SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
![]()
!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Zo lelijk dat het mooi is.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dat is een gave he.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
89-90Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Mooi, goede kans dat mijn schoonvader hem in handen heeft gehad, die zeefdrukte de sponsors voor alle Umbro shirts in de Eredivisiequote:
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik heb er gelukkig 1 in bezitquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mooi, goede kans dat mijn schoonvader hem in handen heeft gehad, die zeefdrukte de sponsors voor alle Umbro shirts in de Eredivisie.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Hansie er gelijk weer met gestrekt been inquote:
"Ik wilde gewoon m'n zegje doen over de journalisten"Wat een sneuheid. Hij is nog steeds boos.
![]()
"Ik vind dat we het als Ajax goed hebben gedaan met die band"
- "Er was wel kritiek op dat er een andere band over de One Love band heen zat. Wat vind je daarvan?"
"Ik heb dat geeneens gezien met welke band Dusan speelde. We hebben gedaan zoals de club dat aangaf"ALFREDED
![]()
![]()
Verlos die man uit zijn lijden voordat die echt een zenuwinzinking krijgtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:39 schreef Bugno3 het volgende:
"Ik vind dat we het als Ajax goed hebben gedaan met die band"
- "Er was wel kritiek op dat er een andere band over de One Love band heen zat. Wat vind je daarvan?"
"Ik heb dat geeneens gezien met welke band Dusan speelde. We hebben gedaan zoals de club dat aangaf"ALFREDED
RED ONS HENNIEGOD![]()
,,Het ging erover of ik wel of niet de baas ben. Ik was daar klaar mee. Ik wilde mijn zegje doen. Dat was voor mij het allerbelangrijkst. Dat het team boven alles gaat. En als je het gevoel hebt dat de pers je integriteit aantast, is het belangrijk om in te grijpen.”quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verlos die man uit zijn lijden voordat die echt een zenuwinzinking krijgt
Belangrijk. Deze man is niet goed hoor.![]()
Als je letterlijk gaat uitschrijven wat Ten Hag, vd Sar of Louis af en toe uitkramen dan krijg je ook dit soort ellende.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
,,Het ging erover of ik wel of niet de baas ben. Ik was daar klaar mee. Ik wilde mijn zegje doen. Dat was voor mij het allerbelangrijkst. Dat het team boven alles gaat. En als je het gevoel hebt dat de pers je integriteit aantast, is het belangrijk om in te grijpen.”
Belangrijk. Deze man is niet goed hoor.
Laten we niet doen alsof het niet eerder is voorgekomen dat een trainer uitvalt richting de pers en aangeeft dat er hij vindt dat de pers onzin schrijft. Nou prima. En weer verder.proberen is de eerste stap naar falen
Voetballers zijn over het algemeen niet zo slim. Groot hoofd of niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:32 schreef manny het volgende:
[..]
Als je letterlijk gaat uitschrijven wat Ten Hag, vd Sar of Louis af en toe uitkramen dan krijg je ook dit soort ellende.
Laten we niet doen alsof het niet eerder is voorgekomen dat een trainer uitvalt richting de pers en aangeeft dat er hij vindt dat de pers onzin schrijft. Nou prima. En weer verder.![]()
Dat is vorige week al gebeurt. Hoe nu verder?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verlos die man uit zijn lijden voordat die echt een zenuwinzinking krijgt![]()
Nou niet het sfeertje komen verpestenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:32 schreef manny het volgende:
[..]
Als je letterlijk gaat uitschrijven wat Ten Hag, vd Sar of Louis af en toe uitkramen dan krijg je ook dit soort ellende.
Laten we niet doen alsof het niet eerder is voorgekomen dat een trainer uitvalt richting de pers en aangeeft dat er hij vindt dat de pers onzin schrijft. Nou prima. En weer verder.![]()
Ik denk dat gemiddeld IQ en opleidingsniveau (van de speler zelf en zijn directe omgeving) niet bijster hoog is idd. Dat je dan ook nog in een wereld terecht komt met veel geld, journalisten met sluwe vragen en tegenwoordig social media waarop je makkelijk de fout in kan gaan.... het recept voor ellende.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voetballers zijn over het algemeen niet zo slim. Groot hoofd of niet.
Maar een gemiddelde kun je niet loslaten op een individu. Een puzzeltje dat Bergkamp in 20 seconden oplost zal voor Kuyt een eeuwig raadsel blijven en in de C jeugd van Top Oss lopen jongens rond die een meer genuanceerde mening kunnen geven over de situatie in Qatar dan pak em beet Promes of Karsdorp.proberen is de eerste stap naar falen
Sorry. Ik ga weer aan het werk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:20 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nou niet het sfeertje komen verpestenproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: