Ben ook het draadje kwijtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:54 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt widm wel qua uitleg, snap er nu al weer geen klote van
Die hangt dwars door de loods, das het enige wat ik nog wel snapquote:
volgens mij loopt hun ovenklokkie zo'n 3 kwartier achter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:55 schreef D. het volgende:
Best laat dat ze nog aan een spel beginnen trouwens, rond deze tijd gaan meestal de eersten daar al naar bed
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hangt daar, gespannen in het midden
Ok, maar dan luister ik sowieso niet goed. En het geluid loopt ook niet synchroon.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die hangt dwars door de loods, das het enige wat ik nog wel snap
Ik niet, en Marciano ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had ik meegekregen, vanmiddag in de auto
Helemaal niet meegekregen, maar goede beslissing dat ze niet voor gebruikelijke duo's gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Was een enerverend overleg, het moesten tegenpolen zijn, maar geen ruzie opleveren
Het viel ook nog niet meequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal niet meegekregen, maar goede beslissing dat ze niet voor gebruikelijke duo's gaan.
quote:
ik zie hetquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het![]()
![]()
![]()
laat me niet vallen he
ik word heel boos he
mijn man zegt is dat Tante Es ofzo van Raymanquote:
Zo klinkt ze wel jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn man zegt is dat Tante Es ofzo van Rayman
Dan gaat het nog langzamerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zou iets rustiger moeten doen
Hij is van zichzelf al een druktemaker, en met een hyper-Moriama wordt dat er niet beter op natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zou iets rustiger moeten doen
die vrouw heeft volgens mij 2 nieuwe knieenquote:
Alleen knieën helpt niet he, de rest moet ook meequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vrouw heeft volgens mij 2 nieuwe knieen
die moet toch als de brandweer kunnen gaan![]()
Ze heeft haar lichaamsbouw niet meequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vrouw heeft volgens mij 2 nieuwe knieen
die moet toch als de brandweer kunnen gaan![]()
Kwestie van tijd, dat hoofd heeft ie bijna de hele dagquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
wilde net dat chagi hoofd van Marciano cappen
te laat
uhuquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:10 schreef Ireth het volgende:
Moeten ze nou zo wisselen? Martin geblinddoekt en mora hem leiden/lijden?
Ik geloof dat hij er niet veel zin in hadquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
wilde net dat chagi hoofd van Marciano cappen
te laat
hem laten lijdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:10 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:10 schreef Ireth het volgende:
Met wie zat hij in een team?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij er niet veel zin in had
Dat wordt lijden jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:10 schreef Ireth het volgende:
Die zijn zo lelijk, volgens mij is 'lekker lopen' juist het enige wat ze bijdragenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
die schoenen van Ruben
dat moet toch ook niet lekker lopen
En volgens mij zijn net alleen de eerste twee duo's aangekondigdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet alles onthouden, en viel er in toen het overleg al bezig was
Ow, en Marciano op voorhand al chagrijnig dus?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En volgens mij zijn net alleen de eerste twee duo's aangekondigd
hij is ook mijn minst favoriete bewonerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, en Marciano op voorhand al chagrijnig dus?
Kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
degene die als eerst begeleidt
heeft het met de blinddoek op makkelijker
want hij of zij weet wat er verwacht wordt
Heb je al braaf gestemd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij is ook mijn minst favoriete bewoner
de mijne ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij is ook mijn minst favoriete bewoner
Mooiquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Ze zijn nu al een kwartier bezig en er moeten nog 31 personen, dit is wel een avondvullend spel
er lopen er nu 4 toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Ze zijn nu al een kwartier bezig en er moeten nog 31 personen, dit is wel een avondvullend spel
Ze zijn nog maar met 32 hequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
er lopen er nu 4 toch?
dus nog 38 na deze
- 2(GJ Babette)
36
Ja die moesten er inderdaad nog af, dus nog 28 delen door 4 = 7 x 15/20 munutenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
er lopen er nu 4 toch?
dus nog 38 na deze
- 2(GJ Babette)
36
ik kan er niks van makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Van mij mag Ima eruit, aardige jongen maar ik vind het zo vermoeiend om naar hem te luisteren
Ik denk dat ze dan ineens veel eten over hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Van mij mag Ima eruit, aardige jongen maar ik vind het zo vermoeiend om naar hem te luisteren
Naar rechtsquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Handig met Zoe in je team, zij weet het verschil tussen links en rechts niet
Ik zie het voor mequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zal maar met haar naar Snollebollekes gaan
Misschien bang dat iemand als ze even niet kijkt de Cinnamon Challenge wil doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Maddy heeft de kaneel boven gezet. Waarom?
Stoere jongenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir zit altijd zo breed op die bank
Die pammetjes zijn nou eenmaal geestverruimend....zijn hele aura voelt breed aan voor hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
De kaneel?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Anders glijdt ie tussen de kussens door
En hij is zo smalquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
Anders glijdt ie tussen de kussens doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
Pammetjes zijn niet geestverruimendquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die pammetjes zijn nou eenmaal geestverruimend....zijn hele aura voelt breed aan voor hem
ze hadden het ook beter buiten kunnen doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dit parcours wel heel leuk verzonnen, maar het duurt veel te lang. Voordat iedereen is geweest is de belangstelling er af en dwaalt iedereen door de loods.
Ik zie Wendy daar best voor aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
Het is zo subtiel dat je ook niet gaat zeggen 'pleurt op man' maar prettig is anders
Was eerlijker geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden het ook beter buiten kunnen doen
dat de anderen niet mochten kijken
Nu kunnen ze de kunst afkijken, maar alsnog duurt het ontzettend langquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden het ook beter buiten kunnen doen
dat de anderen niet mochten kijken
Beter ga je gewoon even wat drinken halen en kijk je of ie het vervolgens weer doetquote:
de eersten waren leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu kunnen ze de kunst afkijken, maar alsnog duurt het ontzettend lang
Maar jij bent degene die ernaar blijft kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
de eersten waren leuk
vanaf nu wordt het saai
Gewoon een elleboog in zn ribben ... zo van handen thuis eikelquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
Het is zo subtiel dat je ook niet gaat zeggen 'pleurt op man' maar prettig is anders
ik doe meer dan alleen dit kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar jij bent degene die ernaar blijft kijken
Aan zijn linkerkantquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een elleboog in zn ribben ... zo van handen thuis eikel
TMIquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe meer dan alleen dit kijken
Vrouwen kunnen multitasken inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe meer dan alleen dit kijken
nee we zijn erg goed in doen alsofquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken inderdaad
Ow toch welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht een stopwatch te zien
Uiteraard maar als ik dat zeg slaap ik op de bankquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee we zijn erg goed in doen alsof
Alleen als je 'm ver genoeg zijn strot in duwtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
heeft iemand een prop voor Nadir
jeezz
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen als je 'm ver genoeg zijn strot in duwt
Yep afstoten en aantrekken, eng mannetje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:45 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir heeft trekjes van een loverboy en al helemaal in de buurt van Zoe
vind Janet er wel oud uitzienquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:45 schreef Thorelf het volgende:
janet is over paar jaar 70....maar als je dat vergelijkt met mora
ja echt hequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Sasha vraagt aan Zoe of ze zo van de slaapkamer wil vertrekken
WTF .... FEBO camera !!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Huh? Iets gemist?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Waarschijnlijk heb je gemist dat Sasha dit vroegquote:
Met wat ether.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen als je 'm ver genoeg zijn strot in duwt
Ja, dat ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gemist dat Sasha dit vroeg
Tja daar kunnen we alleen naar radenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat ook
Maar ook wat het idee daarachter is
Doe eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja daar kunnen we alleen naar raden
2 voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag Esther ook wel Nadir's strot induwen hoor
Verona.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:50 schreef engine het volgende:
Doe een stapje naar voren en een stapje terug
groeps gevoelquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja daar kunnen we alleen naar raden
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Box filmpjes staan online en ook dat Jasper bijna out ging ....
Nog meer gemist, kennelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Box filmpjes staan online en ook dat Jasper bijna out ging ....
Dat is niet het eerste waar ik aan dachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
groeps gevoel
vertrouwen
bla bla bla bla bla
interruptus ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze behoefte aan coitus
He bahquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze behoefte aan coitus
tis echt waarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet het eerste waar ik aan dacht
Ik begrijp jou wel jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
He bah
Nouja, niet dat, eh....je begrijpt me wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirthe tegen BabetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babette tegen WendySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ik weet het niet, ik hoorde alleen de vraag van Sasha aan Zoequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt waar
of hebben we het niet over dit spel?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik hoorde alleen de vraag van Sasha aan Zoe![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet Erik ondertussen al dat Zoe op hem gestemd heeft? Naast die drie anderen terwijl niet op het scherm?
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Zoe heet op Jeff gestemdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:55 schreef Kakadylo het volgende:
Weet Erik ondertussen al dat Zoe op hem gestemd heeft? Naast die drie anderen terwijl niet op het scherm?![]()
![]()
Nadir kan goed fluiten.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
De plaatsvervangende schaamte van die hele bank viel op het scherm af te lezenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:56 schreef greysbones het volgende:
ik hoor alleen Nadir erg irritant doenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Radetsky mars.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jasper gaat kapot, zag er niet goed uit ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
dat is een gevalletje ik geloof zo hard in mijn eigen leugensquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jawelquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
Beter laat Wendy Wanda per ongeluk die poort uitlopen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
hij hapertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat kan ook aan mij liggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaat er serieus aan toe daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had alleen nog maar trainingen gezien![]()
![]()
Egotrippen met Jeff.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja, was vandaag voor het eggie ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:03 schreef D. het volgende:
Gaat er serieus aan toe daar
Had alleen nog maar trainingen gezien
.![]()
Dit is best heel naar om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat willen we niet zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Sasha en Bern samen onder de douche vanmorgen staat in de uur filmpjes ...En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Isaac reageert er inderdaad heel goed op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig is isaac erbij
en niet MarcianoIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
dat zal hij in het leger vaker hebben meegemaaktquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac reageert er inderdaad heel goed op.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er zijn users die het maar al te graag willen zienquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook, ga het filmje online halen, sorry ....
Ik heb het al gezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn users die het maar al te graag willen zien
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wat jij wilquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook, ga het filmje online halen, sorry ....
Jeff en Jasper strategizen:
Jeff : Ik kan er een lang verhaal van maken, of een kort verhaal, we weten allebei hoe het zit. Jullie hebben mij erop gezet. Dat heeft goed voor mij uitgepakt, en voor jullie niet. Gaan we deze oorlog doorzetten? Dan win ik 'm.
Jasper : mmmmmm...
Jeff : Dit is het moment om mensen te bluffen. Of .. en dan kom je met een goed positief alternatief, gaan we voor de zwakkeren en leren we samen te leven en gaan we iets moois opbouwen.![]()
![]()
Eentje maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn users die het maar al te graag willen zien![]()
![]()
het is oprechtheid van Isaac naar ons toe
maar
ik volg hem ff nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgens mij zijn er tweequote:
Berend en Mirthe aan de beurt, Berend deed een gniffeltje.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Bij mij de eerste keer ook. Ik heb hem afgesloten en opnieuw gaan kijken, toen ging het wel. Ik schrok wel van Jaspertje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij hapert
maar dat kan ook aan mij liggenIk heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
ze gaan berend toch geen blindoek voor doen nu?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er twee
Berend en Mirthe aan de beurt, Berend deed een gniffeltje.
dit is echt stuk gaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bij mij de eerste keer ook. Ik heb hem afgesloten en opnieuw gaan kijken, toen ging het wel. Ik schrok wel van Jaspertje.
en hoort wel bij topsport
denk dat Jappie hier wel heel veel van leertThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij wilde gewoon meedoen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan berend toch geen blindoek voor doen nu?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nee eigenlijk nietquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dit was toch een training?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is echt stuk gaan
en hoort wel bij topsport
denk dat Jappie hier wel heel veel van leert
Ik hoorde Isaac zeggen dat Jasper nu geen conditie heeft maar dat dat volgende week een stuk beter zal gaan.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
Jasper : Marciano wil echt in 2 groepen zitten, en dan op het eind beslissen welke het beste voor hem is [niet exact die woorden]![]()
DDoet Isaac eigenlijk ook wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : Marciano wil echt in 2 groepen zitten, en dan op het eind beslissen welke het beste voor hem is [niet exact die woorden]![]()
hij heeft 2 x 3 minuten gebokstquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dit was toch een training?
Ik hoorde Isaac zeggen dat Jasper nu geen conditie heeft maar dat dat volgende week een stuk beter zal gaan.
dat is echt heeeeel zwaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat is het 2e groepje dan? Ik zie er weinig van, behalve de Mean Girls dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Weet ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft 2 x 3 minuten gebokst
dat is echt heeeeel zwaar
Ik dacht dat DGK zei dat dit voor het eggie was.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
En daarvoor 24 uur op een paal gezetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft 2 x 3 minuten gebokst
dat is echt heeeeel zwaarIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ene groepje is dus de blondjes waar hij in zit via KimKquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is het 2e groepje dan? Ik zie er weinig van, behalve de Mean Girls dus
Andere groepje is dat hij een bondje heeft met de mannen .. Jeff oa.![]()
nee niet voor het eggiequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik dacht dat DGK zei dat dit voor het eggie was.
maar ook niet een gewone trainingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu Jasper en Jeff volgens mij over Isaac ... het is soms lastig te volgen over wie ze het precies hebben.![]()
bij mij hebben ze het over Berendquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu Jasper en Jeff volgens mij over Isaac ... het is soms lastig te volgen over wie ze het precies hebben.
of ik loop achter of?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jeff : Of ik loop er met open ogen in.. maar het enige wat we moeten doen is tijd rekken. Maar ik wil niet zwak overkomen.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Of ik loop er met open ogen in.. maar het enige wat we moeten doen is tijd rekken. Maar ik wil niet zwak overkomen.jij loopt achter
Ja.. denk dat ik nog een paar minuten achterloop. Had 'm even gepauzeerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij mij hebben ze het over Berend
of ik loop achter of?![]()
bij mij welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:19 schreef Ramon01 het volgende:
Ligt het aan mij of werkt videoland niet meer?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het ligt aan jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:19 schreef Ramon01 het volgende:
Ligt het aan mij of werkt videoland niet meer?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Veel kuren daar, maar het werkt nog welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:19 schreef Ramon01 het volgende:
Ligt het aan mij of werkt videoland niet meer?![]()
![]()
Videoland is V2 videoland geworden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:19 schreef Ramon01 het volgende:
Ligt het aan mij of werkt videoland niet meer?
Hoefde ik niks voor te doen, deedtie vanzelf. Maar leuk is het niet.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
Nee, het was geen gewone training, volgens mij moesten ze vandaag voor het eerst echtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:18 schreef greysbones het volgende:
nee niet voor het eggie
maar ook niet een gewone training
één hele ronde tegen elkaar boxen ... nog niet eerder gezien dacht ik..![]()
nee jappie deed 2 xquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, het was geen gewone training, volgens mij moesten ze vandaag voor het eerst echt
één hele ronde tegen elkaar boxen ... nog niet eerder gezien dacht ik.
normaal is het 2 x 3 minuten en hij deed 2 x 2 x 3 minutenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik zou die martin ook een keer vastbinden op een stoel of in een kast opsluitenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor 2 weken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
ik zou die martin ook een keer vastbinden op een stoel of in een kast opsluiten![]()
![]()
De combinatie kan ook primaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
ik zou die martin ook een keer vastbinden op een stoel of in een kast opsluiten![]()
Die partijen zitten in de uurfilmpje denk ik, was op stream 2 ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:23 schreef greysbones het volgende:
nee jappie deed 2 x
normaal is het 2 x 3 minuten en hij deed 2 x 2 x 3 minuten
.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Wel eten
Op een tafel, waar ie niet bij kan![]()
![]()
is niet leuk om te zien iemand die stuk gaatquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die partijen zitten in de uurfilmpje denk ik, was op stream 2 ...
maar kan wel een heel voldaan gevoel gevenThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: