Je bent er nog en je hebt een leven buiten FOK!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het wat druk de laatste tijd. Als het weer wat slechter wordt ga ik vanzelf weer wat meer posten. Maar ik lees nog wel af en toe mee hoor
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent er nog en je hebt een leven buiten FOK!
Morguh KWquote:Op zondag 23 oktober 2022 06:51 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS![]()
Slapers op beide streams. Maar goed het is ook nog vroeg.
quote:
Morguh Li0nquote:
Voor zover ik weet in januari inderdaad, verder nog niet veel over gehoord of gelezenquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:46 schreef Cargamelk het volgende:
Al bekend wanneer BB komt ... weer in jan 2023?
Heb die weken geleden al gehadquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Even een kwartiertje wachten in de prikstraat en lekker lurken in de CoS.
Ik heb maar 1 stream ..quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat wordt pittig on 4 streams te volgen... En 2 CoSen.
Corona prik gehadquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Even een kwartiertje wachten in de prikstraat en lekker lurken in de CoS.
Had het net in RLS gezetquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:00 schreef Cargamelk het volgende:
Eerste details
Veel is er natuurlijk nog niet bekend over de inhoud, maar toch strooit RTL al met wat details. Zo staat het derde seizoen van Big Brother gepland voor de maanden januari en april 2023 en zal de reeks van maandag t/m zaterdag om 20:30 uur te zien op RTL 5 en 24/7 op streamingdienst Videoland. Net als afgelopen seizoen zal de liveshow op zaterdag plaatsvinden. Elke aflevering duurt gemiddeld zo'n 43 minuten.
Big Brother is in januari dus weer te zien op RTL 5.
Ja ben benieuwd hoe dat gaat verlopen, is bijna niet te doen denk ik 2 verschillende rls volgen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat wordt pittig on 4 streams te volgen... En 2 CoSen.
Niet om te cossen .. heb hier al problemen mee.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd hoe dat gaat verlopen, is bijna niet te doen denk ik 2 verschillende rls volgen.
Gaat het je te snel?quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:16 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Niet om te cossen .. heb hier al problemen mee.
Ja de een hoort dit, de ander dat, de een tikt van stream 1 de ander van stream 2quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:28 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja .. het is van de hak op de tak.
Ja juist .. volg het ook niet echt meer.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de een hoort dit, de ander dat, de een tikt van stream 1 de ander van stream 2
Ik heb het door omstandigheden tot nu toe ook niet echt kunnen volgen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:34 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja juist .. volg het ook niet echt meer.
Ik heb dat nooit gedaan de hele dag streamen .. had ik nooit tijd voorquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het door omstandigheden tot nu toe ook niet echt kunnen volgen.
Hopelijk straks als BB begint is de ellende hier een beetje voorbij en kan ik dat wel gaan volgen.
Maar hele dat voor de stream zitten wil ik niet meer. Dat heb ik met Utopia gedaan en mij zelf beloofd dat nooit meer te doen.
O dat is raarquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan de hele dag streamen .. had ik nooit tijd vooren nu ik tijd heb heb ik er geen trek meer in.
Niet elke RLS is hetzelfde .. vond Utopia ook stukken leuker maar ook die haalde het niet bij DGK daar waren zelfs 2e kamer vragen en dat was meteen het einde van DGK.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is raar
Bij Utopia heb ik het veel gedaan, maar mij voorgenomen dat nooit meer te doen
Baalde als ik een afspraak had of visite binnen kwam, te gek voor woorden.
DGK heb ik niet zo gevolgd, wel af en toe even maar niet zo fanatiek, Utopia wel heel ergquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:41 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Niet elke RLS is hetzelfde .. vond Utopia ook stukken leuker maar ook die haalde het niet bij DGK daar waren zelfs 2e kamer vragen en dat was meteen het einde van DGK.
De kijkers mogen hier niets .. ze mogen alleen kijken zonder inspraak.. valt me tegen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DGK heb ik niet zo gevolgd, wel af en toe even maar niet zo fanatiek, Utopia wel heel erg
Maar ze mogen nu zo weinig meer en zoveel SL
Hier gebeurd eigenlijk helemaal niet veel. Maar wie weet wat niet is kan nog komen
Ja bij EJVJL mag je als kijker helemaal niets. Ja kijken dat is allesquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:49 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
De kijkers mogen hier niets .. ze mogen alleen kijken zonder inspraak.. valt me tegen.
En bij DGK waren 2ekamervragen en sinds dien mocht er een stuk minder ... was het begin van de "woke" gedachte.
Juist.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij EJVJL mag je als kijker helemaal niets. Ja kijken dat is alles![]()
Sommige streamers hebben zelf de RLSsen zelf om zeep geholpen door om alles te gaan mailen/bellen. Er werd gemaild als ze iemand niet mochten zodat die persoon niet zou krijgen wat hij of zij wilde. Alles om die persoon kapot te maken.
Ik vond het soms erg ver gaan
Ik ga weer richting ziekenhuis, wat een geklepperquote:
Later.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga weer richting ziekenhuis, wat een geklepper
Tot later
Je zou blij moeten zijn dat er nog iemand in de COS zitquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt wel merken dat het weer weekend is met de ontzettende hoeveelheid off-topic posts on de CoS. Zondagsposters zullen we maar zeggen...
Heb wel geveegd. Ellende is dat op 1 offtopic post meerdere offtopic posten komen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt wel merken dat het weer weekend is met de ontzettende hoeveelheid off-topic posts on de CoS. Zondagsposters zullen we maar zeggen...
haha ... sws.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je zou blij moeten zijn dat er nog iemand in de COS zit
Genoeg brandjes Lionquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen, teruglezend was het me het nachtje wel idd.. Ben benieuwd ook hoe ze wakker worden, en of er nog veenbrandjes zijn.
Maar eerst koffie idd
Ik heb meer moeite met mensen die weigeren terug te lezenquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou als er 3 topics moet terug lezen van de avond/nacht dan doe ik dat niet.. scroll soms er wel even snel door heenquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met mensen die weigeren terug te lezen
Vooral als er weinig tot niks aan de hand is volgens mijquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:54 schreef Cargamelk het volgende:
Streamlocks worden langer en komen vaker![]()
Kunnen we vast weer wennen als BB begintquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vooral als er weinig tot niks aan de hand is volgens mij
Daar zal ook wel weer gebeuren idd..quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:58 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kunnen we vast weer wennen als BB begint
Was het weer zo ver. Vraag mij af hoe dat gaat als BB begint. Je mag maar twee schermen tegelijk hebben bij videoland hoorde ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
Kut storing bij videoland. Ik had de stream niet moeten wisselen
Een van BB en een van EJVJlquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het weer zo ver. Vraag mij af hoe dat gaat als BB begint. Je mag maar twee schermen tegelijk hebben bij videoland hoorde ik.
Ik kan wel twee streams kijken voor die 0 ,99 eurocent.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:43 schreef Cargamelk het volgende:
Heb maar 1 stream bij videoland ... voor 0,99 centis dan wel met reclame maar dat stelt niks voor.
Volgens mij ga je dan echt gek worden. 🤣quote:
Heb ik nu ook ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan wel twee streams kijken voor die 0 ,99 eurocent.
Klopt. Maar drie keer lukt niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:07 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Heb ik nu ook ..gewoon 2 x videoland openen.
Raak je in de war welke bewoner waar nou hoortquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan echt gek worden. 🤣
Hahahaha gelukkig ben ik officieel gek, want dat ben ik wel van planquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan echt gek worden. 🤣
Dat zeg ik 🤣quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:12 schreef Cargamelk het volgende:
"de video is gestopt omdat je het maximale aantal gelijktijdige streams voor jouw account hebt bereikt"
Dan moet je daar weer account aanmakenquote:
In Nederland heet Tatjana ook Keesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:12 schreef mario390 het volgende:
tatjana heet in duitse kees
en de dome jong heet klaus
Ja dat kan..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:26 schreef mario390 het volgende:
in duitse heet de sozialwerker werner
en de dome jong klaus
en de jongste dochter tina
Ja maar die serie is al heel oud toen was ze veel jongerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:31 schreef mario390 het volgende:
dat tatjana al 59 is is niet te geloofen
Mij maakt het niet uit. Ga toch geen 2 rlssen tegelijk kijkenquote:
Afnemenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:55 schreef Deisyy het volgende:
@:freshfruit Pronk hier met maar met je positieve note (in plaats van in de COS )
Deed ie raar dan?quote:
Ja heel vervelend die slquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:54 schreef Cargamelk het volgende:
Streamlocks worden langer en komen vaker![]()
Pc even opnieuw opstarten of je browser?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Freshfruit plaats maar caps hoor, maar volgens mij mag dat niet van de mods..
nee probier werd je merkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pc even opnieuw opstarten of je browser?
Dat is zo, laatste plaatste die caps hier maar zei Dot dat dat niet mochtquote:
Klopt! Dit is een SC en geen COS, dus jouw opmerking dat FF wel caps kan plaatsen is een beetje flauw.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is zo, laatste plaatste die caps hier maar zei Dot dat dat niet mocht
Nou mijn excusesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt! Dit is een SC en geen COS, dus jouw opmerking dat FF wel caps kan plaatsen is een beetje flauw.
Caps van JvJL horen thuis in de COS 😉quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is zo, laatste plaatste die caps hier maar zei Dot dat dat niet mocht
Neequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
Dus die positieve note van FF is teniet gedaan
Hij verdient het ook welquote:
met en geweer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:40 schreef mario390 het volgende:
mutti heeft vandaag de bock van deze
jaar geschiesst
OK .. dat kan gebeurenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:53 schreef mario390 het volgende:
zij had 2 zakjes en de zien gelijk uit
nur zijn in en zak tasjes met süsse fülle
en in de ander met vleesfülle
Is weer opgelost, maar je kon niets zien vanmorgen/ vanmiddagquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het weer zo ver. Vraag mij af hoe dat gaat als BB begint. Je mag maar twee schermen tegelijk hebben bij videoland hoorde ik.
Heb je contact met ze gehad?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:12 schreef mario390 het volgende:
video. land heeft me weer kort op
de oude option gegooid
Is wel vaak raak de laatste tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is weer opgelost, maar je kon niets zien vanmorgen/ vanmiddag
Leuk wat voor kinderfeestje?quote:
Op deze account staan alle insta van de bewonersquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nog niemand van de aktuele meiden gezoekt
nur 1 volg ik maar de naam mag niet
oke maar ik heb geen favourit, zijn somige sletjesquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op deze account staan alle insta van de bewoners
https://www.instagram.com/eenjaarvanjeleven_fanpage/
Ik ook niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke maar ik heb geen favourit, zijn somige sletjes
Naar zo’n wipe out ding.quote:
Dat is wel leukquote:
Morguh KWquote:Op donderdag 27 oktober 2022 07:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotteke en de rest!
Djedi weer bezig met een schrijfsel, de rest nog op een oor.
Goed dit te wetenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:55 schreef mario390 het volgende:
@:greysbones
@:Freshfruit
ben helemal klaar
moest vor mutti fungizid
vaginaltabletten kopen
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:55 schreef mario390 het volgende:
@:greysbones
@:Freshfruit
ben helemal klaar
moest vor mutti fungizid
vaginaltabletten kopen
Ach mutti een beetje helpenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:11 schreef mario390 het volgende:
heb het erst thuis gezien wat ik gehalt heb
maakt toch niet uitquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:11 schreef mario390 het volgende:
heb het erst thuis gezien wat ik gehalt heb
Oh .... dus ook al eerder dan 2020quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:27 schreef mario390 het volgende:
zij zei ze bruikt het ook vor covid
in 40+?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:35 schreef mario390 het volgende:
de kut sly makt zich lustig over me![]()
Gewoon nie op reagerenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:35 schreef mario390 het volgende:
de kut sly makt zich lustig over me![]()
Hello Childquote:
Heidiquote:
Dan kan je nog altijd hier posten 😉quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
probeer nog ff te liggen want het is nogal erg vroeg.. hier is de lol er ook zo af met 2 slaapstreams ... dan durf k niet meer ontopic te posten
Ik heb niet alles gezien duurde mij te lang en te laat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe was geweldig
Maar was leuk gedaan die hele avond.
Er zal ook nog wel een hele TV uitzending aan gewijd worden gok ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien duurde mij te lang en te laat.
Ben nog steeds ziek en lig er op tijd in
Als ik er aan denk zal ik die kijken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Er zal ook nog wel een hele TV uitzending aan gewijd worden gok ik.
Vervelend... Hopelijk knap je snel een beetje op
En zonder dat filmpje bekeken te hebben zit ik hier nu dus mee in mijn hoofdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heidi
Heidi
Verder ken ik hem niet
Hoe heette hij ook al weer?quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:37 schreef spapaars het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben in Lang leve de liefde
[ afbeelding ]
Oja, welke aflevering is het? Kon het zo niet vinden op VLquote:
Zag het hier, met een korte videoquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oja, welke aflevering is het? Kon het zo niet vinden op VL
Kan je ook nog niet terug vinden. Komt er morgen avond pas op 😉quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oja, welke aflevering is het? Kon het zo niet vinden op VL
Ah ok, misschien maar kijken als ik het niet vergeetquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook nog niet terug vinden. Komt er morgen avond pas op 😉
Heb de reminder op tv aangezet. Vergeet het ook steeds te kijken de laatste weken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, misschien maar kijken als ik het niet vergeet
Ah dat heb ik niet..quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de reminder op tv aangezet. Vergeet het ook steeds te kijken de laatste weken.
Heb geen ziggo meer..quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan via het kastje van ziggo. Of heb je geen ziggo?
Oke. Dan kan je je wekker stellen op je mobiel om 18.55 uur 🤣quote:
Goede tip wel dankuquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke. Dan kan je je wekker stellen op je mobiel om 18.55 uur 🤣
Graag gedaan.quote:
En dat hij de naam van haar ook vergeetquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Vond hem wel kwallerig overkomen in dat kleine stukje.
Vind hem er ook onverzorgd uitzien
Ja erg toch. Dat je het een keer vraagt oke. Maar dan een tweede keer ook nog pppffquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat hij de naam van haar ook vergeet
Weet het vast de dag er na al niet meerquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg toch. Dat je het een keer vraagt oke. Maar dan een tweede keer ook nog pppff
Die kans zit er zo maar in 🤣🤣quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet het vast de dag er na al niet meer
Heb ik ook altijd even last van. Maar komt goedquote:Op maandag 31 oktober 2022 07:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een paar dagen niet kunnen kijken en nu kom ik er niet meer goed in
Ook wel een keertje lekker een avondje niet streamenquote:Op maandag 31 oktober 2022 07:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo, een avondje niet streamen en heel wat topics om te lezen, maar ik ben bij.
Misschien maar goed ook Child 😉quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een paar dagen niet kunnen kijken en nu kom ik er niet meer goed in
Lldl begint 😉quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Of wat filmpjes kijken die in het topic staan
Vind het saai worden,t is dat er af en toe een discussie is of ruzie
En de COS gezellig is, anders was ik al afgehaakt
Ben aan t kijkenquote:
N Og geen boyd gezien 🤣quote:
Komt morgen dan denk ik ofz, want ze laten toch maar twee koppels zien?quote:
Als er een koppel uitgaat komt er wel een nieuwe toch?quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt morgen dan denk ik ofz, want ze laten toch maar twee koppels zien?
Heb geen idee, kijk het eigenlijk bijna nooit..quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er een koppel uitgaat komt er wel een nieuwe toch?
Ik dit seizoen ook bijna niets gezienquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen idee, kijk het eigenlijk bijna nooit..
Wat kijk je wel dan, series op Netflix? Op tv is er niet veel leuks op vind ik.. af en toe dat even wat kijk omdat ik dan geen zin heb om te streamenquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dit seizoen ook bijna niets gezien
Ik lig al een week ziek iop de bank en heb veel kerstfilms gekeken 🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat kijk je wel dan, series op Netflix? Op tv is er niet veel leuks op vind ik.. af en toe dat even wat kijk omdat ik dan geen zin heb om te streamen
Kerstfilms zijn goed voor de ziel en jouw ziel heeft veel goeds nodigquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig al een week ziek iop de bank en heb veel kerstfilms gekeken 🤣🤣🤣🤣
Daarvoor weinig tijd om iets te kijken weken geklepperd naar mijn vader. Toen naar Henk, die nog steeds in het ziekenhuis ligt. Maar ik mag al sinds vorige week dinsdag niet bij hem i.v.m mijn bronchitus
Ah die zijn idd al weer te zien overal..quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig al een week ziek iop de bank en heb veel kerstfilms gekeken 🤣🤣🤣🤣
Daarvoor weinig tijd om iets te kijken weken geklepperd naar mijn vader. Toen naar Henk, die nog steeds in het ziekenhuis ligt. Maar ik mag al sinds vorige week dinsdag niet bij hem i.v.m mijn bronchitus
Ja al drie weken. En de komende twee weken komt hij ook niet naar huis 😢quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah die zijn idd al weer te zien overal..
Ligt toch al best lang in huis ziekenhuis?Hopen dat je snel weer opknapt en bij hem langs kan
Pff. en waarom mag die niet naar huis dan? Hoe is gegaan met de lekkage die hij had?quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al drie weken. En de komende twee weken komt hij ook niet naar huis 😢
😘 lekker ontspannen. Romantiek ten top die kerstfilms 🤣quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kerstfilms zijn goed voor de ziel en jouw ziel heeft veel goeds nodig![]()
Omdat het nog niet zo goed gaat. Het dreigde een week geleden helemaal fout te gaan. Hij krabbeltje beetje bij beetje op. Maar afgelopen vrijdag weer geopereerd tja als je dan zo verzwakt bent wordt je weer terug geworpen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pff. en waarom mag die niet naar huis dan? Hoe is gegaan met de lekkage die hij had?
Wat ellende toch meid. Voor hem maar zeker ook voor jou, wat een zorgen heb je toch in je leven. Je hebt amper de tijd om ergens echt stil bij te staan heb ik het idee. Sta niet raar te kijken als de klapper komt wanneer je een beetje rust krijgt. Mentaal gezien. Je bent een ongelooflijk sterke vrouw dat je dit allemaal kan dragen. Ik heb echt diep respect voor jou, niet veel mensen doen jou dit zo sterk na! Be proudquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat het nog niet zo goed gaat. Het dreige een week geleden helemaal fout te gaan. Hij krabbeltje beetje bij beetje op. Maar afgelopen vrijdag weer geopereerd tja als je dan zo verzwakt bent wordt je weer terug geworpen.
Ze hebben de lekkende darm gehecht en de boelmvacuum gemaakt zodat het goed kan helen. Maar dat gaat weer met veel oijn en ongemak gepaard.
Hij mag nu drie keer per dag twee eetlepeltjes vla staande opeten
Zijn maag begint heel langzaam te werken katheter is er gisteren ook uitgehaald. Dat werkt ook weer. Niets werkte meer, zijn damren niet, maag niet en plassen ging niet.
Dank je Childquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ellende toch meid. Voor hem maar zeker ook voor jou, wat een zorgen heb je toch in je leven. Je hebt amper de tijd om ergens echt stil bij te staan heb ik het idee. Sta niet raar te kijken als de klapper komt wanneer je een beetje rust krijgt. Mentaal gezien. Je bent een ongelooflijk sterke vrouw dat je dit allemaal kan dragen. Ik heb echt diep respect voor jou, niet veel mensen doen jou dit zo sterk na! Be prouden heel erg veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie beiden
Dat is idd wel weer inpakt op je lichaam, als je geopereerd moet worden als je al verzwakt bent.. Jemig dat is ook niet niks zeg, hopen dat hij toch snel weer wat meer kan en mag eten..quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat het nog niet zo goed gaat. Het dreige een week geleden helemaal fout te gaan. Hij krabbeltje beetje bij beetje op. Maar afgelopen vrijdag weer geopereerd tja als je dan zo verzwakt bent wordt je weer terug geworpen.
Ze hebben de lekkende darm gehecht en de boelmvacuum gemaakt zodat het goed kan helen. Maar dat gaat weer met veel oijn en ongemak gepaard.
Hij mag nu drie keer per dag twee eetlepeltjes vla staande opeten
Zijn maag begint heel langzaam te werken katheter is er gisteren ook uitgehaald. Dat werkt ook weer. Niets werkte meer, zijn damren niet, maag niet en plassen ging niet.
Thnx 😘quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is idd wel weer inpakt op je lichaam, als je geopereerd moet worden als je al verzwakt bent.. Jemig dat is ook niet niks zeg, hopen dat hij toch snel weer wat meer kan en mag eten..
Dat is in ieder geval weer goed nieuws.. Sterkte voor jou en ook Henk..
Helemaalquote:
Welnee, tenminste van mij niet.. weet niet of je Videoland hebt?quote:
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welnee, tenminste van mij niet.. weet niet of je Videoland hebt?
En op tv elke werkdag om 18:20quote:
Ik heb er nog niks van gezien.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En op tv elke werkdag om 18:20
Op tv ook niet maar de streams wel..quote:
Kan je die streams alleen op videoland zien?quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op tv ook niet maar de streams wel..
Yep..quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan je die streams alleen op videoland zien?
Nee, maar wel filmpjes JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan ga ik het niet zien.
Is er elke dag een samenvatting?
Hoe duur is dat videoland eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar wel filmpjes JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1
Dat kan ookquote:
Ik ook best een lijst nog, en er komen steeds weer nieuwe bijquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie series wel die ik nog wil zien....
Hoevaak zie je reclame dan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:46 schreef Cargamelk het volgende:
Ik heb videoland voor 0,99 cent p/m en dat voor 12 maandendan wel met reclame maar dat is zo weinig is wel te doen , het is iig stukken minder dan Youtube waar er soms langere reclames zijn dan content.
Op videoland 2 stuks voor ieder programma en vaak ook niet .. heb gisteren de verraders haloween gekeken daar had ik voor meerdere afleveringen maar 1x reclame, voor Youtube heb ik ook een adblocker maar niet voor de android toestellen want die zijn er niet dus kijk ik vaker op de pc dan op de tvquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoevaak zie je reclame dan?
Op YouTube gebruik ik adblocker
Oh dat valt nog wel mee idd..quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:04 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Op videoland 2 stuks voor ieder programma en vaak ook niet .. heb gisteren de verraders haloween gekeken daar had ik voor meerdere afleveringen maar 1x reclame, voor Youtube heb ik ook een adblocker maar niet voor de android toestellen want die zijn er niet dus kijk ik vaker op de pc dan op de tv
Gebruik mobiel alleen om te bellen .. ga niet op zo'n klein schermpie kijken als ik het ook op de computer kan .. heb een grote monitor 32 inch kan ik zonder bril kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee idd..
Klopt die is er niet, of je moet dan al via je browser op je mobiel youtube kijken
Maar dat is ook niks
Op tvquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:16 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Gebruik mobiel alleen om te bellen .. ga niet op zo'n klein schermpie kijken als ik het ook op de computer kan .. heb een grote monitor 32 inch kan ik zonder bril kijken
Ik wacht op vervolgen van shadow and bones en Sandman. Volgend jaar pas.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook best een lijst nog, en er komen steeds weer nieuwe bij
Dat duurt nog even..quote:Op woensdag 2 november 2022 10:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wacht op vervolgen van shadow and bones en Sandman. Volgend jaar pas.
Ja op tv. Loopt wel achter met de streams uiteraard.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan ga ik het niet zien.
Is er elke dag een samenvatting?
Die wil ik idd ook gaan kijkenquote:
Heb je gisteren lldl nog gekeken en zo ja was boyd er nu?quote:Op woensdag 2 november 2022 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die wil ik idd ook gaan kijken
Al vraag ik me af of nu kijken nog zin heeft. Ik heb n.l. nog helemaal niks gezien.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja op tv. Loopt wel achter met de streams uiteraard.
JAA / [JAA TV / LIVE #3] Een jaar van je leven #3
Lijkt me een topseriequote:Op woensdag 2 november 2022 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die wil ik idd ook gaan kijken
Niet gekeken, ik denk misschien vanavond of morgen..quote:Op woensdag 2 november 2022 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gisteren lldl nog gekeken en zo ja was boyd er nu?
Was het ook weer vergeten 🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 13:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet gekeken, ik denk misschien vanavond of morgen..
Af en toe zap ik er voorbij en dan kijk ik even.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Al vraag ik me af of nu kijken nog zin heeft. Ik heb n.l. nog helemaal niks gezien.
Vanavond maar even checken, als ik het niet vergeetquote:
Ik keek het eerder altijd. Maar dit seizoen amper. Denk er niet eens meer aan.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanavond maar even checken, als ik het niet vergeet
Heb eigenlijk nooit gevolg, kijk meestal dat soort programma's nietquote:Op woensdag 2 november 2022 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik keek het eerder altijd. Maar dit seizoen amper. Denk er niet eens meer aan.
Ik heb zo vreslijk gelachen om sommige. Man o man wat een volk zat er tussen.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit gevolg, kijk meestal dat soort programma's niet
Mwa als wil lachen, moet je idd daar naar gaan kijkenquote:Op woensdag 2 november 2022 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo vreslijk gelachen om sommige. Man o man wat een volk zat er tussen.
O dat vermoed ik ook, want zoveel domheid als ik daar gezien hebt kan gewoon niet echt zijn 😉😛quote:Op woensdag 2 november 2022 13:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa als wil lachen, moet je idd daar naar gaan kijkenVolgens mij ook wel deels geacteerd toch?
En dat sommige ook zo'n bot kunnen doen, ook als valt degene tegen kan je toch vriendelijk blijvenquote:Op woensdag 2 november 2022 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat vermoed ik ook, want zoveel domheid als ik daar gezien hebt kan gewoon niet echt zijn 😉😛
Ja dat vind ik ook.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat sommige ook zo'n bot kunnen doen, ook als valt degene tegen kan je toch vriendelijk blijven
Boyd nu bij lldlquote:Op woensdag 2 november 2022 13:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat sommige ook zo'n bot kunnen doen, ook als valt degene tegen kan je toch vriendelijk blijven
Ik ga dat sowieso kijken, en weet niet of ik dit blijf volgenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Januari begint BB weer.ben benieuwd wie er overstappen.
Wat een vreemd gedrag heeft hij he. Zo onzeker. En die ogen. Vind het bjjna eng.quote:
lolquote:Op woensdag 2 november 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kijk het net, @:Spapaars had een filmpjes hier gepost van de week
Zou niet verwachten eigenlijk van zo'n iemand..quote:Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vreemd gedrag heeft hij he. Zo onzeker. En die ogen. Vind het bjjna eng.
Ja anders hè? vreemd. Zou het door dat brilletje komen?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vreemd gedrag heeft hij he. Zo onzeker. En die ogen. Vind het bjjna eng.
Nee ik dacht dat hij wel zeker van zichzelf was. Maar daar ziet het nu niet naar uit.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou niet verwachten eigenlijk van zo'n iemand..
Het lijkt wel of hij een tik van de mallemolen heeft gehad 🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja anders hè? vreemd. Zou het door dat brilletje komen?
Hij is ook dikker in zijn gezicht?
Zo ongeïnteresseerd iddquote:
Zooo echtquote:Op woensdag 2 november 2022 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij een tik van de mallemolen heeft gehad 🤣
Ja vooral dat laatste stukje dat hij net in beeld was. Iehhhh griezelnek zeg.quote:
Zijn hele manier van doen is raar. Als je niet beter wist zou je denken dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeft. 🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Botte lul is het, hoop dat ze op staat en meteen weg loopt.. staat ie mooi voor schut
Nou echt hé.. was hij ook zo in Utopia kan zo niet echt herinneren eigenlijkquote:Op woensdag 2 november 2022 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn hele manier van doen is raar. Als je niet beter wist zou je denken dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeft. 🤣
Heeej Shii!quote:Op woensdag 2 november 2022 13:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Af en toe zap ik er voorbij en dan kijk ik even.
Vond jij hem niet ‘ vreemd’. Zo anders dan in Utopia.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Boyd uit Utopia in LLDL, kaartenbakjes genot.
Hey Flory ☕️quote:
Ja, wat ouder geworden en wat langer leek het wel. Zijn gedrag is ook niet helemaal zoals toen. Vanavond eens verder kijken.quote:Op donderdag 3 november 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond jij hem niet ‘ vreemd’. Zo anders dan in Utopia.
Ja vond hem echt raar, zo andersquote:Op donderdag 3 november 2022 10:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, wat ouder geworden en wat langer leek het wel. Zijn gedrag is ook niet helemaal zoals toen. Vanavond eens verder kijken.
Nog even twee manden wachten.. hoop dat dat wel leuker wordtquote:Op donderdag 3 november 2022 14:49 schreef Cargamelk het volgende:
Tijd voor BB want deze show is helemaal niks .. het is gewoon weg niet te volgen als je niet hele dagen kijkt.
Kijken of dat wat wordt.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:49 schreef Cargamelk het volgende:
Tijd voor BB want deze show is helemaal niks .. het is gewoon weg niet te volgen als je niet hele dagen kijkt.
Daar heb ik ook alweer zin inquote:
Ja is het ook. Hopelijk mogen wij de binnenkomst live zien en niet dat ze er alweer een paar dagen zitten.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alweer zin in![]()
Vind vooral het 'leren kennen' van de bewoners altijd leuk
Denk dat ze dat niet meer doen, vind het ook erg jammer.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook. Hopelijk mogen wij de binnenkomst live zien en niet dat ze er alweer een paar dagen zitten.
Hoop op leuke mensen, maar ook een die lekker opstandig isquote:Op donderdag 3 november 2022 19:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alweer zin in![]()
Vind vooral het 'leren kennen' van de bewoners altijd leuk
Ja vind ik ook heel erg jammer als je er zo invalt is het al minder.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Denk dat ze dat niet meer doen, vind het ook erg jammer.
Zeker een lekkere relneef of nicht is wel nodigquote:Op donderdag 3 november 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoop op leuke mensen, maar ook een die lekker opstandig is
Echt wel..quote:Op donderdag 3 november 2022 19:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Zeker een lekkere relneef of nicht is wel nodig
Die gozer is raar.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vond hem echt raar, zo anders
Het leek wel of hij een tik van de molen had gehad. Ergens is er iets fout gegaan.
Ik herkende hem in zijn gedrag niet echt terug.
Volgens mij was hij in Uto altijd wel redelijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |