quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]HebbesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Waarom opende je niet ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:30 schreef Kakadylo het volgende:
JW trapt in de val van GJ terwijl Martin het doorhad
Totdat je hoort wat het daadwerkelijk inhoudt ... maar ja .. ze hebben iets te doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ze hebben ook een soort escape room achtig iets morgen. Best leuk
Zal wel weer niet zo groot zijn of zoals het hoort maar ja beter iets dan niks tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Totdat je hoort wat het daadwerkelijk inhoudt ... maar ja .. ze hebben iets te doen.
Het zit diep in haar poriën dat geroddelquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:36 schreef juul. het volgende:
Maddy leert het nooit, nu weer roddelen met Janet
jeetje, je verheerlijking van dat stel gaat wel ver...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Stonden Sasha en Bern samen in een douche hokje of gewoon apart? Lag zelf nog te slapen
Wat ik gelezen heb: samenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Stonden Sasha en Bern samen in een douche hokje of gewoon apart? Lag zelf nog te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |