Maddy heeft gelijk .... Altijd dat geroddel op nivo 10 qua volume van madam grofbek ... ga eens midden in de loods staan met je vriendinnen .... met hetzelfde verhaal...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik idd, was best wel raar
Die KimK is echt niet okay ,Wan een Tokkie is dat
Ja zij is zo sfeerbepalend , ik zat met verbazing te luisteren . Zij is echt een Tokkie, naar en achterbaks asowijfquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maddy heeft gelijk .... Altijd dat geroddel op nivo 10 qua volume van madam grofbek ... ga eens midden in de loods staan met je vriendinnen .... met hetzelfde verhaal...
Wordt ze ook nog aangeduwd door Marciano , master duwerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja zij is zo sfeerbepalend , ik zat met verbazing te luisteren . Zij is echt een Tokkie, naar en achterbaks asowijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Nee, kom net terug van mijn avonddienst, ben de uurfilmpjes aan het uploaden ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
is iedereen hier ook al naar bed?
o dat is altijd fijn, filmpjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, kom net terug van mijn avonddienst, ben de uurfilmpjes aan het uploaden ...
Ja, was de hele afgelopen nacht genoeg te doen rond de paalzitters, deze komen langzaam online ...quote:
ik ga ze morgen uitgebreid bekijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was de hele afgelopen nacht genoeg te doen rond de paalzitters, deze komen langzaam online ...
Jup dat lukt niet meer bij versie 2.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
videoland heeft de instellingen veranderd
kan de streams niet meer terug spoelen of stopzetten
heel irritantquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
Jup dat lukt niet meer bij versie 2.
Die zwarte waas als je de muis beweegtquote:
Dat heb ik nooit gekundquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
videoland heeft de instellingen veranderd
kan de streams niet meer terug spoelen of stopzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |