Aflevering 31 welquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:30 schreef mario390 het volgende:
dat ansen was nog in geen van 30.aflev.
Dat gesprek was hilarisch en tenenkromend tegelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:40 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx heeft zelfs Zoe op Jeff afgestuurd terwijl ze juist met hun eigen domheid te koop lopen en (in)direct worden uitgelachen
Dan al weer, dat is wel eerder dan toen met Martin toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Maandag moet er bekend zijn wie zich wil opgeven voor manager van de maand.
Dan alweer?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Maandag moet er bekend zijn wie zich wil opgeven voor manager van de maand.
Die had 5 weken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan al weer, dat is wel eerder dan toen met Martin toch?
Martin zat ook langer (5 weken)quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weekje campagne voeren.quote:
Maar ik bedoel toen martin manager was en een nieuwe moest komen..quote:
Zit een week tussen opgeven en kiezen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar ik bedoel toen martin manager was en een nieuwe moest komen..
Waarom dat dan weer was. Dacht dat het 4 weken was dat je dat mocht zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Martin zat ook langer (5 weken)
Ah okquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit een week tussen opgeven en kiezen.
ik dacht mady is fixquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag een stukje toen ik de aflevering aanklikte.. dus heb geen idee of al wel in een andere aflevering is geweestquote:
En nu heel schijnheilig.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:47 schreef puzziepie het volgende:
KimK heeft bewust de was van Maddy niet gedaan , vieze heks
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:45 schreef engine het volgende:
Imadief als manager lijkt me wel grappig. Nog meer chaos
moramas kontje ? serieusquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:45 schreef engine het volgende:
4xquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
moramas kontje ? serieus
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag een stukje toen ik de aflevering aanklikte.. dus heb geen idee of al wel in een andere aflevering is geweest
was niet om dat ik 29,30 kijktequote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag een stukje toen ik de aflevering aanklikte.. dus heb geen idee of al wel in een andere aflevering is geweest
Haha nee johquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
moramas kontje ? serieus
Ah vandaar, misschien toch wel handig voor jezelf , uiteindelijk gaat ie een keer stukquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
kutmuis heb nog geen nieuwe gekopt
en muschi voll muizen??quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Mario kan beter een doos vol muizen kopen
will hij haar klein ruben zeigen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:55 schreef Kakadylo het volgende:
''Djedi en Ruben zitten in een boom...''
Nou nee...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:00 schreef Kakadylo het volgende:
Beter hadden ze de 'alleskunner' erin verwerkt tot aan twintig kandidaten waardoor natuurlijke selectie. Bij een dictee valt dan bv. Mexx af vanwege 'nie' ipv 'niet'. Zo blijven uiteindelijk de terechte mensen over ipv zwakkeren die vals gaan samenzweren.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
sasha heeft toch en bret kont
en bret tiet
In koppels eentje geblinddoekt een parcours af laten leggen met obstakels.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:02 schreef puzziepie het volgende:
Bep , GJ en Martin over iets van een spel ,wat met vertrouwen te maken heeft maar wat niet als zodanig benoemd moet worden want anders wil niemand meedoen. Groepsbinding ... gewoon over groepsdynamiek eigenlijk dus
Hopelijk mogen ze de koppels niet zelf kiezen/maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In koppels eentje geblinddoekt een parcours af laten leggen met obstakels.
Daar hadden ze het net al over.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hopelijk mogen ze de koppels niet zelf kiezen/maken.
Het gaat om groepsbinding ik heb alle vertrouwen in Babettequote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hopelijk mogen ze de koppels niet zelf kiezen/maken.
Wie bepaalt dan "terecht" ?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:00 schreef Kakadylo het volgende:
Beter hadden ze de 'alleskunner' erin verwerkt tot aan twintig kandidaten waardoor natuurlijke selectie. Bij een dictee valt dan bv. Mexx af vanwege 'nie' ipv 'niet'. Zo blijven uiteindelijk de terechte mensen over ipv zwakkeren die vals gaan samenzweren.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar hadden ze het net al over.
Dat zou beter zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat om groepsbinding ik heb alle vertrouwen in Babette
Dit is meer PMT.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat om groepsbinding ik heb alle vertrouwen in Babette
Babette heeft heel veel dingen daar bedacht . Als iemand weet hoe het werkt dan is zij dat welquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Dat zou beter zijn.
Maar groepsbinding in een spel als deze, mwah![]()
Vind ik sws een lastige al
NEE!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:06 schreef mario390 het volgende:
weten julie wat en bret tiet en
bretkont is?
Waar zit het verschil in interpretatie in?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babette heeft heel veel dingen daar bedacht . Als iemand weet hoe het werkt dan is zij dat wel
Daarnaast interpreteer jij bij het woord groepsbinding en de vorm daarin iets anders dan ik .
Jouw schuld dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:11 schreef Dotteke het volgende:
Ha denk slinger de streams even aan is er weer een SL
Ze willen niet dat ik luister waarschijnlijkquote:
En bedanktquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:11 schreef Dotteke het volgende:
Ha denk slinger de streams even aan is er weer een SL
Niet echt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen niet dat ik luister waarschijnlijk
Was er wat bijzonders aan de hand?
Dus spelelementen, zoals bij de alleskunner, maken je dan een terechte winnaar van een miljoen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zijzelf op basis van spelelementen
nou en, hij krijgt vast ontbijt op bed van zijn kimmiequote:
?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hebben ze genoeg inlegkruisjes in huis?
Wat moet je daar ook hele dagen doen? ALs ze geen opdrachten krijgen is er niets.quote:
Er is vanavond toch niet ook nog een talkshow?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:35 schreef puzziepie het volgende:
GJ heeft dus aan Wanda gevraagd of zij vanavond tijdens zijn talkshow iets wilde zeggen op haar stem tegen Jeff
Hoopte eigenlijk dat hij Maddy, Wanda en KimD aan tafel zou hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:35 schreef puzziepie het volgende:
GJ heeft dus aan Wanda gevraagd of zij vanavond tijdens zijn talkshow iets wilde zeggen op haar stem tegen Jeff
Het is wel een dingetje he dat stemmenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
Isaac wil nog steeds met Mexx praten maar ze is bang dat hij haar gaat vragen of zij op Mexx heeft gestemd
Marciano denk dat de waterproef steun van Isaac verkeerd is gevallen bij hun groepje
Is een code.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:20 schreef Cargamelk het volgende:
Wat is er met die snotdoeken bij Marciano ?
Echt he, het is een heel gedoe.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:40 schreef chufi het volgende:
Wie boeit het nu nog .. wie op wie gestemd heeft ....
Mexx op Mexx gestemd? begrijp je even nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
Isaac wil nog steeds met Mexx praten maar ze is bang dat hij haar gaat vragen of zij op Mexx heeft gestemd
Marciano denk dat de waterproef steun van Isaac verkeerd is gevallen bij hun groepje
mexx op Jeff ...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mexx op Mexx gestemd? begrijp je even niet
of hij geeft kim opdracht om af te wassen, dat kan hijquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Met taart?
Dan wel iedereen z'n eigen bordje meenemen (en afwassen) graag
dat dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:40 schreef chufi het volgende:
Wie boeit het nu nog .. wie op wie gestemd heeft ....
Ontsnapt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:46 schreef Ebinas het volgende:
Ze heeft hem, nu nog van de muur krijgen
Die wordt met de dag valserquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:44 schreef puzziepie het volgende:
Kim K heeft dus wel tegen Sascha een verhaal l over Jeff ophangen
Hij kijkt wel uit ...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:47 schreef Ebinas het volgende:
Marciano maar zeggen wat ze moet doen, hij doet zelf helemaal niets
Zoals de waard is ..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:50 schreef chufi het volgende:
Esther zeik niet zo over een potje lak.... Meteen zeggen dat iets gestolen is ....
"Was het haar potje?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:50 schreef chufi het volgende:
Esther zeik niet zo over een potje lak.... Meteen zeggen dat iets gestolen is ....
Lijkt mij wel ja.quote:
Schept wel duidelijkheid.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die "Hanky Code" was in de jaren '80 al in opkomst
U kunt natuurlijk ook de plaatselijke politie bellen...quote:
Dohquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
wesp bedoel je
wasp is en heavymetal band
ja dat geeft wel aan hoe achterlijk zij is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:02 schreef Kakadylo het volgende:
Denkt Mexx dan serieus dat Jeffrey niet weet dat zij op hem gestemd heeft? Echt waar?
Ja,want ze kan heel goed liegen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:02 schreef Kakadylo het volgende:
Denkt Mexx dan serieus dat Jeffrey niet weet dat zij op hem gestemd heeft? Echt waar?
Martin toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
Maddy weet niet meer wie ze moet vertrouwen
Dom is inderdaad niet eens de juiste benamingquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja dat geeft wel aan hoe achterlijk zij is.
Haar vriend heeft haar dertig keer bedrogen zei ze laatstquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,want ze kan heel goed liegen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Haar vriend heeft haar dertig keer bedrogen zei ze laatst
Begin eerst eens bij jezelf want anderen is nog lastigerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
Maddy weet niet meer wie ze moet vertrouwen
Zei ze dat? Ze kent het wel maar ik hoorde haar dát niet zeggenquote:
Zo hoorde ik het wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zei ze dat? Ze kent het wel maar ik hoorde haar dát niet zeggen
Daar ken ik een liedje van.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat kan een uur later weer anders zijn
Ik absoluut niet ,maar ze zei wel dat ze het kendequote:
Okee.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik absoluut niet ,maar ze zei wel dat ze het kende
Doe maar niet want Carcamelk zegt dat hij het hoordequote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee.![]()
Zit ik fout.Even post weghalen.
Ik heb wel gehoord dat ze dat syndroom kentquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook ...Stockholmsyndroom .
Over het kookclubje waar Wanda en Kenzi uitwillenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:16 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe wilde iets vertellen wat Maddy nog niet weet over Wanda/Kenzy en krabbelde terug
Ze zou er last van hebben als ze ontvoerd zou worden... vliefd worden op de ontvoerder of gijzeling nemer.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat ze dat syndroom kent
Maddy heeft momenteel vooral het syndroom van downquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat ze dat syndroom kent
Ja precies maar dat is dus iets totaal andersquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:17 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze zou er last van hebben als ze ontvoerd zou worden... vliefd worden op de ontvoerder of gijzeling nemer.
En toen ging Maddy weer over Maddy.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:17 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze zou er last van hebben als ze ontvoerd zou worden... vliefd worden op de ontvoerder of gijzeling nemer.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy heeft momenteel vooral het syndroom van down
Pamperen helpt ook niet.Ze is 56.quote:
Ze zou de kant van de ontvoerder/gijzeling nemer kiezen ..is volgens mij het Stockholmsyndroom.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies maar dat is dus iets totaal anders
Ja maar daarmee zegt ze niet dat ze dat heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:20 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze zou de kant van de ontvoerder/gijzeling nemer kiezen ..is volgens mij het Stockholmsyndroom.
quote:
S`avonds bij het vuur.quote:
Check de TT.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
weet jemand welke spel ze vanavond ?
Praatje maken voor 100 euro beste idee.quote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
pitchen kenn ik niet
4 gewinnt kenn ik
Als je conclusies trekt is het wel verstandig om eerst te snappen wat er daadwerkelijk speelt ipv dit geneuzelquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:30 schreef puzziepie het volgende:
Over Jeff die het over de grijze muizen heeft en die overal doorheen fietsen , ik hoorde haar naam niet
Moeraima.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:32 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe over drie mensen die zo weg mogen ,niks doen en niets inbrengen
Van Maddy mag Mora ook wel weg want die doet geen moer
Heb je het nou tegen mij?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je conclusies trekt is het wel verstandig om eerst te snappen wat er daadwerkelijk speelt
Mora was niet gegaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:33 schreef Kakadylo het volgende:
Het blijft bizar dat beide kampen niet gewoon Mora in die tank hebben gegooid
de goden zij dank dat niet iedereen in die door haarzelf toebedeelde vervangende mama-rol van estherquote:
Heb je haar weleens zien "sporten?"quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
de goden zij dank dat niet iedereen in die door haarzelf toebedeelde vervangende mama-rol van esther
Sterker nog: ze heeft nog niets eens hoeven vrezen erin te moeten en DAT maakt het tot een bende imbecielenquote:
nee, ik zag haar vanochtend wel rare bewegingen makenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je haar weleens zien "sporten?"
Mora heeft wel een groepje.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sterker nog: ze heeft nog niets eens hoeven vrezen erin te moeten en DAT maakt het tot een bende imbecielen
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, ik zag haar vanochtend wel rare bewegingen maken
Die jatten alles bij mekaar en steken zo een mes in je rug zonder te blikken of blozenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mora heeft wel een groepje.
Leila,
Rupie,
Imi.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:38 schreef Kakadylo het volgende:
Als Maddy een vis zou zijn dan zou ze een Paranoia zijn
Okayquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:38 schreef Kakadylo het volgende:
Als Maddy een vis zou zijn dan zou ze een Paranoia zijn
En Wendy dan? Die verzuipen ze.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:39 schreef Kakadylo het volgende:
Als Erik iets steelt dan krijgt ie gelijk de elektrische stoel
Ech wel.. zo moeilijk was die proef niet ...zelf Moira had het gekund.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:39 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe had makkelijk 1minuut 50 onder water gekund Had de proef van Quincy ook makkelijk gekund
Yeah right echt niet
Ik geef het nog uiterlijk 3 maand.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:41 schreef Kakadylo het volgende:
Nu kun je al uittekenen dat Jeffrey er te zijner tijd uit zal worden gegooid door een of andere sukkel
Echt niet, Mirthe heeft ADHD die kan zich met moeite op dingen focussen, heel herkenbaar wat ik dat heb ik zelf ookquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:41 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ech wel.. zo moeilijk was die proef niet ...zelf Moira had het gekund.
Hij overleefd de kerst niet ..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geef het nog uiterlijk 3 maand.
4 mensen met astma,ook niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt niet, Mirthe heeft ADHD die kan zich met moeite op dingen focussen, hel herkenbaar wat ik dat zelf ook![]()
Dus nee dat kan zij niet
Dat is wel heel kort.quote:
Was me nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb Jeffrey altijd al een kalkoen gevonden
Ze vertrouwt zelf ook niemand.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:50 schreef Cargamelk het volgende:
Vertrouw die Maddy niet ..veels te zielug
Beter vertrouw je niemand ,quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:50 schreef Cargamelk het volgende:
Vertrouw die Maddy niet ..veels te zielug
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een bullshit, je had het over dit spel toch
Ik ben voor.quote:
Grote bek maar geen ballenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had JW wel als kandidaat verwacht.
Dat wordt toch helemaal niks, maar wil dat eigenlijk wel zien dus en misschien een aantal bewoners ook welquote:
In het begin heel hoog van de toren blazen maar hij kan en wil niks.quote:
En Wanda weer als spindoctor.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:01 schreef Kakadylo het volgende:
Die bolle harses van Zoe straks op die poster
Of haar moeder verkopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:03 schreef Cargamelk het volgende:
Wanda gaat dit spel winnen ..ze zou haar eigen kinderen nog op vreten.
Vies spelen..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:06 schreef lojanda het volgende:
Gisteren Wanda de hele tijd bij Kim d gezeten en nu zit Kim k weer bij haar, wat is dit voor nep gedoe
Hopelijk heeft ze dat wel doorquote:
Beetje flauw.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:08 schreef puzziepie het volgende:
Dat wordt nog wat morgen. Jeff gaat alles verzieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |