Geen idee, raar spam mailtje van iets waar ik geen interesse in heb, ik mag Amerika ook niet inquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... Haywood Theatre, in Palo Alto... dat raadt het Kartel iig aan
ferreal??quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, raar spam mailtje van iets waar ik geen interesse in heb, ik mag Amerika ook niet in
Aanzetten tot haat en ondermijning van de staatsveiligheid. Dat zijn zware aantijgingen en die vallen absoluut niet hard te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oo basis van een patroon van aanzetten tot haat en ondermijning van de staatsveiligheid. In de wetenschap dat het al geleid heeft tot incidenten met fakkels en dergelijk…
Hmm.. het hele politieke bestel een kartel noemen met landverraderlijke aspiraties en buitenlandse broodheren, is dat geen zware aantijging die bovendien absoluut niet hard te maken is?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Aanzetten tot haat en ondermijning van de staatsveiligheid. Dat zijn zware aantijgingen en die vallen absoluut niet hard te maken.
Overigens is die fakkeldrager eentje van Jezus leeft en had hij helemaal niets met FVD te maken.
Is dat overigens al gerectificeerd gezien het feit dat ik dat nu al voor de 2e keer hier moet lezen?
Omdat iedere parlementaire journalist dat heeft. Die brengen hun dagen door in Den Haag, ondanks dat redacties elders zitten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom heeft Merel een eigen kamertje daar? Staat ze op de loonlijst ofzo.
'Onafhankelijke journalist'
Klinkt een beetje als suggereren dat Baudet in de zak zit van Putin. Ook een zware aantijging die niet hard te maken is. Wat nu?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm.. het hele politieke bestel een kartel noemen met landverraderlijke aspiraties, is dat geen zware aantijging die bovendien absoluut niet hard te maken is?
Daar hebben we die cognitieve dissonantie weer. Heerlijk.
Absoluut wel. Hij noemt journalisten, een belangrijke schakel in de democratische rechtsstaat, letterlijk rioolratten. En we weten dat dergelijke acties rechtstreeks leiden tot extreme hoeveelheden bedreigingen. In verregaande vormen. Mocht je dat niet geloven kan ik Trouw aanraden (of een simpele blik op Twitter). En dat is dan nog maar een incident. Dan heb ik het nog niet gehad over fakenews of rechtstreeks oproepen tot negeren van de wet…quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Aanzetten tot haat en ondermijning van de staatsveiligheid. Dat zijn zware aantijgingen en die vallen absoluut niet hard te maken.
quote:Overigens is die fakkeldrager eentje van Jezus leeft en had hij helemaal niets met FVD te maken.
Is dat overigens al gerectificeerd gezien het feit dat ik dat nu al voor de 2e keer hier moet lezen?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)in-de-kamer-a4075954quote:De filmer die voor het huis stond bij de D66-leider, was laatst op uitnodiging van FVD op bezoek in de Tweede Kamer. ‘Onrecht TV’ heet de online-zender die de actie uitzond. Max van den B. is ‘verslaggever’, Eline van ‘t Noordende beschrijft hij als zijn „baas en manager”
Welke politieke partij suggereert dat?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als suggereren dat Baudet in de zak zit van Putin. Ook een zware aantijging die niet hard te maken is. Wat nu?
Wat op zich vreemd te noemen is.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:53 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Omdat iedere parlementaire journalist dat heeft. Die brengen hun dagen door in Den Haag, ondanks dat redacties elders zitten.
Tweede Kamer gebouw heeft gewoon een "mediatoren".
Niet overal een complot achter zoeken.
Dat heet ‘de perstoren’.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom heeft Merel een eigen kamertje daar? Staat ze op de loonlijst ofzo.
'Onafhankelijke journalist'
Niet aan Baudet, maar Wilders werd volgens mij de Poedel van Putin genoemd, dacht door D66.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke politieke partij suggereert dat?
Laat me raden. Die hebben daar kamertjes zodat ze netjes meteen op kunnen lepelen wat het Kartel voorschrijft?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat op zich vreemd te noemen is.
Een toezichthouder heeft ook geen eigen keet op een bouwplaats of een keurmeester bij de slager.
Ik ook niet. Eng vind ik het niet, eerder beschamend of ronduit treurig. Ik kan me niet voorstellen dat een normaal persoon nog sympathie heeft voor of een prettig gevoel krijgt bij deze presentatie of gebruikte terminologie van Van Meijeren. Mocht je dat in het begin of enige tijd daarna hebben gehad voor deze partij (toen het mijns inziens nog behoorlijk redelijk/verfrissend was met iemand als Hiddema aan boord) dan zouden dit soort fratsen je toch moeten doen besluiten dat wat deze club malloten de laatste tijd uitkraamt met geen mogelijkheid meer te verdedigen valt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En Joseph zag dat het goed was. Ik kan er niets meer van maken, hoe eng ik het ook vind.
En dat wordt betaald door?quote:
Incel. Schuw achter in de hoek die geen woord zegt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een interview met ex klasgenoten wat voor figuur dat was.
De dierenarts van de NVWA heeft gewoon z’n eigen werkplek in het slachthuis hoor. Doodnormaal als je er elke dag bent.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een toezichthouder heeft ook geen eigen keet op een bouwplaats of een keurmeester bij de slager.
Begrijp je het nou echt niet of wil je het niet begrijpen? Parlementaire journalisten volgen de politiek, volgen debatten, spreken kamerleden in de gangen, hebben misschien ook weleens een afspraak met ze voor een achtergrond stuk. Neemt de T. de redactie zit in Amsterdam, moet een Wouter de Winther dan maar op en neer tuffen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kun je meteen lopen ridiculiseren.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat me raden. Die hebben daar kamertjes zodat ze netjes meteen op kunnen lepelen wat het Kartel voorschrijft?
Zoiets?
Omdat je meteen weer met ridiculeus complotgejank aan komt zetten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kun je meteen lopen ridiculiseren.
Maar al zouden ze er 1% objectiviteit door verliezen is het al slecht.
Ik denk het laatste, ook zo een type dat de proefwerken jatte en doorverkocht om seksboekjes te kunnen kopen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:57 schreef Harvest89 het volgende:
Altijd dicht vooraan bij de leraar zitten zodat die wat kan slijmen en andere kinderen kan verklikken.
Dat is voor de volksgezondheid.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De dierenarts van de NVWA heeft gewoon z’n eigen werkplek in het slachthuis hoor. Doodnormaal als je er elke dag bent.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is voor de volksgezondheid.
Journalisten kunnen prima hun nieuws halen en dat uittikken op de redactie iets verderop.
Ik zie de noodzaak niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:59 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Begrijp je het nou echt niet of wil je het niet begrijpen? Parlementaire journalisten volgen de politiek, volgen debatten, spreken kamerleden in de gangen, hebben misschien ook weleens een afspraak met ze voor een achtergrond stuk. Neemt de T. de redactie zit in Amsterdam, moet een Wouter de Winther dan maar op en neer tuffen?
Door die werkruimte ter beschikking te stellen maak je juist de controle op de parlementaire democratie mogelijk.
Wist je dat er ook een radiostudio in de perstoren is? Zodat een Kamerlid vanuit Den Haag kan inbellen met de studio van het NPO-kartel.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Journalisten kunnen prima hun nieuws halen en dat uittikken op de redactie iets verderop.
En dit is voor de persvrijheid.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alles kan. Alleen dat is nogal inefficiënt. De redactie van de T. zit aan de Basisweg in 020, de NRC zit in dezelfde stad. Wat stel je voor dat die hele dagen op en neer gaan rijden? Dat heet faciliteren, iets wat je doet als je de democratische rechtsstaat en de rol van de journalistiek daar in hoog hebt.quote:Journalisten kunnen prima hun nieuws halen en dat uittikken op de redactie iets verderop.
Als parlementair journalist - wat, met eventuele spoeddebatten en dergelijk, of interviews met parlementariërs - een kamer hebben daar waar (spoed)debatten en parlementariërs zijn...quote:
Je ziet het effect toch gelijk? Van Meijeren loopt er even langs en ze trekt haar 'volledig objectieve' keutel gelijk weer in met een tweet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat je meteen weer met ridiculeus complotgejank aan komt zetten.
Het is hun werk dus nogal logisch dat ze daar zitten waar het gebeurt... goeiedag zeg, niet alles hoef je meteen door te trekken naar die groezelige alu-hoedjeswereld.
Je bent niet kritisch. Je bent paranoïde.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je ziet het effect toch gelijk? Van Meijeren loopt er even langs en ze trekt haar 'volledig objectieve' keutel gelijk weer in met een tweet.
Maar ik snap het. Niet te kritisch hoor.
Omdat sommige mensen gewoon een fout kunnen toegeven, sowieso heb ik het idee dat die Forum lui helemaal niet met politiek bezig zijn, alleen maar dingetjes aan het zoeken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je ziet het effect toch gelijk? Van Meijeren loopt er even langs en ze trekt haar 'volledig objectieve' keutel gelijk weer in met een tweet.
Maar ik snap het. Niet te kritisch hoor.
Sabotageclowns.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen gewoon een fout kunnen toegeven, sowieso heb ik het idee dat die Forum lui helemaal niet met politiek bezig zijn, alleen maar dingetjes aan het zoeken.
Reageer inderdaad vooral niet op mijn inhoudelijke punt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent niet kritisch. Je bent paranoïde.
Straks ga je me nog vertellen dat er zelfs speciale perskamers en tribunes zijn straks in Qatar.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:04 schreef raptorix het volgende:
Het gerucht gaat dat er ook bij voetbalstadions faciliteiten zijn voor kartel pers, kortom het gaat veel verder dan de Tweede kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |