Zijn hele manier van doen is raar. Als je niet beter wist zou je denken dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeft. 🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Botte lul is het, hoop dat ze op staat en meteen weg loopt.. staat ie mooi voor schut
Nou echt hé.. was hij ook zo in Utopia kan zo niet echt herinneren eigenlijkquote:Op woensdag 2 november 2022 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn hele manier van doen is raar. Als je niet beter wist zou je denken dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeft. 🤣
Heeej Shii!quote:Op woensdag 2 november 2022 13:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Af en toe zap ik er voorbij en dan kijk ik even.
Vond jij hem niet ‘ vreemd’. Zo anders dan in Utopia.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Boyd uit Utopia in LLDL, kaartenbakjes genot.
Hey Flory ☕️quote:
Ja, wat ouder geworden en wat langer leek het wel. Zijn gedrag is ook niet helemaal zoals toen. Vanavond eens verder kijken.quote:Op donderdag 3 november 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond jij hem niet ‘ vreemd’. Zo anders dan in Utopia.
Ja vond hem echt raar, zo andersquote:Op donderdag 3 november 2022 10:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, wat ouder geworden en wat langer leek het wel. Zijn gedrag is ook niet helemaal zoals toen. Vanavond eens verder kijken.
Nog even twee manden wachten.. hoop dat dat wel leuker wordtquote:Op donderdag 3 november 2022 14:49 schreef Cargamelk het volgende:
Tijd voor BB want deze show is helemaal niks .. het is gewoon weg niet te volgen als je niet hele dagen kijkt.
Kijken of dat wat wordt.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:49 schreef Cargamelk het volgende:
Tijd voor BB want deze show is helemaal niks .. het is gewoon weg niet te volgen als je niet hele dagen kijkt.
Daar heb ik ook alweer zin inquote:
Ja is het ook. Hopelijk mogen wij de binnenkomst live zien en niet dat ze er alweer een paar dagen zitten.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alweer zin in![]()
Vind vooral het 'leren kennen' van de bewoners altijd leuk
Denk dat ze dat niet meer doen, vind het ook erg jammer.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook. Hopelijk mogen wij de binnenkomst live zien en niet dat ze er alweer een paar dagen zitten.
Hoop op leuke mensen, maar ook een die lekker opstandig isquote:Op donderdag 3 november 2022 19:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alweer zin in![]()
Vind vooral het 'leren kennen' van de bewoners altijd leuk
Ja vind ik ook heel erg jammer als je er zo invalt is het al minder.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Denk dat ze dat niet meer doen, vind het ook erg jammer.
Zeker een lekkere relneef of nicht is wel nodigquote:Op donderdag 3 november 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoop op leuke mensen, maar ook een die lekker opstandig is
Echt wel..quote:Op donderdag 3 november 2022 19:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Zeker een lekkere relneef of nicht is wel nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |