Ahhhh thanks!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:35 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ah, ik zal straks even voelen. Ik heb namelijk ook nog een bolletje Phil 3 liggen.
Rainbow is iets stugger maar scheelt niet veel. De glitter versie is wel veel stugger.
Phil 3 is ook wel superzacht. Rainbow is wat minder maar ik denk in vergelijking met de meeste katoen toch best zacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel grappig hoe mensen verschillen in garen ervaren
Ja het scheelt echt een boel, al heb ik het nog wel zwaar en moet ik wel echt vechten nog de hele tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:38 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen. Ik had deze dag de tandarts op het programma voor de kinderen. Eigenlijk niet zo leuk in de herfstvakantie. Gelukkig staan we ook altijd zo weer buiten.
Met de jongste cakejes gebakken en nu zijn ze ze aan het versieren.![]()
CotS, fijn dat slapen beter gaat. Dat is goed voor je hoofd.
Ja Phil 3 is nog zachter dan Catania naar mijn mening.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:56 schreef Patapon het volgende:
[..]
Phil 3 is ook wel superzacht. Rainbow is wat minder maar ik denk in vergelijking met de meeste katoen toch best zacht.
Volgende week ben ik vrij en ga ik ermee aan de slag, dan weet ik zeker hoe het voelt
Ik vind het knap hoe je telkens nieuwe smaken weet te verzinnenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:29 schreef Sarabi het volgende:
Net ons nieuwste bier kunnen voorproevenDat wordt wel wat
Hey lieve Dotquote:
O vervelend te horen. Hopelijk gaat het snel weer beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey lieve Dot
Het gaat het wat beter, maar ben nog erg labiel. Ik doe hard mijn best, maar ben kwetsbaar.
Lekker veel series kijken, kan weinig meer op het moment, en ondertussen een (wat ik mooi vind) mooie sjaal aan het breien in prachtige kleuren
Maar belangrijker, hoe gaat het met jou lieverd?
Dikke knuffel meisquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend te horen. Hopelijk gaat het snel weer beter.
Gaat met Henk niet goed. Maar laten we het hier maar niet over hebben is niet gezellig lezen voor de andere al die ellende. 😘
O allemaal leuke dingen doen en in het voor uitzichtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel meis
(en ik ben heel blij want het gaat een stuk beter! En mijn sjaalproject heeft nu voorrang in mijn hoofd. Lekker de televisie aan, Fok! erbij en breien. Blijer kun je mij niet maken. Ondertussen met mijn BFF een afspraak om binnenkort als mijn hobbykamer "verbouwd" is om daar samen te gaan legpuzzelen en een kerstkaartjesafspraak met een andere vriendin. Alles behalve zielig hier)
Och, vervelend voor 'm.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag de hele dag oppassen op kleindochter ( 8maanden is ze alweer)
Staat kleinzoon (13) ook huilend aan de deur dat hij zich niet lekker voelt
Dus die ligt ook op de bank hier. Even aankijken en in overleg met school misschien straks toch nog even laten gaan voor het afsluiten voor de vakantie.
Gezellig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag de hele dag oppassen op kleindochter ( 8maanden is ze alweer)
Staat kleinzoon (13) ook huilend aan de deur dat hij zich niet lekker voelt
Dus die ligt ook op de bank hier. Even aankijken en in overleg met school misschien straks toch nog even laten gaan voor het afsluiten voor de vakantie.
Kleinzoon is tegen 10 uur naar school gegaan had even geslapen en voelde zich weer goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:01 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Gezellig.En beterschap voor je kleinzoon. Hoe is het met de kleindochter? Maakt ze je huis al onveilig?
Altijd. Deur staat altijd voor ze openquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, vervelend voor 'm.Gelukkig kan 'ie ook bij je terecht.
Leuk om die ontwikkeling zo mee te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleinzoon is tegen 10 uur naar school gegaan had even geslapen en voelde zich weer goed.
Het is zo schatje echt een voorbeeldig meisje ze kruipt en probeert zich op te trekken. Denk dat het niet lang duurt voor ze gaat staan
Ja heel leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:13 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Leuk om die ontwikkeling zo mee te maken.En lief dat ze altijd welkom zijn.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:03 schreef Sumppi het volgende:
Ik leerde gister dat ridders helemaal niet vochten op grote paarden, maar dat ze op pony’s zaten tijdens toernooien. Nu stel ik me tijdens het kijken van de serie Merlin steeds voor hoe ze op pony’s rondhobbelen in plaats van op van die machtige paarden.
Ja, dat is zeker mooi. En niet zo vanzelfsprekend als je nu doet voorkomen, helaas. Daaromquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel leuk
En daar ben je oma voor he, van de week nog een hele avond en de halve nacht met oudste kleindochter zitten bellen en appen omdat die ergens mee zat.
Wel fijn dat ze je weten te vinden en met alles bij je komen als ze ergens mee zitten.
Jammer is dat, zouden velen bij geholpen zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:43 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker mooi. En niet zo vanzelfsprekend als je nu doet voorkomen, helaas. Daarom
Dat is een eind terug in de tijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:45 schreef Sumppi het volgende:
Gisteren had ik een lezing bij willen wonen over het jaar 1672, maar dat kwam helaas niet uit in de herfstvakantie. Zie ik net dat er vanavond een serie van Andere Tijden met Hans Goedkoop begint over dat jaar.
Ja, vervelend. Zelfs als ik geen plannen heb en toch thuis ben hou ik er niet van. Op zich wel een nette afbakening. Het is me vaak genoeg gebeurd dat er wordt gezegd dat iemand tussen 8.00 uur en 18.00 uur komt. Daar heb je wat aan. Of ze komen helemaal niet opdagen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wachten op een monteur is irritant. Hij kan tussen drie en zeven komen... en ondertussen wachten op Picnic
Super leuk! veel plezierquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een proeverij in de grootste bierwinkel van NL.
Vertellen over onze bierenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super leuk! veel plezier
Ga je zelf proeven of vertel je over je eigen bieren?
Leuk geniet er lekker van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Hey Child,:* ook al weer vroeg wakkerquote:
Nog wakkerquote:Op zondag 23 oktober 2022 05:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child,:* ook al weer vroeg wakker
O dat is niet goed, waarom neem je dan geen slaapmedicatie in?quote:
Om redenen waarbij ik denk dat iedereen over me heen tuimelt als ik die vertel. Het is gewoon zoquote:Op zondag 23 oktober 2022 05:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet goed, waarom neem je dan geen slaapmedicatie in?
Oke, goed dat je die bericht hebt gedaan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 05:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om redenen waarbij ik denk dat iedereen over me heen tuimelt als ik die vertel. Het is gewoon zomaakt niet uit. Hulpverleners hebben bericht
Ik denk beide. Hobbykamer wordt hem niet, maar ik heb een breiwerkje op de bank. Weet nog niet hoe ik deze dag ga doorkomenquote:Op zondag 23 oktober 2022 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, goed dat je die bericht hebt gedaan.
Ga je vandaag series kijken of handwerken?
Wat ben je aan het breien dan?quote:Op zondag 23 oktober 2022 05:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk beide. Hobbykamer wordt hem niet, maar ik heb een breiwerkje op de bank. Weet nog niet hoe ik deze dag ga doorkomen
Sjaalquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2022 05:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
SjaalBijna bij het rechttoe rechtaan stuk
maar de oogjes beginnen eindelijk klein te worden, dus ik ga nu eventjes liggen tot een uurtje of tien
Hoe was het gister?quote:
Top!quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja super
Zo'n 100 mensen laten proeven en 9 dozen verkocht dus was wel een succes
Jullie krijgen het echt druk. En dan staan zo de feestdagen nog voor de deur.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:34 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allebei
Nu even 1,5 week rust en dan gaan we weer ons nieuwe bier bottelen en weer het hele land door om te bezorgen.
Toch altijd fijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:07 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet zo vertellen waarom, maar karma is a bitch.
Netjesquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:17 schreef Sumppi het volgende:
En om mijn eigen karma op te krikken heb ik vanmorgen vroeg een tak, formaat klein boompje, van de weg gehaald en extra lang gewandeld met de hond.
Ik heb even voor je gekeken en moet je teleurstellenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:15 schreef Sarabi het volgende:
Heeft hier iemand toevallig een setje kattenogen over voor een gehaakte kat? Ik wil er gewoon voor betalen.
Ik vind overal alleen maar pakketen van heel veel oogjes en ik ga het hierna nooit meer nodig hebben dus vind het een beetje zonde.
Ik heb ooit eens dit gekregen:quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:15 schreef Sarabi het volgende:
Heeft hier iemand toevallig een setje kattenogen over voor een gehaakte kat? Ik wil er gewoon voor betalen.
Ik vind overal alleen maar pakketen van heel veel oogjes en ik ga het hierna nooit meer nodig hebben dus vind het een beetje zonde.
Die groene zouden perfect zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:39 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens dit gekregen:
[ afbeelding ]
Geen idee of je daar wat aan hebt. Ik doe er in elk geval niks mee. Er zitten alleen geen achterkantjes bij.
Dan stuur ik ze naar je op.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die groene zouden perfect zijn
Ik kan vast wel zelf iets maken aan de achterkant om ze vast te krijgen.
Daar hoef ik natuurlijk niks voor te hebben. Ik doe ze straks op de bus.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lieflaat maar weten of je er iets voor wilt hebben.
Super! Dan kan ik deze week nog een Halloween kat haken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:45 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Daar hoef ik natuurlijk niks voor te hebben. Ik doe ze straks op de bus.
Niet zo veel van 21.30 tpt 1.15. Daarna woelen,draaien,hoestenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder nachtHeb je überhaupt wel een beetje geslapen meid?
Ik kan niet slapen. Heb drie uur in bed gelegen, klaar wakker en heb het toen opgegeven. Komende nacht weer slaapmedicatie en overleggen met mijn begeleider (hij heeft bericht). Dit soort nachten zijn zo eindeloos een eenzaam vooral. irl zie ik niet zoveel mensen, maar heb wel de hele dag door contact met mensen via WhatsApp en Fok en Reddit, maar iedereen slaapt. Er moet wel een oplossing komen voor dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo veel van 21.30 tpt 1.15. Daarna woelen,draaien,hoesten
En jij. Jij ben er ook weer vroeg bij.
Ik heb mij net even met vicks ingesmeerd en ga zo even op de bank liggen tv kijken.
Nadeel is dat ik nu niet naar het ziekenhuis kan.
Thnx 😘quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen. Heb drie uur in bed gelegen, klaar wakker en heb het toen opgegeven. Komende nacht weer slaapmedicatie en overleggen met mijn begeleider (hij heeft bericht). Dit soort nachten zijn zo eindeloos een eenzaam vooral. irl zie ik niet zoveel mensen, maar heb wel de hele dag door contact met mensen via WhatsApp en Fok en Reddit, maar iedereen slaapt. Er moet wel een oplossing komen voor dit.
Gelukkig gaat het betreft stemming en dingen zien beter, zelfs wel goed, alleen ik slaap niet meer... en dit moet wel veranderen.
Vervelend dat je zo ziek bent meid en dat je niet naar Henk kan. Je bent echt op het meest ongunstige moment ziek geworden. Logisch, je weerstand en stress gaan niet samen. Ik hoop dat je snel opknapt en je weer wat beter voelt en wat rust hebtHeel erg veel sterkte lieverd
Ik heb 'm ook net ingepland, was een beetje puzzelen met wanneer ik 'm deed, want veel dingen gepland en meestal ben ik de dag er na wat zwabberig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Afspraak voor herhaalprik gemaakt. Man en ik kunnen allebei op dezelfde tijd, helemaal makkelijk
Ik heb wel net een van mijn zwaardere menstruatiedagen dan...dus ben wel benieuwd of dat nog effect heeft. Maar goed mijn man is er bij mocht ik flauwvallenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterkte Dot en ChildHopelijk snel wat verbetering in de situaties.
[..]
Ik heb 'm ook net ingepland, was een beetje puzzelen met wanneer ik 'm deed, want veel dingen gepland en meestal ben ik de dag er na wat zwabberig.
Klinkt als een goed plan, hopelijk kom je snel weer in je slaapritme.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plan van aanpak is dat ik de komende drie dagen heel veel versuffende pillen slik, overdag en in de avond, zodat ik weer in een slaapritme kom. Met de opdr. lekker onder mijn dekbedje op de bank te zitten overdag en series kijken. Dus dat gaan we doen
Ik zit in het UMCG, daar zijn ze super geduldig en alles wordt gedubbelcheckt door de docent. Nog nooit wat mis gegaanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:42 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Wij hebben ook zo’n goede, vriendelijke tandarts en mondhygiëniste. Ik mag morgen.
Lekker is dat als kinderen nog buiten spelen. Zie je tegenwoordig te weinig.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:27 schreef Sumppi het volgende:
M’n oudste heeft vandaag de hele middag buiten gespeeld met mijn voorleeskindje (peuterjongetje uit Oekraïne). Echt zo lief samen.![]()
Het was heerlijk weer om buiten te zitten en te kletsen met andere ouders. Ik heb leuke mensen leren kennen vandaag.
Uhm, sowieso breien een mijn sjaal. En bezig met Sophia's Universe haken. En misschien een beetje tekenen/kleurenquote:
Nog heel wat op de planning staan dusquote:Op donderdag 27 oktober 2022 07:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm, sowieso breien een mijn sjaal. En bezig met Sophia's Universe haken. En misschien een beetje tekenen/kleuren
Weet niet of alles lukt. Ik wil gewoon lekker boven zitten en aanlummelen Ik heb eindelijk goed geslapen, dus wil wat inhalenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog heel wat op de planning staan dus
Een hobby hoef je toch niet in te halen? Gewoon lekker doen wanneer het kan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 07:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet niet of alles lukt. Ik wil gewoon lekker boven zitten en aanlummelen Ik heb eindelijk goed geslapen, dus wil wat inhalen
Nee kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een hobby hoef je toch niet in te halen? Gewoon lekker doen wanneer het kan.
Heerlijk lummelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 07:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet niet of alles lukt. Ik wil gewoon lekker boven zitten en aanlummelen Ik heb eindelijk goed geslapen, dus wil wat inhalen
Lummelen en een beetje knutselen, heerlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 07:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is het vollemaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:36 schreef Sumppi het volgende:
Mensen hier in rep en roer. Er wandelt een wolf net buiten het dorp.
Spannend. Heb je hem al gezien?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:36 schreef Sumppi het volgende:
Oh joh, vlak bij ons huis.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:36 schreef Sumppi het volgende:
Hoe gaafquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:36 schreef Sumppi het volgende:
Lekker rustig thuis knutselenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen niet naar de KreaDoe
Wel lekker knutselen in huis
Alleen wel stom dat mijn hoofd het niet toelaat
Maar het leven is wat het is, ik ben weer rustig en gelukkig en dat is ook veel waard. Dus nait soezen en een leuke dag thuis maken
Prachtige kop! En ook wel een eerbetoon aan Liotta, die dit jaar is overleden.quote:
Nee, wie weet. Ik loop veel met de hond daar waar de wolf is gezien. Het is hier de straat uit en voor de deur. Ik kom er ook vaak reeën tegen en natuurlijk schapen. Nog wel.quote:
Ja we waren best in shock toen hij overleedquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:42 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Prachtige kop! En ook wel een eerbetoon aan Liotta, die dit jaar is overleden.
Omdat is ook mooi reeen tegenkomen. Wie weet kom je de wolf ook nog tegen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:48 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Nee, wie weet. Ik loop veel met de hond daar waar de wolf is gezien. Het is hier de straat uit en voor de deur. Ik kom er ook vaak reeën tegen en natuurlijk schapen. Nog wel.![]()
Ik vind het wel mooi dat er een wolf leeft, maar daar denkt lang niet iedereen zo over.
Ik las in het nieuws dat er een lezing over de wolf in Drenthe is afgelast, omdat de organisatoren werden bedreigd.
Morguh Child. Good luck 😘quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 06:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
We gaan weer even streng met schermen zijn omwille het slapen. Laptop tot 8.00 uur, tien tot half elf. twaalf tot één en drie tot half vier.
Daartussen een offline leven
En in de laptop uit. Serie kijken mag op de televisie met een breiwerkje of kleuren (of haken). Half negen tv-programma en telefoon uit. En na het tv-programma helemaal geen scherm meer.
Nog steeds erg veel scherm, maar veel minder online interactie. Veel meer rust. Het was en een serie en een forum, reddit en whatapps en facebook... Erg veel prikkels. Nu heb ik dat niet meer. Als ik 's avonds een serie op heb staan mag ik of puzzelen, of kleuren of handwerken. Rust. En om half tien/tien uur (afhangend van de televisie) ga ik gewoon lekker lezen.
Eens een weekje proberen
Thnx.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:18 schreef Sumppi het volgende:
Spannende dag weer Dotteke. Het zou mooi zijn als hij die drain niet meer nodig heeft. Sterkte!
Ga je vandaag nog naar buiten om wat zonnestralen mee te pakken?
Ja, belachelijk. Er zou een excursie zijn en een lezing door Cees van Kempen. Hartstikke interessant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat is ook mooi reeen tegenkomen. Wie weet kom je de wolf ook nog tegen.
Het wordt met de dag gekker in Nederland. Overal worden mensen voor bedreigd. Te zot voor woorden.
Wat triestquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Er zou een excursie zijn en een lezing door Cees van Kempen. Hartstikke interessant.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat triest![]()
Nou vaccinatie zit er weer in.
Klopt ja, ik had zelfs dezelfde dag nog gekund toen ik 'm plande.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig erg snel terecht
Hey Summpi.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 07:25 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen.![]()
Dotteke, hoe is het met de operatie gegaan?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Summpi.
goed, ze hebben de darm gehecht, hij heeft nu veel pijn. En aangezien hij dicht bij de anus binnen in gehecht heeft kan ik mij dat goed voorstellen. Het is een beetje dubbel. Doordat die darm gehecht is is hij weer een stapje vooruit. 😘In zijn pijn en hoe hij zich voelde is hij weer twee stappen achteruit 😢
Wat goed van je zoonquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:18 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb de hele morgen in de sporthal doorgebracht bij wedstrijden van m'n zoon. Daarna door naar de bakker voor iets lekkers om te vieren dat het zo'n leuke, sportieve ochtend was. Belangrijkst en het mooist was dat hij gegaan is en wedstrijden heeft gespeeld (vriendschappelijk). Hij heeft daar grote moeite mee en wil niet falen, waardoor hij zulke momenten het liefst uit de weg gaat. Hij had het heel erg leuk en aan het eind bleek dat hij derde in de ene groep en eerste in de andere groep is geworden. Mooie ervaring rijker.![]()
En nu zit m'n hoofd vol door de twee meiden die ik mee had en die me geen seconde met rust lieten. Ik heb tigduizendmiljoen vragen beantwoord in 3 uur tijd.Ik heb ze nu gevraagd me even met rust te laten.
Gelukkig een stapje vooruit, maar wat erg dat hij zoveel pijn heeft. Heel erg veel sterkte voor julliequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Summpi.
goed, ze hebben de darm gehecht, hij heeft nu veel pijn. En aangezien hij dicht bij de anus binnen in gehecht heeft kan ik mij dat goed voorstellen. Het is een beetje dubbel. Doordat die darm gehecht is is hij weer een stapje vooruit. 😘In zijn pijn en hoe hij zich voelde is hij weer twee stappen achteruit 😢
Oef klinkt als een heel pittige ochtend. Wel leuk! knuffelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:18 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb de hele morgen in de sporthal doorgebracht bij wedstrijden van m'n zoon. Daarna door naar de bakker voor iets lekkers om te vieren dat het zo'n leuke, sportieve ochtend was. Belangrijkst en het mooist was dat hij gegaan is en wedstrijden heeft gespeeld (vriendschappelijk). Hij heeft daar grote moeite mee en wil niet falen, waardoor hij zulke momenten het liefst uit de weg gaat. Hij had het heel erg leuk en aan het eind bleek dat hij derde in de ene groep en eerste in de andere groep is geworden. Mooie ervaring rijker.![]()
En nu zit m'n hoofd vol door de twee meiden die ik mee had en die me geen seconde met rust lieten. Ik heb tigduizendmiljoen vragen beantwoord in 3 uur tijd.Ik heb ze nu gevraagd me even met rust te laten.
Het was heel leuk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:51 schreef Sumppi het volgende:
Leuk, gefeliciteerd met de tweede plek!
Geweldig leuk bedacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het was heel leuk.
Je moest opschrijven hoeveel heksen, spinnen, pompoenen, spoken en spookhuizen je schoot.
Ronde 5 was maal 2 en ronde 10 maal 3
Daarna werd er met een dobbelsteen gegooid voor de puntentelling.
Ik had er 53. 1 punt meer dan de voorzitter met een pijl door zijn hoofd. Halloween hé.
Ja, ze zijn lekker gaan spelen en daarna ben ik met de middelste gaan fietsen. Gelijk wat ideeën opgedaan voor de feestdagen in de speelgoedwinkel en we hebben boodschappen gedaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat goed van je zoonFijn dat het een positieve ervaring werd.
En heb je al wat rust gekregen?
Wat heb je toch een druk leven. Echt respect voor hoe je dat doetquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:46 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, ze zijn lekker gaan spelen en daarna ben ik met de middelste gaan fietsen. Gelijk wat ideeën opgedaan voor de feestdagen in de speelgoedwinkel en we hebben boodschappen gedaan.
Nu ga ik pastasalade maken.![]()
Hoe was jouw dag?
De kinderen maken het vooral druk samen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat heb je toch een druk leven. Echt respect voor hoe je dat doet
Mijn man was eindelijk weer eens een middagje het huis uit, was wel weer eens fijn. Echt alleen thuisquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:46 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, ze zijn lekker gaan spelen en daarna ben ik met de middelste gaan fietsen. Gelijk wat ideeën opgedaan voor de feestdagen in de speelgoedwinkel en we hebben boodschappen gedaan.
Nu ga ik pastasalade maken.![]()
Hoe was jouw dag?
Snap ik, toch doe ik het je niet naquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:33 schreef Sumppi het volgende:
[..]
De kinderen maken het vooral druk samen.![]()
Vannacht een uurtje langer slapen.
Het is weekend. Dus prima bestedingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn man was eindelijk weer eens een middagje het huis uit, was wel weer eens fijn. Echt alleen thuis
Maar de tijd niet nuttig besteedIk heb een paar uur Stardew Valley gespeeld, erg verslavend.
Dat is waarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is weekend. Dus prima besteding
Hahaha succesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is waar
Morgen alleen eerst even haken voordat ik ga gamen. Anders komt de Halloween kat niet op tijd af
Super dat je het zo naar je zin hebt gehad. Die miniatuurhuisjes zijn leuk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, terug van de Kreadoe en kon meteen aanschuiven bij het avondeten bij terugkomst.![]()
Bob Ross-workshop gedaan, dat was echt superleukHet lijkt ook gewoon ergens op
![]()
Verder niet heel veel naar mijn smaak gezien, wel een pakketje voor zo'n miniatuurhuisje meegenomen om te proberen.
Wauw!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, kiek dan.![]()
[ afbeelding ]
Wow! Looking goodquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Weet wel dat hij nog veel oijn heeft en zijn maag niet goed op voedsel reageerd 😢quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:13 schreef Sumppi het volgende:
Meh, hopelijk wordt het snel beter. Wanneer weten ze of deze operatie geslaagd is en de sponsdrain niet meer nodig?
Ik durf het bijna niet te zeggen. Lijk wel zo klager. Maar vanmiddag naar de HAP geweest sinds gisteren zeer ookg HA kon niets zien. Hele nacht wakker van dat fuck oog. Toen ineens kon ik er geen licht meer aan hebben. Nu blijk ik een ontsteking aan het oog te hebben die diep zit. Antibiotica druppels gekregen als het morgen niet minder is moet ik bellen en naar de hap bellen dan moet ik naar een oogarts. De antibiotica voor de bronchitus begint aan te slaan denk ik. Hoesten is iets minderquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig een stapje vooruit, maar wat erg dat hij zoveel pijn heeft. Heel erg veel sterkte voor jullie
En hoe gaat het met jou? Ben je weer een beetje beter?
Geen idee. Denk pas over een paar maanden. De darm heeft een paar maanden nodig om te helen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:13 schreef Sumppi het volgende:
Meh, hopelijk wordt het snel beter. Wanneer weten ze of deze operatie geslaagd is en de sponsdrain niet meer nodig?
Dikke knuffel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen. Lijk wel zo klager. Maar vanmiddag naar de HAP geweest sinds gisteren zeer ookg HA kon niets zien. Hele nacht wakker van dat fuck oog. Toen ineens kon ik er geen licht meer aan hebben. Nu blijk ik een ontsteking aan het oog te hebben die diep zit. Antibiotica druppels gekregen als het morgen niet minder is moet ik bellen en naar de hap bellen dan moet ik naar een oogarts. De antibiotica voor de bronchitus begint aan te slaan denk ik. Hoesten is iets minder
Mooie foto zeg 👍🏻quote:
En jij noemt jezelf een klager? Dat is hartstikke heftig meid! Kom op, niet jezelf zo omlaag halen hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen. Lijk wel zo klager. Maar vanmiddag naar de HAP geweest sinds gisteren zeer ookg HA kon niets zien. Hele nacht wakker van dat fuck oog. Toen ineens kon ik er geen licht meer aan hebben. Nu blijk ik een ontsteking aan het oog te hebben die diep zit. Antibiotica druppels gekregen als het morgen niet minder is moet ik bellen en naar de hap bellen dan moet ik naar een oogarts. De antibiotica voor de bronchitus begint aan te slaan denk ik. Hoesten is iets minder
Thnx. 😘quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf een klager? Dat is hartstikke heftig meid! Kom op, niet jezelf zo omlaag halen hoorJIJ BENT BELANGRIJK. En je bent hartstikke ziek, hebt hartstikke veel zorgen. Veeg dat niet onder het vloerkleed. Ja, er zal altijd iemand zijn die zieker is, er altijd altijd iemand zijn die zieliger is; maar dat maakt jouw leed niet minder! En dat maakt jou niet minder ziek nu. Dus hups, liever voor jezelf zijn
Haha tof, een echte Bob Ross reproductie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Vervelendquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even klagen. Ik heb donderdag mijn medicijninjectie gehad en de eerste dagen tril , beef, ik zo ontzettend. Ik heb nu drie uur geprobeerd te haken, maar de naald valt telkens uit mijn handen. Geen doen
Drie á vier dagen. Alleen het is zo heftig dat het gewoon pijn doet in mijn handen, benen en tenenquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vervelendwanneer trekt het meestal weg?
Ik kom garen te kortdus de kat gaat niet klaar zijn voor Halloween. Nouja de kat wel maar zijn toverketel niet, jammer.
Lief maar niet nodig, heb al een nieuw bolletje besteldquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Drie á vier dagen. Alleen het is zo heftig dat het gewoon pijn doet in mijn handen, benen en tenen
Welk merk en welke kleur? Ik kan wel even voor je kijken of ik het heb
Okequote:Op zondag 30 oktober 2022 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief maar niet nodig, heb al een nieuw bolletje besteldzal alleen helaas morgen nog niet binnen zijn.
Stom dat het zo heftig nu is bij jou. Hopelijk trekt het snel weg. En tot die tijd maar lekker series kijken?
Ik doe aan Sint-Maarten. Met Halloween doe ik de deur niet open. 1x snoep uitdelen vind ik genoeg #azijnzeikerquote:
Terecht.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe aan Sint-Maarten. Met Halloween doe ik de deur niet open. 1x snoep uitdelen vind ik genoeg #azijnzeiker
Hier worden allebei niet gevierd door kinderen aan de deurquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe aan Sint-Maarten. Met Halloween doe ik de deur niet open. 1x snoep uitdelen vind ik genoeg #azijnzeiker
Gelukkig maarquote:
Hier is geen Halloween qua viering. Kleuter wilde wel graag, maar heb uitgelegd dat wij 1x langs de deuren gaan met snoep, met Sint Maarten dus.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Vind het nogal zuur van mezelf, alleen met Sint Maarten ben ik al tegen de dertig euro kwijt aan snoepjes voor de koters, kinderrijke buurt, en dat doe ik met liefde, maar niet twee keer in twee weken tijd
Wel jammer eigenlijk. Ik heb heel goede herinneringen aan Sint-Maartenquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier worden allebei niet gevierd door kinderen aan de deurideaal.
Ja daaromquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier is geen Halloween qua viering. Kleuter wilde wel graag, maar heb uitgelegd dat wij 1x langs de deuren gaan met snoep, met Sint Maarten dus.
Als Halloween ooit populairder wordt dan wisselen we SM wel in. 2x in 2 weken tijd slaat nergens op.
En dan in het weekend erna Sinterklaas intocht. Kinderen kunnen wel gek worden.
A getsie Child. Lekker op tijd onder de wol. Voor nu met een dekentje op de bank serietje kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben ziek geworden van de vaccinatie. Enorme klieren en geen stem en koorts, Bleh. Beetje zelfmedelijden. Lekker een pot van mijn lievelingsthee maken zo, dat heb ik wel verdient
Dank ej wel, zit inderdaad met een serie en pot thee. Komt wel goed. Beter ziek van de vaccinatie dan van de covid zullen we maar zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A getsie Child. Lekker op tijd onder de wol. Voor nu met een dekentje op de bank serietje kijken.
Beterschap 😘
Dat is zeker waar. Geniet van je serie en je thee. Doe niet te veel anders slap je straks weer niet. 😉quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank ej wel, zit inderdaad met een serie en pot thee. Komt wel goed. Beter ziek van de vaccinatie dan van de covid zullen we maar zeggen
Ik doe mijn best, geen eens zin in breien op de bank, dus komt wel goed. Lekker rond een uurtje of elf mijn nestje inquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Geniet van je serie en je thee. Doe niet te veel anders slap je straks weer niet. 😉
Ja op die manier vierden we vroeger ook Halloweenquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel jammer eigenlijk. Ik heb heel goede herinneringen aan Sint-Maarten
Halloween deed ik in mijn studententijd, goed excuus om verkleed je lam te zuipen
Ik heb met beide helemaal niets.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:20 schreef Sumppi het volgende:
Ik hoop niet dat Sint Maarten ooit vervangen wordt door Halloween. Heel goed dat je voor Sint Maarten kiest CotS!![]()
En beterschap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was even mijn hart luchten, ik los dit wel op. Don't worry
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:59 schreef Sarabi het volgende:
CotS dit is niet jouw probleemjij hoeft dit niet op te lossen.
Focus je asjeblieft op jezelf en ga nog even leuke series kijken en dab lekker slapen.
Wat Sarabi zegt. Sterkte CotS.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:59 schreef Sarabi het volgende:
CotS dit is niet jouw probleemjij hoeft dit niet op te lossen.
Focus je asjeblieft op jezelf en ga nog even leuke series kijken en dab lekker slapen.
Die kan elk moment komen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:05 schreef Sumppi het volgende:
Hopelijk komt je behandelaar vroeg op de dag..
Ja, maar nu ben ik wel over mijn slaap heen. Lig nu gewoon lekker onder mijn dekbed op de bank met mijn laptop op mijn schoot. Lekker muziek luisteren en series kijken en Fokken en Redditquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:50 schreef Sumppi het volgende:
Gelukkig.
Ik heb trouwens dit weekend ‘De Bullet Journal Methode’ gelezen van bedenker Ryder Carroll. Ik had me daar nooit in verdiept, maar ben gewoon begonnen na de BJ van een vriendin te hebben bekeken. Nu toch wel nuttige tips opgepikt waar ik wat mee kan. Al lijkt het ook wel op een zelfhulpboek en daar heb ik de schurft aan.
Ik denk dat het instructiefilmpje van Ryder Carroll (YouTube) ook prima is. Wat ik er nu uit heb gehaald is dat ik niet meer een maand vooruit ga werken, omdat ik nu soms dingen niet kwijt kan en op andere dagen lege ruimte heb. Daarnaast dat het bijhouden van een maandlog en daglog toch wel handig kan zijn voor me en wat ik daar dan in kan bijhouden. Het boek gaat uitgebreid in op hoe je je grote en kleine doelen kunt aanpakken, waarbij het wel wat de kant van zelfhulp opgaat. Dat je van reactiviteit naar intentioneel leven gaat, etc. Ik heb het boek geleend bij de bibliotheek.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben ik wel over mijn slaap heen. Lig nu gewoon lekker onder mijn dekbed op de bank met mijn laptop op mijn schoot. Lekker muziek luisteren en series kijken en Fokken en Reddit
Is dat boek wat? Ik kijk even op kobo+, ik mag hem niet kopen van mezelf, maar lezen lijkt me wel interessant. Al heb ik geen doel met mijn bujo, vind het gewoon leuk om te doen en mijn doel is plezier en ontspanning
Duimpje omlaag. Heb je een ander vaccin gekregen dan de vorige keren?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jippie, volgens mij ben ik allergisch voor de prik. Mijn arm jeukt, brandt, doet pijn... Ik heb er maar een coolpack op gelegd
En streamen 😉 doe je weer niet teveel?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben ik wel over mijn slaap heen. Lig nu gewoon lekker onder mijn dekbed op de bank met mijn laptop op mijn schoot. Lekker muziek luisteren en series kijken en Fokken en Reddit
Is dat boek wat? Ik kijk even op kobo+, ik mag hem niet kopen van mezelf, maar lezen lijkt me wel interessant. Al heb ik geen doel met mijn bujo, vind het gewoon leuk om te doen en mijn doel is plezier en ontspanning
Nee, vreemd he!quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:33 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Duimpje omlaag. Heb je een ander vaccin gekregen dan de vorige keren?
Ik zit niet meer in EJVJL. Boeit me op het moment niet. Op het moment kijk ik van alles en nog watquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En streamen 😉 doe je weer niet teveel?
Het scheelt mij leeswerk in boeken eroverquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:43 schreef Sumppi het volgende:
Oja en nu hou ik erover op.
Zelfs in geschreven tekst gebruik ik stopwoorden.![]()
Wat een cutiepie! Niks jammer aan! Gewoon goed gelukt en lief die ketel komt wel. Volgend jaar weer Halloweenquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de toverketel maar die komt later.
Wat een snoeppiequote:Op maandag 31 oktober 2022 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Die is leuk!!! Hoe heb je die oogjes nu vast gekregen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook helemaal geen knutselboek.quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het scheelt mij leeswerk in boeken eroveren ik kan niet zo goed knutselboeken lezen, lees een halve pagina en denk dan verdorie ik ga DOEN
Dat boek gaat dus precies over wat ik samen met mijn behandelaar probeer te verminderen bij mijquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:52 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen knutselboek.De bedenker heeft een systeem bedacht om alle gedachten, ingevingen, projecten, doelen, afspraken, enz. op te kunnen schrijven en ermee te kunnen werken zonder dat het een zooi wordt in de BJ of je hoofd. Zijn BJ is heel overzichtelijk zonder poespas. Het boek stond ook bij ‘Timemanagement’ en niet bij de knutselafdeling.
Nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:13 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Die is leuk!!! Hoe heb je die oogjes nu vast gekregen?
Snap ik! De schrijver zegt ook: voorkom dat je een soort informatieverzamelwoede krijgt. Rommella-collecties, trivia. Zo was ik begonnen met bijhouden met welke films ik had gekeken, maar daar doe ik niets constructiefs mee. Zo’n verzameling.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat boek gaat dus precies over wat ik samen met mijn behandelaar probeer te verminderen bij mijmijn 23 lijsjtes zijn wat overdreven, en ik wil juist meer poespas, maar daar faal ik in. Ik loop wel vreselijk achter met mijn bujo. Denk gewoon in november opnieuw te beginnen, morgen dus. In oktober had ik andere dingen aan mijn hoofd. Nu heb ik er wel weer zin in
Morguh Child. Fijn te lezen 😘quote:Op dinsdag 1 november 2022 06:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieve mensen
Hier is iemand weer de oude. Alleen nog een jeukende bult.
Lekker aan het haken. Straks naar de mondhygiënist.
Heb er geen last van eerlijk gezegd. Kwa slapen wel met eten zat gisteren al om 15.30 uur warm te eten 🤣quote:Op dinsdag 1 november 2022 06:39 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb al een rondje met de hond gelopen. Wintertijd zit nog niet in m’n systeem. Gisteravond viel ik ook al bijna in slaap tijdens het kijken van een serie en dat met maar een uurtje verschil.
Hoelaar gaat het gebeuren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:24 schreef Sarabi het volgende:
Even een vraagje wat jullie hier van vinden. Maar in een spoiler vanwege herkenbare dingen.Daar zou ik persoonlijk niet heen gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Even een vraagje wat jullie hier van vinden. Maar in een spoiler vanwege herkenbare dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:46 schreef Sumppi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
Even een vraagje wat jullie hier van vinden. Maar in een spoiler vanwege herkenbare dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die schrijver wil dus dat ik niet doe wat ik leuk vindquote:Op dinsdag 1 november 2022 06:37 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Snap ik! De schrijver zegt ook: voorkom dat je een soort informatieverzamelwoede krijgt. Rommella-collecties, trivia. Zo was ik begonnen met bijhouden met welke films ik had gekeken, maar daar doe ik niets constructiefs mee. Zo’n verzameling.
En goedemorgen. Fijn dat je je weer beter voelt.![]()
Ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 1 november 2022 06:39 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb al een rondje met de hond gelopen. Wintertijd zit nog niet in m’n systeem. Gisteravond viel ik ook al bijna in slaap tijdens het kijken van een serie en dat met maar een uurtje verschil.
We zijn om 14u getrouwd.quote:
🎂💐 straks de huwelijksnacht inquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We zijn om 14u getrouwd.Daarna met het kleine groepje ergens gaan zitten voor koffie en taart en nu weer lekker thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We zijn om 14u getrouwd.Daarna met het kleine groepje ergens gaan zitten voor koffie en taart en nu weer lekker thuis.
Hoezo straks.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
🎂💐 straks de huwelijksnacht in
Mooie dag gehad?
Fijn dat het mooi wasquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo straks.![]()
En was mooi zo.Weinig poespas.
De nacht moet nog beginnen 😮quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo straks.![]()
Fijnquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo straks.![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat leuk zo! Die lampjes erbij maken het af! Hoe groot is hij ongeveer?
Die is groter dan ik dacht!quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
De kat is met hoed ongeveer 20cm
Ik duim voor je meid!quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:18 schreef Sarabi het volgende:
De verkoop van ons nieuwe bier is officeel begonnen, hij staat in de webshop. Duimen jullie dat de verkoop goed gaat?Dan kunnen we in het nieuwe jaar weer verder brouwen.
Ik sta er ook elke keer van te kijken, terwijl al haar patronen en beetje hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die is groter dan ik dacht!
Thanks! En ik probeer ook echt niet het bier aan jullie te verkopen hoor, maar het is altijd spannend dus fijn als ik het hier kwijt kanquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik duim voor je meid!
Ben erg nieuwsgierig, alleen lust helaas echt geen bier, maar ik hoop dat je veel post-Halloween-katers veroorzaakt
Ja snap ik!quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik sta er ook elke keer van te kijken, terwijl al haar patronen en beetje hetzelfde zijn
[..]
Thanks! En ik probeer ook echt niet het bier aan jullie te verkopen hoor, maar het is altijd spannend dus fijn als ik het hier kwijt kan
Erg leuk geworden! En wat heb je die ketel snel af!quote:
Fijn! Hopelijk krijg je niet te veel lastquote:Op woensdag 2 november 2022 10:37 schreef Sumppi het volgende:
Nou, mijn vaccin zit er ook weer in. Het maken van een afspraak was niet nodig.
Hahahha ik heb nu enorm herfstgevoel en feestdagengevoel. Komt ook doordat alles hier staatquote:Op woensdag 2 november 2022 09:24 schreef Sumppi het volgende:
Lekker bezig CotS.
[..]
Erg leuk geworden! En wat heb je die ketel snel af!![]()
Ik heb me zojuist opgegeven voor het knutselen van lampionnen op school. Druk weekje met Sint Maarten en de dag erna al de intocht van Sint. Het is vandaag echt herfstweer hier, eindelijk. Ik ben in m’n hoofd nog helemaal niet toe aan Sinterklaas en dergelijke. Voor m’n gevoel is het schooljaar net begonnen en de zomer net voorbij.![]()
En dan heeft CotS het al over meezingen met kerstliedjes.
Hopelijk reageer je beter dan ikquote:Op woensdag 2 november 2022 10:37 schreef Sumppi het volgende:
Nou, mijn vaccin zit er ook weer in. Het maken van een afspraak was niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |