Niks aan de hand met die site.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:34 schreef roos94 het volgende:
via bol.com aan te schaffen is wat jaartjes geleden. Iemand die hier recent ervaring mee heeft?
Dit dus. Of verzuipen in aanbod of echte aandacht op een boek wat je gekocht hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:00 schreef Heph844 het volgende:
Heb het een paar maanden gehad, maar toch weer opgezegd. Veel boeken die ik wilde lezen hadden ze niet. En de boeken die ze wel hadden zat weer heel veel meuk tussen, waardoor je door de bomen het bos niet meer zag.
Vind het dan fijner om los boeken aan te schaffen, dan het via een abonnementsvorm te laten lopen. Technisch werkte het perfect overigens.
Nog nooit van gehoord. Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:34 schreef roos94 het volgende:
Aangezien mijn geliefde ebookparadijs naar de eeuwige jachtvelden is vertrokken moet ik toch op andere manieren aan mn leesvoer zien te komen. Denk eraan om weer kobo plus via bol.com aan te schaffen is wat jaartjes geleden. Iemand die hier recent ervaring mee heeft?
bol.comquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Heb je een linkje?
Aanbod is vrij beperkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:15 schreef roos94 het volgende:
Leest iemand toevallig ebooks van de bibliotheek? Twijfel nu of ik een bieb abo moet nemen (48.50 per jaar) of kobo plus (10eu per maand)
Ik heb het allebei. De meeste boeken vind ik op Kobo.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:15 schreef roos94 het volgende:
Leest iemand toevallig ebooks van de bibliotheek? Twijfel nu of ik een bieb abo moet nemen (48.50 per jaar) of kobo plus (10eu per maand)
De ebooks van de Bieb mag je meestal maar 20 dagen lenen. Vind ik zelf irritant.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:15 schreef roos94 het volgende:
Ja ik ook niet maar ebookparadijs is wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De ebooks van de Bieb mag je meestal maar 20 dagen lenen. Vind ik zelf irritant.
Qua ebooks kan ik verder alleen zeggen dat ik er op niet legale wijze aan kom...ik heb een Kobo Nia.
Maar bij de Bieb kun je ze dan toch gewoon weer opnieuw ‘lenen’?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De ebooks van de Bieb mag je meestal maar 20 dagen lenen. Vind ik zelf irritant.
Qua ebooks kan ik verder alleen zeggen dat ik er op niet legale wijze aan kom...ik heb een Kobo Nia.
Ja, maar het voelt toch irritant dat er een tijdslimiet op zit. En ze komen als bestand wat alleen uit te lezen is met Adobe Digital editions (want zo lees je de beveiliging ermee in).quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar bij de Bieb kun je ze dan toch gewoon weer opnieuw ‘lenen’?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |