Wij hadden een dealquote:
Vertel eens meer dan? Ik heb dat zo nog niet gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
Het gevaarlijke aan types zoals eerder Quincy en momenteel Ruppert is dat ze vals en egoïstisch denken maar het laten overkomen als het tegendeel. Sociaal hebben ze de lachers op hun hand maar slap gezegd zijn ze een kopie van Holleeder.
Ik heb niet iedereen gecheckt, ik dacht dat degene die doorgehaald hadden hun note wel zouden claimenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wij hadden een deal
En mij ben je gewoon vergeten![]()
En bedankt
Note?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen gecheckt, ik dacht dat degene die doorgehaald hadden hun note wel zouden claimen :d
Maar bij deze
Wat een off topic onzinquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen gecheckt, ik dacht dat degene die doorgehaald hadden hun note wel zouden claimen :d
Maar bij deze
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar bij deze
Vanwege z'n rol in de keuken denken velen er niet eens aan om hem weg te stemmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vertel eens meer dan? Ik heb dat zo nog niet gezien.
euhhh alleen daarvoor een pono?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar bij deze
Een positievequote:
Kloptquote:
Oké off-topic excuus maar heb het nu zo vaak voorbij zien komen dat de nieuwsgierigheid het wint. Wat is een note en waar zie ik bij iemand terug hoeveel van die dingen ie heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar bij deze
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:10 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Oké off-topic excuus maar heb het nu zo vaak voorbij zien komen dat de nieuwsgierigheid het wint. Wat is een note en waar zie ik bij iemand terug hoeveel van die dingen ie heeft.
Dank alvast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer discussie over het eten?Thinking is difficult, that’s why most people judge
welk fragment heb je het over?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
Dat fragment van zojuist zegt alles in een notendop
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer discussie over het eten?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Jappie heeft 24 uur naast Kim D gezetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:13 schreef puzziepie het volgende:
Jappie en Jeff groeien uit elkaar. Kim D zit er tussen
Quincy wil ik het niet eens over hebben.Rupert wel.Die is zo godvergeten vals.Eunice vroeg vandaag een stukje brood,1 klein stukje maar voor haar ei.Hij had 4 hompen en zegt keihard nee.Met een attitude.Bah Bah.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
Het gevaarlijke aan types zoals eerder Quincy en momenteel Ruppert is dat ze vals en egoïstisch denken maar het laten overkomen als het tegendeel. Sociaal hebben ze de lachers op hun hand maar slap gezegd zijn ze een kopie van 'Holleeder'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |