Ik vind dit toch wel heeeel ergquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat vind ik pas sneaky. Dat ze lactose intolerant is betekent niet dat ze van een beetje melkpoeder gelijk doodziek is maar als dat continu gebeurt kan ze daar wel buikklachten van krijgen. Waarom zou je dit niet respecteren?
En Esther is allergisch voor kaasquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Meen me ook te herinneren dat op het bord staat dat Eunice geen kaas wil.
ik zei zij is niet geeignet vor managerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:25 schreef puzziepie het volgende:
Maddy nu weer zeuren over mensen die weer dingen extra willen voor het feest
Alcohol is belangrijker
Wat een domme muts
maddy heeft het nog niet geleerd
dat is Estherquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zeggen we hier allemaal al twee wekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei zij is niet geeignet vor manager
Ze doet haar best, maar is te gevoelig voor het commentaar wat ze overal van iedereen krijgtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei zij is niet geeignet vor manager
Op het bord staatquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is wel een dingetje dan ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het bord staat
Eunice geen melk of lactose intolerant
Djedi vega
Esther geen kaas
en 2 geen varkensvlees
En Jasper geen visquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het bord staat
Eunice geen melk of lactose intolerant
Djedi vega
Esther geen kaas
en 2 geen varkensvlees
Voor de duidelijkheid, Wanda was het er roerend mee eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:29 schreef puzziepie het volgende:
Maar sowieso dat Kenzi dit zo afdoet vind ik heel kwalijk
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:29 schreef puzziepie het volgende:
Ja maar Kenzi riep dat in eerste instantie . Daar begint het al.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, Wanda was het er roerend mee eens.
Als ze al weken gewoon alles mee eet zal het wel meevallen, maar moeilijk doen is wel een dingetje...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:29 schreef puzziepie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |