Je hebt onder een steen gelegen de 2 jaar daarna? Regelmatig zaten de ziekenhuizen tegen hun maximum aan...quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:49 schreef nostra het volgende:
[..]
"Nu al bijna". Ik heb het niet over het wek vlak ná de de uitbraak, dat doet Thierry ook niet.
We hebben dat toch gewoon gered? En please, vraag een Armand Girbes hoe erg de ziekenhuizen volstroomden. En wat daar alternatieve oplossingen voor zouden zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je hebt onder een steen gelegen de 2 jaar daarna? Regelmatig zaten de ziekenhuizen tegen hun maximum aan...
We hebben het nu, met maatregelen, inderdaad net aan gered. Het was krap, maar het ging net. Zonder die maatregelen, zonder die (trouwens nog erg soepele, vergelijk eens met de rest van Europa) lockdowns was het gewoon zeker mis gegaan. Dat ontkent zelfs Baudet niet, die vond het alleen niet zo'n probleem als er veel mensen dood zouden gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:54 schreef nostra het volgende:
[..]
We hebben dat toch gewoon gered? En please, vraag een Armand Girbes hoe erg de ziekenhuizen volstroomden. En wat daar alternatieve oplossingen voor zouden zijn.
Bewijs?quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:58 schreef Hanca het volgende:
We hebben het nu, met maatregelen, inderdaad net aan gered. Het was krap, maar het ging net. Zonder die maatregelen, zonder die (trouwens nog erg soepele, vergelijk eens met de rest van Europa) lockdowns was het gewoon zeker mis gegaan.
Het feit dat het nu krap aan goed ging, dat is gewoon voldoende bewijs. Net als de modellering van het RIVM die vaak genoeg behoorlijk accuraat bleek.quote:
De overheid heeft tot plicht haar burgers te beschermen, volksgezondheid is één van de kerntaken van de overheid. Dus de overheid moest maatregelen nemen om te voldoen aan haar taken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:00 schreef nostra het volgende:
En de vraag is of de overheid bovenmatig boven hun compensatie heeft gehandeld, niet of er anders (mogelijk, want niemand heeft die vraag ooit beantwoord) gehandeld had moeten worden (moeten hè, je bent de overheid) én of ze dat nog steeds wil doen (wet Kuipers). Met die kritiek heeft Baudet gewoon gelijk. Ondanks zijn andere onzin.
Totdat het niet meer nodig is en juist die macht grijpt de overheid zichzelf nu toe. En gréép dat ook, want je kan mij niet wijsmaken dat er "tienduizenden doden" voorkómen zouden zijn door iets als een avondklok. Bewijs dat dan eens, in plaats van te poneren. Gewoon getallen in plaats van "ja, we moesten iets". Maar goed, dat beleid, zou niet tijdelijk zijn, maar wordt nu in een permanente wet vastgelegd. Já, dat is overmatig overheidsingrepen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
De overheid heeft tot plicht haar burgers te beschermen, volksgezondheid is één van de kerntaken van de overheid. Dus de overheid moest maatregelen nemen om te voldoen aan haar taken.
Bewijs heb ik (natuurlijk) niet, maar de modellen van het RIVM waren wel behoorlijk accuraat. Jij hebt ook geen enkel bewijs dat de maatregelen geen tienduizenden doden hebben voorkomen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Totdat het niet meer nodig is en juist die macht grijpt de overheid zichzelf nu toe. En gréép dat ook, want je kan mij niet wijsmaken dat er "tienduizenden doden" voorkómen zouden zijn door iets als een avondklok. Bewijs dat dan eens, in plaats van te poneren. Gewoon getallen in plaats van "ja, we moesten iets". Maar goed, dat beleid, zou niet tijdelijk zijn, maar wordt nu in een permanente wet vastgelegd. Já, dat is overmatig overheidsingrepen.
Dat kun je mij ook niet wijsmaken wat betreft Nederland 2020/begin 2021quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:21 schreef nostra het volgende:
want je kan mij niet wijsmaken dat er "tienduizenden doden" voorkómen zouden zijn door iets als een avondklok.
Die tabellen die nooit uitgekomen zijn bedoel je? Met die piekjes van Jaap? "Behoorlijk accuraat" ja.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:25 schreef Hanca het volgende:
Bewijs heb ik (natuurlijk) niet, maar de modellen van het RIVM waren wel behoorlijk accuraat.
Te ontijdelijk en te extreem. Nogmaals: waar is de evaluatie van die maatregelen? En kom niet aan met: "kan niet", want dan is er ook nooit een valide basis geweest om ze wél te nemen. Het was: "we doen maar wat" en klagers daarover worden afgedaan met "een overheid moet wat doen en anders.. nou dan, was het paniek en verdoemennis". Zijn ze in Zweden allemaal dood nu? En ja, ik ken de onderzoeken dat dat misschien iets minder had gescheeld (in inschatting), maar je had wél een relatief vrij land.quote:En het beleid was tijdelijk, dat kun je moeilijk ontkennen.
Dat is goddomme nog het ergste ja. Niet evalueren, gewoon in een wet proppen. Omdat het kan.quote:En ja, er gaat nu een nette wet komen waarin die tijdelijke maatregelen worden opgenomen.
...voor de jongeren, alle verhalen gemist van boze Zweedse ouderen die hun huis niet uit durfden? Een regering is er om aan de hele bevolking te denken en dan met name aan de kwetsbaren. Daarbij was Nederland juist ook relatief vrij, vergelijk het eens met België, Frankrijk en Spanje waar je je huis niet eens uit mocht. Hier heb je altijd (behalve een paar weken na 8 uur) buiten rond kunnen lopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 06:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Zijn ze in Zweden allemaal dood nu? En ja, ik ken de onderzoeken dat dat misschien iets minder had gescheeld (in inschatting), maar je had wél een relatief vrij land.
Kennelijk is dit weer een trendje in het land van extreem rechts:quote:
Nee, joh, dat wil hij jou alleen laten denken, hij is gewoon zijn instructies van de WEF gaan halen voor komend jaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:50 schreef Viesdik het volgende:
Baudet heeft weer geweldige content gemaakt over davos en het WEF
gekke sekteleiders bij mekaar op een berg
Sekteleiders? Oh jee.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:50 schreef Viesdik het volgende:
Baudet heeft weer geweldige content gemaakt over davos en het WEF
gekke sekteleiders bij mekaar op een berg
quote:
quote:Want Coronabeleid en de oorlog in Oekraïne, massa-immigratie en genderpolitiek, de EU en de klimaatmystiek: allemaal komt het voort uit de oude marxistische droom van een wereld zonder nationale verbanden, zonder privébezit en zonder familiestructuren. Als je dit boek leest, zul je het begrijpen.
Nee joh, hij is dat Satanistische Complot geïnfiltreerd!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:03 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Is dus gewoon lid van het WEF!1
Je verwacht het niet met lakeien van het grootkapitaal als Paul Frentrop in de partij.
En er zijn tienduizenden+ meer deskundigen met een andere kijk op de zaken monddood gemaakt. Gecanceled of bedreigd met verlies van positie en of inkomen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat kun je mij ook niet wijsmaken wat betreft Nederland 2020/begin 2021
Maar wie beweert dat ? Ik had het betreff die periode over het hele pakket van lockdowns, mondkapjes, testen, en andere beschermingsmaatregels.
Die maatregels werden aanbevolen door tienduizenden deskundige mensen over de hele wereld , gebaseerd op eeuwenlang ervaring en vele artsen, virologen en epidemiologen zijn al meer dan 10 jaar in hun vakgebied en sommigen meer dan 30 jaar.
Nogal arrogant om al die kennis en inzichten van hen van tafel te vegen.
Een overgrote meerderheid van de deskundigen adviseert de wereldbevolking ongeveer hetzellde: laat je vaccineren.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:33 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
En er zijn tienduizenden+ meer deskundigen met een andere kijk op de zaken monddood gemaakt. Gecanceled of bedreigd met verlies van positie en of inkomen.
Alleen deskundigen die in jouw straatje praten kletsen niet uit hun nek zeker?quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een overgrote meerderheid van de deskundigen adviseert de wereldbevolking ongeveer hetzellde: laat je vaccineren.
Ach ja... monddood maken.. Als mensen zich opwerpen als deskundig en uit hun nek kletsen , dan wel ziekmakende plannen hebben... uiteraard krijgen die wappies kritiek en soms hele boze. Terecht...
Ik ben zelf gestopt met mensen te overtuigen. Ze zijn niet meer te redden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:40 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Alleen deskundigen die in jouw straatje praten kletsen niet uit hun nek zeker?
Shit dit maakt het echt tot een tof onzin verjaardagscadeau. Maar ik wil niet de Fvd sponsoren. Wat te doen.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Jongens toch, dit is een GGZ-patient.
Pas maar op.quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wat een beroerde techniek bij zo’n laag gewicht. Bij die trainer zou ik nooit willen trainenquote:
Oh oh ohquote:
Ik moet gelijk denken aan Trump en Johnson. Ook een beetje hetzelfde gedachtegoed en verschrikkelijk narcistisch.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:21 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Oh oh oh![]()
Ik ken niemand, werkelijk niemand, in het politieke landschap die zichzelf zo consequent voor schut zet
Doet het vast goed bij de achterban.quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hij tilt een vedergewicht en kan het nog niet omhoog krijgen zonder te cheatenquote:
Ik ken dat muziekje ergens van:quote:
Die werd door het kartel vermoord, he?quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ken dat muziekje ergens van:
Baudet identificeert zich met Tony Montana?
Vooral narcistisch... Maar goed, dat vind ik van iedereen die filmpjes van zichzelf het internet op slingert.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:37 schreef -XOR- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Toch wel stoer dat hij dat durft te laten zien.
Wie willen we nog meer in de challenge zien?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:37 schreef -XOR- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Toch wel stoer dat hij dat durft te laten zien.
Sowieso tilt Caroline ze er allemaal uit,quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie willen we nog meer in de challenge zien?
Bankdrukken, squat, deadlift.
Rutte
Azarkan
Wopke
Geert
En een competitie voor dames natuurlijk.
Kaag vs Lisa Westerveld
Sylvana vs Lilian Marijnissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |