SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ik draai al wat jaartjes mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Maar ik vind het echt zo gaaf dat je dat zo,kunt.
Die overgang was echt briljant
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:07 schreef MadMaster het volgende:
En ik draai zo gewoon de Bongo Song, fuck de BPM's...
Er zat een ladder inquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:09 schreef livelink het volgende:
Van legs naar strippen. Was zelfs de panty nog teveel kledij?
Ik dacht je lag te slapen, dus ik dorst het wel aan...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:09 schreef livelink het volgende:
Van legs naar strippen. Was zelfs de panty nog teveel kledij?
Ik was nog net niet aan het slapen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht je lag te slapen, dus ik dorst het wel aan...
Lange, zware week gehad?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was nog net niet aan het slapen.
quote:
Lange week, ja. Mijn zoon is vanavond erg druk, dus tijdens jouw show hebben we ook nog een spel gedaan met jouw muziek op de achtergrond. Hij is nu net naar bovenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lange, zware week gehad?
Het is vrijdagavond, je hebt vrij, je mag slapen...
Kon hij mijn muziek nu wel verdragen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Lange week, ja. Mijn zoon is vanavond erg druk, dus tijdens jouw show hebben we ook nog een spel gedaan met jouw muziek op de achtergrond. Hij is nu net naar boven
Ja, hij vond dit prima. Kent ook altijd meer dan ik denk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kon hij mijn muziek nu wel verdragen?
En ik maak er natuurlijk ook geen talkshow van...
Goede muzieksmaak heeft hijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij vond dit prima. Kent ook altijd meer dan ik denk.
Welterusten!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga me richting bed begeven
Ik heb erg genoten van deze muziekavond![]()
Dank MadMaster, het was echt een toffe Disco
Goedemorgen Mad.... jij bent vroeg op, voor een zaterdag?quote:
Ik moet nog een hoop voorbereiden voor het lange whisky weekend en moet rond 9.30 uur op pad…quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.... jij bent vroeg op, voor een zaterdag?
Veel plezier met je tasting alvast. Hoop dat je geen smaak verlies hebt, na de corona.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet nog een hoop voorbereiden voor het lange whisky weekend en moet rond 9.30 uur op pad…
Gisteravond even wat getest en dat ging prima:quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel plezier met je tasting alvast. Hoop dat je geen smaak verlies hebt, na de corona.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 07:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteravond even wat getest en dat ging prima:
[ afbeelding ]
Er zijn wel veel whisky vrienden (die ik niet heb gezien/bezocht overigens) die ook geveld zijn door Corona en die dit weekend niet kunnen gaan…
Over 2 dagen komen er 2400 bezoekers (minus wat zieken), dus dat lijkt me wel genoeg…quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 07:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel balen dan. Hoop dat er toch nog genoeg kunnen komen dan.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over 2 dagen komen er 2400 bezoekers (minus wat zieken), dus dat lijkt me wel genoeg…
Have fun!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet nog een hoop voorbereiden voor het lange whisky weekend en moet rond 9.30 uur op pad…
De die-hards vanuit de hele wereld zijn gisteravond al begonnen met een diner en een Bring Your Own Bottle share met alleen maar extreme flessen whisky. Dat is een vereiste om aanwezig te mogen zijn. Beetje decadent, maar wel leuk én lekker.quote:
Goedemorgen.quote:
Oh daar vertelde je over, leuk dat het geslaagd was. Wat at je?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:15 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Veel plezier allemaal met wat je ook gaat doen
ik had gisterenavond een etentje, uitgenodigd door iemand van golf die een prijs gewonnen had om in dat restaurant te gaan eten, ik ken haar en haar man helemaal niet goed maar het was erg leuk om elkaar tijdens het etentje beter te leren kennen
we hadden het menu van de chef en geen idee wat het allemaal wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh daar vertelde je over, leuk dat het geslaagd was. Wat at je?
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:15 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Veel plezier allemaal met wat je ook gaat doen
ik had gisterenavond een etentje, uitgenodigd door iemand van golf die een prijs gewonnen had om in dat restaurant te gaan eten, ik ken haar en haar man helemaal niet goed maar het was erg leuk om elkaar tijdens het etentje beter te leren kennen
Goedemorgen.quote:
Ik ben ook leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat leuk dat je mee mocht dan.
[..]
Goedemorgen.
Klopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook leuk
Gezellige dag vandaag
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
we hadden het menu van de chef en geen idee wat het allemaal was![]()
het kaasplankje ipv een zoet toetje was ook heerlijk![]()
En dan zo straksop weg naar de kabouter die vandaag alweer 2 jaar geworden is
Gezellig en gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
we hadden het menu van de chef en geen idee wat het allemaal was![]()
het kaasplankje ipv een zoet toetje was ook heerlijk![]()
En dan zo straksop weg naar de kabouter die vandaag alweer 2 jaar geworden is
Jammer, maar gelukkig kan je het weekend wel. Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De die-hards vanuit de hele wereld zijn gisteravond al begonnen met een diner en een Bring Your Own Bottle share met alleen maar extreme flessen whisky. Dat is een vereiste om aanwezig te mogen zijn. Beetje decadent, maar wel leuk én lekker.
Kwam voor mij net even te vroeg…
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:35 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste wandeling Doedezemaar en Symphonic in buitengebied Drenthe trekt veel bekijks.
Foto is wel echt in Drenthe gemaakt, trouwensquote:
Succes met oefenen!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan vanavond helaas niet meeluisteren. Voor het eerst sinds lange tijd (...) weer de oefenruimte in met de coverband. Fijne avond alvast.
Ik ben ons nieuwe dialect al aan het oefenenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Foto is wel echt in Drenthe gemaakt, trouwensEén of ander zeldzaam vogeltje was opgedoken in Nederland.
Wij slaan een jaartje over, maar lief aanbodquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:26 schreef livelink het volgende:
DDM en Symph, ik weet niet of jullie straks met de verhuizing tijd hebben voor een kerstpakket, maar ik wil wel als donor fungeren dit jaar.
quote:
Goede avond en welkom allemaal.quote:
Gestruikeld over een loslopende Laaf?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:01 schreef Melting het volgende:
Vandaag overigens een leuke dag in de Efteling gehad met Tjoent.
Ze heeft wel bijna haar nek gebroken, maar ach.... kleinigheidjes blijf je houden.
Niet eens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gestruikeld over een loslopen Laaf?
Zeker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gestruikeld over een loslopen Laaf?
Maar wel fijn dat het een leuke dag was natuurlijk
Roodkapjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.
Er was zelfs nog iemand die naar jou vroeg!
Goede avond en welkom, just me.quote:
je bent toch wel aardig geweest voor Tjoentquote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
je bent toch wel aardig geweest voor Tjoent
nou dan wachten we wel tot Tjoent haar verhaal komt doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wel.
Zij wat minder voor zichzelf.
Ik weet niet of ze dat nog durft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
nou dan wachten we wel tot Tjoent haar verhaal komt doen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat nog durft.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Fout. Het is Abba.
[ afbeelding ]
Waren de bijdehandjes in de aanbieding?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Fout. Het is Abba.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waren de bijdehandjes in de aanbieding?
heb je Tjoent ook met bijde handjes opgevangen ?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
heb je Tjoent ook met bijde handjes opgevangen ?
Nee. Wel geprobeerd, maar lukte niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
heb je Tjoent ook met bijde handjes opgevangen ?
Bij deze wordt Tjoent de gevallen vrouw van R49quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee. Wel geprobeerd, maar lukte niet.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Bij deze wordt Tjoent de gevallen vrouw van R49
Dit vraagt om een plaatje van Madonnaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Bij deze wordt Tjoent de gevallen vrouw van R49
The fallen Madonna with the big boobsquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit vraagt om een plaatje van Madonna
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
The fallen Madonna with the big boobs
Preciesquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
The fallen Madonna with…quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit vraagt om een plaatje van Madonna
Wist je dat dat schilderij later verkocht is voor 10.000 pond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik luister wel gewoon, maar ik ben weer met chinese "Lego" bezig...
Dit keer probeer ik de Oriental Pearl Tower van Shanghai na te bouwen...
Dat is wel een leuke hobby. Ik heb daar het geduld niet voor helaasquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik luister wel gewoon, maar ik ben weer met chinese "Lego" bezig...
Dit keer probeer ik de Oriental Pearl Tower van Shanghai na te bouwen...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist je dat dat schilderij later verkocht is voor 10.000 pond.
Bedankt.quote:
Ik vind het heerlijk zen, je bent er wel echt uren mee bezig. zeker ik met een mindere motoriekquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke hobby. Ik heb daar het geduld niet voor helaas
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik kwam deze net tegen op FB, heb je hem al eens gehad Melting?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb de birthday Chouffe eindelijk in huis, Melting. Vanavond neem ik er één.
Amerikaans lees ik net.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik kwam deze net tegen op FB, heb je hem al eens gehad Melting?
[ afbeelding ]
Goede avond B&A.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:28 schreef BasEnAad het volgende:
Goedenavond, ik luister gezellig mee!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Mijn labelmachine is even stuk voor deze
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:34 schreef livelink het volgende:
Hier hoor ik de tune van Sesamstraat in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig nieuwjaar![]()
Iemand nog een oliebol?Ja, gooi die oliebol maar door. Het vuurwerk mag je houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig nieuwjaar![]()
Iemand nog een oliebol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:38 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic: zit nu aan mijn 90e verschillende Jopen biertje.
Dat is wel een mooie mijlpaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:38 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic: zit nu aan mijn 90e verschillende Jopen biertje.
Nee ik denk dat je dan niet zou kunnen draaienquote:
Was daar vorig jaar goed toeven in de zon. Had alleen iets warmer mogen zijn nog.quote:
Dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik denk dat je dan niet zou kunnen draaien
Dat wel, maar het was wel gaaf om daar rond te struinen ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Was daar vorig jaar goed toeven in de zon. Had alleen iets warmer mogen zijn nog.
Oh ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shalamar?
Net gegeten, kom er aan…
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shalamar?
Net gegeten, kom er aan…
Oh? Van wie, weet je dat nog?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:53 schreef livelink het volgende:
Dit nummer ken ik in een andere versie.
Nee, ik kom er niet op. Ik twijfel ook wel een beetje of het hetzelfde is.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt als Gloria Gaynor, nummer ken ik niet…
hoe is jouw dag geweest ?quote:
Geweldig!quote:
Klinkt goed, fijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig!
Was al om 11.00 uur op bestemming, terwijl het om 12.00 uur begon, maar ken genoeg mensen daar en ben toen al via de standhouders ingang naar binnen gegaan.
Heel veel mensen gesproken die ik al een paar jaar niet had gezien, heel veel lekkere whisky's geproefd en om 18.00 uur ben ik weer opgepikt door mw. MM.
Morgen nog zo'n dag, maar dan een uurtje eerder alles…
Klinkt als een zeer geslaagde dag!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig!
Was al om 11.00 uur op bestemming, terwijl het om 12.00 uur begon, maar ken genoeg mensen daar en ben toen al via de standhouders ingang naar binnen gegaan.
Heel veel mensen gesproken die ik al een paar jaar niet had gezien, heel veel lekkere whisky's geproefd en om 18.00 uur ben ik weer opgepikt door mw. MM.
Morgen nog zo'n dag, maar dan een uurtje eerder alles…
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Don't Waste My Time -Paul Hardcastle
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:06 schreef livelink het volgende:
Nou, daar gaat hij Melting![]()
In het Chouffe-glas dat ik van jou heb gekregen.
Op jou!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:06 schreef livelink het volgende:
Nou, daar gaat hij Melting![]()
In het Chouffe-glas dat ik van jou heb gekregen.
Op jou!
quote:
De kersen blijft wel mijn favoriet. Maar deze vind ik ook erg lekker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Je hebt nu alle Chouffe biertjes geprobeerd. Weet je nog welke het lekkerst was?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Little Richard - The Girl Can't Help It (of de cover daarvan)…
Nee, je had het wel goed. Ik kopieerde de verkeerde link.quote:
Dat snap ik.quote:
quote:
Toch knap dat je daar een hit mee kan scoren?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Nog 40 keer hetzelfde zingen en dan is het klaar…
Het zegt meer over de kopers van de plaat dan over de uitvoerende…quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch knap dat je daar een hit mee kan scoren?
Dat is zeker lang geledenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel een geweldige plaat, lang niet meer gehoord…
Met je Teezakje door het water crossenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga jij maar even Tee Setten.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Never marry a railroad man shocking blue
Korte beentjes of…?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met je Teezakje door het water crossen
Zekerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:32 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie trouwens al afleveringen gezien van het nieuwe seizoen van Chansons?
Ik heb een stukje gezien en dat was meer dan genoeg…quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:32 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie trouwens al afleveringen gezien van het nieuwe seizoen van Chansons?
Ik heb net 5 minuten gezien van de eerste aflevering.quote:
Niet jou muziek, of kun je de heren niet uitstaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gezien en dat was meer dan genoeg…
Dat eerste wel, maar dit schreef ik er al over in het betreffende TV topic:quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet jou muziek, of kun je de heren niet uitstaan?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Chansons zijn prima luisterliedjes, melodieus en vaak met een mooie boodschap.
Ik geloof ook best dat Rob en Matthijs allebei een zwak hebben voor het chanson, maar de manier waarop ze dat in een soort van pseudo spontane dialoog menen te moeten toelichten is echter tenenkrommend.
Matthijs kan niks zonder een autocue en Rob heeft z'n teksten ook net iets te goed uit z'n hoofd geleerd.
Ik kan er niet goed tegen…
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb sws een aversie tegen Matthijs en ik schaam me als 040-er soms voor Kemps. Hoewel Best eigenlijk niet 040 is, maar wel tegen EHV aan ligt..
heb jij het altijd over 040, 020 of 010 ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb sws een aversie tegen Matthijs en ik schaam me als 040-er soms voor Kemps. Hoewel Best eigenlijk niet 040 is, maar wel tegen EHV aan ligt..
Geen probleem, dat onderscheid maken we boven de rivieren niet…quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nee. Ook niet van het vorige seizoen. Ik ben een beetje allergisch voor de hypequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:32 schreef Melting het volgende:
Eigenlijk bijna nooit.. Toevallig nu welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij het altijd over 040, 020 of 010 ?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna nooit.. Toevallig nu wel
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Ook niet van het vorige seizoen. Ik ben een beetje allergisch voor de hype
Tijd gaat snel ja.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:46 schreef BasEnAad het volgende:
Jim Croce - Do i have to tell i love you in a song
Welkom zorro.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Something’s gotten hold of my heart Gene Pitney
Alcohol maakt mensen emotioneler.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:48 schreef MadMaster het volgende:
N.a.v. deze song:
Vanmiddag 2 vrienden gezien met hun nieuwe liefdes en er eentje gesproken die niet begreep waarom z'n vrouw na 22 jaar ineens van hem weg wil.
Whisky is soms net sociaal werk…
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:48 schreef MadMaster het volgende:
N.a.v. deze song:
Vanmiddag 2 vrienden gezien met hun nieuwe liefdes en er eentje gesproken die niet begreep waarom z'n vrouw na 22 jaar ineens van hem weg wil.
Social talkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:48 schreef MadMaster het volgende:
N.a.v. deze song:
Dit was nog aan het begin van het festival, dus dat denk ik niet…quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Alcohol maakt mensen emotioneler.
Misschien is dat de reden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |