al voor de 2e keer hier moet lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |