Nou ja er zijn er zat die op die manier crashen. Het is wel lekker snel. Paar weekjes leven op wat ijsbergsla met gegrilde witvis, magere crackers en magere smeerkaas en 2 uur per dag sporten. 500 per dag in en 3000 uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:48 schreef Pinuts het volgende:
Volgens mij is mijn lichaam ook aan het schoonspoelen. Gisteren was het al -1.1 en va daag nog eens -0.8. Prima. Goed begin is altijd fijn.
Denk dan wel eens stel je voor dat dit ritme normaal zou zijn. Even 5 weken je best doen en 10 kg eraf
Het is JOUW schuld!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het zelf gedaan. Afschuiven moet je!
Dat ritme er weer in snak ik nu ook wel naar. Ben steeds 2-3 dagen weer op de rit en dan weer een borrel/feestje/etentje. Tijd om weer echt wat substantieel gewicht te verliezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Afgelopen week nog niet echt veel eraf. Paar honderd gram maar, dus dat telt niet echt. Ook niets erbij dus, dus dat is mooi. Wel weer gesport, alleen toch nog teveel (ongezonds) gegeten en gesnaaid.
Volgende week vakantie voorbij, iedereen weer in het ritme, dan gaat het vast weer beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben inmiddels al -5 kg sinds 1 januariVal 5 kg af in 1 week bestaat dus!
![]()
Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hele maand schade in 1 week weg
disclaimer
Nou, ik ga er vanuit dat ik met mijn kcaltekort afgelopen week ook veel glycogeen kwijt ben, dus ik zal heus een kilo of zo zijn aangekomen in december. Neemt niet weg dat ik weer opgelucht ben dat het getal weer normaal isquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:41 schreef SQ het volgende:
Lekker bezighele maand schade in 1 week weg
We zijn allemaal jaloersquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:44 schreef SilverEyes het volgende:
Jullie zijn lekker bezig allemaal.
Ik zit momenteel te snaaien
Ik at friet met pindasaus, een frikandel en een kroket, dus you're not alonequote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:44 schreef SilverEyes het volgende:
Jullie zijn lekker bezig allemaal.
Ik zit momenteel te snaaien
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik knabbel een lekker mandarijntje weg terwijl er naast me een 4646558 tempuragarnalen met chilisaus naar binnen buffelt.
Ik was na deze week weegschalen zo ver dat ik mijn mandarijntjes zelfs aantrekkelijker vond dan die vetput.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Mijn man heeft een spelletje gekocht op zijn laptop en zit nu gelukkig elke avond aan de eettafel z'n chocolade weg te schransen, waar ik het niet zie terwijl ik House of the Dragon binge. Dan voelt mijn mandarijntje ook minder als een straf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |