Blijkbaar heb je de instellingen zo staan dat ik niets kan toevoegen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:16 schreef NailQueen het volgende:
(Voor de afterparty was ik nog op zoek naar het San Remo optreden van la genesi del tuo colore van Irama. Helaas is die niet meer te vinden)
Oeps. Aangepast.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je de instellingen zo staan dat ik niets kan toevoegen.
De San Remo versie kan ik ook niet vinden, Maar elke versie is goed.
De Tunequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Zoals een wijs executive supervisor ooit zei: Take it away!
Hier loopt het synchroonquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:03 schreef koffieleuk het volgende:
Ligt het aan mij, of klopt de audio niet helemaal?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Viktor ook een meisjesnaam was
quote:Viktor Lazlo (real name: Sonia Dronnier, born 7 October 1960 in Lorient, France) is a French-Belgian singer of Grenadian and Martiniquan descent. She studied in Belgium, where she is primarily known. Her biggest hit was "Breathless" in 1987. That year she also hosted the Eurovision Song Contest 1987 held in Brussels.[1]
Dronnier took her stage name from Paul Henreid's character Victor Laszlo in the 1942 film Casablanca. She sings in French, English, Spanish and German.
In October 2016, Lazlo announced the release of her new single "Promised Land". In February 2017, she released her new single "Lola & Jim" followed by new studio album Woman in October 2017.
Het mag wel een paar maten groter voordat ik het kan dragen.quote:
Niet alleen het kapsel. Grote oorbellen, schoudervullingen, we kunnen het allemaal afstrepen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:12 schreef NailQueen het volgende:
Dit is wel echt een jaren 80 kapsel
In de Duitse voorronde was er nog een nummer "Frieden für die Teddybären"quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:12 schreef koffieleuk het volgende:
Is die witte stapel opgebouwd uit teddyberen of zo?
He? Ik zie je niet in de roomquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Niet alleen het kapsel. Grote oorbellen, schoudervullingen, we kunnen het allemaal afstrepen.
En ze zou niet de enige zijn deze avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |