Groetjes aan Kees.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn tot straks, ik ga ff Kees v.d. Spek kijken. Zo jaloers op hun gezellige overkapping met haardje
Die airfryer hapjes en friet kan ook makkelijk in de heteluchtoven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is een airfryer wel goedkoper, in een frituurpan is dat vet na 1 dag vies en die pan te vies om aan te pakken, die gaat niemand schoonmaken
quote:
Airfryer is veel snellerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die airfryer hapjes en friet kan ook makkelijk in de heteluchtoven.
Alleen maar beter. Ik ben voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met 1 airfryer voor ruim 30 personen kom je niet heel ver.
Kutdingquote:
Erik kan dat wel bouwen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:59 schreef Vlinder1974 het volgende:
hoeveel zou een guillotine kosten?
die heb je vast niet voor 100 euro?
Maar ze laten het los nu, Kim ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:59 schreef puzziepie het volgende:
Wendy over haar para gedrag .. zag overal codes in over stemmen
Die zijn zeldzaam,mss zelfmaken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:59 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ze hebben toch een bijl?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:59 schreef Vlinder1974 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kim komt verhaal halen bij Wanda - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanda confronteert Madeleine - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confrontatie Madeleine, Kim en Wanda - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeffrey geeft Kim goed advies - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, enkele fragmenten van vandaag ...![]()
[ afbeelding ]
Pukkelkop - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Kim komt verhaal halen bij Wanda - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Wanda confronteert Madeleine - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Confrontatie Madeleine, Kim en Wanda - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Jeffrey geeft Kim goed advies - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, enkele fragmenten van vandaag ...![]()
[ afbeelding ]
Pukkelkop - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Kim komt verhaal halen bij Wanda - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Wanda confronteert Madeleine - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Confrontatie Madeleine, Kim en Wanda - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Jeffrey geeft Kim goed advies - 18 oktober 2022.Geweldig weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
huh?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:07 schreef puzziepie het volgende:
Berend wil zelf al van de afspraak met Kim en Jeff afThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jeff en Kim hebben het over hun eet deal met Berendquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
oww ik snapte hem even nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff en Kim hebben het over hun eet deal met BerendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mirthe vind het veilig doen niet leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat wil er niet in in mijn hoofdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:09 schreef puzziepie het volgende:
Nadir /Mirthe
Oprechte eerlijke NadirThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze doet dan liever een test achteraf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou me niet eens verbazen ,maar ik denk niet dat Mirthe hem geil vindtquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
wil hij van Mirthe slachtoffer nr 3 maken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nadir die zegt
je hebt meer gekken rondlopen dan je vast hebt zitten
wat een zelfreflectie
Mensen doen zich in het begin heel anders voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
Nadir die zegt
je hebt meer gekken rondlopen dan je vast hebt zitten
wat een zelfreflectie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nadir kan niet iemand vinden die op hem aansluit
gek heThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jij loopt voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen doen zich in het begin heel anders voor.
die lach van immoddidin is echt goud waard
beetje net als in die reclame: moet me moeder nog uit bad halen![]()
![]()
![]()
![]()
als je het eenmaal hoort
dan hoor je het de hele tijdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze was aan het bidden en Rupert en Imi hielden elkaars hand vast.quote:
Na het gebed/amen sloeg Rupert een kruisje.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:13 schreef Vlinder1974 het volgende:
beetje net als in die reclame: moet me moeder nog uit bad halen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zachterquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
rupert: praat met je binnenstem
wat bedoeld die gast?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nadir brandt zijn handje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aan de pan van Eunice.Eigen schuld.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanda heeft zat supertampons.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanda hoort sarcasme in Jeff`s stem.Ze praten niet met elkaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heeft met respect te maken.
Wanda vandaag over KimD en Maddy:
Kutwijf
Kuthoer
etc.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
blij dat ik op de andere stream zitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
Dat heeft met respect te maken.
Wanda vandaag over KimD en Maddy:
Kutwijf
Kuthoer
etc.
naar hun luisteren is een soort zelfkastijding![]()
Wanda die zelf nooit oprecht is, roddelt over Jeffrey dat hij niet oprecht is. Wijf is echt ziek in haar hoofd..![]()
Als ik naar Jeff kan luisteren dan..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
blij dat ik op de andere stream zit
naar hun luisteren is een soort zelfkastijding
Duhh !![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
[..]misschien heeft zij ook en doos
waar 2 tampons gelijk inpassen![]()
![]()
![]()
Hun groep is fokking sterk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanda:' ze kunnen het niet uitvogelen wie op Jeff heeft gestemd , hun groep is fokking sterk
Zoe nu over haar gesprek met Kim DMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Met sokken in teenslippers dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:27 schreef Vlinder1974 het volgende:
winterjas en blote voeten
wie kan me dit uitleggen?
[ afbeelding ]
ja die zag ik ook hahhahahquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met sokken in teenslippers dan?
[ afbeelding ]![]()
Zoe gaat vertellen dat ze een vliegende stem 'hep'
Wanda wil weten op wie Kim da gestemd heeft maar dat had Kim niet verteld aan ZoeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik irriteer me er zelf mateloos aan. Kutgeluid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:13 schreef Vlinder1974 het volgende:
beetje net als in die reclame: moet me moeder nog uit bad halen![]()
Er is nu iemand op dit moment veel gevaarlijker : IsaacMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Goed gesprek in de hottub - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Met de training tegen Zoe: "Ga maar zitten of je Doggy doet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoe: "ik bewijs jullie dienst door alles te vertellen.![]()
![]()
"Zoe vind haarzelf een sterke schakel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker.quote:
![]()
Brood van Jerrold,mocht Martin spontaan hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doen we weer: zoek de verschillenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Brood van Jerrold,mocht Martin spontaan hebben.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
doe we weer: zoek de verschillen
Kijk ff niet naar stream 2.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
Die andere groep maar roddelen over tactiekenDuhh !![]()
Eigenlijk zouden ze een opdracht erin moeten gooien waarbij je enkel individueel zakgeld kunt verdienenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
![]()
Mis je dan heb je pech waardoor een Zoe oid maar gewoon even geen eten heeftWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Doe nu maar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk zouden ze een opdracht erin moeten gooien waarbij je enkel individueel zakgeld kunt verdienen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan is niet heel erg moeilijk met die dubbele kontquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:44 schreef chufi het volgende:
Ligt Marciano nu nog achter KimD verscholen?Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Volgens mij niet.Dan had hij wel een broodje gewild.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:44 schreef chufi het volgende:
Ligt Marciano nu nog achter KimD verscholen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kim Kquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:44 schreef chufi het volgende:
Ligt Marciano nu nog achter KimD verscholen?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Oh ja ..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij niet.Dan had hij wel een broodje gewild.![]()
whaahahhahahhaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:46 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe wil een proef spelen en Jeff naar huis sturen![]()
![]()
![]()
![]()
Isaac is sarcastisch , hij zegt dit maar bedoelt iets heel anders , hij had Wanda ook al zo respectloos aangesproken oidMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zoe haar hersenen blokkeren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als iemand Wanda tegenspreekt dan noemt ze het respectloos. Mens is zo vol van zichzelf dat ze geen tegenspraak of kritiek duldquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
Isaac is sarcastisch , hij zegt dit maar bedoelt iets heel anders , hij had Wanda ook al zo respectloos aangesproken oid![]()
KimK, Zoe, Mexx, Djedi en Wanda doen allemaal niet (meer) mee aan dat bokstoernooiWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Een paar willen Ringgirls zijn toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:50 schreef Kakadylo het volgende:
KimK, Zoe, Mexx, Djedi en Wanda doen allemaal niet (meer) mee aan dat bokstoernooi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
terwijl ze bij 'over de streep' zei dat ze vroeger gepest isquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als iemand Wanda tegenspreekt dan noemt ze het respectloos. Mens is zo vol van zichzelf dat ze geen tegenspraak of kritiek duld![]()
Gelukkig zijn het geen lekkere wijven dus ringgirl zit er ook niet inWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
wat was er mis mee ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:46 schreef Vlinder1974 het volgende:
onze klusjesman Erik maakt overuren
kastdeur wordt zorgvuldig afgesteld
[ afbeelding ]![]()
Dat zijn vaak de ergste.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:51 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
terwijl ze bij 'over de streep' zei dat ze vroeger gepest is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vrouwen kunnen zo gemeen en haatdragend zijn onder elkaar
mannen geven elkaar gewoon een hoek en dan is het klaar![]()
Dat zijn de ergste!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:51 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
terwijl ze bij 'over de streep' zei dat ze vroeger gepest isAllemaal cabaretteketet!![]()
Nou ja , het is wel zo , maar dat het haar raakt komt omdat ze zelf zo dominant is en alles en iedereen wil overheersen en dat lukt niet bij Isaac. maar Isaac is echt wel overheersend en bepalend bezig . Het valt meerdere mensen op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als iemand Wanda tegenspreekt dan noemt ze het respectloos. Mens is zo vol van zichzelf dat ze geen tegenspraak of kritiek duldMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze woont daar ook hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
in het hol van de leeuw
[ afbeelding ]![]()
Zoe zei tegen KimD niet te kunnen tellen vanaf boven de 1000 dus met 1924+3653= is ze al ruimschoots geëlimineerdWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Waarom hebben ze dit vandaag niet aangegeven bij het Centraal?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een geweldige show is dit soms als je je verstand op nul zetWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Wanda gebruikt een mesje per maand.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zonder de COS is het niks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:55 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een geweldige show is dit soms als je je verstand op nul zet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze heeft in ieder geval een bek als een scheermesquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda gebruikt een mesje per maand.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
heb al 50 dagen geen tv meer gekekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:55 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een geweldige show is dit soms als je je verstand op nul zet
kan zomaar zijn dat Rusland al op de rode knop heeft gedrukt en ik er niks van gemerkt heb![]()
Nu je het zegt ja; ga het maar eens opzoekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:56 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
heb al 50 dagen geen tv meer gekeken
kan zomaar zijn dat Rusland al op de rode knop heeft gedrukt en ik er niks van gemerkt heb
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Pesten is absoluut fout, maar bij haar geloof ik het niet. Ze kan nu al niet tegen kritiek, denk dat ze vroeger niet genoeg met haar meelulde en niet veel vriendjes had door haar bazige karakter....quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:51 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
terwijl ze bij 'over de streep' zei dat ze vroeger gepest is![]()
Altijd een grote bek achteraf....quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom hebben ze dit vandaag niet aangegeven bij het Centraal?![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
vrouwen kunnen zo gemeen en haatdragend zijn onder elkaar
mannen geven elkaar gewoon een hoek en dan is het klaarWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
KimK doet alleen de afwas van eigen kamer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat blijkt wel weer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Altijd een grote bek achteraf....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Martin is een beetje misselijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb meisje gelezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda gebruikt een mesje per maand.![]()
ja of liever bijten dan gebeten wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Pesten is absoluut fout, maar bij haar geloof ik het niet. Ze kan nu al niet tegen kritiek, denk dat ze vroeger niet genoeg met haar meelulde en niet veel vriendjes had door haar bazige karakter....![]()
Dat gaat hij niet doen. Kim moet hem eruit halenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
Is Marciano ondertussen al uit de reet van Kim gekropen?![]()
Stel je bent de vriend van Djedi en je moet je vriendin iedere dag op die stream zien met die botergeile RubenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Ze weten zelfs niet hoe snel ze moeten roddelen.
Hoe ging het ook al weer?
Wat zei hij/zij nou?
etc.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij is compleet verdwenenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
Is Marciano ondertussen al uit de reet van Kim gekropen?![]()
![]()
hij geeft 100 euro voor het beste idee van jaar van je levenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:04 schreef Boebaloe het volgende:
Wis kan mij vertellen wat isaac heeft aangekondigd. Heb het gemist
idee van je leven![]()
Echt hequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
Wat zei hij/zij nou?
etc.![]()
![]()
![]()
Het beste idee van de loods,100 euro.Geen eten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:04 schreef Boebaloe het volgende:
Wis kan mij vertellen wat isaac heeft aangekondigd. Heb het gemist“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een bedrag van 100 euro waar mensen voor moeten pitchen voor een leuk idee zoietsquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:04 schreef Boebaloe het volgende:
Wis kan mij vertellen wat isaac heeft aangekondigd. Heb het gemistMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
1000 woorden per minuutquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
Wat zei hij/zij nou?
etc.![]()
De camera Zegt nee tegen Martin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toppers.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:11 schreef Vlinder1974 het volgende:
is dit het moment dat Martin zijn piemel gaat laten zien?
want dan switch ik vast streams![]()
![]()
Hij gaat eerst tandjespoetsen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:11 schreef Vlinder1974 het volgende:
is dit het moment dat Martin zijn piemel gaat laten zien?
want dan switch ik vast streams“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kenzi tegen Berend:'Wat was er met jou vandaag Berend'
Berend :'Ik weet het niet'
Het is een nogal gecompliceerd verhaalMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
het was weer een gezellige cos-avond
tot morgen![]()
[ afbeelding ]
Over wie ging dit?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:13 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi tegen Berend:'Wat was er met jou vandaag Berend'
Berend :'Ik weet het niet'
Het is een nogal gecompliceerd verhaal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Berend werd vanmorgen door iemand aangesproken , hij werd de hele ochtend in de gaten gehouden en het leek alsof Berend en Kenzi het samen wel heel erg gezellig haddenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gokje,ik denk Alicia of Isaac.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet , gesprek is weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kenzi en Berend worden gezien als koppel door 'mensen' vaag verhaal
Ik geloof het niet echt
Berend doet nogal vaag over het verhaalMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
KimD en Jeff hebben Isaac ook wel door. Jeff ziet het wel helder ook dat clubje Wanda, Marciano en KimKAllemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:19 schreef freaky40 het volgende:
KimD en Jeff hebben Isaac ook wel door. Jeff ziet het wel helder ook dat clubje Wanda, Marciano en KimK![]()
![]()
Echt een vaag verhaal.Berend schijnt er echt mee te zitten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het ligt gevoelig dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Relationeel gebied.Hij twijfelt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
het was weer een gezellige cos-avond
tot morgen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Komt van vroeger uit dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bern ook toch? Bern is van kamer 4quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die ligt op een andere kamer toch?![]()
Niet echt slim om dit op Kenzi haar bordje te gooien.
Geef die namen even die je ongemakkelijk laten voelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
voor dr snor?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda gebruikt een mesje per maand.![]()
Jij zal het beter wetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Bern ook toch? Bern is van kamer 4My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vind het maar een raar vaag verhaal , het feit dat hij tegen haar zo onduidelijk is tegen haar maakt het er niet makkelijker op om te begrijpenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
Niet echt slim om dit op Kenzi haar bordje te gooien.
Geef die namen even die je ongemakkelijk laten voelen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jij had het over Bern toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Haha. Volgens mij ligt hij bij Jeff, moraima, rupert etcMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jonkje toch.
Hij snapt vrouwen ook niet.
Kenzi: "Ik geef geen signalen af."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zij is wel vrij duidelijk gelukkig.Maar die onzekerheid bij hem is wel sneu als het door anderen komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar vaag verhaal , het feit dat hij tegen haar zo onduidelijk is tegen haar maakt het er niet makkelijker op om te begrijpen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijdens het kaarten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft Jeff het nu over Kenzi en Berend?![]()
Jeff vindt het maar raar van hunMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:36 schreef puzziepie het volgende:
Heeft Jeff het nu over Kenzi en Berend?![]()
Jeff vindt het maar raar van hun![]()
![]()
![]()
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan had Berend het dus over Jeff en Jappie wss![]()
Maar maar,die waren iedereen aan het observeren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan had Berend het dus over Jeff en Jappie wss“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kenzi : zijn er ook mensen die mij niet mogen?
Berend:'MmmmmmjaMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
KimD slaat af en toe een beetje door, maar wel een geweldig koppel met Jeffrey ...
Eliminatie opdracht voor Jeffrey - 17 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Dat is waar , ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar maar,die waren iedereen aan het observeren.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze heeft haar rol wel gevonden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
KimD slaat af en toe een beetje door, maar wel een geweldig koppel met Jeffrey ...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken zijn verhaal nu bijna uit mijn hoofd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook niet zo moeilijk: hij valt continu in herhalingquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken zijn verhaal nu bijna uit mijn hoofd.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Duidelijk bang iets gemist te hebben.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Kenzi nu tegen Jeff en Jappie over dat zij en Berend als romantisch koppel worden gezien, ze had het ook al tegen Isaac gezegd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik weet niet of ik het verhaal van Berend moet geloven.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Iemand een bommetje gedropt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:49 schreef puzziepie het volgende:
Ik weet niet of ik het verhaal van Berend moet geloven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maar wie zijn ze die een verslag bijhouden wanneer ken en berend elkaar zien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:48 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi nu tegen Jeff en Jappie over dat zij en Berend als romantisch koppel worden gezien, ze had het ook al tegen Isaac gezegd
[ afbeelding ]
wanda, jasper, jeffry kimd vallen af![]()
Ik sluit niks uit.Het was anders vast wel besproken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet het niet , weet ook niet of ik het moet geloven . Ik vind het een vaag verhaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar wie zijn ze die een verslag bijhouden wanneer ken en berend elkaar zien?
wanda, jasper, jeffry kimd vallen af
Ik vind Berend ook niet zo leuk meer, misschien dat het daardoor komtMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja omdat berend dat zei, maar klopt dat ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:52 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar kenzi zegt net dat iemand zei dat dat de reden was dar hij/zij op kenzi had getremdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eigenlijk is er niemand echt leuk meer nu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet het niet , weet ook niet of ik het moet geloven . Ik vind het een vaag verhaal
Ik vind Berend ook niet zo leuk meer, misschien dat het daardoor komt
Het bloedt een beetje dood. En het is nog best een tijd tot de volgende eliminatie.
Een beetje een kantelpunt wat de febo nu daadwerkelijk wil hoe ze verder willen. Wel of niet met verdienopdrachten enz.![]()
Ik kijk nauwelijks, maar Berend, Erik en Moirama zijn de leukste toch?Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Ja er gebeurt zoveel en tegelijkertijd staat het stil , zit het vast en hangt er een zwaar negatieve sfeer in de loods.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Eigenlijk is er niemand echt leuk meer nu.
Het bloedt een beetje dood. En het is nog best een tijd tot de volgende eliminatie.
Een beetje een kantelpunt wat de febo nu daadwerkelijk wil hoe ze verder willen. Wel of niet met verdienopdrachten enz.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mirthe, Sasha en Kenziquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik kijk nauwelijks, maar Berend, Erik en Moirama zijn de leukste toch?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Wanda kort daarachter op plek 4.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Denk toch dat ze een beetje aan het tweaken zijn, het draait nu om bontjes en tactiek. Het spelelement gaat er een beetje uit lijkt het. Misschien zijn ze toch niet zo tevreden met de kijkcijfers en probeert de Febo wat te forceren.Allemaal cabaretteketet!![]()
Oh ja , jij was van de 'iedereen vindt die leuk dus dan vind ik juist die ander leukquote:![]()
Beetje recalcitrant .. moet kunnenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik kijk nauwelijks, maar Berend, Erik en Moirama zijn de leukste toch?
Gone...![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja , jij was van de 'iedereen vindt die leuk dus dan vind ik juist die ander leuk![]()
Beetje recalcitrant .. moet kunnen
Houdt het interessant he
En Wanda maakt wel show
En verder zit er eigenlijk niemand in die ik echt leuk vind.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ze mag er wel nog even inblijven voor de chaos natuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:12 schreef engine het volgende:
[..]
Houdt het interessant he
En Wanda maakt wel show
Gone...![]()
Wendy, Jappie en Jeff soms, beetje moeite met dat kijk mij eens geweldig zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:12 schreef engine het volgende:
En verder zit er eigenlijk niemand in die ik echt leuk vind.Gone...![]()
Dat geknaag van Berend.
Jeff is voor mij voorlopig nog af. Wat hij Martin flikte vond ik echt niet kunnen. Maar het jaar duurt nog langquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Wendy, Jappie en Jeff soms, beetje moeite met dat kijk mij eens geweldig zijn.
Was voor een TV momentje, daarna hebben ze het uitgepraat volgens mij ...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:16 schreef engine het volgende:
Jeff is voor mij voorlopig nog af. Wat hij Martin flikte vond ik echt niet kunnen. Maar het jaar duurt nog lang
.![]()
Mja klopt, maar Martin vind ik ook maar matig met zijn piemelgeshow e.d.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff is voor mij voorlopig nog af. Wat hij Martin flikte vond ik echt niet kunnen. Maar het jaar duurt nog lang
Gone...![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Mja klopt, maar Martin vind ik ook maar matig met zijn piemelgeshow e.d.
Ja dat vind ik ook beetje kinderachtig. Maar verder is het wel een grappig typetje... Dat janken ook toen Jerrold weg moest
En vlak ervoor als een clown voor de camera staan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook beetje kinderachtig. Maar verder is het wel een grappig typetje... Dat janken ook toen Jerrold weg moest“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dat wel, maar 1800-2300 staat online.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was een rustig avondje zo te lezen, weinig gepost.![]()
Echt hèquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook beetje kinderachtig. Maar verder is het wel een grappig typetje... Dat janken ook toen Jerrold weg moest
Gone...![]()
Vandaag niet zoveel gekeken, op het Maddy/Wanda roddeldrama na dan.
Wel benieuwd naar alle ideeën morgenavond![]()
Een party met (veel) drank zal het zeker niet worden?
Gone...![]()
Nee, denk het ook niet, ben mjn jetlag aan het wegdrinken ...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:49 schreef Flory het volgende:
Vandaag niet zoveel gekeken, op het Maddy/Wanda roddeldrama na dan.
Wel benieuwd naar alle ideeën morgenavond![]()
Een party met (veel) drank zal het zeker niet worden?
.![]()
Het is nog langquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey gaat dit winnen, lijkt mij duidelijk, niemand anders ...![]()
Ik moet in alle rls'en meestal mijn favoriet gedurende het programma meerdere keren opnieuw overwegen
Gone...![]()
Proost.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet, ben mjn jetlag aan het wegdrinken ...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cheers!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet, ben mjn jetlag aan het wegdrinken ...![]()
Hopelijk wordt het niet zo'n saai idee wat de loods goed kan gebruiken
Gone...![]()
Kijk ik later ff, nu ff het verhaal van Berend aan het luisteren, dat klinkt ook wel een beetje als een gokverslavingquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar 1800-2300 staat online.if it's meant to be, it will be![]()
Ben bang dat ze gaan voor een pooltafel of zoiets domsquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Cheers!![]()
Hopelijk wordt het niet zo'n saai idee wat de loods goed kan gebruiken
if it's meant to be, it will be![]()
Dan liever Wendy's idee en enkele frietpannenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben bang dat ze gaan voor een pooltafel of zoiets doms
Gone...![]()
Deze was ook wel aardig ...![]()
Jeffrey en Zoe over de eliminatie - 18 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Dan liever Wendy's idee en enkele frietpannen
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze was ook wel aardig ...![]()
Jeffrey en Zoe over de eliminatie - 18 oktober 2022.Vandaag wel veel gezien, alleen vanavond niet. Was idd een leuke streamdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be![]()
Ik denk wel dat er veel dit willen.quote:
Maddy was al helemaal in paniek wie de beslissing ging nemen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
begrijp er uit dat ze moeten stemmen op het leukste idee?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er veel dit willen.
Maddy was al helemaal in paniek wie de beslissing ging nemen.if it's meant to be, it will be![]()
En een party met muziek en drank?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er veel dit willen.
Maddy was al helemaal in paniek wie de beslissing ging nemen.
Gone...![]()
De hele groep gaat stemmen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
begrijp er uit dat ze moeten stemmen op het leukste idee?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
begrijp er uit dat ze moeten stemmen op het leukste idee?
Gone...![]()
Een combi is wel heel slim.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: