Dat wel, alleen jammer dat het nog wat zetels in beide kamers bezet houdt. Daar is het parlement net iets te belangrijk voor.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant, zo'n partij met aanhang die compleet van de realiteit losstaat... soort politiek cabaret.
Recalcitrantie, vooral. De wereld zegt A, dus zeggen wij B. Lekker dwars en 'kritisch' tegen het kartel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:09 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Nee. De wet staat het toe dat elke partij, ongeacht ideologie of kwade plannen, verkozen mag worden.
Een verbod van de partij zal niet veel veranderen, want de actieve leden richten gewoon een nieuwe partij op en gaan verder.
Rest mij één vraag: waarom hebben in 2021 ruim 500.000 mensen (zoveel stemmers wonen er in Rotterdam of de provincie Friesland) op deze kwaadaardige duivels gestemd? En waarom steunt de helft van dat aantal, blijkens de peilingen, die club nog steeds?
En het asociale tot normaal verheffen, en intussen andersdenkenden bashen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Recalcitrantie, vooral. De wereld zegt A, dus zeggen wij B. Lekker dwars en 'kritisch' tegen het kartel.
Maar dat geldt voor meer partijen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:03 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Nederland mist helemaal niets aan FVD als ze nu allemaal ter plekke dood neer zouden vallen.
Van Meijeren is de rat hier met de manier waarop hij glashard liegt dat de camera weg is. Wat zijn FvD’ers toch doorzichtig en nare luiquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De slachtofferrol word opzichtig ingenomen door de politiek en journalistiek Nederland die menen dat dit een intimiderende aanval is op de journalistiek.
Kijk hem schuimbekken achter zn computerquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk, 't kartel is in paniek nu.
'De politiek' en 'De journalistiek'.
Heb je al even gekeken naar die schitterende hersenscheten op Twitter van je mede Partei-leden?
Zal binnenkort wel weer een of andere pipo met fakkel ergens voor een deur staan.
Ja, maar dat zijn nog normale partijen...quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor meer partijen.
Met 'n goeie sigaar en whiskey ijs schuimbekt het niet zo lekker.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Kijk hem schuimbekken achter zn computer
Eigenlijk heeft vrijwel elke partij in Nederland een inhoudelijke bijdrage, al is de totale versplintering mij ook een doorn in het oog, maar FVD kraamt alleen maar onzin uit. Ik was altijd al voorstander van een kiesdrempel à 8 zetels en dit zou FVD zonder problemen buitenspel zetten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor meer partijen.
De fakkeldrager was eentje van Jezus leeft.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk, 't kartel is in paniek nu.
'De politiek' en 'De journalistiek'.
Heb je al even gekeken naar die schitterende hersenscheten op Twitter van je mede Partei-leden?
Zal binnenkort wel weer een of andere pipo met fakkel ergens voor een deur staan.
Er wordt onderling gecoördineerd ja? Heb je daar ook een bron van of moeten we weer a la Ikea op zelfonderzoek?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De fakkeldrager was eentje van Jezus leeft.
En dat het kartel in paniek is dat maak jij er van, dat er onder elkaar gecoördineerd word is wel duidelijk. De rijen zijn gesloten en het riedeltje word afgedraaid en jij huilt vrolijk mee met de wolven in het bos.
Het was een kut streek maar helaas hard nodig om haar haar fout te laten toegeven.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van Meijeren is de rat hier met de manier waarop hij glashard liegt dat de camera weg is. Wat zijn FvD’ers toch doorzichtig en nare lui
Ik vermoed inderdaad dat er onderling word gecoördineerd. Vind je dat heel gek als elke politicus in een tijdspanne van 2 uur allemaal nagenoeg hetzelfde bericht op Twitter gooien?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er wordt onderling gecoördineerd ja? Heb je daar ook een bron van of moeten we weer a la Ikea op zelfonderzoek?
Dit is niet goed te praten, en eigenlijk weet je dat ook wel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het was een kut streek maar helaas hard nodig om haar haar fout te laten toegeven.
Je kan het woord wegdoen natuurlijk ook anders definiëren en als je er anders tegen aan kijkt dan heeft Gideon natuurlijk correct gehandeld door de camera “weg te doen”.
@Chivaz?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer geeft Van Meijeren toe dat hij onzin liep te verspreiden toen hij suggereerde dat Van Dissel steekpenningen ontving?
Of werkt dat erkennen van fouten maar een kant op?
Gut, een vermoeden... het zal weer niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vermoed inderdaad dat er onderling word gecoördineerd. Vind je dat heel gek als elke politicus in een tijdspanne van 2 uur allemaal nagenoeg hetzelfde bericht op Twitter gooien?
Of ze krijgen allemaal via social media dit bericht o der ogen en hebben er eenzelfde mening over die ze ook weer via social media delen. Daar is weinig coördinatie voor nodig, alleen maar gevoel voor fatsoen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vermoed inderdaad dat er onderling word gecoördineerd. Vind je dat heel gek als elke politicus in een tijdspanne van 2 uur allemaal nagenoeg hetzelfde bericht op Twitter gooien?
Ja, dit ja.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of ze krijgen allemaal via social media dit bericht o der ogen en hebben er eenzelfde mening over die ze ook weer via social media delen. Daar is weinig coördinatie voor nodig, alleen maar gevoel voor fatsoen.
Vind het sowieso kansloos dat we overal twitter berichten bij halen. Beetje het zelfde als een willekeurig iemand op straat vragen om hun mening over belangrijk wereld nieuws. Who cares!quote:
Gaslighting? Die mag je even uitleggen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is niet goed te praten, en eigenlijk weet je dat ook wel.
Als er iets een aanval is op de VVMU waar jullie zo hard op gaan, zijn het dergelijke acties.
Beneden alle peil.
En de manier waarop bij het inkleedt, de woorden die hij gebruikt, gaslighting in optima forma.
Er zitten nochtans weer wat 'pareltjes' tussen hoor... Alsof je in de diepste, walgelijkste, smerig riekendste onderbuik van 't internet afdaalt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:30 schreef 111210 het volgende:
[..]
Vind het sowieso kansloos dat we overal twitter berichten bij halen. Beetje het zelfde als een willekeurig iemand op straat vragen om hun mening over belangrijk wereld nieuws. Who cares!
En Joseph zag dat het goed was. Ik kan er niets meer van maken, hoe eng ik het ook vind.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:26 schreef Repentless het volgende:
Over het algemeen vind ik Godwins meestal uiterst zwakke argumenten en een goedkope manier om iemand of een partij te diskwalificeren. Irritant ook, omdat het elke mogelijkheid tot een inhoudelijke discussie bij voorbaat al teniet doet.
Wanneer je echter als politicus of partij termen als "rioolratten" gaat gebruiken als kwalificatie voor journalisten, dan kan ook ik er niet meer omheen. Wat is die partij ver afgegleden in korte tijd, niet te geloven.
Dat is de reden dat ik niks met twitter te maken wil hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er zitten nochtans weer wat 'pareltjes' tussen hoor... Alsof je in de diepste, walgelijkste, smerig riekendste onderbuik van 't internet afdaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |