Prima weging, -0.8 ten opzichte van gisteren (gewogen vóór het kakken). Sta voor deze maand nu op -3,3. Ik heb even mijn database gecheckt en mijn januari maandrecord staat op -4,9, dan heb ik dus nog 24 dagen voor 1,7 kilo, dat klinkt zeker haalbaar. Mits ik morgen niet ineens +1,5 doe uiteraard, want zo is mijn lijf dan ook wel weer.quote:
True, truequote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar, het is all you CAN eat, niet all you MUST eat. Zet m op!
Ik deed gewoon +3 kg tussen Oudejaarsdag en 2 januari.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:09 schreef SQ het volgende:
[..]
Prima weging, -0.8 ten opzichte van gisteren (gewogen vóór het kakken). Sta voor deze maand nu op -3,3. Ik heb even mijn database gecheckt en mijn januari maandrecord staat op -4,9, dan heb ik dus nog 24 dagen voor 1,7 kilo, dat klinkt zeker haalbaar. Mits ik morgen niet ineens +1,5 doe uiteraard, want zo is mijn lijf dan ook wel weer.
Wauw, repsect. Hoe?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik deed gewoon +3 kg tussen Oudejaarsdag en 2 januari.![]()
Daar is er inmiddels ruim 1 vanaf.
Kikkererwtenbietenburger! Heftigquote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:27 schreef Lonaa het volgende:
Hier, kan zelfs wel even lijstje doen:
S: zware dingen optillen
O: shake met kwark en banaan
L: caesar wrap met kip
D: kikkererwtenbietenburger op broodje met avocado, geitenkaas, salade. Eventueel met wat aardappel
T: druiven.
Is niet heul heftig.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Kikkererwtenbietenburger! Heftig![]()
Bij ons op het werk is het Veganuary maar ik krijg mezelf er nog niet echt toe gezet. Sowieso is lunch in de kantine taffesduur tegenwoordig, dus heb me voorgenomen om daar in elk geval niet meer te kopen
Eerst maar weer eens normaal in het gareel.
O: grote cappuccino, 2 boterhammen (oude kaas en koffiepindakaas)
T: appel
L: kliekje curry met rijst, kip en sperziebonen
T: mandarijnen
D: Restjes gourmetvlees met groenten
Ik bedoelde vooral dat het een heftig woord wasquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is niet heul heftig.Ik had biet over. Beetje kikkererwten malen, bieten raspen, ui, dille, peper, ei. Burger vormen, bakken, klaar.
Niet omdat veganwhatever, maar gewoon praktisch en lekker.
Oh.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat het een heftig woord was
Wel een leuke voor galgje.
valt inderdaad mee!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 08:51 schreef SilverEyes het volgende:
In het kader van zelfkastijding de ochtend na een AYCE op de weegschaal gaan staan.
Schade +0.2
Ik teken ervoor
Laat me raden, dat is dat er morgen alsnog +2 bij zit?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 08:53 schreef SQ het volgende:
[..]
valt inderdaad mee!
Hopelijk geen wet van SQ voor jou
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:46 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Laat me raden, dat is dat er morgen alsnog +2 bij zit?
Is er niks wat je de schuld kunt geven?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:35 schreef Vanyel het volgende:
Nah, hier nog steeds niks helemaal vanzelf gecorrigeerd. Ondanks dat ik al anderhalve dag niet in een restaurant geweest ben![]()
Vandaag maar eens een lidl tgtg groentepakket gescoord en een wandelafspraak. Kijken of ik dat wat kan kickstarten.
Nee ik zit net tussen 1 en 2 in en 3 is nog niet onderweg.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Is er niks wat je de schuld kunt geven?
Ovulatie? Menstruatie? Menopauze?
Ja maar dan heb je het zelf gedaan. Afschuiven moet je!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee ik zit net tussen 1 en 2 in en 3 is nog niet onderweg.
Wellicht kan ik mijn ongebreidelde ge-eet afgelopen weken de schuld geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |