Wachten op het oordeel van de FIA, net als de rest.quote:
Weten we ook meteen wat we dinsdag gaan doenquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wachten op het oordeel van de FIA, net als de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Het regent!Geen onweder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Die hele voorbeschouwing is echt vreselijk rommeligquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Logan Sargeant kijkt alsof hij er helemaal niet wil zijn bij de F1TV voorbeschouwing.
En December.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weten we ook meteen wat we dinsdag gaan doen
En woensdag
En donderdag
En ….
Dat maakt het ook zo mooiquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die hele voorbeschouwing is echt vreselijk rommelig
Ik werd duizelig van die camera op de grid, waar iemand gewoon iets stond te vertellen maar de camera constant aan het draaien en zoomen wasquote:
Oh, ik heb het gewoon als achtergrondgeluid, dus niks van gemerkt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik werd duizelig van die camera op de grid, waar iemand gewoon iets stond te vertellen maar de camera constant aan het draaien en zoomen was
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Het regent!30 graden hier. Vanochtend om 9 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Je wilt altijd dat randje meepakkenquote:
Airco naar ventilator naar airco. Als je er langer zou blijven went het ook wel wat.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
30 graden hier. Vanochtend om 9 uur.
RB één, Ferrari drie.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:32 schreef Nizno het volgende:
twee stops op papier, benieuwd hoe dat op asfalt gaat
ze gingen een brugding op met glazen doorzichtige panelen.quote:
Schijnen ook nog een aantal F1 coureurs tussen te zitten, die mogen er ook wel zijn.quote:
Op die toren samen met Melroy, die daar ging springen toen ze op een glasplaat stond na veel moeite.quote:
Ik was gestopt met luisteren toen ie bij Hamilton kwam. Was het zo erg?quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:41 schreef Evenstar het volgende:
Buxton bashed Russell even en hemelt Lewis op, man man wat een show.
hahaquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op die toren samen met Melroy, die daar ging springen toen ze op een glasplaat stond na veel moeite.
Uiteraardquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnen ook nog een aantal F1 coureurs tussen te zitten, die mogen er ook wel zijn.
Ja raar verhaal was dat.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:41 schreef Evenstar het volgende:
wist niet dat hij dood wasquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
David Coulthard eert Dieter Mateschitz.
Russell, his confidence was sacked during the course of the weekend. He almost crashed in FP3 and that took all his confidence away. Lewis Hamilton far more comfortable in his car than his teammate. I think they are an outsider for a shot at the win today.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was gestopt met luisteren toen ie bij Hamilton kwam. Was het zo erg?
kun je mooi het volkslied aanhorenquote:
Ik bijna altijdquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
Normaal luisteren we toch ook niet naar het volkslied tijdens een GP op Zandvoort na.
dat gaat niet goedquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn dat ze iemand hebben gevonden die niet kan vinden.
Ah, de god HAM, die al voordat ie een meter geraced heeft zit te zeuren over de auto, na afloop zal ie wel weer eeuwen in de auto blijven zitten tot Toto excuus maaktquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Russell, his confidence was sacked during the course of the weekend. He almost crashed in FP3 and that took all his confidence away. Lewis Hamilton far more comfortable in his car than his teammate. I think they are an outsider for a shot at the win today.
Iets in die trend.
Begon ze daar eerst maar eens meequote:
glennis gracequote:
Die is beter in stoeien dan in zingen vermoed ik.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:46 schreef vaarsuvius het volgende:
Leuk stoeipakje heeft ze aan, maar die hoed mag af
Het gaat echt helemaal nergens meer over. Russell zou onder de indruk zijn van hoe goed Hamilton is, nu Mercedes de auto meer naar Hamiltons voorkeur heeft ontwikkeld zodat hij licht in het voordeel lijkt totdat hij hem weer in een muur of Alonso's kont zet. Het is nou niet zo dat Hamilton de laatste 6 races beter heeft gepresteerd, integendeel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:41 schreef Evenstar het volgende:
Had gekleurde rook maar kwam niet tot z'n recht idd.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
Lekker een vuurwerkpot de lucht in knallen terwijl het niet donker is en je niks ziet.
USA
Wat zeggie?quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb spontaan oorpijn gekregen van die uitvoering van het volkslied
Dat ie ze maar vaak mag gebruikenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:48 schreef THEFXR het volgende:
wie is die brunette met ponytale bij sky?
HAHAHAHAquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
Lewis al problemen voor de race, gaat P1 voor hem worden dus
Alsof het niks kost. Houden ze zich wel aan de budgetcap?quote:
Heb je niet gezien hoe mager hun personeel is?quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alsof het niks kost. Houden ze zich wel aan de budgetcap?
Zelfs dat zuiver was dubieus. Doe dan die versie van Whitney Houston maar.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik verwacht niet eentje die het haalt bij Hendrix versie, maar dit was wel heel slecht. Ze was meer zuiver aan het schreeuwen dan melodieus aan het zingen.
Petje van Lewis kost maar 10 dollar.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alsof het niks kost. Houden ze zich wel aan de budgetcap?
DEATH TOUCH.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:49 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
KU-MI-TE! KU-MI-TE! KU-MI-TE! KU-MI-TE!
Whitney versie is grandioos. Denk dat er nooit een mooiere versie zal komen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs dat zuiver was dubieus. Doe dan die versie van Whitney Houston maar.
Of Hendrix ja.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:51 schreef raptorix het volgende:
https://twitter.com/search?q=f1%20anthem&src=typed_query&f=live
Niet thuis kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:52 schreef Rianne84 het volgende:
Godver, naar de Dutch pub moeten haasten omdat de Engelse pub toch liever dom voetbal ging kijken. Zure successupporters
Ik hoorde dat mensen in Oostenrijk die petjes gebruiken om zich mee te verwarmen.quote:
Onweer hier.quote:
Ben er nog niet aan toe gekomenquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:56 schreef StephanL het volgende:
Muziekje![]()
Iemand ging dit toch drummen? Geen idee meer wie het was.
Door Hendrix heb ik ontdekt dat het een heel mooi volkslied is. Ik hoor dat graag goed gezongen maar al die Amerikaanse zangeressen moeten er telkens weer een schepje bovenop doen zodat er van de ijzersterke melodie weinig overblijft.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs dat zuiver was dubieus. Doe dan die versie van Whitney Houston maar.
Of Hendrix ja.
Glenn Helderquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:56 schreef StephanL het volgende:
Muziekje![]()
Iemand ging dit toch drummen? Geen idee meer wie het was.
Die is wel episch inderdaad.quote:
Eerste wat ik wilde imiteren toen ik gitaar ging spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Door Hendrix heb ik ontdekt dat het een heel mooi volkslied is. Ik hoor dat graag goed gezongen maar al die Amerikaanse zangeressen moeten er telkens weer een schepje bovenop doen zodat er van de ijzersterke melodie weinig overblijft.
Daarom ben ik er nog niet aan toe gekomen, ik ben ook maar amateurquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lijkt mij best pittig, zeg ik als amateur. Misschien een kwestie van veel oefenen.
strippers lookquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:54 schreef raptorix het volgende:
Dame in questie is: Reyna Roberts, het is gewoon altijd zo slecht:
Dit wordt een geweldige strijd om p3.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:00 schreef DX11 het volgende:
Veel plezier dames. Ik ga proberen wakker te blijven heb er wat moeite mee gehad de laatste paar races
Oké opa.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:00 schreef DX11 het volgende:
Veel plezier dames. Ik ga proberen wakker te blijven heb er wat moeite mee gehad de laatste paar races
Prima tijd, ruim klaar met eten, bier en koffie erbij, en daarna lekker pitten.quote:
Oké ongevaccineerde.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:00 schreef DX11 het volgende:
Ja ik ben 32 maar sinds ik afgelopen augustus corona heb gehad ben ik veel sneller / vaker moe dan normaal, echt balen.quote:
Kijk liever op de zondagmiddag in de kroeg met een biertje.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Prima tijd, ruim klaar met eten, bier en koffie erbij, en daarna lekker pitten.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:00 schreef DX11 het volgende:
Oh, da's lullig - succes manquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:01 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja ik ben 32 maar sinds ik afgelopen augustus corona heb gehad ben ik veel sneller moe dan normaal, echt balen.
Ik ben 29, heb exact hetzelfde sinds corona in augustusquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:01 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja ik ben 32 maar sinds ik afgelopen augustus corona heb gehad ben ik veel sneller moe dan normaal, echt balen.
Oh dat is zeker kut dan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:01 schreef DX11 het volgende:
[..]
Er waren wat saaie momenten toch? Zoals 2 uur wachten op zondag ochtendquote:
Brake magic uit?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Ham risico nemen in bocht 1?
En HAM incidentje in ronde 1 sluit ik niet uit.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik denk dat Sainz op moet passen omdat de remblokjes nog niet helemaal goed functionerenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jij bent altijd traag.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:03 schreef raptorix het volgende:
Ik heb geen Coronja gehad, maar ben nog steeds traag.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:03 schreef raptorix het volgende:
Zelfkennis +1quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:03 schreef raptorix het volgende:
Hij gaat Sainz elimineren.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |