Ahhhh thanks!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:35 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ah, ik zal straks even voelen. Ik heb namelijk ook nog een bolletje Phil 3 liggen.
Rainbow is iets stugger maar scheelt niet veel. De glitter versie is wel veel stugger.
Phil 3 is ook wel superzacht. Rainbow is wat minder maar ik denk in vergelijking met de meeste katoen toch best zacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel grappig hoe mensen verschillen in garen ervaren
Ja het scheelt echt een boel, al heb ik het nog wel zwaar en moet ik wel echt vechten nog de hele tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:38 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen. Ik had deze dag de tandarts op het programma voor de kinderen. Eigenlijk niet zo leuk in de herfstvakantie. Gelukkig staan we ook altijd zo weer buiten.
Met de jongste cakejes gebakken en nu zijn ze ze aan het versieren.![]()
CotS, fijn dat slapen beter gaat. Dat is goed voor je hoofd.
Ja Phil 3 is nog zachter dan Catania naar mijn mening.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:56 schreef Patapon het volgende:
[..]
Phil 3 is ook wel superzacht. Rainbow is wat minder maar ik denk in vergelijking met de meeste katoen toch best zacht.
Volgende week ben ik vrij en ga ik ermee aan de slag, dan weet ik zeker hoe het voelt
Ik vind het knap hoe je telkens nieuwe smaken weet te verzinnenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:29 schreef Sarabi het volgende:
Net ons nieuwste bier kunnen voorproevenDat wordt wel wat
Hey lieve Dotquote:
O vervelend te horen. Hopelijk gaat het snel weer beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey lieve Dot
Het gaat het wat beter, maar ben nog erg labiel. Ik doe hard mijn best, maar ben kwetsbaar.
Lekker veel series kijken, kan weinig meer op het moment, en ondertussen een (wat ik mooi vind) mooie sjaal aan het breien in prachtige kleuren
Maar belangrijker, hoe gaat het met jou lieverd?
Dikke knuffel meisquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend te horen. Hopelijk gaat het snel weer beter.
Gaat met Henk niet goed. Maar laten we het hier maar niet over hebben is niet gezellig lezen voor de andere al die ellende. 😘
O allemaal leuke dingen doen en in het voor uitzichtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel meis
(en ik ben heel blij want het gaat een stuk beter! En mijn sjaalproject heeft nu voorrang in mijn hoofd. Lekker de televisie aan, Fok! erbij en breien. Blijer kun je mij niet maken. Ondertussen met mijn BFF een afspraak om binnenkort als mijn hobbykamer "verbouwd" is om daar samen te gaan legpuzzelen en een kerstkaartjesafspraak met een andere vriendin. Alles behalve zielig hier)
Och, vervelend voor 'm.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag de hele dag oppassen op kleindochter ( 8maanden is ze alweer)
Staat kleinzoon (13) ook huilend aan de deur dat hij zich niet lekker voelt
Dus die ligt ook op de bank hier. Even aankijken en in overleg met school misschien straks toch nog even laten gaan voor het afsluiten voor de vakantie.
Gezellig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag de hele dag oppassen op kleindochter ( 8maanden is ze alweer)
Staat kleinzoon (13) ook huilend aan de deur dat hij zich niet lekker voelt
Dus die ligt ook op de bank hier. Even aankijken en in overleg met school misschien straks toch nog even laten gaan voor het afsluiten voor de vakantie.
Kleinzoon is tegen 10 uur naar school gegaan had even geslapen en voelde zich weer goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:01 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Gezellig.En beterschap voor je kleinzoon. Hoe is het met de kleindochter? Maakt ze je huis al onveilig?
Altijd. Deur staat altijd voor ze openquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, vervelend voor 'm.Gelukkig kan 'ie ook bij je terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |