Viaplay commentatoren waren wel stilquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:28 schreef Evenstar het volgende:
Als ze bij F1TV nou even hun bek hadden gehouden konden wij meeluisteren.
De Endlösungquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat wordt daar besproken tussen Wolff en Sulayem????
Dit ja, klootviolen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:28 schreef Evenstar het volgende:
Als ze bij F1TV nou even hun bek hadden gehouden konden wij meeluisteren. Enige wat ik verstond was iets van "I hope we going to get closer to each other in the next weeks" of iets in die richting.
Was 't interessant?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay commentatoren waren wel stil
Ze spraken cryptisch over bedragen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kon je het volgen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay commentatoren waren wel stil
Niemand blijkbaarquote:
Stond in beeld toch?quote:
Toto keek anders niet blijquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof daar wat interessants besproken werd, vlak voor een camera
Al die Britse F1 interview vrouwtjes mogen er best zijn.quote:
Ik was net aan het verhuizen richting de slaapkamerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dit ja, klootviolen.
@:R-woud93 wat zeiden ze?
Ferrari heeft de focus al op volgend jaar dus eigenlijk logischquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:58 schreef Tijn het volgende:
Ze rijden veel langer dan een half uur met die testbanden
Buren zijn Oekraīners?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Audio up. Buren denken dat hier de Russen binnenvallen denk ik
Inderdaad, drama. Je kunt geen tijden vergelijken, want iedereen rijdt op wat anders.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:24 schreef Peterselieman het volgende:
saaie training, want bandentest
Tijd voor een nieuwe bandenoorlog met een tweede leverancier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:31 schreef FireFox1 het volgende:
Saai, saai, saai.
Fuck you Pirelli met jullie kut-banden
Zou mooi zijn als bandenleveranciers weer een incentive hebben om goede banden te maken, in plaats van banden die bewust worden gemaakt om na x-rondjes te falen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe bandenoorlog met een tweede leverancier.
Andere bandenfabrikanten lijken ook totaal geen interesse te hebben om iets met F1 te willen doen. Of is het reglementair niet meer mogelijk dat er meerdere fabrikanten zijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als bandenleveranciers weer een incentive hebben om goede banden te maken, in plaats van banden die bewust worden gemaakt om na x-rondjes te falen.
Dat hele Pirelli is alleen maar bezig om in opdracht van Liberty te zorgen voor banden die het spektakel verhogen. Totale waanzin, beloond worden voor een inferieur product. Sterker nog, ze worden actief aangemoedigd om rommel te maken. En die ene band die WEL echt goed moet zijn voor de veiligheid die verneuken ze al jaren volledig.
De deal met Pirelli is exclusief. De F1 wil namelijk geen kwaliteitsstrijd om de banden, ze kiezen bewust voor één band die gecontroleerd slijt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Andere bandenfabrikanten lijken ook totaal geen interesse te hebben om iets met F1 te willen doen. Of is het reglementair niet meer mogelijk dat er meerdere fabrikanten zijn?
Maar zijn we daar mee geholpen dan? Wat ze moeten doen is 3 compounds leveren die per circuit meer dan 1 strategie mogelijk maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is tegenwoordig prima mogelijk om een band te maken met de grip van de huidige softs en de duurzaamheid van de hards.
Het ligt er aan hoe je het bekijkt. Als je formule 1 ziet als technologische kraamkamer voor de auto-industrie op o.a. duurzaamheidsgebied, dan is het raar om bewust met inferieure banden te gaan rijden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar zijn we daar mee geholpen dan? Wat ze moeten doen is 3 compounds leveren die per circuit meer dan 1 strategie mogelijk maken.
Ja ,dat is redelijk genant.quote:En goeie regenbanden maken, daar ben ik het helemaal mee eens.
En dat zou ik dus zwaar kut vinden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is tegenwoordig prima mogelijk om een band te maken met de grip van de huidige softs en de duurzaamheid van de hards.
Wat technologisch een grote pré zou kunnen zijn van meerdere bandenleveranciers is dat je de banden af kunt stemmen op het downforce concept van je auto. Dat heeft tegelijkertijd een groot nadeel en dat is dat de grote teams met een exclusieve deal met bv Michelin een extra voordeel halen ten opzichte van de kleinere teams. Het zal de verschillen ongetwijfeld groter maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar zijn we daar mee geholpen dan? Wat ze moeten doen is 3 compounds leveren die per circuit meer dan 1 strategie mogelijk maken.
En goeie regenbanden maken, daar ben ik het helemaal mee eens.
Dat was ook de reden dat ze er vanaf wilden, Bridgetone-Ferrari/Schumacher was toen een wat te goed huwelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat technologisch een grote pré zou kunnen zijn van meerdere bandenleveranciers is dat je de banden af kunt stemmen op het downforce concept van je auto. Dat heeft tegelijkertijd een groot nadeel en dat is dat de grote teams met een exclusieve deal met bv Michelin een extra voordeel halen ten opzichte van de kleinere teams. Het zal de verschillen ongetwijfeld groter maken.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:00 schreef tripel7 het volgende:
Bij mercedes is de copium ook weer van stal gehaald: https://www.racefans.net/(...)horrible-cota-bumps/
Niet live maar ze zetten de video er wel op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:10 schreef Evenstar het volgende:
Wordt persco uitgezonden op F1TV trouwens?
Edit: Van de team principals
Nicequote:The Circuit of the Americas (COTA) will plant 296 trees to honour retiring four-times Formula One world champion Sebastian Vettel ahead of Sunday's U.S. Grand Prix in Austin for his contributions to the sport and environmental causes.
The 296 trees represent the German's total number of F1 starts with the first 20 saplings planted on COTA's campus on Thursday in what will be known as 'Vettel Grove.'
Heeft vanaf halverwege december genoeg tijd over, komt goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wel een hoop werk voor Seb als 'ie ze allemaal zelf moet planten.
[ afbeelding ]
Is toch lekker manquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:14 schreef pmponer het volgende:
Wat een K*T tijden eigenlijk dit weekend
Ben is op zoek naar een knappe Mercedes occasie. Toto kent een mannetje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja. Tegelijk met NASCAR.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:14 schreef pmponer het volgende:
Ik snap best dat de Amerikanen gewoon hun eigen tijd aanhouden, meeste races zijn doorgaans op voor hun ondoenlijke tijden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Tegelijk met NASCAR.
Welke klaphark bedenkt zoiets?
Gelukkig is het morgen om 21 uur. Goed voor de banden bij Ferrariquote:
Vandaag is 21 en 24quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig is het morgen om 21 uur. Goed voor de banden bij Ferrari
22 uur en 24/00 uur is inderdaad meh![]()
Ik heb gelukkig wat late avonden achter elkaar gehad eerder deze week waardoor mijn hele ritme alvast aan de wintertijd is gegaan, anders was ik gewoon in slaap gesodemieterd halverwegequote:
For Grove Street homie!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:39 schreef SiGNe het volgende:
https://www.espn.com/f1/s(...)nour-retiring-vettel
[..]
Nice
Beter dan midden op de dagquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:14 schreef pmponer het volgende:
De spicey chicken wings waren iets te spiceyquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:28 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Klinkt alsof de catering wellicht niet helemaal lekker viel
Of Corona zingt weer rond..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:28 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Bezuinigingen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:28 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Als hij het morgen maar doet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken of Verstappen nu wel een tijd neer kan zetten....
Over 3 uurtjes weten we meerquote:
Om 0:00 uurquote:
Ja beter doet Perez het goed...Max heeft toch al gewonnenquote:
Regie is kutquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
Wat een faal, Perez lekker onderweg gaan ze naar de pits
Zeg dat.quote:
Er valt nog meer te winnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja beter doet Perez het goed...Max heeft toch al gewonnen
Tegen een plastic zakje gereden?quote:
Klonk als een koffiemolen iddquote:
Slow lap home.quote:
Niks mis met Aldi troepquote:
Behalve als het moet presterenquote:
Primark is idd troep en blij dat er nog geen 1 mijn stad is gevestigdquote:
Vanmiddag nog een gat in het plafond geprobeerd te boren met een nieuw Aldi boortje in een 'gewone' Bosch klopboor.quote:
Amerika hequote:
Hopelijk vliegt ie niet de baan op, zoals bij dat reclamebord 2 weken terug in de GP vanJapanquote:
Mooie vlag ook.quote:
Rijdt er wel iemand met een vlag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk vliegt ie niet de baan op, zoals bij dat reclamebord 2 weken terug in de GP vanJapan
Dat is wel wat anders dan een tear off in je side podquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk vliegt ie niet de baan op, zoals bij dat reclamebord 2 weken terug in de GP vanJapan
Alleen Lewis doet dat als hij wint, want die beschouwt zichzelf als halve Amerikaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rijdt er wel iemand met een vlag.
Wheelgunsquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Murica!
Zou je je wapens mee de paddock in mogen nemen?
En Braziliaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen Lewis doet dat, want die beschouwt zichzelf als halve Amerikaan
Alleen als er een kleuterklas op het terrein staat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Murica!
In Texas zou me dat niet verbazen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Murica!
Dus een boze Lewis fan kan dus schieten in de Red Bull Racing Garage boxquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Texas zou me dat niet verbazen.
Allemaal plastic.quote:
Plastic is fantasticquote:
Als de pitcrew wapens heeft gebeurt dit niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus een boze Lewis fan kan dus schieten in de Red Bull Racing Garage boxvanwege door de budgetcap gedoe Lewis voor de 2e keer is beroofd van zijn 8e wereldtitel
Carbon cunts.quote:
Ja maar, we moeten celebs laten zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
Albon heeft een leuke vriendin
EN ROT OP UIT DE PITS. DE BAAN WILLEN WE ZIEN.
Dan eerder de eerste van Leclerc. Of Russell als Ferrari nog meer punten door het putje spoelt. Maar Lewis doet echt niet mee dit jaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus een boze Lewis fan kan dus schieten in de Red Bull Racing Garage boxvanwege door de budgetcap gedoe Lewis voor de 2e keer is beroofd van zijn 8e wereldtitel
Wat kan mij dat schelen, ik kom voor wagens op de baan, niet voor een omhoog gevallen persoon.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja maar, we moeten celebs laten zien
Je kent de Pure Nobs van TeamLH nog nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dan eerder de eerste van Leclerc. Of Russell als Ferrari nog meer punten door het putje spoelt. Maar Lewis doet echt niet mee dit jaar
Brad Pitt alweer naar huis?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja maar, we moeten celebs laten zien
Brad in de pitquote:
Serena Williams in Monaco na de kwali is nog steeds farce.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat kan mij dat schelen, ik kom voor wagens op de baan, niet voor een omhoog gevallen persoon.
Bret was gister.. vandaag is Cloë Grace Moretz, stuk aangenamer om te zien ookquote:
Ik kijk momenteel in een Londense pub en hoop dat Lewis niets doms doet, want dan moet ik altijd erg hard lachenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kent de Pure Nobs van TeamLH nog niet
Was zij dat die Brundle niet herkende?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Serena Williams in Monaco na de kwali is nog steeds farce.
Kwam ook door die sukkel van een interviewer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een van de meiden daar.quote:
Ze herkende Max Verstappen niet. Ze dachten dat Lewis de pole zou pakken en dan leuk onderonsje tussen die 2. Alleen pakte Max die pole en toen werd het wel heel akward.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Was zij dat die Brundle niet herkende?
Aandacht vragenquote:
Ow wauwquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze herkende Max Verstappen niet. Ze dachten dat Lewis de pole zou pakken en dan leuk onderonsje tussen die 2. Alleen pakte Max die pole en toen werd het wel heel akward.
Gewoon randomquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt weer lekker overzichtelijk die grid.
Fijn om je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel in een Londense pub en hoop dat Lewis niets doms doet, want dan moet ik altijd erg hard lachen
Bwehehehe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze herkende Max Verstappen niet. Ze dachten dat Lewis de pole zou pakken en dan leuk onderonsje tussen die 2. Alleen pakte Max die pole en toen werd het wel heel akward.
Als ie stopt is het Brad Pitt stoptquote:
Tiesto met de finishvlag ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
cheers!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel in een Londense pub en hoop dat Lewis niets doms doet, want dan moet ik altijd erg hard lachen
Zal wel geen snelle zijn dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ie stopt is het Brad Pitt stopt
Ik begreep dat hij een cafetaria had opgekocht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tiesto met de finishvlag ook
Dat viel nog mee vergeleken met Serenaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tiesto met de finishvlag ook
Daar snap ik nou niks vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze houden wel van het woord 'snap' bij Viaplay of niet?
Die dient als bodyguardquote:
james Hinchcliff? Zit wel op F1TVquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:28 schreef Perox het volgende:
Wie is dat op de F1 live audio stream? Klinkt Murricaans.
Ahwquote:
Ik las Heathcliffquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:29 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
james Hinchcliff? Zit wel op F1TV
Werkt die muur USA en Mexico toch niet zo goedquote:
Ja, en nu weer naar de baan.quote:
Is een Canadees.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:29 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
james Hinchcliff? Zit wel op F1TV
Dat is waar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en nu weer naar de baan.
Waar het verdomme om gaat.
Ja, over een uurtje of 2,5.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is waar.
Nou ja...Kwalificatie daar gaat het om.
Maar wel actie.quote:
Ik snap het eigenlijk niet waarom er Britse commentators zijn als je als F1 je exposure in USA wilt vergroten en in de wereld. Amerikaans engels klinkt gewoon veel beter dan Brits naar mijn mening.quote:
Vind ik juist niet, ik luister veel liever naar Brits-Engels.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk niet waarom er Britse commentators zijn als je als F1 je exposure in USA wilt vergroten en in de wereld. Amerikaans engels klinkt gewoon veel beter dan Brits naar mijn mening.
Eens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, ik luister veel liever naar Brits-Engels.
Ik geef de voorkeur aan de Queens Kings English.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk niet waarom er Britse commentators zijn als je als F1 je exposure in USA wilt vergroten en in de wereld. Amerikaans engels klinkt gewoon veel beter dan Brits naar mijn mening.
Dan Liever BBCquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens.
Zo'n Texaan die commentaar gaat geven bij een F1 race
Neejoh Brits klinkt veel beter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Nieuwe motor, nu al issues. Zou wat zijn als dat het ook is.quote:
Ik, als oud-student Engelse taal- en letterkunde en oud-anglofiel, hoor doorgaans ook liever Brits Engels, maar voor een objectievere blik zou ik het toejuichen als er bij de officiele F1-kanalen wat Britten zouden worden ingeruild voor Amerikanen/Ieren/Australiers/Nieuw-Zeelanders of wie dan ook die een beetje goed Engels spreekt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, ik luister veel liever naar Brits-Engels.
I'm a simple man.quote:
Tja, nu hij naar AT gaat is ie persona non grata daarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:41 schreef StephanL het volgende:
Geen Nyck meer naast Toto?die is exit denk ik om naast Toto te staan
Brits klinkt altijd zo olijk en beleeft. Amerikaans klinkt alsof ze door hun neus praten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik, als oud-student Engelse taal- en letterkunde en oud-anglofiel, hoor doorgaans ook liever Brits Engels, maar voor een objectievere blik zou ik het toejuichen als er bij de officiele F1-kanalen wat Britten zouden worden ingeruild voor Amerikanen/Ieren/Australiers/Nieuw-Zeelanders of wie dan ook die een beetje goed Engels spreekt.
Bang dat die data meeneemtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja, nu hij naar AT gaat is ie persona non grata daar
Amerikaans klinkt in mijn hoofd gelijk als overdreven geschreeuw. Is natuurlijk niet eerlijk, maar dat verband lijkt voorgoed gelegd te zijn in mijn bovenkamerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik, als oud-student Engelse taal- en letterkunde en oud-anglofiel, hoor doorgaans ook liever Brits Engels, maar voor een objectievere blik zou ik het toejuichen als er bij de officiele F1-kanalen wat Britten zouden worden ingeruild voor Amerikanen/Ieren/Australiers/Nieuw-Zeelanders of wie dan ook die een beetje goed Engels spreekt.
Ook zoquote:
De baan is te lang als ze bij het technische gedeelte komen zijn de bandjes op ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
Die Merc is snel, maar breekt heel snel uit
Was ook wel duidelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
Amerikaanse bovenbuurvrouw hier. Als dat mens met huis zit te bellen op het balkon, vraag je je af waarom ze uberhaupt nog een telefoon daarvoor gebruikt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Amerikaans klinkt in mijn hoofd gelijk als overdreven geschreeuw.
Ligt alles behalve op rails. Het lijkt vechten in elke bocht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
Dat circuit vreet toch banden? Hoorde ik iemand zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:46 schreef Perox het volgende:
[..]
De baan is te lang als ze bij het technische gedeelte komen zijn de bandjes op ofzo.
Dan moeten ze in het begin maar beter op de banden letten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:46 schreef Perox het volgende:
[..]
De baan is te lang als ze bij het technische gedeelte komen zijn de bandjes op ofzo.
Mick Schugemaakt.quote:
Mn Turkse overbuurvrouw ook. Nagels over een krijtbord.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Amerikaanse bovenbuurvrouw hier. Als dat mens met huis zit te bellen op het balkon, vraag je je af waarom ze uberhaupt nog een telefoon daarvoor gebruikt...
Houdt hem wel beter.quote:
Max had ook momentjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
Leclerc had P1 kunnen pakken, als hij geen momentjes had gehad.
Klopt. Hield hem wel beter.quote:
Samenvatting van het hele seizoen wel, ditquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
Leclerc had P1 kunnen pakken, als hij geen momentjes had gehad.
Die van Max ookquote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Samenvatting van het hele seizoen wel, dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |