Inderdaad, ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:44 schreef Szura het volgende:
Nooit geweten dat dat ook bestaat, evenals olifantenhuid
Adriaen van Ostade, ik heb dit opgezocht uit nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, Jan Steen leek mij ook al niet goed.
10 euro voor uit het hoofd had ze al gered inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:59 schreef Cirilico het volgende:
Paralellogram opzoeken was wel spijtig. :p
Dit ligt anders nogal centraal dus kan lastig wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
de Steenstraat in Leiden gaan ze voorlopig mijden
Ik heb het woord net twee keer geschreven, beide keren een andere "l" missend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:00 schreef Lienekien het volgende:
Parallellogram. Twee keer dubbel ll.
Mijn leraar wiskunde kon de ‘r’ niet zeggen. Kun je nagaan hoe dat klonk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:07 schreef SilverEyes het volgende:
Ooit nog eens minpunten gekregen bij wiskunde, omdat ik dat woord verkeerd geschreven had
Ja, Sao Tome e Principe ligt niet deels op het vaste land.quote:
Yep. Ik snap dan ook niet hoe ze zoeken. Je ziet aan het eind zelfs een plaatje van de vorm van het land.quote:
Waarschijnlijk een naam van Westerse oorsprong, animatie.quote:
Die had andere talentenquote:
Ik vond ze ook al niet zo invloedrijk dat ik ze kende.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:41 schreef Cirilico het volgende:
Heb maar ff gegoogeld. The Emotions kennelijk.
Niet eens een o ja. Boogie wonderland associeer ik helemaal met EW&Fquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:41 schreef Cirilico het volgende:
Heb maar ff gegoogeld. The Emotions kennelijk.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vond ze ook al niet zo invloedrijk dat ik ze kende.
Ja, ik wist überhaupt niet dat ze een eigen groep waren.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niet eens een o ja. Boogie wonderland associeer ik helemaal met EW&F
En terecht, maar de vraag moest weer wat politiek correcter of zo.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niet eens een o ja. Boogie wonderland associeer ik helemaal met EW&F
Nee, die wordt vaak foutief schuiftrompet genoemd.quote:
Er bestaat ook een ventieltrombone, voor de leuke weetjes.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, die wordt vaak foutief schuiftrompet genoemd.
Mij lukte het niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:57 schreef Zorro het volgende:
Die is toch niet zo moeilijk? Die MArihuana?
Dat is toch een casuarisachtige? Ze hebben allemaal een lelijke trap.quote:
Ik was niet thuis.quote:
Gelukkig is achternaam voldoende. Want herkende hem enkel als broer van Songfestival deelnemer. :dquote:
Ze verliezen maar om dat een ramp te noemenquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:02 schreef Postbus100 het volgende:
Er voltrekt zich een ramp voor m'n ogen en ik kan het niet aanzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |