Die merken kende ik beide nog niet. Ziet er wel goed uit. Neem ik mee in de overweging voor nieuwe spullenquote:
Bara heeft vrij vaak sale of andere aanbieding, dus die moet je eigenlijk nooit voor de originele prijs kopen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die merken kende ik beide nog niet. Ziet er wel goed uit. Neem ik mee in de overweging voor nieuwe spullen
Stronger hoor ik ook goede dingen over.quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb meestal leggings met een touwtje. Alleen het stretch van de stof vind ik vaak niet voldoende.
Maar ik vind fijne, goed- en mooizittende leggings wel heel lastig te vinden, moet ik zeggen.
Ik denk dat wanneer ik er weer een bestel, ik er eens een van Stronger probeer.
Goeie range maten wel.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bara heeft vrij vaak sale of andere aanbieding, dus die moet je eigenlijk nooit voor de originele prijs kopen.
Ik kocht een verbazingwekkend fijne bij Scapino. Had ik ook niet verwacht, maar die zit als een huis als ik ga hardlopen. En is lang genoeg.quote:Op maandag 12 december 2022 22:43 schreef Pinuts het volgende:
Dames (heren mag ook maar wellicht minder relevant) waar kopen jullie je sportleggings? Ik was altijd van sporten in korte broek maar met de kou enkele weken geleden toch maar eens een legging aangeschaft. Bewust een high waste gekocht en hij zit heerlijk. Maar ik merk dat als ik sport met veel bukken (bijv squats) dat ie toch naar mijn heupen zakt ipv over mijn buik blijft zitten. Heeft iemand goede aanraders?
Yes. Wel ook even deze lezen ivm compressie en alles:quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie range maten wel.De maattabel is te vertrouwen, neem ik aan?
Dit is nieuw voor me!quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yes. Wel ook even deze lezen ivm compressie en alles:
https://barasportswear.co(...)compression-leggings
Uh. Dat is denk ik persoonlijk voorkeur. Ik heb ze niet iig. Iets compressie vind ik wel prettig want de kerk is mokerkoud en dan wiebelt alles minder.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is nieuw voor me!
Als je gewoon lekker fitnesst, ga je geen compression level 4 dragen, denk ik?
Flubbervel bij elkaar houden is prioriteit #1quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Net hoe stuiterig je workouts ook zijn, lijkt me.Met hardlopen bijvoorbeeld vind ik zelf wat compressie altijd wel prettig in ieder geval, scheelt wiebelbovenbenen en -buik. Bij puur krachttraining (in een niet ijskoud pand
) is het wiebelen wat minder relevant imo, dan is het hoogstens een beetje het flubbervel bij elkaar houden.
En hoe veel flubbervel je op welke plekken hebt. Ik heb heel veel flubbervel, maar bij een te strakke legging om mijn benen krijg ik het nog sneller koud. Dus nu voor hardlopen een gewone high waist legging die goed aansluit. Niet te groot kopen dus.quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Net hoe stuiterig je workouts ook zijn, lijkt me.Met hardlopen bijvoorbeeld vind ik zelf wat compressie altijd wel prettig in ieder geval, scheelt wiebelbovenbenen en -buik. Bij puur krachttraining (in een niet ijskoud pand
) is het wiebelen wat minder relevant imo, dan is het hoogstens een beetje het flubbervel bij elkaar houden.
Ik heb dit ook heel erg. Nu tussen kerst en oud en nieuw zit ik even in de niks stand, maar dadelijk gaan we wel weer beginnen...quote:Op zondag 25 december 2022 21:18 schreef Nanuke het volgende:
Herkenbaar Isabeau. Ik ken eigenlijk maar 2 standen: alles of niks. In de niks-modus heb ik ook een weerstand tegen taart of lekkere koekjes bij de koffie en zulks, omdat ik weet dat 1 keer misschien nog net kan, maar bij 2x is de omslag naar alles weer zo gemaakt. En dan weer in het ritme komen duurt ongeveer eeuwig.
Ik kan momenteel ook niet normaal doen. 1-2 dagen gaan goed, en dan schreeuwt alles in mij om eten. Gelukkig is het bijna januari.
Topper!quote:Op donderdag 29 december 2022 15:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik doe twee dagen per week dagbesteding voor mensen met een beperking.
Die twee dagen krijg ik gezond eten en sport op maandag.
Ik ben 4kg afgevallen.
Zoals altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |