Was het ook weer vergeten 🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 13:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet gekeken, ik denk misschien vanavond of morgen..
Af en toe zap ik er voorbij en dan kijk ik even.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Al vraag ik me af of nu kijken nog zin heeft. Ik heb n.l. nog helemaal niks gezien.
Vanavond maar even checken, als ik het niet vergeetquote:
Ik keek het eerder altijd. Maar dit seizoen amper. Denk er niet eens meer aan.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanavond maar even checken, als ik het niet vergeet
Heb eigenlijk nooit gevolg, kijk meestal dat soort programma's nietquote:Op woensdag 2 november 2022 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik keek het eerder altijd. Maar dit seizoen amper. Denk er niet eens meer aan.
Ik heb zo vreslijk gelachen om sommige. Man o man wat een volk zat er tussen.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit gevolg, kijk meestal dat soort programma's niet
Mwa als wil lachen, moet je idd daar naar gaan kijkenquote:Op woensdag 2 november 2022 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo vreslijk gelachen om sommige. Man o man wat een volk zat er tussen.
O dat vermoed ik ook, want zoveel domheid als ik daar gezien hebt kan gewoon niet echt zijn 😉😛quote:Op woensdag 2 november 2022 13:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa als wil lachen, moet je idd daar naar gaan kijkenVolgens mij ook wel deels geacteerd toch?
En dat sommige ook zo'n bot kunnen doen, ook als valt degene tegen kan je toch vriendelijk blijvenquote:Op woensdag 2 november 2022 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat vermoed ik ook, want zoveel domheid als ik daar gezien hebt kan gewoon niet echt zijn 😉😛
Ja dat vind ik ook.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat sommige ook zo'n bot kunnen doen, ook als valt degene tegen kan je toch vriendelijk blijven
Boyd nu bij lldlquote:Op woensdag 2 november 2022 13:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat sommige ook zo'n bot kunnen doen, ook als valt degene tegen kan je toch vriendelijk blijven
Ik ga dat sowieso kijken, en weet niet of ik dit blijf volgenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Januari begint BB weer.ben benieuwd wie er overstappen.
Wat een vreemd gedrag heeft hij he. Zo onzeker. En die ogen. Vind het bjjna eng.quote:
lolquote:Op woensdag 2 november 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kijk het net, @:Spapaars had een filmpjes hier gepost van de week
Zou niet verwachten eigenlijk van zo'n iemand..quote:Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vreemd gedrag heeft hij he. Zo onzeker. En die ogen. Vind het bjjna eng.
Ja anders hè? vreemd. Zou het door dat brilletje komen?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vreemd gedrag heeft hij he. Zo onzeker. En die ogen. Vind het bjjna eng.
Nee ik dacht dat hij wel zeker van zichzelf was. Maar daar ziet het nu niet naar uit.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou niet verwachten eigenlijk van zo'n iemand..
Het lijkt wel of hij een tik van de mallemolen heeft gehad 🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja anders hè? vreemd. Zou het door dat brilletje komen?
Hij is ook dikker in zijn gezicht?
Zooo echtquote:Op woensdag 2 november 2022 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij een tik van de mallemolen heeft gehad 🤣
Ja vooral dat laatste stukje dat hij net in beeld was. Iehhhh griezelnek zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |