abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206390016
quote:
Twee lichamen in auto langs A59 zijn van Hebe (10) en Sanne (26)

De twee lichamen die woensdagavond zijn gevonden in een auto langs de A59 bij Den Bosch zijn inderdaad van de vermiste Hebe (10) en haar begeleidster Sanne (26). Dat heeft onderzoek naar de identiteit van de slachtoffers uitgewezen, meldt de politie donderdag.

De Kia Picanto werd woensdag rond 22.00 uur aangetroffen in het water langs een flauwe bocht bij knooppunt Empel. De politie zei korte tijd later dat ze er niet aan twijfelde dat de inzittenden Hebe en Sanne waren.

Later in de nacht zijn de lichamen geborgen en heeft de politie het onderzoek ter plaatse afgerond.

De politie zocht dinsdagavond ook al bij knooppunt Empel naar het toen nog vermiste tweetal. Toen werd hun auto niet gevonden. In de buurt van de locatie zag een agent woensdagavond bandensporen. Daarop werd een politiehelikopter ingeschakeld. Die zag uiteindelijk de auto waarin de twee zaten.

Hebe en Sanne maandag voor het laatst gezien
Het tweetal werd sinds maandagavond vermist. Die avond vertrokken de begeleidster en het meisje uit Raamsdonksveer, ruim 30 kilometer ten westen van Den Bosch. Sanne had Hebe daarvoor opgehaald bij een dagcentrum in de Brabantse plaats. In die omgeving waren ze ook voor het laatst gezien.

Vanaf Raamsdonksveer zou Sanne naar Vught rijden, waar het meisje woont. Daar kwamen zij nooit aan. De politie zette grote zoektochten op, gesteund door vrijwilligersgroepen. Zo werd er tevergeefs gezocht rond de Brabantse plaatsen Waspik en Drunen.

De politie verstuurde dinsdagochtend een amber alert vanwege de vermissing. Dat systeem wordt ingezet als agenten vermoeden dat een vermist kind in levensgevaar is.
https://www.nu.nl/binnenl(...)-10-en-sanne-26.html

___

Vragen en antwoorden Rijkswaterstaat betreffende het ongeval

https://www.rijkswatersta(...)-aan-rijkswaterstaat

Informatie waarom er geen vangrail zat in de bocht bij knooppunt Empel
https://puc.overheid.nl/rijkswaterstaat/doc/PUC_112858_31/

Plek waar mobieltje wegviel te verklaren
https://www.omroepbrabant(...)kundige-te-verklaren

Locatie Google Maps
https://www.google.nl/map(...)2,245m/data=!3m1!1e3

Vaker auto's te water bij het knooppunt
https://www.omroepbrabant(...)-crash-sanne-en-hebe
___

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2022 15:11:06 ]
  donderdag 20 oktober 2022 @ 19:01:36 #2
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206390032
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 18:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mwah, valt mee.
Het is meer van "Als ze niet op slag dood waren maar bewusteloos geraakt zijn hadden ze misschien gered kunnen worden voor ze zouden verdrinken, als er direct ingegrepen was".

En dat direct zul je dan moeten lezen als mensen die het zagen gebeuren en zelf achter de auto aangegaan waren om ze uit het wrak te trekken zodra die in het water lag.
Wat bij Hebe sowieso een probleem zou zijn geweest want op alle foto's zag je dat ze over beide schouders een gordel had, en dat is iets waar je volgens mij als omstander die uit het niets zo in het water mensen moet gaan redden amper tot niet uitkomt, het past zo niet bij het beeld wat je hebt, gordel losmaken in het midden, dat je dat niet gaat redden.
Je moet weten als volwassenen dat een kind achter in een 3 puntsgordel moet zitten.
onder de 12 jaar moeten ze nog in een goedgekeurd kinderzitje.
Die heeft een systeem dat je in het midden met 1 druk kan losmaken.
Dus denk dat veel volwassenen dat echt wel weten.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_206390090
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:01 schreef RAVW het volgende:

[..]
Je moet weten als volwassenen dat een kind achter in een 3 puntsgordel moet zitten.
Yup er zullen maar net twee twintig-jarigen achter je rijden die het zien gebeuren. Die weten dat ook echt hoor. Helemaal in zo'n normale relaxte situatie als iemand in het troebele water uit een auto redden :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2022 19:11:20 ]
pi_206390117
quote:

[..]
Je moet weten als volwassenen dat een kind achter in een 3 puntsgordel moet dragen.
Je zwetst en weet duidelijk niets van kinderzitjes.
Vanaf groep 3 zitjes wordt een kind en het zitje met een 3-puntsgordel vastgemaakt en heeft het zitje geen eigen gordel meer.
Groep 3 zitjes zijn voor kinderen vanaf ongeveer 4 jaar.

Tevens klopt je "tot 12 jaar" verhaal niet, kinderen tot 1.35m lang moeten in een goedgekeurd kinderzitje vervoerd worden, bij kinderen vanaf ongeveer 6 jaar zal dat meestal een stoelverhoger zijn.
Bron: https://www.rijksoverheid(...)20is%20uitgeschakeld.

Ergo, je roept maar wat, een kind van 10 past niet eens in een groep 1 of 2 zitje met een eigen gordel.

De gordels die je op de auto-foto bij Hebe zag zijn zeker niet standaard.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206390134
quote:

[..]
Op je kop onder water?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206390142
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Yup er zullen maar net twee twintig-jarigen achter je rijden die het zien geneuren. Die weten dat ook echt hoor. Helemaal in zo'n normale relaxte situatie als iemand in het troebele water uit een auto redden :')
Hij lult sowieso over de kinderzitjes.
Normaal negeer ik zijn gezwets, maar dit vind ik dusdanig kwalijk dat ik het van belang vind dat de juiste informatie gegeven wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206390148
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 12:30 schreef Momo het volgende:

[..]
Het is letterlijk dezelfde radar die ze gebruiken bij al die websites voor Nederland, er zijn maar 2 radars, 1 in Herwijnen en 1 in Den Helder, die zetten ze aan elkaar met software. Het is ook wat anders om de historische radar terug te kijken dan een voorspelling gebaseerd op een radar van een bepaald moment.
Gooi op een regenachtige dag beide apps eens open, totaal verschillende voorspellingen.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 19:16:19 #8
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_206390262
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 18:59 schreef PS. het volgende:

[..]
Bekijk de OP gewoon even. Staat het allemaal in.
Bedankt, maar ik kan het niet uit die PDF halen. Kan zijn dat ik er overheen lees.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 20 oktober 2022 @ 19:16:30 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206390263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:09 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]
Gooi op een regenachtige dag beide apps eens open, totaal verschillende voorspellingen.
De +2/3 uur voorspelling van de buien? Waarschijnlijk hebben verschillende sites wel verschillende methodes van het bereken waar de regen heen gaat, je kan de buien simpel verplaatsen van A naar B of een simpel natuurkundig of weermodel gebruiken voor die voorspellingen of misschien een combinatie van methodes. Er zijn maar enkele grote weermodellen die worden gebruikt door dat soort weerapps, meestal grootschalige modellen als ECMWF of GFS of meer een korte termijn model als Harmonie. Die modellen worden gedraaid door grote weerinstituten, daar hebben een buienradar of weeronline niet mee te maken. De radardata zelf wordt door het KNMI doorgestuurd naar derden. Dus het komt redelijk op hetzelfde neer, al zal er misschien wat verschil zijn in sommige gevallen. Maar goed we gaan wel erg offtopic nu.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 19:17:53 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206390290
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:09 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]
er komt daar genoeg verkeer. als het belanrijk is voor het onderzoek zijn er vast wel mensen die de weersomstandigheid van dat moment op die plek nog weten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206390306
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:16 schreef Momo het volgende:

[..]
De +2/3 uur voorspelling van de buien? Waarschijnlijk hebben verschillende sites wel verschillende methodes van het bereken waar de regen heen gaat, je kan de buien simpel verplaatsen van A naar B of een simpel natuurkundig of weermodel gebruiken voor die voorspellingen of misschien een combinatie van methodes. Er zijn maar enkele grote weermodellen die worden gebruikt door dat soort weerapps, meestal grootschalige modellen als ECMWF of GFS of meer een korte termijn model als Harmonie. Die modellen worden gedraaid door grote weerinstituten, daar hebben een buienradar of weeronline niet mee te maken. De radardata zelf wordt door het KNMI doorgestuurd naar derden. Dus het komt redelijk op hetzelfde neer, al zal er misschien wat verschil zijn in sommige gevallen. Maar goed we gaan wel erg offtopic nu.
Het is niet zo moeilijk toch? Voorspellingen en daadwerkelijk
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 20 oktober 2022 @ 19:23:03 #12
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206390366
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:09 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hij lult sowieso over de kinderzitjes.
Normaal negeer ik zijn gezwets, maar dit vind ik dusdanig kwalijk dat ik het van belang vind dat de juiste informatie gegeven wordt.
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:07 schreef Leandra het volgende:

De gordels die je op de auto-foto bij Hebe zag zijn zeker niet standaard.
dit is dus al het bewijs dat jezelf niet eens weet over welke stoel het gaat ...over gordelverbinding het gaat
Maar komt mij wel even veroordelen over gezwets...

PS: ik ben BHVer en heb ook cursussen gehad van werk aan de weg en alles wat daar bij hoort.
Dus droom zelf even verder
Ja mijn papieren zijn nog geldig tot mid volgend jaar ..
Zelfs mijn VCA is nog 5 jaar geldig.
Dus mag ik dan uit enige ervaring spreken of moet ik het aan een huismoedertje over laten?
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  donderdag 20 oktober 2022 @ 19:23:44 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206390372
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:18 schreef Soury het volgende:

[..]
waarom hebben we het hierover?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206390391
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]
waarom hebben we het hierover?
Geen idéé het regende
pi_206390394
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 18:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mwah, valt mee.
Het is meer van "Als ze niet op slag dood waren maar bewusteloos geraakt zijn hadden ze misschien gered kunnen worden voor ze zouden verdrinken, als er direct ingegrepen was".

En dat direct zul je dan moeten lezen als mensen die het zagen gebeuren en zelf achter de auto aangegaan waren om ze uit het wrak te trekken zodra die in het water lag.
Wat bij Hebe sowieso een probleem zou zijn geweest want op alle foto's zag je dat ze over beide schouders een gordel had, en dat is iets waar je volgens mij als omstander die uit het niets zo in het water mensen moet gaan redden amper tot niet uitkomt, het past zo niet bij het beeld wat je hebt, gordel losmaken in het midden, dat je dat niet gaat redden.
Autogordels losmaken bij een flink ongeval/autowrak is sowieso drie keer kut en vaak zitten ze nog geblokkeerd ook, daarom zit er ook een gordelsnijder op een lifesaver/noodhamer voor in de auto. Die dingen zijn het zo waard.

Dus.. zorg altijd dat je zo'n ding in je auto hebt en als je iemand gaat redden (wat je alleen moet doen als het niet anders kan want je kan het slachtoffer beter aan de hulpdiensten overlaten), snij die gordel door. Sneller, makkelijker, beter.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 19:25:01 #16
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206390395
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat op die archief website staat was daadwerkelijk data en geen voorspelling nee. Daadwerkelijke radardata is hetzelfde voor alle websites in Nederland. Die radar is de enige radar van dat tijdstip op maandag 17 oktober 15:30. Voorspellingen kunnen website verschillende methodes voor hebben. Weer ontopic.
pi_206390423
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:24 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Autogordels losmaken bij een flink ongeval/autowrak is sowieso drie keer kut en vaak zitten ze nog geblokkeerd ook, daarom zit er ook een gordelsnijder op een lifesaver/noodhamer voor in de auto. Die dingen zijn het zo waard.

Dus.. zorg altijd dat je zo'n ding in je auto hebt en als je iemand gaat redden (wat je alleen moet doen als het niet anders kan want je kan het slachtoffer beter aan de hulpdiensten overlaten), snij die gordel door. Sneller, makkelijker, beter.
Ja maar je bent in paniek.
pi_206390456
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar je bent in paniek.
Dan kan je beter even rustig blijven, voor je eigen veiligheid en dat van slachtoffers. Klinkt heel makkelijk gezegd maar zo werkt het en zo is het.
pi_206390487
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:29 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Dan kan je beter even rustig blijven, voor je eigen veiligheid en dat van slachtoffers. Klinkt heel makkelijk gezegd maar zo werkt het en zo is het.
Nou ja gezien de staat van de auto die eruit getakeld is neem ik aan dat ze bewusteloos zijn geraakt
pi_206390507
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:29 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Jajajajaja.......
pi_206390520
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:30 schreef Muurbloem2001 het volgende:

[..]
Nou ja gezien de staat van de auto die eruit getakeld is neem ik aan dat ze bewusteloos zijn geraakt
Dat zal best, maar ik heb het nu even over eventuele omstanders die bij een ongeval dringend iemand uit een auto moeten krijgen. Dan moet je denken aan inderdaad onder water of bij brand. Als er geen directe noodzaak is om het slachtoffer uit de auto te krijgen dan kan je als omstander beter wachten op de hulpdiensten.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 19:36:32 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206390606
https://www.omroepbrabant(...)-weersomstandigheden
het is nu iig onderdeel van het onderzoek. we kunnen dan wel buienradar geschiedenis raadplegen , maar dat kan de politie natuurlijk ook.

Iig ben ik wel blij dat de politie net zo verbaasd was als wij dat een dergelijk ongeluk zolang onopgemerkt kan blijven, op zo'n plek, en dat niemand het op dat moment gezien had.
Weet je wat overigens wel heel wrang is? Als het een normale vermissing was van een volwassene, waarbij het niet echt bekend was waar ie heen ging toen ie voor het laatst gezien is, dan had deze auto er nog steeds gelegen. Je vraagt je dan af hoeveel wrakken er nog meer liggen in de waterpartijen langs de Nederlandse wegen...
Een gedicht over Maanvis
pi_206390628
Daarom iphone
pi_206390673
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:37 schreef Selenophilia het volgende:
Daarom iphone
Huh?
pi_206390718
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:36 schreef Maanvis het volgende:

Weet je wat overigens wel heel wrang is? Als het een normale vermissing was van een volwassene, waarbij het niet echt bekend was waar ie heen ging toen ie voor het laatst gezien is, dan had deze auto er nog steeds gelegen. Je vraagt je dan af hoeveel wrakken er nog meer liggen in de waterpartijen langs de Nederlandse wegen...
Er staat me nog iets bij van een dode die dagenlang in zijn auto in de middenberm van de A1 lag, zonder dat iemand het door had. Niet eens onder water. Gewoon in de middenberm.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206391749
Ik ga nav dit topic mijn zoon van 8 jaar die 1,42 meter is maar in een kinderstoel proppen.
Sorry jongen, die stoelverhoger mag niet meer van een mijnheer/mevrouw op Fok.

Diezelfde jongen is lid van de reddingsbrigade en had vanavond les. Daar hebben ze er ook aandacht aan besteed. In zijn groep niet heel uitgebreid want hallo 8 jaar, maar de oudere groep wel. Volgens mij trainen ze er ook op, auto te water.
  Manager PR/Moderator donderdag 20 oktober 2022 @ 20:31:18 #27
269689 crew  Viv
pi_206391764
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Huh?
iPhones kunnen tegenwoordig het alarmnummer bellen als ze detecteren dat je een ongeluk hebt. :) (Mits de telefoon het ongeluk doorstaan heeft.)

Kwam laatst in het nieuws dat dit systeem ook getriggerd wordt in bepaalde achtbanen, dus in pretparken heb je nu bordjes met het verzoek om je telefoon uit of op vliegtuigmodus te zetten. Technologische vooruitgang. :')
  donderdag 20 oktober 2022 @ 20:31:27 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206391769
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:23 schreef RAVW het volgende:

[..]
[..]
dit is dus al het bewijs dat jezelf niet eens weet over welke stoel het gaat ...over gordelverbinding het gaat
Maar komt mij wel even veroordelen over gezwets...

PS: ik ben BHVer en heb ook cursussen gehad van werk aan de weg en alles wat daar bij hoort.
Dus droom zelf even verder
Ja mijn papieren zijn nog geldig tot mid volgend jaar ..
Zelfs mijn VCA is nog 5 jaar geldig.
Dus mag ik dan uit enige ervaring spreken of moet ik het aan een huismoedertje over laten?
Jouw feestje joh, laat dan maar even een autostoel voor een 10-jarige zien die eigen gordels heeft die in het midden met 1 klik los gaan.

Want dit "huismoedertje" heeft niet alleen een kind van 11 maar ook autostoeltjes in huis.

Dus kom maar met een linkje naar een stoel voor een kind van 10 waarvan je de gordel in het midden met 1 klik los maakt, gezien jij daar als BHV'er zoveel verstand van hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206391783
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 20:31 schreef Viv het volgende:

[..]
iPhones kunnen tegenwoordig het alarmnummer bellen als ze detecteren dat je een ongeluk hebt. :) (Mits de telefoon het ongeluk doorstaan heeft.)

Kwam laatst in het nieuws dat dit systeem ook getriggerd wordt in bepaalde achtbanen, dus in pretparken heb je nu bordjes om je telefoon uit of op vliegtuigmodus te zetten. Technologische vooruitgang. :')
Oh handig
pi_206391909
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 20:31 schreef Viv het volgende:

[..]

Kwam laatst in het nieuws dat dit systeem ook getriggerd wordt in bepaalde achtbanen, dus in pretparken heb je nu bordjes met het verzoek om je telefoon uit of op vliegtuigmodus te zetten. Technologische vooruitgang. :')
Een beetje middenklasse auto heeft dat systeem al ruim 10 jaar
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206392033
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 20:40 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Een beetje middenklasse auto heeft dat systeem al ruim 10 jaar
Nee hoor, is zelfs niet eens toegestaan in Nederland, en gelukkig maar, want de meldkamer van 112 heeft wel wat beter te doen dan mensen die een slipcursus doen, in een achtbaan zitten, even stoer driften of gewoon een kleine aanrijding krijgen te beantwoorden :')

Systeem in de auto belt trouwens naar een meldkamer van een alarmdienst waar het automerk bij aangesloten is, die vragen je eerst uit, en bij geen antwoord door bijvoorbeeld veel G-krachten zal er een beoordeling worden gemaakt of het wordt doorgezet naar 112.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2022 20:50:03 ]
pi_206392100
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 20:48 schreef PS. het volgende:

[..]
Nee hoor, is zelfs niet eens toegestaan in Nederland, en gelukkig maar, want de meldkamer van 112 heeft wel wat beter te doen dan mensen die een slipcursus doen, in een achtbaan zitten, even stoer driften of gewoon een kleine aanrijding krijgen te beantwoorden :')

Systeem in de auto belt trouwens naar een meldkamer van een alarmdienst waar het automerk bij aangesloten is, die vragen je eerst uit, en bij geen antwoord door bijvoorbeeld veel G-krachten zal er een beoordeling worden gemaakt of het wordt doorgezet naar 112.

Ja dat inderdaad
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  donderdag 20 oktober 2022 @ 21:15:26 #33
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_206392368
quote:

[..]

Ik val hier middenin dus excuus als ik het verkeerd begrijp maar wat bedoel je met verboden? Zo'n e-call systeem in een auto of wat anders?

Want dit gebeurde vorige week nog: https://112twente.nl/nieu(...)zenveen-vrouw-gewond

quote:
De brandweer is opgeroepen om het slachtoffer te bevrijden. De melding kwam bij de meldkamer binnen via E-call.

Na een zoektocht van de hulpdiensten was het ongeval gebeurd aan de Veenweg in plaats van de Daarlerveenseweg. Na een uur was het slachtoffer uit de benarde positie bevrijd en is het slachtoffer (vrouw) overgebracht met ernstig letsel naar het ziekenhuis in Enschede
pi_206392420
quote:

[..]

Wie gaat er nou in een achtbaan zitten met z’n auto.
pi_206392461
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Er staat me nog iets bij van een dode die dagenlang in zijn auto in de middenberm van de A1 lag, zonder dat iemand het door had. Niet eens onder water. Gewoon in de middenberm.
Klopt die middenberm daar is wel heel erg breed en zeer dicht begroeid en het was 's avonds laat gebeurd dacht ik maar ook door niemand gezien
  donderdag 20 oktober 2022 @ 21:23:43 #36
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206392470
Sannes beste vriend krijgt doodsbedreigingen. Dafuq? :? o|O

quote:
Beste vriend van verongelukte Sanne wordt bedreigd: ‘Er is gezegd dat ze mijn zoontje moeten ontvoeren’

https://www.bd.nl/den-bos(...)-ontvoeren~a5749a4a/

== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206392475
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 21:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik val hier middenin dus excuus als ik het verkeerd begrijp maar wat bedoel je met verboden? Zo'n e-call systeem in een auto of wat anders?

Want dit gebeurde vorige week nog: https://112twente.nl/nieu(...)zenveen-vrouw-gewond
[..]

Klopt, maar die bellen niet rechtstreeks.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 21:26:46 #38
338319 ZarB
Piña colada
pi_206392503
Die foto van hen in de OP ;(
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  donderdag 20 oktober 2022 @ 21:29:05 #39
338319 ZarB
Piña colada
pi_206392527
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 21:23 schreef Andromache het volgende:
Sannes beste vriend krijgt doodsbedreigingen. Dafuq? :? o|O
[..]

Waarom blijft die man nou de media opzoeken? Ik vind hem een beetje een hoog "how can i make this about me" gehalte hebben.
pi_206392644
Weet je dat ook speculeren echt gevaarlijk kan zijn zowel mensen ook bedreigd kunnen worden. Evenals heeft echt geen zin om iemand zomaar verdacht te maken... geldt ook voor getuigen, familieleden, kennissen, vrienden die iemand kent die verongelukt is of heeft misdaan. We moeten iedereen respecteren zoals ze zijn. Ik heb echt heel veel respect voor de politie wat ze ook doen.
  Manager PR/Moderator donderdag 20 oktober 2022 @ 21:50:09 #41
269689 crew  Viv
pi_206392829
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 21:26 schreef ZarB het volgende:
Bij de herdenkingsplek (het Hebehuis) hangt die foto ook:

;(
pi_206393053
Mooie foto’s. ;( ;(
pi_206393403
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 21:26 schreef ZarB het volgende:
Zo :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206393472
Waarom is dit topic nog open?
  donderdag 20 oktober 2022 @ 22:54:36 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206393565
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 22:46 schreef potjecreme het volgende:
Zodat iedereen hier lekker kan kissebissen over weerapps, het ontbreken van vangrails, de politie die waardeloos werk verricht heeft, mensen die aan how can I make this about me doen, kinderzitjes, auto's die wel of niet vanuit achtbanen met de meldkamer bellen, etc. Oja en natuurlijk om te melden hoe ontdaan ze zijn over deze gebeurtenis.
Huilen dan.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 22:56:15 #46
338319 ZarB
Piña colada
pi_206393579
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 22:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zodat iedereen hier lekker kan kissebissen over weerapps, het ontbreken van vangrails, de politie die waardeloos werk verricht heeft, mensen die aan how can I make this about me doen, kinderzitjes, auto's die wel of niet vanuit achtbanen met de meldkamer bellen, etc. Oja en natuurlijk om te melden hoe ontdaan ze zijn over deze gebeurtenis.
Wat mag hier dan wel gezegd worden?
  donderdag 20 oktober 2022 @ 22:57:02 #47
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_206393589
quote:
Omdat je niet altijd alles strak moet reguleren.
Searchers after horror haunt strange, far places.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 23:13:13 #48
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206393740
Wat een lief stel was het O+

:'(
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  Manager PR/Moderator donderdag 20 oktober 2022 @ 23:15:36 #49
269689 crew  Viv
pi_206393765
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 22:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
O+

En omdat er de komende dagen/weken nog wel nieuwsberichten over zullen verschijnen.
pi_206393796
quote:
Ik ben wel benieuwd naar wanneer het dan precies op slot moest gaan volgens jou? Vraag dit gewoon uit nieuwsgierigheid.

Ze zijn gevonden ze zijn dood. Slotje?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2022 23:19:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')