Dat zou ik denk ik doen idd. Dan hoef je maar 2x op een dag 'strijd' te voeren met inslapen. En wss is de avond dan even geen strijd omdat ze dan echt moe is. Dat herken ik vooral van de oudste. Jongste kon ik in bed leggen en gaan, maar sinds de zijkant uit haar ledikant is moeten we blijven tot ze slaapt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:10 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Thanks voor de herkenning/tips, Nolita en Gogo. Ik zal eens kijken of de powernap helpt als overbrugging. Mijn ervaring is tot dusverre wel geweest dat ze 's middags heel moeilijk wil slapen als ze 's ochtends wakker is gemaakt. Sowieso is wakker maken een grote no go, mevrouw blijft dan echt even chagrijnig. Of even experimenteren met het ochtendslaapje steeds later gedurende een week of twee? Dat zie ik ook voorbij komen.

hij deed ook super moeilijk dus we zijn z'n ochtenddutje gaan verplaatsen naar de middag. Hij mocht pas op z'n vroegst om 11 uur naar bed en het doel was hem uiteindelijk rond 13 uur op bed te doen. Is inmiddels al een hele tijd gelukt, geen idee hoe lang we daar over hebben gedaan. Ging relatief snel wel!
 hij deed ook super moeilijk dus we zijn z'n ochtenddutje gaan verplaatsen naar de middag. Hij mocht pas op z'n vroegst om 11 uur naar bed en het doel was hem uiteindelijk rond 13 uur op bed te doen. Is inmiddels al een hele tijd gelukt, geen idee hoe lang we daar over hebben gedaan. Ging relatief snel wel!

Inmiddels wel betere nachten dan toen, maar in ons geval was het stoppen van de nachtvoedingen het antwoord daarop. Maar hij slaapt nog steeds niet door
 Inmiddels wel betere nachten dan toen, maar in ons geval was het stoppen van de nachtvoedingen het antwoord daarop. Maar hij slaapt nog steeds niet door   

Ik ben grieperig, dus dat hakte er verder in. Ze ligt er nu net in en was gelijk vertrokken. Op 1 dutje leven als je al zó vroeg wakker bent, lukt nog niet.
 Ik ben grieperig, dus dat hakte er verder in. Ze ligt er nu net in en was gelijk vertrokken. Op 1 dutje leven als je al zó vroeg wakker bent, lukt nog niet.

Laatste tijd steeds tussen 4:00 en 5:00 en slaapt ze alleen verder op mij, tot 6:00.
 Laatste tijd steeds tussen 4:00 en 5:00 en slaapt ze alleen verder op mij, tot 6:00.

Of Otis lijkt uit te gaan slapen, maar wordt dan wakker gemaakt door Jip. Gezeik
 Of Otis lijkt uit te gaan slapen, maar wordt dan wakker gemaakt door Jip. Gezeik  
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mijn plan was dus dat ik jou morgen zou bellen voor een nieuwe poging koffiequote:Op maandag 21 november 2022 19:50 schreef LauriLynne het volgende:
Hier wordt op de thuisblijf dagen regelmatig maar 1 tuk gedaan. Ze is dan vaak pas tussen 8:30 en 9:00 uur wakker. Slaapt dan soms ook gerust 3 uur aan een stuk.
De nachten zijn doorgaans prima. Veelal slaapt ze minimaal klokje rond met alleen een late fles.
Alleen het eten is hier wat uitdagend. Madam houd niet van brood en harde stukjes. Drinken uit iets anders dan de fles begint nu na van alles proberen eindelijk te komen.

Mja, De vorige keer hadden we het met oma opgelost. En de keer daarvoor heeft man het gefixt. Het houdt een keer op en nu moet ik aan de bak.quote:Op maandag 21 november 2022 22:12 schreef Lemijn het volgende:
Ja super onhandig is dat. Wij hebben mazzel met grootouders die vaak inspringen in zulke gevallen, en anders kijken wij wie vrij neemt. En ik gok het er ook wel eens op met een paracetamol en maar gewoon brengen, mits op dat moment koortsvrij.

Hier voor die reden al meerdere malen opa en oma ingeschakeld. Toen dat een keer niet ging heeft vriendlief vrij genomen. Ik voel mij op dat soort dagen ook aan alle kanten tekort schieten. Gelukkig doen mijn ouders het heel veel liefde en zeggen ze wel 1000x dat we ons nier bezwaard hoeven voelen, maar het is en blijft gewoon lastig.quote:Op maandag 21 november 2022 22:05 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Mijn plan was dus dat ik jou morgen zou bellen voor een nieuwe poging koffie
Maar J heeft roet in het eten gegooid —> hoge koorts sinds vanavond. Die gaat morgen vast niet naar de opvang, wat inhoudt dat ik morgenmiddag wsch thuis werk (dwz telefonisch bereikbaar ben terwijl ik met m’n andere hand voor J zorg)
Hoe doen jullie dat met dreumesjes die midden in een werkweek ziek worden en dan thuis blijven en dan met jullie werk? Man en ik werken allebei 4 dagen….. hij vooral thuis en ik in het ziekenhuis maar hij moet ook gewoon z’n uren maken voor de baas dus kan niet altijd de honneurs waarnemen als J ziek is.
Dus kom ik nu maar even noodgedwongen uit het ziekenhuis. Dat is best een ding op mijn werk

.
 .

Wat J dan ook bij zich heeft, het is sowieso super besmettelijk hahahaquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:16 schreef LauriLynne het volgende:
En Lily hoe is het vandaag gegaan met J?
Ik vrees dat dat virus van J ook digitaal heel besmettelijk is. Purk had vanmiddag 40 graden koorts.
 over een paar maanden ga ik in een ander ziekenhuis werken
 over een paar maanden ga ik in een ander ziekenhuis werken

De avond was oke, de nacht een ramp. Koorts is weg tot nu toe.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:48 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Wat J dan ook bij zich heeft, het is sowieso super besmettelijk hahaha
Het ging maar zo zo vandaag. Ik heb ventolin in huis omdat hij al eens eerder last had van snel ademen en piepen, dat heb ik maar weer tevoorschijn gehaald.
Hij slaapt nu maar even bij ons op de kamer, dat voelt veiliger. Ik was vanochtend zwaar te laat op het werk door al deze ongein en toen bleken m’n andere collega’s met kinderen ook stuk voor stuk te laat vanwege de zieke spruiten.
Hoe was jouw avond met Purk?
Ik doe volgende week een nieuwe koffie poging, woensdag en donderdag zijn drukke dagen voor mij.
We moeten dat sowieso binnenkort echt eens doenover een paar maanden ga ik in een ander ziekenhuis werken

Kan het nu zo slecht hebben
 Kan het nu zo slecht hebben  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |