Niet alleen het kapsel. Grote oorbellen, schoudervullingen, we kunnen het allemaal afstrepen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:12 schreef NailQueen het volgende:
Dit is wel echt een jaren 80 kapsel
In de Duitse voorronde was er nog een nummer "Frieden für die Teddybären"quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:12 schreef koffieleuk het volgende:
Is die witte stapel opgebouwd uit teddyberen of zo?
He? Ik zie je niet in de roomquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Niet alleen het kapsel. Grote oorbellen, schoudervullingen, we kunnen het allemaal afstrepen.
En ze zou niet de enige zijn deze avond.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In de Duitse voorronde was er nog een nummer "Frieden für die Teddybären"
Ik dacht dat je koffie wasquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nu wel?![]()
Oh, nu de Blues Brothers zo te zien
Uiteraard!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:18 schreef NailQueen het volgende:
@:koffieleuk, zit je wel in de room?
haar*quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die staat er met zijn eigen naam
quote:
Ik zie alleen ik, Usagi en SFquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die staat er met zijn eigen naam
En ook dat de politici zich ermee gingen bemoeien.quote:
Heb hetzelfde inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Hij lijkt op een acteur of zanger. Ik kan er niet op komen.
Alweer ? "Gleđibankinn" was toch vorig jaar (en beter)quote:
was ook zo jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alweer ? "Gleđibankinn" was toch vorig jaar (en beter)
Daar zijn de meningen in België nog steeds over verdeeld.quote:
Was het niet zo dat de Waalse omroep de organisatie deed en de Vlaamse omroep de inzending?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen in België nog steeds over verdeeld.
Een Vlaamse die in Brussel de Belgische vlag moet verdedigen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |