https://www.raamoprusland(...)e-van-uiterst-rechtsquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die vraag stelde ik ook eerder maar niemand die het kennelijk weet. Bij Baudet hoeven we die vraag niet te stellen.
Die was toch al gebruikt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:53 schreef Aether het volgende:
Ah, daar is het terroristenexcuus.
[ twitter ]
Rule #1quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:43 schreef polderturk het volgende:
Wat is er aan "de hand"?
[ twitter ]
Ik wacht nog steeds op de beelden dat de Russen een M142 en een Phz2000 aan het ontleden zjjn in Siberiquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die was toch al gebruikt?
In maart ofzo? Toen werd ook om.de haverklap geroepen dat Oekrane, westerse wapens verkocht aan terroristen.
Raad eens wie er een hoge onderscheiding van Poetin heeft ontvangen na MH17 die hij nooit heeft geweigerd of heeft teruggegeven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je kunt de arm van poetin er wel in zien. Waarom stemt de PVV trouwens tegen?
De Russen zitten nu in de Hail Mary Pass modus. Die smijten gewoon alles wat ze maar kunnen bedenken in de strijd in de hoop dat er iets is dat aanslaat voordat dat potemkinleger van ze definitief in elkaar stort.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die was toch al gebruikt?
In maart ofzo? Toen werd ook om.de haverklap geroepen dat Oekrane, westerse wapens verkocht aan terroristen.
Toch wel mooi om te zien, treurig dat wij als Europa dit zelf niet kunnen maar goed om ze te hebben.quote:
Lukt ze niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:07 schreef slashdotter3 het volgende:
4000 Russen staan klaar om het regime ten val te brengen
[ twitter ]
Die pool hoeft ook alleen maar te suggereren dat meneer de Rus maar eens zijn conscriptie plicht moet gaan voldoen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 02:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha die Pool is 1,5 keer zo lang en 2 keer zo breed als die Rus. En dan toch stoer doen.
https://www.politico.com/(...)cconnell-on-ukraine/quote:What's happening: Senate Minority Leader Mitch McConnell appeared to break from his House counterpart on Friday, calling on the Biden administration to expedite military aid to Ukraine and vowing that Senate Republicans will work to ensure “timely delivery of needed weapons.”
McConnell’s remarks come after House Minority Leader Kevin McCarthy suggested a GOP-controlled House might slow or halt aid to the besieged U.S. ally, citing domestic challenges like the economy and the U.S.-Mexico border.
In a statement Friday, McConnell touted the tens of billions of dollars already approved by Congress this year and pledged that a Republican majority in the Senate would “focus its oversight on ensuring timely delivery of needed weapons and greater allied assistance to Ukraine.”
“The Biden Administration and our allies need to do more to supply the tools Ukraine needs to thwart Russian aggression. It is obvious this must include additional air defenses, long-range fires, and humanitarian and economic support to help this war-torn country endure the coming winter.”
Ik zie een Nederlander niet zo uit zijn plaat gaan als een Belg een T-Shirt draagt met 'Mark Rutte is een sukkel '.quote:
goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 03:17 schreef Nielsch het volgende:
Republikeinse leider in de Senaat wil nu juist meer steun voor Oekrane. Staat nu dus haaks op wat de Republikeinse leider in het Huis zegt.
[..]
https://www.politico.com/(...)cconnell-on-ukraine/
Ik ben echt wel van het wegvagen van de Russen daar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]22 martelkamers gevonden! Twee-en-twintig. Wie dat leest en nog steeds niet begrijpt waarom Oekrane niet met een witte vlag gaat zwaaien moet zich echt laten nakijken.[ twitter ]
Waarom is die kerel gevlucht naar Turkije als Poetin zo geweldig is?quote:
Snyder is wel een betrouwbare bron. Hij heeft een reputatie te verliezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben echt wel van het wegvagen van de Russen daar.
Maar daar geloof ik allemaal niks van hoor.
Ook zo’n plaatje erbij van wat oude groepenkasten.
Het is uiteraard nuttig de Russen als beesten weg te zetten voor de support.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door la_perle_rouge op 22-10-2022 08:54:22 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |