Vraag me ook af waarom, val net weer binnenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar waarom? Obstinaat is een beter woord dan machopissig idd
Die had ik in eerste instantie als TT.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar waarom? Obstinaat is een beter woord dan machopissig idd
Dat ook. Maar toch vind ik haar realiteitszin wel fijn, niet zo hysterisch als veel vrouwen daar. Ze helpt hem m.i. soms om vriendelijk te blijven..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:12 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey en KimD liggen qua intellect teveel uit mekaar
Ze is gewoon het onderdanige type.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
En Kim gaat maar weer eens drinken voor Marciano halen en de tijd uitzoeken... en wat doet hij voor haar? Ik zie niet eens echt dankbaarheid en een knuffel ofzo, blijkbaar is het allemaal heel vanzelfsprekend..
leuk? Psychopaatje in de dopquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die had ik in eerste instantie als TT.
Djedi vindt het leuk om wespen te laten lijden.
Zal wel een digitale klok zijn en die moet je wel kunnen lezenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:15 schreef mangalie het volgende:
Half zes is het daar volgens KinK ??
In wezen niks mis mee als je onderdanig bent, je hoort dan wel bij iemand te zijn die dat waardeert. Nu is ze een voetveeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:14 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze is gewoon het onderdanige type.
Wintertijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:15 schreef mangalie het volgende:
Half zes is het daar volgens KinK ??
Waarom zou hij vriendelijk doen tegen valse mensen die de hele dag niets anders doen dan over je roddelen en de boel zitten op te stoken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ook. Maar toch vind ik haar realiteitszin wel fijn, niet zo hysterisch als veel vrouwen daar. Ze helpt hem m.i. soms om vriendelijk te blijven..
Wie is dat in je UI?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |