abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206370659


Hier praten we verder over speelgoed voor kinderen van alle leeftijden.

Voor LEGO is er een aparte topicreeks.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_206370724
De feestdagen komen er weer aan, en dit jaar wil ik een keer niet last minute nog allerlei dingen hoeven halen, dus ik ben al een heel eind. Sterker nog, voor zoon heb ik eigenlijk al teveel. Maar de meiden zijn een ander verhaal, dus ik hoop dat er nog mensen goede tips hebben voor leuk meidenspeelgoed. We vieren 2 keer sinterklaas + sinterklaas op het werk.

Ze hebben weinig interesse in barbies en poppen, spelen vooral veel met hun knuffels en paw patrol figuurtjes. Ze krijgen speelpoppetjes van Gabby's poppenhuis. Knutselen vinden ze wel leuk, maar ze hebben een redelijk repertoire daarvan. Ze krijgen wel nieuwe stiften en tekensjablonen. Ze hebben een collectie loco en allerlei (bord)spelletjes. van oma krijgen ze een grote doos lego blokjes, van opa een camera. Aan de andere kant van de familie blijft het een verrassing maar ik verwacht vooral boeken, spelletjes en knutselspullen gezien eerdere jaren.

Kortom, wat raden jullie aan voor 5-jarige meiden?

Voor 7-jarige jongens kan ik aanraden: Pokémon-knuffel, Pokemon computerspel, Pokemon boek. Pokemon muursticker (zien jullie het thema? :D ), Luigi lego, goochelset, voetbalkleding, nerf-doeltjes om op te schieten en een loco boekje. Jongens zijn zoveel makkelijker...

Ze krijgen met z'n drieën ook al een grote uitbreidingsset voor strijkkralen, daar spelen ze heel veel mee.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_206371142
Hier werd vanaf die leeftijd ongeveer met L.O.L. Gespeeld. Wellicht vinden ze dat leuk?
Dit kindje beperken tot de poppetjes, maar ook de camper wordt hier veelvuldig gebruikt (nu is ze 9 en wordt het wat minder, maar blijft een van de leukere dingen). Toch anders dan Barbies of poppen, want die werden hier ook amper aangekeken

Verder was hier een hit een unicorn slaapzak. Zo’n lekker fluffy ding. Die wordt hier op de bank gebruikt om te chillen, maar ook gerust in bed. (Ook in de zomer wordt daar lekker in gelegen op de bank in de ochtend :D ). Dat ding heeft een immense aantrekkingskracht op alle meiden die hier komen. Maar tis niet echt speelgoed natuurlijk.

En verkleedkleren zijn ook altijd wel leuk, of een tasje of make-up/nagellak.
pi_206371341
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 00:09 schreef FlyingFish het volgende:

Voor 7-jarige jongens kan ik aanraden: Pokémon-knuffel, Pokemon computerspel, Pokemon boek. Pokemon muursticker (zien jullie het thema? :D ), Luigi lego, goochelset, voetbalkleding, nerf-doeltjes om op te schieten en een loco boekje. Jongens zijn zoveel makkelijker...

Ze krijgen met z'n drieën ook al een grote uitbreidingsset voor strijkkralen, daar spelen ze heel veel mee.
Jullie repertoire is gevarieerder dan die van ons, het blijft tot nu toe steken echt op letterlijk alleen maar Pokemon. Knuffel, kaarten, kussen, portemonnee, Pokebal, zelfgemaakte Pokemon adventskalender met kaarten en kleine plastic figuurtjes. Merendeel behalve de kaarten allemaal van Ali, dus ik moest er ook vroeg bij zijn.
pi_206371390
Mijn dochter vond en vind spulletjes van Schleich heel leuk. Speelt ze bijna dagelijks mee. Erg duurzaam ook.
pi_206371462
leuke pyjama of onesie, eigen dekentje (slanket of vissenstaart deken, lego, verkleedkleding, gravitrax, van die knutselsetjes, aquabeads, buitenspeelgoed, abonnement op tijdschrift.

Dat waren dingen die hier in trek waren.

Zo blij dat ik geen zak cadeaus meer hoef te vullen...
pi_206371670
Nu Pokémon hier toch langskomt, hoor ik graag jullie tips voor een cadeau van ca. ¤10 voor een jongen die 6 wordt?
pi_206372268
Wat hier wonderbaarlijk genoeg al maanden een hit is bij een meisje van 4 en een jongen van 8 zijn deze speelmatrassen van de Ikea:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/slakt-poef-matras-vouwbaar-10362963/

Ze worden gebruikt om hutten te bouwen, om verstoppertje te spelen, om op te stunten, om te chillen, om een parcours mee te maken etc etc etc.

Kortom aanrader.

Voor Juul van 4 kijken we naar Barbies, maar jeetje, wat een prijzen. Ze heeft 2 'barbie' poppen van Frozen en daar speelt ze veel mee.
Iemand tips voor wat echt leuk is bij de Barbie spullen? Mevrouw heeft zelf de camper aangekruist in alle speelgoedboeken.

B willen we een goede op afstandbestuurbare auto geven. 1 die ook in de speeltuin kan rijden (speeltuin met gras, zand, bosjes, boomwortels etc). Hij had er 1 maar de accu ging maar 20 minuten mee dat was echt een miskoop.

Verdere tips voor cadeau zoekers:
Discolampen, bij elke speeldate gaan ze aan hier.
Spaakverlichting, zeker nu het 's ochtends weer donker wordt met naar school fietsen.
Spellen zoals Uno, Wie is het en Ganzenbord. Spelen zowel onze 4 als 8 jarige graag.
Karaoke microfoon.

Wij zoeken zelf nog een koffer met stiften etc erin. Goed merk. Ik vind alleen maar koffers waar ook wasco krijt in zit en dat willen we niet. Ik denk dat we een lege koffer kopen en zelf gaan vullen.
pi_206376834
@exode zijn de decotime stiften van de action misschien iets? Die zitten volgens mij in een koffer of bak of iets dergelijks.
Heb er zelf geen ervaring mee trouwens.

En qua tips inderdaad spelletjes als uno, maar er zijn meer van dat type kaartspelletjes die leuk zijn.
pi_206377794
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 17:13 schreef hilliebillie het volgende:
@:exode zijn de decotime stiften van de action misschien iets? Die zitten volgens mij in een koffer of bak of iets dergelijks.
Heb er zelf geen ervaring mee trouwens.

En qua tips inderdaad spelletjes als uno, maar er zijn meer van dat type kaartspelletjes die leuk zijn.
Mijnheer wil ook geheimschrift pennen en magische stiften. En wij kijken wel naar wat duurder spul omdat we merken dat goedkopen stiften uiteindelijk duurkoop zijn. Er wordt hier veel gekleurd dus intensief gebruikt.
pi_206379333
Grote favorieten bij mijn dochters van 4 en 5:
Klei Klei en nog meer Klei, littlest pet shop (daar kunnen ze uren mee zoet zijn), my little pony, playmais (heb je ook om mee te mozaïeken voor de groteren), ty (je hebt nu van die grote squishie kussens van ty voor 15 euro, meteen enthousiast), rainbocorns, lego friends, fingerlings (heb je ook in knuffelvariant), baby born, paw patrol.

Qua cadeautjes is een leuke onesie of ochtendjas ook altijd leuk, lekkere sloffen of slofsokken, een mooi nachtlampje/projector/glitter of lavalamp. Vorig jaar kregen onze dames een makeup koffer, dikke hit (iets minder voor ons :')). Nagellakjes, parfum, sieraden doen het hier ook altijd goed. Spelletjes, (voor)leesboekjes, knutselpakketten, etc.
  Moderator donderdag 20 oktober 2022 @ 08:15:11 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206383351
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 08:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn dochter vond en vind spulletjes van Schleich heel leuk. Speelt ze bijna dagelijks mee. Erg duurzaam ook.
Aapie speelt ook iedere dag met zijn boerderij en dieren :Y Er staan ook uitbreidingen op zijn lijstje voor zijn verjaardag (en later Sinterklaas). Verder krijgt hij voor zijn verjaardag dingen voor in zijn keukentje en een autogarage want auto’s O+

Zelf ben ik nog op zoek naar leuke knutselspullen voor een tweejarige. Hij heeft nu net stickers plakken ontdekt, vindt hij erg leuk!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_206383398
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 08:15 schreef MaJo het volgende:

[..]
Aapie speelt ook iedere dag met zijn boerderij en dieren :Y Er staan ook uitbreidingen op zijn lijstje voor zijn verjaardag (en later Sinterklaas). Verder krijgt hij voor zijn verjaardag dingen voor in zijn keukentje en een autogarage want auto’s O+

Zelf ben ik nog op zoek naar leuke knutselspullen voor een tweejarige. Hij heeft nu net stickers plakken ontdekt, vindt hij erg leuk!
Ze hebben echt veel leuk spul :Y Playmobil en lego daar wordt ook regelmatig mee gespeeld, maar Schleich is duidelijk favoriet.


Gewoon knutselspulletjes bij de Action kopen :) Ze hebben ook stickervellen.
pi_206384100
MaJo, voor een tweejarige zou ik het qua knutselspullen ook vooral bij stickers houden, en wellicht zo’n plastic schaar, gekleurd papier en lijm. En er vooral vanuit gaan dat jij moet maken wat hij bedacht heeft :D

Bedankt verder voor alle tips voor meidenspeelgoed. Dé tip zit er nog niet tussen, maar wel wat ideeën voor in de toekomst.

@Nazil heb je ook de slapende Pikachu lamp al besteld? Die is bij ons ook nog onderweg :')
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_206384328
Wat hier op tweejarige leeftijd ook nog wel leuk was, was propjes maken van crêpe- of vliegerpapier en die opplakken. Verder bleef het vooral bij stickers plakken, tekenen met krijt en een beetje verven.
pi_206384413
En ik gooi hem er weer eens in:
Een huttenbouw pakket. Hier staat zo'n pakket er al bijna 8 jaar. Gewoon een plastic opbergkist van de Hema vol met doeken, marktknijpers, een lampje en nog meer knijpers. Heeft schoonmoeder ooit gegeven. De doeken allemaal van de markt met verschillende opdrukken en in verschillende formaten.

Met name in vakanties komt die kist weer de kast uit. Ze gebruiken de bank of de eettafel of de hoogslaper van B of buiten de tuintafel.
pi_206384657
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 08:15 schreef MaJo het volgende:

[..]
Aapie speelt ook iedere dag met zijn boerderij en dieren :Y Er staan ook uitbreidingen op zijn lijstje voor zijn verjaardag (en later Sinterklaas). Verder krijgt hij voor zijn verjaardag dingen voor in zijn keukentje en een autogarage want auto’s O+

Zelf ben ik nog op zoek naar leuke knutselspullen voor een tweejarige. Hij heeft nu net stickers plakken ontdekt, vindt hij erg leuk!
Een waterkleurboek ^O^. die van ons zijn zo vaak gebruikt dat de pagina's krom staan van al het vocht, maar toch al zeker 2 jaar plezier van. Wij hebben er een van Hema en deze https://www.lobbes.nl/spe(...)oF0k1y4aAiOAEALw_wcB

Zodra de alles in je mond stop-fase over is, is klei ook al erg leuk.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 11:30:19 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_206384747
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 08:15 schreef MaJo het volgende:

[..]
Aapie speelt ook iedere dag met zijn boerderij en dieren :Y Er staan ook uitbreidingen op zijn lijstje voor zijn verjaardag (en later Sinterklaas). Verder krijgt hij voor zijn verjaardag dingen voor in zijn keukentje en een autogarage want auto’s O+

Zelf ben ik nog op zoek naar leuke knutselspullen voor een tweejarige. Hij heeft nu net stickers plakken ontdekt, vindt hij erg leuk!
Vingerverf O+ of zo'n "verven met water" setje.
KuikenGuppy
  Moderator donderdag 20 oktober 2022 @ 11:38:39 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206384814
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 08:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ze hebben echt veel leuk spul :Y Playmobil en lego daar wordt ook regelmatig mee gespeeld, maar Schleich is duidelijk favoriet.

Gewoon knutselspulletjes bij de Action kopen :) Ze hebben ook stickervellen.
Mooi is dat om te zien hè? O+

Zelf boycot ik de Action, heb een tijdje geleden bij de Hema wel wat knutelspulletjes gekocht. Waaronder waskrijt in de vorm van Takkie O+ We hebben laatst stickers geplakt uit het grote Speelgoedboek van Bol.com, dat was echt een succes ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 10:02 schreef FlyingFish het volgende:
MaJo, voor een tweejarige zou ik het qua knutselspullen ook vooral bij stickers houden, en wellicht zo’n plastic schaar, gekleurd papier en lijm. En er vooral vanuit gaan dat jij moet maken wat hij bedacht heeft :D

Bedankt verder voor alle tips voor meidenspeelgoed. Dé tip zit er nog niet tussen, maar wel wat ideeën voor in de toekomst.

@:Nazil heb je ook de slapende Pikachu lamp al besteld? Die is bij ons ook nog onderweg :')
Ja misschien wil ik ook wel teveel :D Tot nu toe is het vooral tekenen met potlood/stiften/waskrijt en stickers plakken. Ik heb wel eens iets gevouwen uit gekleurd papier, dat vond hij wel heel tof.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 10:39 schreef Aure het volgende:
Wat hier op tweejarige leeftijd ook nog wel leuk was, was propjes maken van crêpe- of vliegerpapier en die opplakken. Verder bleef het vooral bij stickers plakken, tekenen met krijt en een beetje verven.
Crêpepapier is een goeie ja!

quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:19 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Een waterkleurboek ^O^. die van ons zijn zo vaak gebruikt dat de pagina's krom staan van al het vocht, maar toch al zeker 2 jaar plezier van. Wij hebben er een van Hema en deze https://www.lobbes.nl/spe(...)oF0k1y4aAiOAEALw_wcB

Zodra de alles in je mond stop-fase over is, is klei ook al erg leuk.
Die hebben we op vakantie gekocht en is een wisselend succes. Hij vindt het wel interessant maar heeft er het geduld niet voor ofzo :?

quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:30 schreef Burdie het volgende:

[..]
Vingerverf O+ of zo'n "verven met water" setje.
Vingerverf ben ik wel benieuwd naar of hij dat wil, Aapie is nogal schoon :D Met eten roept hij ook snel "vies" en moeten we zijn handjes schoonmaken _O- Maar kan het zeker eens proberen :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 10:52 schreef exode het volgende:
En ik gooi hem er weer eens in:
Een huttenbouw pakket. Hier staat zo'n pakket er al bijna 8 jaar. Gewoon een plastic opbergkist van de Hema vol met doeken, marktknijpers, een lampje en nog meer knijpers. Heeft schoonmoeder ooit gegeven. De doeken allemaal van de markt met verschillende opdrukken en in verschillende formaten.

Met name in vakanties komt die kist weer de kast uit. Ze gebruiken de bank of de eettafel of de hoogslaper van B of buiten de tuintafel.
Dit vind ik echt een heel tof idee voor over een paar jaar O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_206385244
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 10:52 schreef exode het volgende:
En ik gooi hem er weer eens in:
Een huttenbouw pakket. Hier staat zo'n pakket er al bijna 8 jaar. Gewoon een plastic opbergkist van de Hema vol met doeken, marktknijpers, een lampje en nog meer knijpers. Heeft schoonmoeder ooit gegeven. De doeken allemaal van de markt met verschillende opdrukken en in verschillende formaten.

Met name in vakanties komt die kist weer de kast uit. Ze gebruiken de bank of de eettafel of de hoogslaper van B of buiten de tuintafel.
Dat vind ik wel een erg goed idee! Mijn kinderen zitten nu volop in de huttenbouw-fase en dan gebruiken ze de dekens er niet meer voor! En met marktklemmen kan het wellicht makkelijk gelijk aan hun bed vast gemaakt worden!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  donderdag 20 oktober 2022 @ 12:18:46 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_206385370
Vingerverf kan je ook in een zakje doen:



En dan erop duwen en slaan, geeft een tof effect O+.
KuikenGuppy
pi_206386839
Playmais is ook heel leuk voor 2 jarigen! Van ses heb je leuke pakketjes op leeftijd, waaronder stickers plakken (mozaïeken), vielen hier ook altijd goed in de smaak.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 14:42:14 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_206387215
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 14:10 schreef Schanu het volgende:
Playmais is ook heel leuk voor 2 jarigen! Van ses heb je leuke pakketjes op leeftijd, waaronder stickers plakken (mozaïeken), vielen hier ook altijd goed in de smaak.
Bij de wibra ook. Zakjes van een euro waar verrassend veel in zit, incl. doekje en mozaïekje. Echt prima formaat om eens te proberen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_206387484
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 10:02 schreef FlyingFish het volgende:
MaJo, voor een tweejarige zou ik het qua knutselspullen ook vooral bij stickers houden, en wellicht zo’n plastic schaar, gekleurd papier en lijm. En er vooral vanuit gaan dat jij moet maken wat hij bedacht heeft :D

Bedankt verder voor alle tips voor meidenspeelgoed. Dé tip zit er nog niet tussen, maar wel wat ideeën voor in de toekomst.

@:Nazil heb je ook de slapende Pikachu lamp al besteld? Die is bij ons ook nog onderweg :')
Ik weet precies welke je bedoelt :+ maar voor z'n verjaardag heb ik zelf een lamp gepimpt tot pokemon lamp dus hij heeft genoeg lampen.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:15:01 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206396810
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 12:18 schreef Burdie het volgende:
Vingerverf kan je ook in een zakje doen:

[ afbeelding ]

En dan erop duwen en slaan, geeft een tof effect O+.
Dat is een tof idee O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_206520278
Weet iemand of de playtive treinbaan en de ikea houten treinbaan op elkaar passen?
  dinsdag 1 november 2022 @ 13:36:21 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_206520333
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:33 schreef B.ertha het volgende:
Weet iemand of de playtive treinbaan en de ikea houten treinbaan op elkaar passen?
Ja hoor, in principe passen vrijwel alle houten treinbanen op elkaar.
KuikenGuppy
pi_206529372
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:36 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ja hoor, in principe passen vrijwel alle houten treinbanen op elkaar.
Top!
  FOK!fotograaf zaterdag 5 november 2022 @ 17:04:55 #29
148247 taxibabe
pi_206566975
Ik kwam net een ideaal schoencadeautje tegen! Voor degenen die ook zowel duplo als houten treinbaansets hebben is dit misschien ook wel leuk: https://www.marktplaats.n(...)treinset-uitbreiding
pi_206567074
Wat gaaf!
pi_206569145
Oh, dat is inderdaad tof zeg!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 5 november 2022 @ 20:41:04 #32
269689 crew  Viv
pi_206569291
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 17:04 schreef taxibabe het volgende:
Ik kwam net een ideaal schoencadeautje tegen! Voor degenen die ook zowel duplo als houten treinbaansets hebben is dit misschien ook wel leuk: https://www.marktplaats.n(...)treinset-uitbreiding
Jaa leuk!! Ben dit ooit al eens tegengekomen en toen weer vergeten, nu toch eens bestellen. :Y
  FOK!fotograaf zaterdag 5 november 2022 @ 20:48:42 #33
148247 taxibabe
pi_206569359
Tof he! Ik heb er 6 besteld, waarschijnlijk dinsdag in huis! Ben benieuwd, ik zal het stiekem testen als Thomas in bed ligt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 6 november 2022 @ 00:22:33 #34
269689 crew  Viv
pi_206572032
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 20:48 schreef taxibabe het volgende:
Tof he! Ik heb er 6 besteld, waarschijnlijk dinsdag in huis! Ben benieuwd, ik zal het stiekem testen als Thomas in bed ligt.
Ik heb er zojuist 15 besteld. :D (Niet bij die verkoper, maar via Vinted in Polen.)

Binnenkort in onze woonkamer:

_O_

[ Bericht 22% gewijzigd door Viv op 06-11-2022 00:45:26 ]
pi_206573252
Ik vond deze set via Amazon, lijkt hetzelfde maar meer waar voor je geld: https://www.amazon.nl/TOY(...)09TW5MP19?th=1&psc=1
pi_206573422
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 00:22 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik heb er zojuist 15 besteld. :D (Niet bij die verkoper, maar via Vinted in Polen.)

Binnenkort in onze woonkamer:
[ afbeelding ]
_O_
Heeft die Vintedverkoper er nog meer? *)

Edit: een beetje googlen bracht me naar een Nederlandse Etsy-verkoper die ze ook heel betaalbaar heeft, plus nog veel meer creatieve onderdelen. Dan ben ik voor de jongste nu helemaal Sinterklaas-klaar! *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door lunapuella op 06-11-2022 09:02:40 ]
pi_206573869
Ja die staan ook al een tijdje op ons lijstje! Op bol heb ik ze ook al gezien.
Maar nu kan ik even jullie reviews afwachten :P
  zondag 6 november 2022 @ 09:46:14 #38
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_206573892
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 17:04 schreef taxibabe het volgende:
Ik kwam net een ideaal schoencadeautje tegen! Voor degenen die ook zowel duplo als houten treinbaansets hebben is dit misschien ook wel leuk: https://www.marktplaats.n(...)treinset-uitbreiding
Wij hebben het origineel gekocht (Toy 2 Track) met wisselende dingen. Iemand een linkje naar die van Etsy? Ben geen goede Google-laar ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_206573914
Ik heb ze hier gekocht op Etsy: https://www.etsy.com/shop/Backcorner3D

Er zijn er meer trouwens, ik heb deze gevonden door te zoeken op 'brio duplo connector' en te filteren op verkopers in Nederland (want koop graag lokaal als dat kan).
  FOK!fotograaf zondag 6 november 2022 @ 09:52:31 #40
148247 taxibabe
pi_206573926
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 09:50 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb ze hier gekocht op Etsy: https://www.etsy.com/shop/Backcorner3D

Er zijn er meer trouwens, ik heb deze gevonden door te zoeken op 'brio duplo connector' en te filteren op verkopers in Nederland (want koop graag lokaal als dat kan).
Daarom heb ik ook bij die van mijn linkje gekocht, die zit hier zo'n beetje om de hoek en kunnen we dinsdag ophalen. :Y
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 6 november 2022 @ 10:33:45 #41
269689 crew  Viv
pi_206574207
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 08:32 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Heeft die Vintedverkoper er nog meer? *)
Hij maakt ze ook op verzoek, maar voor zover ik weet kunnen jullie in Nederland geen Poolse advertenties zien op Vinted. ;)
quote:
Edit: een beetje googlen bracht me naar een Nederlandse Etsy-verkoper die ze ook heel betaalbaar heeft, plus nog veel meer creatieve onderdelen. Dan ben ik voor de jongste nu helemaal Sinterklaas-klaar! *O*
Top! Veel plezier alvast. O+
  FOK!fotograaf dinsdag 8 november 2022 @ 12:40:22 #42
148247 taxibabe
pi_206601105
Ik heb de bestelling vanmorgen opgehaald en Thomas was op de psz, dus gelijk even getest. Het werkt verbazend goed, echt geniaal bedacht! Het zit superstevig en de brug valt niet meer om! _O-
  dinsdag 8 november 2022 @ 17:06:22 #43
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_206603896
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 12:40 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb de bestelling vanmorgen opgehaald en Thomas was op de psz, dus gelijk even getest. Het werkt verbazend goed, echt geniaal bedacht! Het zit superstevig en de brug valt niet meer om! _O-
Zo hatelijk als die dingen gemakkelijk omvallen, haha. Dus dit klinkt al top.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 8 november 2022 @ 17:23:53 #44
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_206604052
Omdat ik hier had meegelezen, kreeg ik uiteraard een google ad voor zo'n brio/duplo connector :') maar zag daarin dus dat iemand een hele hoge treintoren er mee had gemaakt, helemaal tot aan het plafond :D. Kan het uiteraard nu niet meer terug vinden, maar wel een leuk idee :Y.
KuikenGuppy
  FOK!fotograaf dinsdag 8 november 2022 @ 17:41:14 #45
148247 taxibabe
pi_206604176
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 17:06 schreef automatic_ het volgende:

[..]
Zo hatelijk als die dingen gemakkelijk omvallen, haha. Dus dit klinkt al top.
Ja dat was dus 1 van de redenen dat ik dit had besteld. Kon om de haverklap die brug weer in elkaar zetten, pff. Daar was ik wel klaar mee, haha
pi_206686244
Heeft er iemand een tip of trick of juist een don't met iets van een microscoop voor een bijna 9 jarige? Hij zal het vooral leuk vinden om er beestjes etc onder te leggen. Maar volgens mij kan een standaard microscope dat juist niet. Die kunnen alleen vloeistof of zo'n plaatje staat me bij.

Ik zoek niet een insectenpotje met een loep, maar echt iets wat veel dichterbij een microscoop komt.
pi_206695843
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 16:07 schreef exode het volgende:
Heeft er iemand een tip of trick of juist een don't met iets van een microscoop voor een bijna 9 jarige? Hij zal het vooral leuk vinden om er beestjes etc onder te leggen. Maar volgens mij kan een standaard microscope dat juist niet. Die kunnen alleen vloeistof of zo'n plaatje staat me bij.

Ik zoek niet een insectenpotje met een loep, maar echt iets wat veel dichterbij een microscoop komt.
Wij hebben een microscoop, niet de allergoedkoopste (die zijn echt prut) met allerlei toebehoren. Het lukt op zich wel om er een beestje onder te leggen, maar het is makkelijker om bijvoorbeeld een vleugeltje onder een glaasje te stoppen. Een kleine beweging maakt namelijk al dat je niet meer optimaal scherpgesteld staat en een losliggend vliegje beweegt nu eenmaal wel heel snel.

Ik vind het erg moeilijk om iets goed in beeld te krijgen, dus laat staan hoe het voor kinderen moet zijn. Bij ons haakten ze al snel gefrustreerd af. Is je kind uit geduldiger hout gesneden, dan is het echt heel leuk :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206696287
quote:
Komt in de buurt :) Iets te kinderlijk qua vormgeving.
pi_206696330
Vtech heeft sinds kort ook een microscoop in het assortiment, maar geen idee of die te kinderlijk is. Ik heb er alleen reclame van gezien.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')