Niks aan de hand met die site.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:34 schreef roos94 het volgende:
via bol.com aan te schaffen is wat jaartjes geleden. Iemand die hier recent ervaring mee heeft?
Dit dus. Of verzuipen in aanbod of echte aandacht op een boek wat je gekocht hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:00 schreef Heph844 het volgende:
Heb het een paar maanden gehad, maar toch weer opgezegd. Veel boeken die ik wilde lezen hadden ze niet. En de boeken die ze wel hadden zat weer heel veel meuk tussen, waardoor je door de bomen het bos niet meer zag.
Vind het dan fijner om los boeken aan te schaffen, dan het via een abonnementsvorm te laten lopen. Technisch werkte het perfect overigens.
Nog nooit van gehoord. Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:34 schreef roos94 het volgende:
Aangezien mijn geliefde ebookparadijs naar de eeuwige jachtvelden is vertrokken moet ik toch op andere manieren aan mn leesvoer zien te komen. Denk eraan om weer kobo plus via bol.com aan te schaffen is wat jaartjes geleden. Iemand die hier recent ervaring mee heeft?
bol.comquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Heb je een linkje?
Aanbod is vrij beperkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:15 schreef roos94 het volgende:
Leest iemand toevallig ebooks van de bibliotheek? Twijfel nu of ik een bieb abo moet nemen (48.50 per jaar) of kobo plus (10eu per maand)
Ik heb het allebei. De meeste boeken vind ik op Kobo.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:15 schreef roos94 het volgende:
Leest iemand toevallig ebooks van de bibliotheek? Twijfel nu of ik een bieb abo moet nemen (48.50 per jaar) of kobo plus (10eu per maand)
De ebooks van de Bieb mag je meestal maar 20 dagen lenen. Vind ik zelf irritant.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:15 schreef roos94 het volgende:
Ja ik ook niet maar ebookparadijs is wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De ebooks van de Bieb mag je meestal maar 20 dagen lenen. Vind ik zelf irritant.
Qua ebooks kan ik verder alleen zeggen dat ik er op niet legale wijze aan kom...ik heb een Kobo Nia.
Maar bij de Bieb kun je ze dan toch gewoon weer opnieuw ‘lenen’?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De ebooks van de Bieb mag je meestal maar 20 dagen lenen. Vind ik zelf irritant.
Qua ebooks kan ik verder alleen zeggen dat ik er op niet legale wijze aan kom...ik heb een Kobo Nia.
Ja, maar het voelt toch irritant dat er een tijdslimiet op zit. En ze komen als bestand wat alleen uit te lezen is met Adobe Digital editions (want zo lees je de beveiliging ermee in).quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar bij de Bieb kun je ze dan toch gewoon weer opnieuw ‘lenen’?
Ik lees/luister in de app van de bibliotheek online op de iPad. Dat is waarschijnlijk simpeler.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, maar het voelt toch irritant dat er een tijdslimiet op zit. En ze komen als bestand wat alleen uit te lezen is met Adobe Digital editions (want zo lees je de beveiliging ermee in).
Ah goede keusquote:Op zondag 1 januari 2023 15:42 schreef roos94 het volgende:
Heb toch voor de bieb gekozen (47.50 eu per jaar onbeperkt boeken en ebooks) omdat ik vind dat ze online een behoorlijk aanbod hebben! Al vinden jullie van niet. Voor mij genoeg keus
Heb ik ook!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:42 schreef roos94 het volgende:
Heb toch voor de bieb gekozen (47.50 eu per jaar onbeperkt boeken en ebooks) omdat ik vind dat ze online een behoorlijk aanbod hebben! Al vinden jullie van niet. Voor mij genoeg keus
Dit wist ik niet, thanks!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef IkEetSlakken het volgende:
Ik heb idd Kobo Plus. Vindt het ideaal. Niet alle nieuwste boeken kan je direct gratis lezen, dat is nog wel eens een nadeel als je een hele serie hebt gelezen en dan voor het nieuwste boek zou moeten betalen maar goed, dan zet ik het op de verlanglijst en dan krijg je vanzelf een melding wanneer je het kosteloos kunt lezen. Verder erg tevreden over.
Ik heb lang niet standaard kobo plus, doe het met name in de tijden dat ik zelf vakantie heb en dan heb ik het geld er zo uit. De bibliotheek is hier sowieso prut, dus tjaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 06:28 schreef roos94 het volgende:
Ik zit toch te twijfelen om kobo plus te nemen. Ze hebben veel boeken die ik wil lezen die de bieb niet heeft. Maar 50eu bieb p/j (onlangs verlengd) en 120 p/j kobo = 170 per jaar, wel prijzig.
Eigenlijk is er dus al die jaren nog niet echt wat veranderdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:38 schreef Troel het volgende:
Ik doe af en toe een maandje kobo Plus. Vooral in vakantiemaanden. Voor de rest van de tijd vind ik dat niet ik voldoende tijd heb. Afhankelijk van je voorkeur is het wel iets of niet. Maar dat is zo lastig te zeggen natuurlijk.
Met mijn kobo nogiets ereader kan ik al wel kijken in het assortiment voordat ik een abonnement afsluit.
Die problematiek is herkenbaar. Heerlijk hequote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:23 schreef roos94 het volgende:
Nou heb toch maar kobo plus genomen. Gelijk al 22 titels in mijn leeslijst gezet op bol.com
Het zijn er 56 inmiddelsquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die problematiek is herkenbaar. Heerlijk he
Ja, zo ging ik er ook in. Inmiddels kan ik het niet meer missen. Het is echt heerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het zijn er 56 inmiddels
Ik wilde even een paar maandjes kobo plus om wat interessante boeken te lezen, maar ik kom teveel tegen dus die paar maandjes gaat denk ik niet lukken
Voor mijn -legale- eBooks van de Bibliotheek moet ik Adobe Digital Editions gebruiken, omdat die de certificaten checkt en het bestand dan vervolgens vrij geeft. Ik weet niet of dat wellicht ook voor de Kobo plus boeken nodig is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:23 schreef roos94 het volgende:
Wie ervaart ook een vervelende bug met veel kobo plus boeken? Je klikt aan dat je hem wil lezen in kobo plus , krijgt bevestiging maar het verschijnt niet in je digitale producten en je kan hem ook niet syncen naar je ereader. Dit gebeurt nu toch gemiddeld zeker bij 1 op de 3 boeken die ik wil
quote:Je kunt met ADE eBooks aan je Kobo eReader toevoegen vanuit:
• Openbare bibliotheken
• eBooks uit een andere winkel
• eBooks uit de Kobo Store die worden beschermd door Digital Rights Management (DRM)
Nee ik heb al veel boeken geleend bij kobo plus werkt prima maar sommige boeken pakt hij niet. Terwijl er bij die boeken dus wel staat dat ze beschikbaar zijn in kobo plusquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Voor mijn -legale- eBooks van de Bibliotheek moet ik Adobe Digital Editions gebruiken, omdat die de certificaten checkt en het bestand dan vervolgens vrij geeft. Ik weet niet of dat wellicht ook voor de Kobo plus boeken nodig is.
https://help.kobo.com/hc/(...)obe-Digital-Editions
[..]
Vandaag van bol gehoord dat er inderdaad een bug gaande is met bepaalde boeken. Je kunt ze wel lezen als je ze direct op je ereader zoekt ipv via de website van bol.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:23 schreef roos94 het volgende:
Wie ervaart ook een vervelende bug met veel kobo plus boeken? Je klikt aan dat je hem wil lezen in kobo plus , krijgt bevestiging maar het verschijnt niet in je digitale producten en je kan hem ook niet syncen naar je ereader. Dit gebeurt nu toch gemiddeld zeker bij 1 op de 3 boeken die ik wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |