Maddy heeft gelijk .... Altijd dat geroddel op nivo 10 qua volume van madam grofbek ... ga eens midden in de loods staan met je vriendinnen .... met hetzelfde verhaal...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik idd, was best wel raar
Die KimK is echt niet okay ,Wan een Tokkie is dat
Ja zij is zo sfeerbepalend , ik zat met verbazing te luisteren . Zij is echt een Tokkie, naar en achterbaks asowijfquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maddy heeft gelijk .... Altijd dat geroddel op nivo 10 qua volume van madam grofbek ... ga eens midden in de loods staan met je vriendinnen .... met hetzelfde verhaal...
Wordt ze ook nog aangeduwd door Marciano , master duwerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja zij is zo sfeerbepalend , ik zat met verbazing te luisteren . Zij is echt een Tokkie, naar en achterbaks asowijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Nee, kom net terug van mijn avonddienst, ben de uurfilmpjes aan het uploaden ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
is iedereen hier ook al naar bed?
o dat is altijd fijn, filmpjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, kom net terug van mijn avonddienst, ben de uurfilmpjes aan het uploaden ...
Ja, was de hele afgelopen nacht genoeg te doen rond de paalzitters, deze komen langzaam online ...quote:
ik ga ze morgen uitgebreid bekijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was de hele afgelopen nacht genoeg te doen rond de paalzitters, deze komen langzaam online ...
Jup dat lukt niet meer bij versie 2.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
videoland heeft de instellingen veranderd
kan de streams niet meer terug spoelen of stopzetten
heel irritantquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
Jup dat lukt niet meer bij versie 2.
Die zwarte waas als je de muis beweegtquote:
Dat heb ik nooit gekundquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
videoland heeft de instellingen veranderd
kan de streams niet meer terug spoelen of stopzetten
ja precies datquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:56 schreef engine het volgende:
[..]
Die zwarte waas als je de muis beweegt
Li0nHeart in JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topicquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:56 schreef engine het volgende:
[..]
Die zwarte waas als je de muis beweegt
Ah dankje! Morgen eens proberen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Li0nHeart in JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topic
zo en memme is datquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:05 schreef Vlinder1974 het volgende:
bekijk net het filmpje van Ruben van vanmiddag
Wat is dat een aansteller zeg, mijn god!
klein sneetje en het zweet breekt hem uit
die gozer moeten we niet naar het front sturen
[ afbeelding ]
Ik lul maar watquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann bijna niet wanneer ze om 23 40 gezongen
heeft
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]Maak je nog een foto ook. Aaaah. chufi toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Favoriete meidquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe is nog een blikje aan het uitlikken in bed. En daarna ging ze slapen. Leuke meid vind ik.
Myrthe is een dartel in de loods .... het vrolijkste ding daarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe is nog een blikje aan het uitlikken in bed. En daarna ging ze slapen. Leuke meid vind ik.
En Wendy. Mijn 2 favoriete meiden in de loods. En ze gaan ver komen denk ik. De hele hele grijze muizen gaan eraan en de te aanwezige mensen gaan ook eraan. Mijn inschatting is dat de winnaar gaat zijn uit iemand van de in betweens.(Bv. een Jasper.)quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Myrthe is een dartel in de loods .... het vrolijkste ding daar
Die heeft nu 'n spalk en mitellaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Ruben z'n vingerje gaat...
Heb hier nog twee donkere streamsquote:
Ja klopt, ik was iets te enthousiast..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hier nog twee donkere streams
Nu een met licht aan, er wordt gesport en geslapen![]()
Het heeft geholpen, want de lampen gingen aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was iets te enthousiast..
Leila heeft Eric als instructeur..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
O er werd gesport ze is er al weer af
Nou goed gedaan hé van moi...😉quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft geholpen, want de lampen gingen aan
We hebben nu de douche geluiden, tandenpoetsgeluiden/en beeld en een slapende in beeld
Niet zo spannend nog allemaal
Ow...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Kim is boos op iemand die niet zachtjes gedaan heeft toen er al mensen in bed lagen
Ah hha pech dus kutkind...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Kim is boos op iemand die niet zachtjes gedaan heeft toen er al mensen in bed lagen
Direct gaan slapen na de opdracht .... ja maar die Marciano kroop er ook gelijk naast ... dan valt er weinig te slapen dus kut humeur..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:41 schreef Frummelie het volgende:
Oeeee Kim k is woest en weet nu precies waar ze staat want kapotmoe opdracht enzo...
Ja en die gast bleef maar ouwenelen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Direct gaan slapen na de opdracht .... ja maar die Marciano kroop er ook gelijk naast ... dan valt er weinig te slapen dus kut humeur..
Het is gewoon een mekkeraar..😉quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:49 schreef pingu66 het volgende:
Als Leila begint te mekkeren kan ze niet meer stoppen met mekkeren.
Heeft ze dr haar wel gewassen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:48 schreef Frummelie het volgende:
Kim k duikt haar bed weer in, dat je het effe weet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff tellen vandaagquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja haartjes weer fris en fruitig eerst föhnen en dan naar bed..
die is ook niet helemaal goed joh..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:59 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Esther over haar rol als manager.. ook lekker aant mekkeren...
Ik hoop met 56 toch wat bijdetijdser te zijn dan Esther isquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:03 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die is ook niet helemaal goed joh..
altijd maar die achterlijke verkleinwoorden, maar dat schijnt iets brabants te zijn ofzo?
ze praat tegen iedereen alsof het haar kinderen zijn..
nou ik heb ook zo’n collega op werk die altijd zo gemaakt blij is en altijd met van die rare spinsels op woorden komt xDquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop met 56 toch wat bijdetijdser te zijn dan Esther is
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:06 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nou ik heb ook zo’n collega op werk die altijd zo gemaakt blij is en altijd met van die rare spinsels op woorden komt xD
als maasstadbewoner krijg ik daar enorme jeuk van
Er komen wel meer mensen uit Brabant in de loods, die doen dat ök niet ze voelt zich gewoon verheven boven de jongeren en kleineert ze. Vervelend mekker mens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:03 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
altijd maar die achterlijke verkleinwoorden, maar dat schijnt iets brabants te zijn ofzo?
Die hele vroeger was alles beter houdingquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er komen wel meer mensen uit Brabant in de loods, die doen dat ök niet ze voelt zich gewoon verheven boven de jongeren en kleineert ze. Vervelend mekker mens.
Ik heb al gewisseld niet om aan te horen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:03 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Dan krijg je maddy’s opmaaksessiequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb al gewisseld niet om aan te horen...
Haha ja beter, lekker rustig..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan krijg je maddy’s opmaaksessie
Ze heeft een potlood gekregen van Maddy en die heeft ze nu gemerkt met nagellak... er is dus nog een mand vol beauty spullen over die niet zo gewild zijn blijkbaarquote:
Halloween?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Vanavond is toch dat gameroom gebeuren..?
Wat is er morgen dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen wordt het leuk, Aldus SasjeZwiterland... kan niet wachten
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat mag ik niet verklappen.. straks verteld ze meer![]()
Maar het gaat over een "enge puzzeltocht"
Zoietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:23 schreef pingu66 het volgende:
Is Esther nou van de kookclub of aan het voorbereiden als manager (en zelf niets doen alleen delegeren).
Ze krijgen van de FEBO een Halloween feestquote:
Maar Kenzy en Wanda zijn toch uit de kook club?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoiets
Die denkt ook al manager te zijn.
Oké thanks, wordt vervolgd..😉quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze krijgen van de FEBO een Halloween feest
Maar weet dus niet of dat vanavond is of morgen
Ze gaan ook nog een soort Halloween escape room/puzzeltocht doen zondag denk ik
Ja als het goed isquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar Kenzy en Wanda zijn toch uit de kook club?
Gaat ze toch lekker naar huisquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
Janet irriteert zich aan het omroepen van de FEBO in de slaapkamers Savonds
Man3 waar halen ze die mensen vandaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:37 schreef R0T29 het volgende:
Sasha: "....er zijn heel veel verschillende vogels die doen tjiep, tjiep, tjiep..."
Dat is binnen een paar uur zuur, succes!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:34 schreef Frummelie het volgende:
Die debielen over die leverworst.... buiten de koelkast bewaren, idioten
Er is een groot tekort aan GGZ-plekken, dus ik denk dat een RLS de wachtlijst een positieve boost geeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Man3 waar halen ze die mensen vandaan
Echt hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Er is een groot tekort aan GGZ-plekken, dus ik denk dat een RLS de wachtlijst een positieve boost geeft.
Ik kan nog zoveel van die mensen lerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je dat niet wist
Echt hé..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is binnen een paar uur zuur, succes!
Eric zeker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:34 schreef Frummelie het volgende:
Die debielen over die leverworst.... buiten de koelkast bewaren, idioten
Wtf, hij zal zich wel vergissen in droge worst zoals salami of fuet. Die hangen inderdaad buiten de koeling in een schap bij de Jumbo.quote:
Ja precies dat zijn de sterke produkten... lever artikelen zijn zeer kwetsbaar...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wtf, hij zal zich wel vergissen in droge worst zoals salami of fuet. Die hangen inderdaad buiten de koeling in een schap bij de Jumbo.
Je pikt er 2 uit die juist TV maken...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Hoi ff offtopic, ik volg dit niet via de stream vanwege weinig tijd, maar toch af en toe tv gekeken. Jeffrey en Nadir zijn wat mij betreft ergelijk op tv en dat meisje met die acne in haar gezicht. Fijn dat ik af en toe kan meelezen hier. Kijk weer uit naar BB van de winter. Dank voor het bijhouden.
Blijven 9 tot 12 maanden zitten.. dus denk dat ze voor ze er in ging, nog even haar lipjes heeft gedaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:19 schreef Deisyy het volgende:
Als Babette langer dan een paar maanden blijft storten die lippen toch in
hij is toch maar gaan meeëten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:17 schreef Deisyy het volgende:
Jappie gaat er elke dag wat slechter uit zien
Ja klopt maar ze doen dit zo bewust dat valt me op. Niets natuurlijks aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je pikt er 2 uit die juist TV maken...
Ow ik las 3 tot 6 maanden, dus ik verheugde me alquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijven 9 tot 12 maanden zitten.. dus denk dat ze voor ze er in ging, nog even haar lipjes heeft gedaan
Meestal in de avond pasquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:21 schreef Frummelie het volgende:
Weet iemand wanneer de boodschappen binnen komen?
Inderdaad, en afgelopen week nog zo beledigd zijn tegen Kim Dquote:
bij sommigen is het een verbetering als die lippen weer zijn ingestortquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik las 3 tot 6 maanden, dus ik verheugde me al
Dat is wel erg kortquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik las 3 tot 6 maanden, dus ik verheugde me al
Ik snap die logica ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:21 schreef Sestra666 het volgende:
de een loopt in een hemdje en de ander heeft een winterjas aan
Ik verwacht bij Babette ook, want zoals het nu is vind ik het zo lelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
bij sommigen is het een verbetering als die lippen weer zijn ingestort
Ik ook niet, zou het toch gewoon warm zijn binnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap die logica ook niet.
Ruben liet even zijn oorlogswond aan Djedi zien.
Ik begreep gisteren of eergisteren dat alleen de slaapkamers koud zijn en de woonkamer behaaglijk, maar soms zie je ze buiten ook nog in een hemdje en korte broek lopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:24 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik ook niet, zou het toch gewoon warm zijn binnen
daarnet ook wel, ze zien hem alleen maar als degene die een fles wodka heeft gekocht. Toen somde hij een heel lijstje op met best wel gezonde dingen ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, en afgelopen week nog zo beledigd zijn tegen Kim D
Dan wordt hij door sommigen inderdaad een beetje verkeerd weg gezetquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
daarnet ook wel, ze zien hem alleen maar als degene die een fles wodka heeft gekocht. Toen somde hij een heel lijstje op met best wel gezonde dingen ook
Geweldig he. En de reacties daarna.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:27 schreef R0T29 het volgende:
Erik tegen Babette: "Met jou in huis hebben we altijd een zonnetje"
Hoe lang kan je met dat minuscule sneetje bezig zijn...hij is er nog mee aan het werkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:33 schreef Deisyy het volgende:
De wond van Ruben wordt verzorgd door Isaac
Als hij wint welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:35 schreef R0T29 het volgende:
Eunice tgen Erik: "...je hebt genoeg suiker. Je bent een sugar daddy"
Zo noemde Babette Erik net ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:35 schreef R0T29 het volgende:
Eunice tgen Erik: "...je hebt genoeg suiker. Je bent een sugar daddy"
Reden te meer om hem weg te stemmen, watjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ruben zijn wond laten zien is meer voor de ''sympathie'' zodat je niet makkelijk wordt weggewerkt
Nu hoeft hij niet te boxenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
nou ik zou die gewoon als volgende wegwerken, dat soort types moet ik totaal niet, van ''vind mij zielig dus laat mij winnen''
Hij is momenteel echt ziek, dus nu wel verklaarbaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:56 schreef pingu66 het volgende:
Je zou niet zeggen dat Berend in de Horeca werkt hie hij er altijd bij ligt en onderuit gezakt in een bank of stoel hangt.
Hij moet waarschijnlijk wennen aan een kleinere maag. Hij was gewend om iets achterover te lopen anders zou hij voorover vallen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:08 schreef Sestra666 het volgende:
Ik las op fb (yeah i know) dat hij last had van positieduizeligheid zou hebben.. Dat is je evenwichtsorgaan en toch niet door t afvallen?
wat een onzin om dat als intimidatie te zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:15 schreef pingu66 het volgende:
Isaac: tuurlijk,tuurlijktuurlijk,het zijn mijn maten ,mijn maten 100 procent 100 procent, waarom herhaald die man steeds zijn woorden ( intimidatie?!?)
Het was een vraag geen constatering?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat een onzin om dat als intimidatie te zien
Zo zie ik het ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat een onzin om dat als intimidatie te zien
Soort van tuimelaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij moet waarschijnlijk wennen aan een kleinere maag. Hij was gewend om iets achterover te lopen anders zou hij voorover vallen.
Nu moet hij zijn positie tijdens het lopen aanpassen.![]()
Ik lul maar wat...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
Bijzonder gesprek tussen eunice en Erik
Kan best al weet ik niets van NLP. Misschien doen ze dat in het leger zo of zat ie bij de Marine?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat herhalen van Isaac, heeft dat iets met NLP te maken? Iemand die daar verstand van heeft?
https://response-instituut.nl/nlp-kennisbank/wat-is-backtracken/quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat herhalen van Isaac, heeft dat iets met NLP te maken? Iemand die daar verstand van heeft?
Erik heeft dit toch al meerdere malen benoemd, maar dat het niet door een diagnose is vastgesteld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:02 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice denkt dat Erik zijn emoties als jong kind al heeft uitgeschakeld. Ik vraag me af of ze weet wat autisme is. En of Erik dit vermoeden al heeft genoemd?
Eunice heeft er de ballen verstand van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:02 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice denkt dat Erik zijn emoties als jong kind al heeft uitgeschakeld. Ik vraag me af of ze weet wat autisme is. En of Erik dit vermoeden al heeft genoemd?
ehh je mist het punt echt zo hard...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik heeft dit toch al meerdere malen benoemd, maar dat het niet door een diagnose is vastgesteld.
En er is niet 1 autisme wat iemand moet kennen of weten. Er is een heel breed spectrum van aan autisme verwante stoornissen.
Dus iemand bestempelen met " het is een autist " is heel erg kort door de bocht.
Word er doodmoe van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eunice heeft er de ballen verstand van.
Gek gesprek he. Ze trekt conclusies maar nergens neemt ze zijn (vooruit niet gediagnosticeerde) autisme mee. Alsof dat niet gewoon de oorzaak is, ze blijft zoeken wat er dan aan de hand is..quote:
ahquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:20 schreef Hendrik83 het volgende:
Jasper is wel heel erg actief op zo weinig calorieën. Dus daar heeft hij nu even last van.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:25 schreef juul. het volgende:
Berend wil in de buitenwereld ontdekken of er meer is tussen hem en Gerry
Dat kan ik hem nu al vertellenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:25 schreef juul. het volgende:
Berend wil in de buitenwereld ontdekken of er meer is tussen hem en Gerry
Goed dat hij die kans niet lopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:33 schreef juul. het volgende:
[..]
Maar als hij een goede klik gaat vinden met een andere dame uit de loods gaat hij daarvoor
heb dat niet gezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:34 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
7 min nadat de naam gerry gepost is.
Is dat niet voor het halloween feestje?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zijn Sasha en Wanda aan het doen?
Maar dat het een naam heeft (ass), dat noemt ze nergens. Nee ze is er van overtuigd dat hij zelfstandig op zijn 3e oid zijn emoties heeft uitgeschakeld. En Erik maar blijven benoemen dat hij juist zijn hele leven zijn best doet om emoties te herkennen/ leren maar ze niet op de manier ervaart zoasl de meeste mensen. En daar is hij ok mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:25 schreef pingu66 het volgende:
Eunice zegt steeds je hebt je emoties uitgeschakeld.
Erik zegt steeds nee die heb ik juist geleerd en heb daar 37 jaar over gedaan.
Eunice kan/wil dat niet begrijpen er moet volgens haar een oorzaak zijn. ( beetje onnozel)
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:38 schreef HappyCharly het volgende:
Huh zegt nadir nou dat hij zijn telefoon gewoon inzijn kluisje heeft?
Zou ik ook niet aan mee doen, heb zo de pest aan vechtsporten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
Begrijp ik nou goed dat al die roddeltantes van kamer drie zich hebben afgemeld (of niet opgegeven) voor het bokstoernooi?
Berend is in principe in iedereen geïnteresseerd zolang het maar niet Moraima, Esther of Janet isquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:33 schreef juul. het volgende:
[..]
Maar als hij een goede klik gaat vinden met een andere dame uit de loods gaat hij daarvoor
Dat Berend geïnteresseerd is in Nadir?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:43 schreef Kakadylo het volgende:
Terwijl ik het typte dacht ik echter ook meteen indirect aan Nadir
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:48 schreef spapaars het volgende:
Gezicht beschermen doe je dus zo![]()
[ afbeelding ]
zoals die marciano staat aan te moedigenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:48 schreef spapaars het volgende:
Gezicht beschermen doe je dus zo![]()
[ afbeelding ]
ja kan. Begreep er weinig vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:37 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Is dat niet voor het halloween feestje?
Zou mooie televisie zijn maar durf dit scenario al wel uit te sluitenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Berend geïnteresseerd is in Nadir?
Heb ook geen idee wat hun boks ervaring is, ik vrees dat ze zijn gekozen om het kleurtje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
zoals die marciano staat aan te moedigen
gewoon eng eigenlijk. En waarom hebben die vrouwen helemaal geen bescherming aan?
Ik vind het er erg link uit zien allemaal
?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:03 schreef Kakadylo het volgende:
Uiteraard staat GJ op een targetlist mocht er sprake zijn van carte blanche
Zo uiteraard vind ik dat nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:03 schreef Kakadylo het volgende:
Uiteraard staat GJ op een targetlist mocht er sprake zijn van carte blanche
Kickdammen is mijn sport alleen gooien sommige mensen met stenen als ze agressief zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ik ook niet aan mee doen, heb zo de pest aan vechtsporten.
Ik denk Kim Dquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:05 schreef Kakadylo het volgende:
Benieuwd op wie gedoeld wordt aangezien het ook zomaar valse informatie kan zijn
Ja, maar zulke mensen heb je nog even nodigquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ is een alleskunner en daardoor heel gevaarlijk
GJ heeft in deze fase geen gevaar te duchten van een Jeffrey en andersom dus ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar zulke mensen heb je nog even nodig
Op zijn targetlist staat hij ook niet neequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ heeft in deze fase geen gevaar te duchten van een Jeffrey en andersom ook niet
Ik doe pp, heb 1 stream open, de andere gedempt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Holy moly .. ik heb net ontdekt dat je met picture in picture van firefox kunt scrollen in tijd ....![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik doe pp, heb 1 stream open, de andere gedempt.
Vertel: hoe scroll ik dan? Ik zie geen tijdlijn bij pp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook doenquote:
gerry is er uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:23 schreef Kakadylo het volgende:
Gerry maakte in een korte tijd reuzestappen en zou denk ik vrij snel goed in de (juiste) groep hebben gelegen. Daar waar ze veelal misbegrepen werd terwijl juist een van de puurste mensen. In vele opzichten een oprecht mooie fascinerende vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |