Was een som die ze moesten oplossen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat is dit voor geheime boodschap?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, net uitgewerkt en viel meteen in Jeff die weer lekker uit zijn plaat ging ....![]()
![]()
Jeffrey spaart zijn krachten voor de volgende eliminatie - 20 oktober 2022.Goedenavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Oeps ik las genootschap :pquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat is dit voor geheime boodschap?
[ afbeelding ]
Dat had ik dan weer gemistquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:43 schreef juul. het volgende:
Leila en Moirama vertellen niets meer aan Rupert, hij vertelt t door aan Isaac
Is dat verboden? Slapen op de paal?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
Als Jappie maar niet in slaap valt van dat gelul van Kim K
Dat mens is eigenlijk nergens goed voor, toch zit ze er nog omdat ook zelfs Sjeffie er niet aan durfde het eruit te schoppen...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, net uitgewerkt en viel meteen in Jeff die weer lekker uit zijn plaat ging ....![]()
![]()
Jeffrey spaart zijn krachten voor de volgende eliminatie - 20 oktober 2022.Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
denk ik niet maar de kans dat je er af valt is wel wat groterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat verboden? Slapen op de paal?
ze zit ook jeff niet in de wegquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat mens is eigenlijk nergens goed voor, toch zit ze er nog omdat ook zelfs Sjeffie er niet aan durfde het eruit te schoppen...
Ik verdenk Jappie er van dat ie dat prima kanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk ik niet maar de kans dat je er af valt is wel wat groter
daar kun je best eens gelijk in hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verdenk Jappie er van dat ie dat prima kan
20 stuks.quote:
Had Alicia gister ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
wat is dat toch
die haarknip in dat haar van Moraima
die dient geen enkel nut
Wel, want voor de rest van het jaar moet en continue gespeeld worden voor eten.. en dan kan je geen Jank MoraDieNIxKan gebruikenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zit ook jeff niet in de weg
nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |