Cutequote:
Ja met een Kquote:
Okay klinkt logischquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Da's Duits, om Mario tegemoet te komen denk ik
Tondeusequote:Op zondag 23 oktober 2022 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Dat wordt wat straks met al die getoupeerde haren
De winnares van vanavondquote:
Al zijn shirts zelfs!quote:
Is dat Baby Bern?quote:
Meestal is dat gewoon uit een kant en klaar potje ... De eetploeg kennendequote:Op zondag 23 oktober 2022 17:49 schreef pingu66 het volgende:
Het was dus toch kip tandoori ( zei Martin tegen Mora) ik heb alleen kip tandoori gezien die rood is maar goed misschien is het het recept van Mariano's restaurantje.
Dat snap ik allemaal losse kruiden kopen is veel duurder.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal is dat gewoon uit een kant en klaar potje ... De eetploeg kennende
Hier is het al op.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:00 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zijn weer zolang eten aan het verdelen dat het koud is.
Daar hebben ze het over gehad.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:00 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zijn weer zolang eten aan het verdelen dat het koud is.
quote:
Wat weet hij?quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
Imadine weet het dus van Jeff en dat is logisch vanwege superspreaders Zoe en Isaac
Nou dan is Zoe dus ook AF, hopelijk komt Jeff dat te weten nu dat hij het weet.quote:
Dat.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:12 schreef Sestra666 het volgende:
Wanda gaat als haarzelf? Al scary genoeg met dr karakterrrrrrrrr
Zoe is nooit te vertrouwen geweest maar ook Isaac lult door aan Marciano en dus indirect KimKquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dan is Zoe dus ook AF, hopelijk komt Jeff dat te weten nu dat hij het weet.
Ja van Isaac weten we dat maar Zoe officieel ook dus die is helemaal niet kamp Jeff/KimD/Japquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe is nooit te vertrouwen geweest maar ook Isaac lult door aan Marciano en dus indirect KimK
dan moet je het wel goed doen en niet zoquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Vinden ze het zelf nog wel leuk al die bagger op te smeren..? voor mij als kijker hoeft het niet echt
Met z'n allen tegelijk onder de douche,goed voor het groepsgevoel 🤪quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:11 schreef engine het volgende:
Die zijn straks allemaal de halve nacht bezig om de verf en schmink er weer af te krijgen.
Zij wil zo graag bij dat andere groepje horen dat ze niet eens doorheeft dat ze de leukere en oprechte mensen bedriegtquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja van Isaac weten we dat maar Zoe officieel ook dus die is helemaal niet kamp Jeff/KimD/Jap
Als ze extra spullen krijgen van Achter, dan moet het.. dan is de lol er wel echt afquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je het wel goed doen en niet zo
de engste wint ook nog watquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze extra spullen krijgen van Achter, dan moet het.. dan is de lol er wel echt af
Zoe doet niet meer mee voor manager.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk je dat de dames hun make-up hier voor lenenquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze extra spullen krijgen van Achter, dan moet het.. dan is de lol er wel echt af
Gelukkig maar voor de mensheid...quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe doet niet meer mee voor manager.
Wist hij alquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als Mexx je al uitlacht dan weet je ook genoeg maar dat staat hier even los vanquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe doet niet meer mee voor manager.
Het was helemaal geen test maar gewoon ondoordacht. Sowieso, Zoe testen op betrouwbaarheid, serieus ja?quote:
Dat nepbloed is ook vaak moeilijk weg te krijgenquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:25 schreef greysbones het volgende:
zwart en rood zijn wel de moeilijkste kleuren om van je gezicht af te krijgen
Schuursponsje.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat nepbloed is ook vaak moeilijk weg te krijgen
heb ook een poos mensen geschminktquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ziet er nog ziekjes uitquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En hij heeft het al zo warm en denk ook nog steeds ziekjes.
Allemaal 'n potje verfafbijtquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah maar hoor geen muziek enz?quote:
half 9quote:
Walter Whitequote:Op zondag 23 oktober 2022 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
Is het uitzitten tot al die rotzooi weer af kan?
[ afbeelding ]
Ah dat wordt dus 7 uur escape room en 9 uur feestjequote:Op zondag 23 oktober 2022 18:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
half 9
half 7 escape room.
half 7 gaat niet meer lukken, hoor wendy roepen om hulp voor het opruimen en dat er ook nog afwas is
Berend gaat coronatesten afnemenquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
Is het uitzitten tot al die rotzooi weer af kan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:40 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]Je zou denken dat Mirthe zaad in haar ogen heeft gekregen
quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:40 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]Je zou denken dat Mirthe zaad in haar ogen heeft gekregen
Ohh... kan iedereen overkomenquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:40 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe haar ogen zijn dicht gespoten met edt van Jeff
Leukquote:
Leukquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:48 schreef engine het volgende:
Martin heeft heel verrassend gekozen voor een outfit zonder shirt
quote:
Kan hij zijn blote torso showenquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:48 schreef engine het volgende:
Martin heeft heel verrassend gekozen voor een outfit zonder shirt
een heksenkring?quote:
Begin je weer.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man dit is maar niet halloween![]()
zo lopen ze niet herom
Heeft hij al de hele dag gedaan maar okayquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan hij zijn blote torso showen
Wat is Nederlands Halloween?quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Begin je weer.![]()
Nederlandse halloween ja.
vele bewohner hebben top kostumenquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Begin je weer.![]()
Heb ik niet gezien.. moet ik nu maar extra van genietenquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:51 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft hij al de hele dag gedaan maar okay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Berend is een mummyquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
vele bewohner hebben top kostumen
maar niet berend
Negeren mop, of ff op je handen gaan zittenquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Begin je weer.![]()
Ze gaan een duivelsuitdrijving doen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:51 schreef Aggie46 het volgende:
Mag ik dit zeggen: het lijkt wel een sekte
[ afbeelding ]
Vliegt Wanda dan definitief de loods uit? Ik ben voorquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan een duivelsuitdrijving doen.
Nee na het duiveluitdrijven komt de brandstapel pasquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vliegt Wanda dan definitief de loods uit? Ik ben voor
quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee na het duiveluitdrijven komt de brandstapel pas
Ik ben tegenquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vreselijk dat Halloween, ff bijgelezen, zo lekker F1 kijken, denk niet dat ik veel mis aan dat feestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Erg, kost je veel tijd en pijn om dat weer normaal te krijgen. Dochter als klein meisje ooit bij mij gedaan, had eerst niets door. Wat een ellendequote:Op zondag 23 oktober 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
als mensen toch 1 ding nooit met mijn haar mogen doen is touperen
quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]voorbeschouwing om 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet van verkleedfeestjes, heb ook een hekel aan carnaval
if it's meant to be, it will be
zo als in jeepers creepersquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zal nog niet zo makkelijk zijn denk ikquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
tis te hopen dat ze die hottub weer schoonkrijgen
ja echt!quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Zal nog niet zo makkelijk zijn denk ikrommel is dat.
Heb daar ook niks mee, vieren ze hier ook niet gelukkig..quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voorbeschouwing om 8![]()
Ik ben niet van verkleedfeetjes, heb ook een hekel aan carnaval
hou wel van feestjes hoorquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
ik hou wel van een feestje
verkleed of niet
wachten tot Wanda de chaos van de escaperoom klaar heeftquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:00 schreef engine het volgende:
Waarom moeten ze nu allemaal op die slaapkamer?
Geweldigquote:
Chronische hoestquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat schijnt ze thuis ook te doen
sje is wr klquote:
Paar keer 114 aan de deur gehad, buren klagen dat de hond zo blaftquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat schijnt ze thuis ook te doen
Nee ITquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee IT
maar in Duitsland wordt alles vertaald naar Duits en die Clown heet Pennywise
ja pennywise ,fiel me even niet einquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee IT
maar in Duitsland wordt alles vertaald naar Duits en die Clown heet Pennywise
nee op de lijkt mexxquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijkt op het meisje uit The ring?
Dit gaat weer de grote Bern show worden. Vermoeiend die kerel.quote:
tis meer de Wanda showquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dit gaat weer de grote Bern show worden. Vermoeiend die kerel.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat beeld zij uit? Een tippelaarster die op haar bek is gegaan?
ik hield het nog heel netjesquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat beeld zij uit? Een tippelaarster die op haar bek is gegaan?
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:17 schreef puzziepie het volgende:
Sascha bakt weinig van
Stemmetje van niks
[ afbeelding ]
inleven in haar eigen verhaal is ook teveel gevraagd denk ikquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |